eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bydgoszcz › Ochrona osób i mienia w obiektach Bydgoskiego Parku Przemysłowo-Technologicznego1. Idea - Przestrzeń Biznesu przy ul. Bydgoskich Przemysłowców 6 2. Bydgoskie Centrum Targowo - Wystawiennicze przy ul. Gdańskiej 187

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-07-05

Bydgoszcz: Ochrona osób i mienia w obiektach Bydgoskiego Parku Przemysłowo-Technologicznego: 1. Idea - Przestrzeń Biznesu przy ul. Bydgoskich Przemysłowców 6 2. Bydgoskie Centrum Targowo - Wystawiennicze przy ul. Gdańskiej 187
Numer ogłoszenia: 118837 - 2016; data zamieszczenia: 05.07.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Bydgoski Park Przemysłowo-Technologiczny sp. z o. o. , ul. Bydgoskich Przemysłowców 6, 85-862 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 52 365 33 10.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bppt.pl, www.bip.bpp.bydgoszcz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ochrona osób i mienia w obiektach Bydgoskiego Parku Przemysłowo-Technologicznego: 1. Idea - Przestrzeń Biznesu przy ul. Bydgoskich Przemysłowców 6 2. Bydgoskie Centrum Targowo - Wystawiennicze przy ul. Gdańskiej 187.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie ochrony fizycznej osób i mienia przez koncesjonowanego wykonawcę w oparciu o postanowienia Ustawy z dnia 22 sierpnia 1997r. o ochronie osób i mienia (Dz.U. z 2014 r. poz. 1099),w obiektach będących własnością Bydgoskiego Parku Przemysłowo-Technologicznego sp. z o.o.,tj. I. w obiekcie IDEA -PRZESTRZEŃ BIZNESU (IDEA) - Inkubator Przedsiębiorczości przy ul. Bydgoskich Przemysłowców 6 w Bydgoszczy, II. obiektu Bydgoskiego Centrum Targowo-Wystawienniczego (BCTW) przy ul. Gdańskiej 187 w Bydgoszczy. Zamówienie składa się z dwóch części: Część 1 - ochrona obiektu IDEA -PRZESTRZEŃ BIZNESU - Inkubator Przedsiębiorczości przy ul. Bydgoskich Przemysłowców 6 w Bydgoszczy, przedmiotem której jest w szczególności: 1) Ochrona stała, bezpośrednia, świadczona: - w dni robocze w godzinach od 17.30 - 7.30 realizowana na zmianie przez 1 kwalifikowanego pracownika ochrony, - w soboty, niedziele, dni ustawowo wolne od pracy - całodobowo, realizowana na zmianie przez 1 kwalifikowanego pracownika ochrony; 2) Usługa działań interwencyjnych - patrol interwencyjny - 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu - obsada co najmniej dwóch kwalifikowanych pracowników ochrony, podejmująca działania w zakresie ochrony osób i mienia, z zastrzeżeniem, że czas reakcji (dotarcie do obiektu) na wezwanie nie przekroczy 15 minut; 3) Monitorowanie sygnałów i obsługa systemu alarmowego sygnalizacji pożaru, włamania i napadu, CCTV; 4) Realizacja zadań określonych w wewnętrznych zarządzeniach i regulaminach obowiązujących na terenie zamawiającego; 5) Świadczenie dodatkowej usługi w postaci ochrony stałej w budynku IDEA -Przestrzeń Biznesu w dni robocze świadczone przez 1 pracownika w przypadku wystąpienia nagłej potrzeby Zamawiającego. Z Część 2 - ochrona obiektu Bydgoskiego Centrum Targowo-Wystawienniczego przy ul. Gdańskiej 187 w Bydgoszczy przedmiotem której jest w szczególności: 1) ochrona stała: a) w dni robocze w godzinach od 17:00 - 7:00 realizowana na zmianie przez 1 kwalifikowanego pracownika ochrony, b) w soboty, niedziele, dni ustawowo wolne od pracy całodobowo realizowana na zmianie przez 1 kwalifikowanego pracownika ochrony. c) podejmowanie działań interwencyjnych w przypadku stwierdzenia naruszenia porządku na terenie chronionego obiektu, d) ochrona doraźna w postaci grupy interwencyjnej, e) całodobowy nadzór sygnałów alarmowych przez stację monitorowania, f) nadzorowanie telewizji przemysłowej, monitorowanie sygnałów i obsługa systemów alarmowych (w tym także sygnalizacji pożaru, włamania i napadu), g) dokonywanie obchodów, h) udzielanie informacji i pomocy przez personel ochrony, i) realizacja zadań określonych w wewnętrznych zarządzeniach i regulaminach obowiązujących na terenie zamawiającego lub na polecenie Dyrektora BCTW. 2) ochrona imprez: a) ochrona wykonywana wyłącznie na osobne zlecenie Zamawiającego; b) zgłoszenie Zamawiającego nastąpi na co najmniej 14 dni przed planowaną imprezą w jakiejkolwiek z form kontaktu wskazanych w umowie; c) ochrona może dotyczyć zarówno imprez masowych określonych w § 3 ust. 1 ustawy z dnia 20 marca 2009 r. o bezpieczeństwie imprez masowych (nazywanej dalej ustawą BIM - tj. Dz. U. z 2013 r., Poz. 611), jak i innych imprez, w tym imprez targowo-wystawienniczych, kulturalnych, rozrywkowych lub sportowych. 3) Świadczenie dodatkowej usługi w postaci ochrony stałej w budynku BCTW w dni robocze świadczone przez 1 pracownika w przypadku wystąpienia nagłej potrzeby Zamawiającego..

