Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-07-23
Szczecin: Dostawę sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem,
aktualizacji programu NORMA Pro,
oraz informatorów cenowych SEKOCENBUD i INTERCENBUD,
w podziale na dwie części:
1. Część I - Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem,
2. Część II - Dostawa aktualizacji programu NORMA Pro oraz informatora cenowego SEKOCENBUD i INTERCENBUD
Numer ogłoszenia: 118767 - 2009; data zamieszczenia: 23.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych Zakład Budżetowy , ul. Mariacka 25, 70-546 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4886333, 4886301, faks (091) 48 93 831, 4893832.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http:/WWW.ZBiLK.szczecin.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawę sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem, aktualizacji programu NORMA Pro, oraz informatorów cenowych SEKOCENBUD i INTERCENBUD, w podziale na dwie części: 1. Część I - Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem, 2. Część II - Dostawa aktualizacji programu NORMA Pro oraz informatora cenowego SEKOCENBUD i INTERCENBUD.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot i zakres zamówienia: 1. Część I zamówienia - Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem: 1.1. Komputerów Klasy PC - 31 szt. z zainstalowanym oprogramowaniem 1.2. Monitor LCD - 65 szt. 1.3. Komputer przenośny - 2 szt. 1.4. Drukarka laserowa monochromatyczna A4 wraz z kablem USB 4,5m ekranowanym-11 szt. 1.5. Drukarki Igłowa wraz z kablem Centronics (min.4,5m) - 3 szt. 1.6. Skaner A4 wraz z kablem USB 4,5m ekranowanym - 1 szt. 1.7. Zasilacze UPS - 6 szt. 1.8. Pakiet biurowy - 36 szt. - Microsoft Office 2007 Small Business wersja BOX lub równoważny w pełni kompatybilny z Microsoft Office 2007. 1.9. Pamięć flash (Pendrive )- 10 szt. 1.10. Dysk twardy - 32 szt. 1.11. Karty graficzne - 5 szt. 1.12. Pamięć Ram - 15 szt., 1.13. Routery wraz z kartami sieciowymi USB - 10 szt., 1.14. Karty sieciowe USB - 10 szt., 1.15. Switch - przełączniki nie zarządzane - 17 szt., 1.16. Zasilacze ATX - 400W, Silent - 40 szt., 1.17. Sprężone powietrze - po 400 ml, 50 sztuk, 1.18. Myszki - 30 szt. 1.19. Klawiatura - 30 szt. 2. Część II zamówienia - dostawa aktualizacji programu NORMA Pro oraz informatora cenowego SEKOCENBUD i INTERCENBUD, w edycjach kwartalnych, według poniżej podanej specyfikacji: 2.1. Dostawa abonamentów aktualizacyjnych programu NORMA Pro do kosztorysowania robót budowlanych w edycjach kwartalnych, rozpoczynając od 4 kwartału 2009 r. - następnie w kolejnych aktualizujących edycjach - 1/2010, 2/2010 i 3/2010, dla 21 stanowisk komputerowych, 2.2. Dostawa kwartalnych informatorów aktualizujących ceny SEKOCENBUD, wydawanych na płytach CD poczynając od 4 kwartału 2009 r. następnie w kolejnych aktualizujących edycjach 1/2010, 2/2010, 3/2010, dla 21 stanowisk komputerowych, 2.3. Dostawa aktualizacji internetowego rocznego informatora cenowego INTERCENBUD, wydawanych na płytach CD wraz z dostępem do serwisu www.intercenbud.pl - w edycji kwartalnej poczynając od 4 kwartału 2009 r. następnie w kolejnych aktualizujących edycjach 1/2010, 2/2010, 3/2010, dla 2 stanowisk komputerowych. Informatory cenowe winny być dostarczone Zamawiającemu: 1) SEKOCENBUD - nie później niż do 10 dnia trzeciego miesiąca w kwartale, 2) INTERCENBUD - zgodnie z cyklem wydawniczym, niezwłocznie po opublikowaniu przez producenta..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.00.00 - Maszyny do przetwarzania danych (sprzęt) 30.23.00.00 - Sprzęt związany z komputerami .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wpłaceniA WADIUMIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy którzy: 1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 2. Spełnienie warunków uczestnictwa w postępowaniu oceni zamawiający na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów wymaganych do potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, wskazanych w ust. 1, metodą spełnia/nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie wykonawcy, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 2 do siwz, o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy W przypadku składania oferty wspólnej w/w oświadczenie składa pełnomocnik w imieniu wykonawców składających ofertę wspólną. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności), wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty wspólnej w/w dokument składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zbilk.szczecin.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych
Zakład Budżetowy
