eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Perzów › Rozbudowa Stacji Uzdatniania Wody w miejscowości Trębaczów

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-06-04

Perzów: Rozbudowa Stacji Uzdatniania Wody w miejscowości Trębaczów
Numer ogłoszenia: 118737 - 2008; data zamieszczenia: 04.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Perzów, 78, 63-642 Perzów, woj. wielkopolskie, tel. 0-62 78 61 060, fax 0-62 78 61 509.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://perzow.nowoczesnagmina.pl.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa Stacji Uzdatniania Wody w miejscowości Trębaczów.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa stacji uzdatniania wody w Trębaczowie. Montaż urządzeń do udatniania wody oparty na systemie dwustopniowej filtracji oraz zestawu hydroforowego pompującego wodę uzdatnioną z zaadoptowanego na ten cel zbiornika wyrównaczego. Zakres zamówienia obejmuje: demontaż i powtórny montaż zbiornika sprężonego powietrza oraz sprężarek VAN montaż zestawu hydroforowego, filtrów oraz rurociągów technologicznych i chloratora adaptacja istniejącego hydrofiltra na zbiornik wody czystej.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.24.30 - Roboty w zakresie uzdatniania wody Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.24.30 - Roboty w zakresie uzdatniania wody Oryginalny kod CPV: 45.23.21.50 - Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.21.50 - Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody Oryginalny kod CPV: 45.11.21.00 - Roboty w zakresie kopania rowów Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.21.00 - Roboty w zakresie kopania rowów Oryginalny kod CPV: 45.11.30.00 - Roboty na placu budowy Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.30.00 - Roboty na placu budowy .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 10.10.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu moga wziąć udział wykonawcy którzy Spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku prawo zamówień publicznych tekst jednolity Dz.u. Nr 223 poz. 1655 z późn. zmianami. Nie podlegają wykluczeniu z postepowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Dz.U. Nr 223 poz. 1655 zpóźn. zmainami. Posiadają uprawnienia do występowania w obrocie prawnym w zakresie objętym zamówieniem. wykonali w okresie ostatnich 5 lat ( licząc wstecz od daty wszczęcia postepowania o udzielenie zamówienia) a jezlei okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej 2 roboty budowlane odpowidające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, oraz załączą dokumenty (referencje) potwierdzające, że roboty zostały wykonane należycie. Udokumentuja, że dysponują osobą posiadającą okreslone przepisami Prawa budowlanego uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi (kierownik budowy) w zakresie odpowaidającemu przedmiotowi zamówienia, która przynalży do izby inżynierów budownictwa. Są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Udzielą Zamawiającemu gwarancji i rękojmi za wady na okres 3 lat od daty odbioru końcowego. Przedłożą ofertą zgodną z ustawą Prawo Zamówień Publicznych i wymogami Zamawiającego określonymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Ocena spełninia warunków udziału w postepowaniu zostanie dokonana przez powołaną przez zamawiającego komisję przetargową na podstawie przedłożonych przez wykonawcę oświadczeń lub dokumentów. Spełninie warunków udziału w postepowaniu o udzilenie zamówienia publicznego będzie podlegało oceanie dokonywanej przy zastosowaniu kryterium spełnia, nie spełnia, w oparciu o ośwaidczenia lub dokumenty jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postepowaniu, o których mowa w pkt VI SIWZ przez powołaną przez zamawiającego komisję przetargową. Zamawiający wykluczy z postepowania o zamówienia publiczne podmioty, które podlegać będą wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Zamawijący zawiadomi równocześnie wykonawców, którzy zostali wykluczeni z postepowania o udzilenie zamówienia, podając uzasadnienie faktyczne i prawne z zastrzeżeniem art. 92 ust. 1 pkt 3. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się zaodrzucona. Odrzuceniu podlega oferta nie spełniająca wymagań określonych w art. 89 ust.1 powołanej ustawy, jezeli Jest niezgodna z ustawą. Jej treść nie odpowiada treści specyfiakcji istotnych warunków zamówienia. Jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji. Zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia. Została złożona przez wykonawcę wykluczonego z postępowania o udzielenie zamówienia. Zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88 usatwy Prawo zamówień publicznych, lub błędy w obliczeniu ceny. Wykonawca wciągu 7 dni od dnia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny. Jest niewazna na podstawie odrębnych przepisów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania wymaganych warunków oraz uznania ważności ofert, wykonawcy obowiązani sa złożyć następujące oświdczenia lub dokumenty Wypełniony i podpisany formularz ofertowy, przygotowany na formularzu stanowiącym załącznik nr 1 do Specyfikacji wraz ze wskazaniem udziału podwykonawców i czynności im powierzonych. Kosztorys ofertowy zawierający wycenę wszystkich prac przedmiaru robót bedącego załącznikem nr 5 do SIWZ i ujętych odpowiednio w kosztorysie ślepym bedącym załącznikkiem nr 6 do SIWZ. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Aktualne zaświdczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne społeczne, lub odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia dzialalności jest krótszy w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości i miejsca wykonania. Do wykazanych robót budowlanych należy załączyć dokumenty referencje potwierdzające że roboty zostały wykonane należycie. Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień budowlancy osoby typowanej przez wykonawcę do pełninienia funkcji Kierownika budowy, należy załączyć również aktualny dokuemnt potwierdzający przynależność tej osoby do Polskiej Izby Inżynieró Budownictwa.Uwaga jezeli osoba ta nie jest zatrudniona u wykonawcy należy dołączyć dodatkowo pisemne zobowiązanie typowanej osby na objęcie funkcji kierownika budowy. Ośwaidczenie wykonawcy o spełnianiu warunków wskazanych w art. 22 ust. 1 Prawa zamówień Publicznych ( na romularzu oświadczenia stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ) Oswiadczenie wykonawcy o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust. 1 i 2 ustawy(na formularzu oświadczeniastanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ). Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Zaakceptowany i podpisany prze wykonawcę wzór umowy (wg załącznika nr 8 do SIWZ. W przypadku wykonawców składających ofertę wspólnie pełnomocnictwo dla jednego z tych podmiotów do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie udzielenia zamówienia publicznego art. 23 ust. 2 Prawo zamówień Publicznych. Wymagania dotyczące dokuemntów odnosza się wówczas do wszystkich wykonawców wspónie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnictwo do podpisania oferty o ile nie wynika ono z ww. dokumentów. Zestawienie urządzeń przyjętych w swojej ofercie z podaniem typu i producenat. Atesty, aprobaty, karty katalogowe stosowne obliczenia rysunki dla wszystkich nmateriałów i urządzeń oraz wszelkie inne dokumenty wymagane szczegółowymi przepisami prawa dotyczące prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia. Wypełniony i podpisany Harmonogram Realizacji Robót stanowiący załącznik nr 11 do SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://perzow.nowoczesnagmina.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Perzowie , Perzów 78, 63-642 Perzów pokój nr 6.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.06.2008 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy w Perzowie, Perzów 78, 63-642 Perzów, pokój nr 2.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.