eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Józefów nad Wisłą › Dostawa koparko - ładowarki

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-07-05

Józefów nad Wisłą: Dostawa koparko - ładowarki
Numer ogłoszenia: 118913 - 2016; data zamieszczenia: 05.07.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Józefów nad Wisłą , ul. Opolska 33 F, 24-340 Józefów nad Wisłą, woj. lubelskie, tel. 081 8288320, faks 081 8285070.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminajozefow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa koparko - ładowarki.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Koparko-ładowarka, fabrycznie nowa, rok produkcji 2016 lub 2015, musi posiadać certyfikat zgodności z normami CE i być dopuszczona do ruchu na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej po drogach publicznych, jako pojazd wolnobieżny. Minimalne parametry i wymagania techniczne oraz wyposażenie, jakie musi spełniać koparko-ładowarka: 1) Silnik wysokoprężny, chłodzony cieczą, z turbo doładowaniem o mocy minimalnej 110KM; 2) Skrzynia biegów maszyny: manualna z możliwością zmiany kierunku jazdy; 3) Napęd na cztery koła z możliwością przełączenia napędu na jedną oś; 4) Koła jezdne: przednie min. 20 cali, tylne min. 30 cali; 5) Błotniki kół przednich i tylnych, przednie koła skrętne; 6) Układ stabilizacji łyżki ładowarkowej w czasie jazdy; 7) Pojemność zbiornika paliwa minimum 120 litrów; 8) Układ hydrauliczny zasilany pompą zębatą o łącznej wydajności minimum 160 l/min; 9) Ciśnienie robocze: min. 200 bar; 10) Licznik prędkości jazdy; 11) Oświetlenie robocze, przód/tył koparki; 12) Łyżka ładowarkowa wielofunkcyjna otwierana z możliwością spychania, wyrównywania, ładowania, kopania i chwytania o pojemności minimum 1,2 m3 i szerokości minimum 2350 mm z zębami i widłami do palet o regulowanym rozstawie; 13) Sterowanie ramieniem ładowarkowym za pomocą joysticka; 14) Przechył łyżki ładowarkowej z systemem automatycznego powrotu do pozycji kopania; 15) Ramię koparki typu /bun/ wysuwane teleskopowo, z dodatkowym obwodem hydraulicznym dla przystawek hydraulicznych, np.: młot, kosiarka bijakowa itp.; 16) Łyżka koparkowa o szerokości 600 mm i łyżka skarpowa o szerokości 1500 mm; 17) Hydrauliczna blokada ramienia koparkowego do pozycji transportowej sterowana w pełni z kabiny operatora; 18) Sterowanie ramieniem koparki za pomocą dwóch dźwigni hydraulicznych; 19) Układ koparki wyposażony w przesuw boczny ramienia koparki; 20) Głębokość kopania z wysuniętym ramieniem: minimum 5500mm; 21) Wysokość załadunku koparki: minimum 3200mm; 22) Wysokość wyładunku ładowarką: minimum 2800mm; 23) Układ kierowniczy wyposażony w system wspomagania hydraulicznego; 24) Kolumna kierownicy regulowana w dwóch płaszczyznach; 25) Podpory stabilizujące niezależnie wysuwane hydraulicznie z kabiny operatora; 26) Sygnał cofania; 27) Kabina całkowicie oszklona, ogrzewana i wentylowana, wyposażona w lusterka zewnętrzne i uchylne szyby tylne boczne, z wycieraczkami na przedniej i tylnej szybie oraz całkowicie otwieraną szybą tylną, radio CD; 28) Regulowany fotel kierowcy wyposażony w pasy bezpieczeństwa; 29) Na koparko ładowarce powinna być umieszczona i podłączona lampa obrotowa koloru pomarańczowego tzw. /kogut/; 30) Koparko-ładowarka powinna posiadać na wyposażeniu: apteczkę, gaśnicę, trójkąt ostrzegawczy, klucz do kół; 31) Wykonawca przeszkoli pracownika Zamawiającego w zakresie obsługi i konserwacji dostarczonego sprzętu..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43.26.10.00 - Koparki mechaniczne 43.26.11.00 - Ładowarki mechaniczne .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 01.08.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 2000 zł

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunku na podstawie oświadczenia na zał. Nr 3

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunku na podstawie oświadczenia na zał. Nr 3

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunku na podstawie oświadczenia na zał. Nr 3

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunku na podstawie oświadczenia na zał. Nr 3

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunku na podstawie oświadczenia na zał. Nr 3

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
  • zaświadczenie niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Udzielona gwarancja - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://ugjozefow.bip.lubelskie.pl/index.php?id=79
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Józefów nad Wisłą, ul. Opolska 33F, 24-340 Józefów nad Wisłą.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.07.2016 godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy Józefów nad Wisłą, ul. Opolska 33F, 24-340 Józefów nad Wisłą.

IV.4.5) Termin związania ofertą: do 14.08.2016.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.