eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gliwice › Zadanie nr 1Remont sanitariatów (projekt i realizacja) Zadanie nr 2Modernizacja systemu ogrzewania (projekt i realizacja)

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-06-04

Gliwice: Zadanie nr 1: Remont sanitariatów (projekt i realizacja) Zadanie nr 2: Modernizacja systemu ogrzewania (projekt i realizacja)
Numer ogłoszenia: 118735 - 2008; data zamieszczenia: 04.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gimnazjum Nr 4 im. J. Pukowca, ul. A. Asnyka 36, 44-100 Gliwice, woj. śląskie, tel. 0-32 2323033, fax 0-32 2323033.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: gimnazjum miejskie.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zadanie nr 1: Remont sanitariatów (projekt i realizacja) Zadanie nr 2: Modernizacja systemu ogrzewania (projekt i realizacja).

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1: Remont sanitariatów (projekt i realizacja) Przedmiotem zamówienia są prace związane z remontem sanitariatów zlokalizowanych na parterze i piętrze segmentów A,B,C . Zakres remontu: modernizacja węzłów sanitarnych Zakres prac: - Roboty demontażowe i rozbiórkowe - Roboty tynkarskie - Roboty posadzkarskie - podkład pod posadzkę - Wykonanie izolacji przeciwwodnej - płynna folia - Wymiana instalacji wodnej - Wymiana instalacji kanalizacyjnej - Wymiana urządzeń sanitarnych, - