eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Dostawa klocków hamulcowych do pojazdów służbowych małopolskiej Policji

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-04-19

Kraków: Dostawa klocków hamulcowych do pojazdów służbowych małopolskiej Policji
Numer ogłoszenia: 118757 - 2011; data zamieszczenia: 19.04.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 82489 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji w Krakowie, ul. Mogilska 109, 31-571 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6154860, 6154862, faks 012 6154887; 6154219.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa klocków hamulcowych do pojazdów służbowych małopolskiej Policji.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa fabrycznie nowych klocków hamulcowych dla samochodów służbowych Policji woj. małopolskiego, należących do niżej wymienionych grup: a) klocki hamulcowe oryginalne, oznakowane logo-znakiem towarowym producenta pojazdu i przynajmniej na opakowaniu numerem katalogowym, b) klocki hamulcowe oryginalne, oznakowane logo-znakiem towarowym producenta klocków dostarczającego klocki na pierwszy montaż i przynajmniej na opakowaniu numerem katalogowym. 2. W celu zapewnienia bezpiecznych warunków eksploatacji pojazdów służbowych Zamawiający wymaga, aby oferowany asortyment był taki, jak dostarczany na linię produkcyjną danej marki samochodu. W celu potwierdzenia powyższego Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania zaświadczenia producenta klocków hamulcowych stwierdzającego, że zostały one wyprodukowane zgodnie ze specyfikacjami i standardami produkcyjnymi ustalonymi przez producenta danych pojazdów i są one tej samej jakości co klocki stosowane do montażu tych pojazdów. 3. Materiały zastosowane do produkcji okładzin ciernych muszą gwarantować bezpieczeństwo, komfort hamowania (wykorzystanie technologii zapobiegającej piszczeniu klocków), długą żywotność klocka oraz niskie zużycie tarczy hamulcowej. Klocki muszą być wolne od wad produkcyjnych i materiałowych oraz spełniać najwyższe wymagania w zakresie bezpieczeństwa. 4. Wykonawca dostarczy klocki hamulcowe spełniające wszelkie wymagania techniczne zgodne z przepisami Unii Europejskiej oraz wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 roku w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. 2003 r. nr 32 poz. 262 z późn. zm.). 5. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zagwarantował, że minimalny przebieg, jaki pojazd wykona na zamontowanych klockach będzie wynosił 20.000 km. 6. W przypadku, gdy klocki nie wykonają minimalnego przebiegu, Wykonawca zobowiązany będzie do niezwłocznego (w terminie do 3 dni roboczych) dostarczenia nowego kompletu klocków oraz pokrycia kosztów wymiany zgodnie z normami zawartymi w systemie Audatex, odpowiednio dla danej marki, modelu i typu pojazdu. Ocena, czy klocki wykonały gwarantowany przez Wykonawcę minimalny przebieg, zostanie dokonana przez Zamawiającego na podstawie wewnętrznej dokumentacji technicznej. 7. Miejscem dostawy są magazyny Zamawiającego zlokalizowane: a) w Krakowie, ul. Mogilska 109, b) w Krakowie, ul. Konarskiego 43, c) w Nowym Sączu, ul. Grottgera, d) w Tarnowie, ul. Jastruna 4..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.32.25.00 - Klocki hamulcowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.03.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Inter Cars S.A., ul. Powsińska 64, 02-903 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 102439,02 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 110216,88

  • Oferta z najniższą ceną: 94439,50 / Oferta z najwyższą ceną: 125432,39

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.