II.1.5)

V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających dla każdej z części, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego, stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00-4, 79.71.50.00-9, 92.52.11.00-1.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości określonej dla każdej części zamówienia : CZĘŚĆ I - 5 000 zł CZĘŚĆ II - 6 900 zł Wykonawca, który nie wniósł wadium we właściwej wysokości, zostaje wykluczony z postępowania, a jego ofertę uznaje się za odrzuconą. 2. Wykonawca obowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. Wadium musi znaleźć się na koncie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wniesione w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy P z p. 4. Wadium wnoszone w formie poręczeń i/lub gwarancji należy załączyć do oferty w oryginale. 5. W przypadku, gdy wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji bankowej lub gwarancji ubezpieczeniowej z treści tych gwarancji musi w szczególności jednoznacznie wynikać: 1) zobowiązanie gwaranta (banku, zakładu ubezpieczeń) do zapłaty całej kwoty wadium nieodwołalnie i bezwarunkowo na pierwsze żądanie zamawiającego (beneficjenta gwarancji) zawierające oświadczenie, że zaistniały okoliczności, o których mowa w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp, bez potwierdzania tych okoliczności, 2) termin obowiązywania gwarancji, który nie może być krótszy niż termin związania ofertą. 6. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Bydgoskiego Parku Przemysłowo-Technologicznego Sp. z o.o. nr rachunku: 61 1610 1234 2026 0034 5446 0001 z dopiskiem -wadium w postępowaniu na Ochronę osób i mienia w obiektach Bydgoskiego Parku Przemysłowo - Technologicznego dla części nr .., a dowód wpłaty lub jego kopię, potwierdzoną przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem, należy załączyć do oferty. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego. 7. Pożądane jest, aby Wykonawca podał numer rachunku bankowego, na który należy zwrócić wadium wniesione w pieniądzu.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający stwierdzi, iż Wykonawca spełnił ten warunek jeśli wykaże on, że posiada aktualną koncesję na wykonywanie działalności ochrony osób i mienia w formie stałej, bezpośredniej ochrony fizycznej.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający stwierdzi, iż Wykonawca spełnił ten warunek jeśli wykaże on, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: należycie wykonał (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych - że wykonuje) co najmniej dwie usługi polegające na wykonywaniu stałych usług ochrony fizycznej obiektu nieprzerwanie przez minimum 1 rok o łącznej wartości brutto nie mniejszej niż 30 000 zł każda (słownie: trzydzieści tysięcy złotych).

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia w tym zakresie warunku szczególnego.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający stwierdzi, iż Wykonawca spełnił ten warunek dla każdej Części zamówienia odrębnie, jeśli wykaże on, że dysponuje co najmniej czterema pracownikami, którzy uczestniczyć będą w wykonaniu zamówienia, posiadających aktualną licencję II stopnia lub wpis na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej (dla każdej Części zamówienia muszą to być inne osoby).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający stwierdzi, że Wykonawca spełnił ten warunek, jeżeli wykaże on, iż znajduje w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj.: a) posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 30 000 zł (słownie: trzydzieści tysięcy złotych)lub b) posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 30 000 zł (słownie: trzydzieści tysięcy złotych).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 0.9
  • 2 - doświadczenie wykonawcy - 0.1

