Ogłoszenie z dnia 2010-05-11
Lubliniec: Dostawa drukarek i tonerów do drukarek
Numer ogłoszenia: 118825 - 2010; data zamieszczenia: 11.05.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Skarbowy w Lublińcu, ul. Paderewskiego 7b, 42-700 Lubliniec, woj. śląskie, tel. 034 352 83 00, faks 034 352 83 99.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa drukarek i tonerów do drukarek.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO 1) dostawa oryginalnych materiałów eksploatacyjnych do drukarek dla potrzeb Urzędu Skarbowego w Lublińcu według kodu Wspólnego Słownika Zamówień CPV : CPV 30125110-5 tonery do drukarek laserowych . 2) dostawa - urządzenia komputerowe - drukarki - według kodu CPV 30.23.00.00 ..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.00.00 - Sprzęt związany z komputerami 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.05.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
TERKOM - T. OBRZUD, T. DARMOLIŃSKI SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
TERKOM - T. OBRZUD, T. DARMOLIŃSKI SPÓŁKA JAWNA
- TERKOM SP.J TOMASZ OBRZUD , TOMASZ DARMOLIŃSKI, UL. MICKIEWICZA 2, 42-700 LUBLINIEC, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7090,40 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 8267,94
Oferta z najniższą ceną: 8267,94 / Oferta z najwyższą ceną: 8360,76
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 69 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Do realizacji zamówienia zastosowano tryb z wolnej ręki, gdyz wartość zamówienia jest niższa od równowartości kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust.8 ustawy Prawo zamówień publicznych, przedmiotem zamowienia są artykuly dostępne o ustalonych standardach jakościowych. o ustalonej wartości zamówienia niższej od równowartości kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust.8 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wybrano oferte Firmy TERKOM SP.J z Lublińca , gdyz oferta spełniała wymogi określone w SIWZ oraz była najkorzystniejsza w romunieu ustawy i z najniższą ceną.
INNE PRZETARGI Z LUBLIŃCA
- Zabezpieczenie substancji zabytkowego budynku Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Lublińcu poprzez realizację robót dociepleniowych
- Wykonanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej przebudowy dróg gminnych ulicy Zagłówek oraz ulicy Wiejskiej i fragmentu ulicy Łąkowej w Lublińcu wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego
- Modernizacja dróg powiatowych w Powiecie Lublinieckim wraz z zakupem niskoemisyjnego taboru transportowego na potrzeby SP ZOZ w Lublińcu
więcej: przetargi w Lublińcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu komputerowego, materiałów eksploatacyjnych i akcesoriów komputerowych dla Szpitala Powiatowego Sp. z o.o. w Golubiu-Dobrzyniu
- Sukcesywne dostawy materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kopiarek
- Dostawa materiałów biurowych i eksploatacyjnych do sprzętu biurowego oraz środków czystości.
- Zakup zestawów komputerowych oraz mobilnych drukarek akumulatorowych
- Usługa wdrożenia systemu kompleksowej obsługi urządzeń drukujących
- Sukcesywna dostawa tuszy, tonerów, bębnów i pojemników do drukarek w G-PSK, w podziale na 2 części.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.