Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-01-02
Juchnowiec Kościelny: dostawa paliw do pojazdów służbowych Urzędu Gminy Juchnowiec Kościelny w roku 2008
Numer ogłoszenia: 1188 - 2008; data zamieszczenia: 02.01.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wójt Gminy Juchnowiec Kościelny, ul. Lipowa 10, 16-061 Juchnowiec Kościelny, woj. podlaskie, tel. 085 7132880, fax 085 7132881.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.juchnowiec.gmina.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa paliw do pojazdów służbowych Urzędu Gminy Juchnowiec Kościelny w roku 2008.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa paliw do pojazdów służbowych Urzędu Gminy Juchnowiec Kościelny w roku 2008. Zakres zamówienia obejmuje bezgotówkowe zakupy paliwa: benzyny bezołowiowej 95 i oleju napędowego z tankowaniem bezpośrednio do zbiorników pojazdów służbowych Urzędu Gminy Juchnowiec Kościelny. Przewidywana ilość benzyny bezołowiowej 95 około 5500 l i oleju napędowego około 50 600 l.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 23.10.00.00 - Rafinowane produkty z ropy naftowej Kod CPV wg słownika 2008: 09.10.00.00 - Paliwa .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: 1.Warunkiem udziału w postępowaniu przetargowym jest wniesienie wadium w wysokości 4000 zł, wadium należy wpłacić na konto Banku Spółdzielczego w Juchnowcu Górnym przelewem - nr konta: Bank Spółdzielczy 688074 0003 0000 1661 2000 0030.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1.Spełniają wymogi zawarte w art. 22 ust. 1 oraz nie podlegają wykluczeniu na mocy art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych; 2.zaakceptują warunki zawarte w SIWZ; 3.posiadają stację paliw w okręgu o promieniu 12 km, którego środek stanowi siedziba Urzędu Gminy.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: oświadczenie, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania dostaw objętych przedmiotem zamówienia; aktualny odpis z Krajowego Rejestru Sądowego lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej; koncesję, zezwolenie lub licencję na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym niniejszym zamówieniem; oświadczenie, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia; oświadczenie, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu postępowania o udzielenie zamówienia na mocy art. 24 ust. 1 i 2 oraz spełnia wymogi zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych; oświadczenie, że wykonawca nie zalega z uiszczeniem podatków; oświadczenie, że wykonawca nie zalega z uiszczeniem opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne; potwierdzenie wniesienia wadium.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 95
- 2. upust - 5
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.juchnowiec.gmina.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Juchnowiec Kościelny, 16-061 Juchnowiec Kościelny ul. Lipowa 10, pokój nr 2.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.01.2008 godzina 12:00, miejsce: Juchnowiec Kościelny 16-061 Juchnowiec Kościelny ul. Lipowa 10, sekretariat(pokój nr 6).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywny zakup paliwa dla pojazdów i urządzeń Samodzielnego Szpitala Wojewódzkiego im. Mikołaja Kopernika w Piotrkowie Trybunalskim - powtórzenie.
- Sukcesywny zakup paliwa dla potrzeb samochodów służbowych Starostwa Powiatowego w Wąbrzeźnie oraz Jednostek Organizacyjnych Powiatu Wąbrzeskiego
- Dostawa produktów i paliwa z ropy naftowej.
- Dostawa oleju opałowego.
- Dostawa Energii Cieplnej.
- dostawa paliw płynnych: Pb-98, Pb-95. ON, gazu propan butan LPG oraz olejów dla WSPR i TS Sp. z o.o. w Lublinie ul. Bursaki 17.
więcej: Paliwa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.