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Umowa może ulec zmianie w przypadku: 1) zmian na korzyść Zamawiającego, 2) w zakresie wynagrodzenia wykonawcy, w przypadku zmiany: a) stawki podatku od towarów i usług, b) zmian powszechnie obowiązujących przepisów, które mają wpływ na wykonywanie przez Wykonawcę zamówienia, c) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, d) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, e) wejścia w życie w okresie obowiązywania umowy przepisów dotyczących wprowadzenia minimalnej stawki godzinowej dla osób wykonujących zadania na podstawie umowy zlecenia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bppt.pl, www.bip.bpp.bydgoszcz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: BYDGOSKI PARK PRZEMYSŁOWO-TECHNOLOGICZNY SP. Z O.O. ul. Bydgoskich Przemysłowców 6 85-862 Bydgoszcz.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.07.2016 godzina 09:00, miejsce: BYDGOSKI PARK PRZEMYSŁOWO-TECHNOLOGICZNY SP. Z O.O. ul. Bydgoskich Przemysłowców 6 85-862 Bydgoszcz III piętro w biurowcu IDEA - Przestrzeń Biznesu.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część 1 - ochrona obiektu IDEA -PRZESTRZEŃ BIZNESU - Inkubator Przedsiębiorczości przy ul. Bydgoskich Przemysłowców 6 w Bydgoszczy,.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest w szczególności: 1) Ochrona stała, bezpośrednia, świadczona: - w dni robocze w godzinach od 17.30 - 7.30 realizowana na zmianie przez 1 kwalifikowanego pracownika ochrony, - w soboty, niedziele, dni ustawowo wolne od pracy - całodobowo, realizowana na zmianie przez 1 kwalifikowanego pracownika ochrony; 2) Usługa działań interwencyjnych - patrol interwencyjny - 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu - obsada co najmniej dwóch kwalifikowanych pracowników ochrony, podejmująca działania w zakresie ochrony osób i mienia, z zastrzeżeniem, że czas reakcji (dotarcie do obiektu) na wezwanie nie przekroczy 15 minut; 3) Monitorowanie sygnałów i obsługa systemu alarmowego sygnalizacji pożaru, włamania i napadu, CCTV; 4) Realizacja zadań określonych w wewnętrznych zarządzeniach i regulaminach obowiązujących na terenie zamawiającego; 5) Świadczenie dodatkowej usługi w postaci ochrony stałej w budynku IDEA -Przestrzeń Biznesu w dni robocze świadczone przez 1 pracownika w przypadku wystąpienia nagłej potrzeby Zamawiającego. Zgłoszenie zostanie przekazane pocztą elektroniczną (oraz telefonicznie) co najmniej na 3 dni przed czasem jej rozpoczęcia. Łączny wymiar zamówienia dodatkowej usługi w całym okresie realizacji umowy nie przekroczy 100 roboczogodzin. Usługa wykonywana będzie przez pracowników ochrony Wykonawcy w rozumieniu art. 2 pkt 6 ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 roku o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2014 r, Poz. 1099) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia Części 1 określa załącznik nr 8.1 do SIWZ. Plany schematyczne obiektu stanowią załącznik nr 9.1 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00-4, 79.71.50.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część 2 - ochrona obiektu Bydgoskiego Centrum Targowo-Wystawienniczego przy ul. Gdańskiej 187 w Bydgoszczy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest w szczególności: 1) ochrona stała: a) w dni robocze w godzinach od 17:00 - 7:00 realizowana na zmianie przez 1 kwalifikowanego pracownika ochrony, b) w soboty, niedziele, dni ustawowo wolne od pracy całodobowo realizowana na zmianie przez 1 kwalifikowanego pracownika ochrony. c) podejmowanie działań interwencyjnych w przypadku stwierdzenia naruszenia porządku na terenie chronionego obiektu, d) ochrona doraźna w postaci grupy interwencyjnej, e) całodobowy nadzór sygnałów alarmowych przez stację monitorowania, f) nadzorowanie telewizji przemysłowej, monitorowanie sygnałów i obsługa systemów alarmowych (w tym także sygnalizacji pożaru, włamania i napadu), g) dokonywanie obchodów, h) udzielanie informacji i pomocy przez personel ochrony, i) realizacja zadań określonych w wewnętrznych zarządzeniach i regulaminach obowiązujących na terenie zamawiającego lub na polecenie Dyrektora BCTW. 2) ochrona imprez: a) ochrona wykonywana wyłącznie na osobne zlecenie Zamawiającego; b) zgłoszenie Zamawiającego nastąpi na co najmniej 14 dni przed planowaną imprezą w jakiejkolwiek z form kontaktu wskazanych w umowie; c) ochrona może dotyczyć zarówno imprez masowych określonych w § 3 ust. 1 ustawy z dnia 20 marca 2009 r. o bezpieczeństwie imprez masowych (nazywanej dalej ustawą BIM - tj. Dz. U. z 2013 r., Poz. 611), jak i innych imprez, w tym imprez targowo-wystawienniczych, kulturalnych, rozrywkowych lub sportowych. Przewidywana minimalna ilość imprez organizowanych w Bydgoskim Centrum Targowo - Wystawienniczym w okresie obowiązywania umowy - 6 imprez. 3) Świadczenie dodatkowej usługi w postaci ochrony stałej w budynku BCTW w dni robocze świadczone przez 1 pracownika w przypadku wystąpienia nagłej potrzeby Zamawiającego. Zgłoszenie zostanie przekazane pocztą elektroniczną (oraz telefonicznie) co najmniej na 3 dni przed czasem jej rozpoczęcia. Łączny wymiar zamówienia dodatkowej usługi w całym okresie realizacji umowy nie przekroczy 100 roboczogodzin. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 8.2 do SIWZ. Rzuty obiektu stanowią załączniki nr 9.2.a-c do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00-4, 79.71.50.00-9, 92.52.11.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.