Ogłoszenie z dnia 2013-06-20
Tychy: Dostawa materiałów biurowych do Urzędu Skarbowego w Tychach nr OL-1/251-94/13
Numer ogłoszenia: 118817 - 2013; data zamieszczenia: 20.06.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Skarbowy w Tychach, al. Niepodległości 60, 43-100 Tychy, woj. śląskie, tel. 032 3251100, faks 032 3251159.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów biurowych do Urzędu Skarbowego w Tychach nr OL-1/251-94/13.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Sukcesywna dostawa materiałów biurowych do Urzędu Skarbowego w Tychach w okresie od dnia podpisania umowy do 31.12.2013r. , szczegółowo określonych w pkt 2.1.1 SIWZ..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.80.00.00 - Rejestry, księgi rachunkowe, skoroszyty, formularze i inne wyroby piśmiennicze z papieru lub tektury 22.81.60.00 - Bloki papierowe 22.90.00.00 - Różne druki 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe 30.19.23.20 - Taśmy do drukarek 30.19.70.00 - Drobny sprzęt biurowy 30.19.92.30 - Koperty 30.12.51.00 - Wkłady barwiące 39.26.40.00 - Osprzęt do skoroszytów na akta lub do akt luzem .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.06.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Hurtownia Papiernicza A-Z BIURO Adam Watoła, ul. Oświęcimska 3, 42-600 Tarnowskie Góry, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 50251,18 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 41442,25
Oferta z najniższą ceną: 34126,34 / Oferta z najwyższą ceną: 59757,59
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Przedmiotem zamówienia jest dostawa towaru powszechnie dostępnego na rynku, o ustalonych standardach jakościowych w ściśle określonej ilości. - wartość zamówienia nie przekracza kwoty 130 000 euro, - istnieje wiele podmiotów mogących zrealizować przedmiotowe zamówienie, tak na rynku lokalnym jak i krajowym, - realizacja zamówienia nie wymaga stosowania skomplikowanych urządzeń ani wykwalifikowanego personelu, - mały stopień złożoności przedmiotu zamówienia - sprzedaż i dostawa, - towary będące przedmiotem zamówienia są: powszechnie dostępne - możliwość zakupu w każdym punkcie sprzedaży tego typu artykułów, pospolite - o standardowych parametrach, popularne - materiały użytkowane przez osoby prywatne i przedsiębiorstwa, małe i duże firmy o ustalonym standardzie jakościowym, typie dokładnie określonym, odpowiadającym przeciętnym wymaganiom, towar nie specjalistyczny - nie posiada elementów o nietypowym zaawansowaniu techniczno-technologicznym, - inne czynniki, mogące stanowić wyróżnik miedzy oferentami tzn. gwarancja, termin wykonania zlecenia zostały określone w warunkach udzielenia zamówienia i są wartościami skończonymi, wyczerpującymi wymagania urzędu.
INNE PRZETARGI Z TYCHÓW
- Ochrona obiektów i sprzątanie pomieszczeń biurowych Tyskiego TBS Sp. z o. o.
- Modernizacja zadaszeń i dachów pasaży Tyskich Hal Targowych
- Objęcie serwisem oprogramowania aplikacyjnego Infomedica/AMMS firmy Asseco Poland S.A.
- Dostawa testów, odczynników, akcesoriów laboratoryjnych, przyrządów pomiarowych oraz sprzętu laboratoryjnego dla laboratorium OŚ w Tychach - Urbanowicach i laboratorium Wodnego Parku Tychy
- Utrzymanie czystości w budynkach oraz na terenach przyległych, a także utrzymanie zieleni w zasobach Tyskiego TBS Sp. z o.o.
- Usługa odbioru, transportu i zagospodarowania odpadu o kodzie 17 09 04
więcej: przetargi w Tychach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawę materiałów biurowych dla Szpitala Specjalistycznego w Prabutach Sp. z o. o.
- Dostawa wyposażenia do placówki opiekuńczej dla dzieci do 3 roku życia
- Dostawa pierwszego wyposażenia Domu Pomocy Społecznej w Opolu (...) - wyposażenie kuchni, wyposażenie medyczne i rehabilitacyjne, wyposażenie do sprzątania, warsztatu i ogrodu, wyposażenie biurowe
- Dostawa papieru ksero do drukarek i kserokopiarek oraz materiałów biurowych na alta 2024-2026 roku.
- Zakup i sukcesywna na żądanie dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących dla jednostek terenowych Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Poznaniu..
- SUKCESYWNE DOSTAWY PAPIERU, SKOROSZYTÓW PAPIEROWYCH, MATERIAŁÓW DO RISO ORAZ RÓŻNYCH ARTYKUŁÓW GOSPODARCZYCH DLA SZPITALI POMORSKICH SP. Z O.O.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.