eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Będzin › Wykonanie naprawy głównej silnika samochodu ciężarowego marki Mercedes

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-07-23

Będzin: Wykonanie naprawy głównej silnika samochodu ciężarowego marki Mercedes
Numer ogłoszenia: 118875 - 2009; data zamieszczenia: 23.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Techniczno-Handlowo-Usługowe INTERPROMEX Spółka z o.o. , ul. Paryska 11, 42-500 Będzin, woj. śląskie, tel. 032 2675275 w. 29 267-55-15, faks 032 2673617.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.interpromex.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie naprawy głównej silnika samochodu ciężarowego marki Mercedes.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie naprawy głównej silnika samochodu MERCEDES typ 2544 L 45 MOD o pojemności /mocy - 14618/ 323 kW w zakresie określonym przez Zamawiającego, zgodnie z wymaganą technologią. Szczegółowy zakres remontu silnika: 1. wymontowanie silnika z pojazdu i zamontowanie w pojeździe po wykonaniu naprawy, 2. rozebranie i złożenie silnika wraz z weryfikacją części, 3. szlif wału korbowego ,czopów głównych i korbowodowych, 4. regeneracja korbowodów, środki i tulejki, 5. wymiana panewek wałka rozrządu , roztoczenie i pasowanie wałka, 6. naprawa głowic, sprawdzenie na pęknięcie, planowanie, frezowanie gniazd ,szlif zaworów , mycie i złożenie oraz wymiana uszczelniaczy, 7. regeneracja tunelu w bloku , opuszczanie stopki , toczenie , honowanie, 8. planowanie płaszczyzn bloku , regeneracja powierzchni pod tuleje, 9. naprawa pompy wtryskowej , wymiana sekcji i uszczelnienie, 10. naprawa sprężarki powietrza i wymiana cylindra , pierścieni tłokowych oraz uszczelniaczy, 11. wymiana końcówek wtryskiwaczy, 12. regeneracja sprzęgła , nabicie tarczy, 13. planowanie koła zamachowego, 14. planowanie docisku. Materiały i części nowe przewidziane do wymiany: 1. komplet panewek głównych, 2. komplet panewek korbowodowych, 3. komplet panewek wałka rozrządu, 4. komplet pierścieni tłokowych, 5. komplet uszczelek góry i dołu silnika i pozostałych uszczelnień, 6. tuleje cylindrowe, 7. gumy tulei cylindrowych, 8. pompa oleju, 9. zawór ciśnienia oleju, 10. końcówki wtryskiwaczy, 11. turbosprężarki, 12. oleje , filtry , zimmeringi oraz płyny eksploatacyjne.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.41.00 - Usługi w zakresie naprawy ciężarówek .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Warunkiem uczestnictwa w postępowaniu przetargowym o udzielenie zamówienia jest wniesienie przez Wykonawcę wadium w wysokości 1 000,00 zł. (słownie: jeden tysiąc złotych)

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, potencjał techniczny oraz dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia i nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Kserokopię dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium. 2. Oświadczenie złożone zgodnie z art. 22 ust. 1 Ustawy - zał. nr 3 3. Zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia w przypadku gdy wykonawca nie dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - zał. nr 4 4. Wypełniony czytelnie, podpisany i opieczętowany przez osobę uprawnioną / osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy formularz ofertowy na druku lub według druku, stanowiący załącznik nr 6 do niniejszej specyfikacji. 5. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6. Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat usług tożsamych z przedmiotem zamówienia na druku lub według druku stanowiącym załącznik nr 7 do niniejszej specyfikacji. 7. Wykaz części zamówienia powierzonej podwykonawcom według załącznika nr 8 do niniejszej specyfikacji. 8. Zaparafowany pieczęcią i podpisem osoby uprawnionej; osób uprawnionych do reprezentowania wykonawcy wzór umowy na druku stanowiącym załącznik nr 9 do niniejszej specyfikacji. 9. Pełnomocnictwo w sytuacji gdy uprawnienie podpisania umowy nie wynika z zapisu w stosownych dokumentach, w tym wynikające z art. 23 ustawy..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.interpromex.pl/bip.html.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: PTHU INTERPROMEX Sp. z o.o., ul. Paryska 11, 42-500 Będzin.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.07.2009 godzina 09:00, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie zamawiającego ul. Paryska 11, 42-500 Będzin, w sekretariacie.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.