eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Juchnowiec Kościelny › dostawa paliw do pojazdów służbowych Urzędu Gminy Juchnowiec Kościelny w roku 2008

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-01-02

Juchnowiec Kościelny: dostawa paliw do pojazdów służbowych Urzędu Gminy Juchnowiec Kościelny w roku 2008
Numer ogłoszenia: 1188 - 2008; data zamieszczenia: 02.01.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wójt Gminy Juchnowiec Kościelny, ul. Lipowa 10, 16-061 Juchnowiec Kościelny, woj. podlaskie, tel. 085 7132880, fax 085 7132881.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.juchnowiec.gmina.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa paliw do pojazdów służbowych Urzędu Gminy Juchnowiec Kościelny w roku 2008.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa paliw do pojazdów służbowych Urzędu Gminy Juchnowiec Kościelny w roku 2008. Zakres zamówienia obejmuje bezgotówkowe zakupy paliwa: benzyny bezołowiowej 95 i oleju napędowego z tankowaniem bezpośrednio do zbiorników pojazdów służbowych Urzędu Gminy Juchnowiec Kościelny. Przewidywana ilość benzyny bezołowiowej 95 około 5500 l i oleju napędowego około 50 600 l.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 23.10.00.00 - Rafinowane produkty z ropy naftowej Kod CPV wg słownika 2008: 09.10.00.00 - Paliwa .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 1.Warunkiem udziału w postępowaniu przetargowym jest wniesienie wadium w wysokości 4000 zł, wadium należy wpłacić na konto Banku Spółdzielczego w Juchnowcu Górnym przelewem - nr konta: Bank Spółdzielczy 688074 0003 0000 1661 2000 0030.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1.Spełniają wymogi zawarte w art. 22 ust. 1 oraz nie podlegają wykluczeniu na mocy art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych; 2.zaakceptują warunki zawarte w SIWZ; 3.posiadają stację paliw w okręgu o promieniu 12 km, którego środek stanowi siedziba Urzędu Gminy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: oświadczenie, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania dostaw objętych przedmiotem zamówienia; aktualny odpis z Krajowego Rejestru Sądowego lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej; koncesję, zezwolenie lub licencję na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym niniejszym zamówieniem; oświadczenie, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia; oświadczenie, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu postępowania o udzielenie zamówienia na mocy art. 24 ust. 1 i 2 oraz spełnia wymogi zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych; oświadczenie, że wykonawca nie zalega z uiszczeniem podatków; oświadczenie, że wykonawca nie zalega z uiszczeniem opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne; potwierdzenie wniesienia wadium.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 95
  • 2. upust - 5

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.juchnowiec.gmina.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Juchnowiec Kościelny, 16-061 Juchnowiec Kościelny ul. Lipowa 10, pokój nr 2.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.01.2008 godzina 12:00, miejsce: Juchnowiec Kościelny 16-061 Juchnowiec Kościelny ul. Lipowa 10, sekretariat(pokój nr 6).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.