eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bytom › Dowóz dzieci do Szkoły Podstawowej nr 51 z Oddziałami Integracyjnymi w Bytomiu

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-04-08

Bytom: Dowóz dzieci do Szkoły Podstawowej nr 51 z Oddziałami Integracyjnymi w Bytomiu
Numer ogłoszenia: 118820 - 2014; data zamieszczenia: 08.04.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Podstawowa nr 51 z Oddziałami Integracyjnymi , ul. Łużycka 12, 41-902 Bytom, woj. śląskie, tel. 0-32 7876100, faks 0-32 2800069.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sp51.bytom.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Placówka oświatowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dowóz dzieci do Szkoły Podstawowej nr 51 z Oddziałami Integracyjnymi w Bytomiu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na dowożeniu uczniów niepełnosprawnych (dzieci z niepełnosprawnością ruchową, niedowidzące, z niedosłuchem, upośledzone umysłowo oraz z zaburzeniami zachowania), z miejsca zamieszkania do szkoły oraz ze szkoły do miejsca zamieszkania od września 2014r. do czerwca 2015r. Transport będzie się odbywał w dniach zajęć szkolnych, 5 razy w tygodniu, tj. od poniedziałku do piątku.Usługa obejmuje łącznie do 187 dni wykonywania niniejszego zamówienia. W przypadku zmian dni, w których odbywać się będą zajęcia lekcyjne nastąpi zmiana dni, w których wykonywane będą przejazdy. Godziny przewozu dzieci (umożliwiające dotarcie na wyznaczony czas) zostaną ustalone bezpośrednio między Wykonawcą a opiekunem dziecka. 2. Postępowanie dotyczy trasy na terenie Bytomia, która może przebiegać następująco: ul. Worpie 7, ul. Orzegowska 60, ul. Batorego 24, ul. Braci Śniadeckich 2, ul. Strzelców Bytomskich 238a,ul. Pomorska 19, ul. Konstytucji 46 i 90d, ul. Nowa 15, ul. Nowa 35, ul. Żołnierska 12, Towarowa 4a, ul. Zamkowa 23, ul. Energetyki 2, ul. Strzelców Bytomskich 47, ul. Mickiewicza 38, ul. Didura 3, ul. Świętochłowicka 2, ul. Sikorskiego 11A, ul. Wolnego 17, ul. Gallusa 7, ul. Orląt Lwowskich 1, ul. Piekarska 94 i 104, Plac Jana 13, ul. Piłsudskiego 19, ul. Pogodna 5, ul. Ossolińskiego 24, ul. Rydza Śmigłego 17B, ul. Karola Miarki 16, ul. Sądowa 12, ul. Zabrzańska 128, ul. Klonowa 8, ul. Drzymały 10, ul. Orzeszkowej 4, ul. Strzelców Bytomskich 26, ul Konopnickiej 3, ul. 11 listopada 8B , ul. Strzelców Bytomskich 150e, ul. Strzelców Bytomskich 171, ul. Piekarska 94, - Bytom: Szkoła Podstawowa nr 51 z Oddziałami Integracyjnymi ul. Łużycka 12a i z powrotem.Zamawiający przyjmuje, iż dzienna trasa przejazdu obejmuje łącznie 180 km. Długość trasy oraz liczba dzieci w ciągu roku może ulec zmianie ze względu na ruch uczniów. Przewozowi - na dzień wszczęcia postępowania - podlega 35 dzieci oraz 2 opiekunów, maksymalna liczba dzieci może wynosić do 40 dzieci.3. Ze względu na niepełnosprawność przewożonych dzieci transport z miejsca zamieszkania do szkoły oraz ze szkoły do miejsca zamieszkania nie powinien trwać dłużej niż 1 godzinę łącznie w jedną stronę, jak również kierowca będzie się zatrzymywał w miejscach wskazanych przez Zamawiającego z uwzględnieniem przepisów Prawa o ruchu drogowym.2.Wykonawca zobowiązuje się w szczególności do: a)podstawienia co najmniej dwóch środków transportu (ze względu na rozległy obszar dowozu dzieci) odpowiednich do wykonywania przewozu dzieci, osób niepełnosprawnych, sprawnych technicznie, dopuszczonych do ruchu, czystych, w okresie jesienno - zimowym ogrzewanych, jeden pojazd z 2 miejscami dla osób na wózkach inwalidzkich + 15 miejsc pozostałych (w sumie 17 dzieci, opiekun + kierowca = 19 osób w jednym przewozie na dzień ogłoszenia postępowania) drugi pojazd z 2 miejscami dla osoby na wózku inwalidzkim + 16 miejsc pozostałych (w sumie 18 dzieci, opiekun + kierowca = 20 osób w drugim przewozie na dzień ogłoszenia postępowania). Oba pojazdy winny być wyposażone w windę lub podjazd dla osób na wózkach inwalidzkich (atestowanych) b)wiek pojazdów nie powinien przekraczać 5 lat, na dzień rozpoczęcia obowiązywania umowy c)wyposażenia pojazdów w okresie zimowym w opony zimowe, d)wyposażenie pojazdów w ogrzewanie niezależne od pracy silnika, e)wyposażenia pojazdów w pasy bezpieczeństwa - trzypunktowe dla wszystkich pasażerów, f) pojazd powinien być wyposażony w foteliki lub podkłady na fotele (dziecięce - dot. dzieci niepełnosprawnych) zgodnie z przepisami ruchu drogowego, g) oznakowania pojazdów w tablice informacyjne: przewóz dzieci, osoby niepełnosprawne, h) wykonywania przewozu na wyznaczonej trasie, zgodnie z rozkładem jazdy, i) pod koniec sierpnia wykonawca zobowiązany jest wykonać tzw. suchy przejazd na koszt wykonawcy nową trasą celem przeliczenia czasu przejazdu pod poszczególne adresy, j)dokonywania przewozu wyłącznie dzieci szkolnych wskazanych przez Zamawiającego oraz ich opiekunów, k) zapewnienia opiekunom powrotu (w godzinach popołudniowych), l) do podstawienia samochodu zastępczego w razie wystąpienia awarii któregokolwiek samochodu wożącego dzieci, samochód zastępczy powinien również spełniać co najmniej wymagania opisane w lit. a - m), m)poddania się kontroli właściwych służb w zakresie objętym niniejszą umową,.

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających polegających na wykonaniu tego samego rodzaju usług, co określone w przedmiocie min. zamówienia do 50% wartości zamówienia podstawowego.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00 - Usługi w zakresie transportu drogowego .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien posiadać aktualne zezwolenie na wykonywanie przewozu regularnego specjalnego, krajowego lub międzynarodowego transportu drogowego osób, nadaną w trybie przepisów ustawy z dnia 6 września 2001r. o transporcie drogowym (tekst jedn.: Dz. U. z 2013r. poz. 1414 z późn. zm.) Wykonawca może polegać w zakresie spełnienia warunków udziału w niniejszym postępowaniu na zasobach innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków w zakresie określonym w art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.Zamawiający oceni spełnienie ww. warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń i dokumentów określonych w cz. VI siwz. Dokumenty załączone do oferty weryfikowane będą wg formuły: spełnia- nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca jest zobowiązany wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych również wykonuje co najmniej jedną usługę obejmującą przewóz osób niepełnosprawnych, powtarzających się nieprzerwanie przez okres co najmniej 6 miesięcy oraz przedłoży dokument potwierdzający, że usługa ta została wykonana lub jest wykonywana należycie. W przypadku usług wykonywanych Zamawiający uzna spełnienie powyższego warunku jeżeli do dnia składania ofert w w/w okresie nastąpiła realizacja niniejszej usługi przez okres co najmniej 6 miesięcy. Wykonawca może polegać w zakresie spełnienia warunków udziału w niniejszym postępowaniu na zasobach innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków w zakresie określonym w art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Zamawiający oceni spełnienie ww. warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń i dokumentów określonych w cz. VI siwz. Dokumenty załączone do oferty weryfikowane będą wg formuły: spełnia- nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Pod pojęciem głównych usług Zamawiający rozumie usługi w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia opisanego;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Pełna oferta winna składać się z: a)formularza oferty; b)oświadczeń i dokumentów określonych w cz. VI niniejszej specyfikacji; oraz (jeżeli dotyczy) c)pełnomocnictwa do działania w imieniu wykonawcy, jeżeli do reprezentowania wykonawcy wskazano inną osobę niż upoważnioną z mocy prawa - oryginał lub kopia notarialnie poświadczona za zgodność z oryginałem lub innego dokumentu z którego wynika upoważnienie do reprezentowania wykonawcy, d)dokumentu potwierdzającego ustanowienie pełnomocnika zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych w przypadku, gdy do przetargu przystępują wykonawcy działający wspólnie - oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę, w przypadku pełnomocnictwa należy złożyć je w oryginale lub kopii notarialnie poświadczonej za zgodność z oryginałem, e)dowodu-ów wskazującego -ych, że zasoby podmiotu trzeciego, na które powołuje się Wykonawca zostaną mu udostępnione, np. pisemnego zobowiązania podmiotu, z którego -ych w szczególności wynika, co następuje: - kto jest podmiotem przyjmującym zasoby, - jaki jest zakres zobowiązania podmiotu trzeciego, - czego konkretnie dotyczy zobowiązanie, - w jaki sposób będzie wykonane zobowiązane zobowiązanie, - jakiego okresu dotyczy zobowiązanie. W sytuacji, gdy przedmiotem zobowiązania są zasoby nierozerwalnie związane z podmiotem ich udzielającym, niemożliwe do samodzielnego obrotu i dalszego udzielenia ich bez zaangażowania tego podmiotu w wykonanie zamówienia (np. doświadczenie) konieczne jest wyraźne nawiązanie do uczestnictwa tego podmiotu w wykonaniu zamówienia. Należy złożyć oryginał dokumentu/dokumentów dot. zobowiązania podmiotu trzeciego

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zakazuje się istotnych zmian postanowień nin. umowy w stosunku do treści oferty za wyjątkiem niżej wymienionych możliwości i warunków dokonania takiej zmiany: 1)Zamawiający przewiduje możliwość zmiany strony umowy - Wykonawcy w sytuacji następstwa prawnego wynikającego z odrębnych przepisów, 2)Zamawiający przewiduje możliwość zmiany wynagrodzenia wykonawcy ( w tym cen jednostkowych) brutto, w przypadku zmiany przepisów obowiązujących dotyczących podatku VAT, 3)Zamawiający przewiduje możliwość zmiany terminu wykonania zamówienia, jeżeli dochowanie terminu określonego w umowie jest niemożliwe z uwagi na siłę wyższą lub inne okoliczności niezależne od stron lub których strony umowy przy zachowaniu należytej staranności nie były w stanie uniknąć lub przewidzieć, 4)Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany części wykonywanego przez podwykonawcę zakresu usługi. 5)Zamawiający przewiduje możliwość zmiany trasy i ilości kilometrów w przypadku wystąpienia okoliczności wymagających jej dokonanie. Dokonanie zmiany umowy w zakresie jw. wymaga uprzedniego złożenia na piśmie wniosku Wykonawcy wskazującego zasadność wprowadzenia zmian i zgody Zamawiającego na jej dokonanie lub przedłożenia propozycji zmiany przez Zamawiającego.3. Zmiany umowy wymagają - pod rygorem nieważności - zachowania formy pisemnej w postaci aneksu 3. Zmiany umowy wymagają - pod rygorem nieważności - zachowania formy pisemnej w postaci aneksu.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sp51.bytom.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sekretariat Szkoły Podstawowej nr 51 z Oddziałami Integracyjnymi w Bytomiu przy ul. Łużyckiej 12a.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.04.2014 godzina 09:00, miejsce: Sekretariat Szkoły Podstawowej nr 51 z Oddziałami Integracyjnymi w Bytomiu przy ul. łużyckiej 12a.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający zleca Wykonawcy w okresie od dnia zawarcia umowy, przy czym nie wcześniej niż od dnia 01.09.2014r. do dnia 30.06.2015r dowożenie uczniów do szkoły. Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej oraz nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.