ul. Mariacka 25
70-546 Szczecin
pokój nr 9.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.08.2009 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych Zakład Budżetowy ul. Mariacka 25 70-546 Szczecin pokój nr 9.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem: 1. Komputerów Klasy PC - 31 szt. z zainstalowanym oprogramowaniem 2. Monitor LCD - 65 szt. 3. Komputer przenośny - 2 szt. 4. Drukarka laserowa monochromatyczna A4 wraz z kablem USB 4,5m ekranowanym-11 szt. 1.5. Drukarki Igłowa wraz z kablem Centronics (min.4,5m) - 3 szt. 1.6. Skaner A4 wraz z kablem USB 4,5m ekranowanym - 1 szt. 1.7. Zasilacze UPS - 6 szt. 1.8. Pakiet biurowy - 36 szt. - Microsoft Office 2007 Small Business wersja BOX lub równoważny w pełni kompatybilny z Microsoft Office 2007. 1.9. Pamięć flash (Pendrive )- 10 szt. 1.10. Dysk twardy - 32 szt. 1.11. Karty graficzne - 5 szt. 1.12. Pamięć Ram - 15 szt., 1.13. Routery wraz z kartami sieciowymi USB - 10 szt., 1.14. Karty sieciowe USB - 10 szt., 1.15. Switch - przełączniki nie zarządzane - 17 szt., 1.16. Zasilacze ATX - 400W, Silent - 40 szt., 1.17. Sprężone powietrze - po 400 ml, 50 sztuk, 1.18. Myszki - 30 szt. 1.19. Klawiatura - 30 szt.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.00.00-4, 30.23.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa aktualizacji programu NORMA Pro oraz informatora cenowego SEKOCENBUD i INTERCENBUD, w edycjach kwartalnych, według poniżej podanej specyfikacji:.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa aktualizacji programu NORMA Pro oraz informatora cenowego SEKOCENBUD i INTERCENBUD, w edycjach kwartalnych, według poniżej podanej specyfikacji: 2.1. Dostawa abonamentów aktualizacyjnych programu NORMA Pro do kosztorysowania robót budowlanych w edycjach kwartalnych, rozpoczynając od 4 kwartału 2009 r. - następnie w kolejnych aktualizujących edycjach - 1/2010, 2/2010 i 3/2010, dla 21 stanowisk komputerowych, 2.2. Dostawa kwartalnych informatorów aktualizujących ceny SEKOCENBUD, wydawanych na płytach CD poczynając od 4 kwartału 2009 r. następnie w kolejnych aktualizujących edycjach 1/2010, 2/2010, 3/2010, dla 21 stanowisk komputerowych, 2.3. Dostawa aktualizacji internetowego rocznego informatora cenowego INTERCENBUD, wydawanych na płytach CD wraz z dostępem do serwisu www.intercenbud.pl - w edycji kwartalnej poczynając od 4 kwartału 2009 r. następnie w kolejnych aktualizujących edycjach 1/2010, 2/2010, 3/2010, dla 2 stanowisk komputerowych. Informatory cenowe winny być dostarczone Zamawiającemu: 1) SEKOCENBUD - nie później niż do 10 dnia trzeciego miesiąca w kwartale, 2) INTERCENBUD - zgodnie z cyklem wydawniczym, niezwłocznie po opublikowaniu przez producenta..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.00.00-4, 30.23.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- "Bezpośrednia ochrona obiektu, osób i mienia w godz. 19:00- 07:00 w budynku Domu Pomocy Społecznej przy ul. Wł. Broniewskiego 4/6 w Szczecinie, w 2024 roku, część 2."
- Wykonanie robót konserwacji Izby Przyjęć 109 Szpitala Wojskowego z Przychodnią SP ZOZ w Szczecinie.
- Sukcesywna dostawa naczyń jednorazowych oraz naczyń z poliwęglanu do obiektu spółki Fabryka Wody sp. z o.o. przy ul. 1 Maja 41 w Szczecinie
- Dostawa odczynników diagnostycznych i innych artykułów medycznych jednorazowego użytku dla SPSZOZ "Zdroje" w pakietach
- WYKONANIE KOREFERATU DLA WIELOBRANŻOWEJ DOKUMENTACJI PROJEKTOWO-KOSZTORYSOWEJ DLA ZADANIA PN.: BUDOWA BUDYNKU DLA SĄDU APELACYJNEGO WRAZ Z ŁĄCZNIKIEM ORAZ PRZEBUDOWA ISTNIEJĄCEGO BUDYNKU
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych do Zespołu Żłobków Miejskich w Szczecinie w drugiej połowie 2024 roku
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- na dostawę ręczników listkowych, papieru toaletowego do dozowników oraz środków czyszcząco- dezynfekcyjnych dla sekcji utrzymania czystości i innych dla SPZOZ w Sanoku
- Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania na potrzeby Starostwa Powiatowego w Wołominie
- Dostawa wyposażenia na potrzeby Żłobka i Przedszkola w Kramsku
- Zakup narzędzi, wyposażenia pracowni, sprzętu fotograficznego i komputerowego, oprogramowania dla Zespołu Placówek Oświatowych nr 2 w Kielcach
- Dostawa sprzętu komputerowego i urządzeń peryferyjnych w ramach utworzenia i wsparcia funkcj. Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie przemysłu meblarskiego w Zespole Szkół im. M. Rataja w Reszlu
- Dostawa sprzętu komputerowego, urządzeń biurowych, oprogramowania, akcesoriów oraz sprzętu elektronicznego na potrzeby ŚODR Modliszewice
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.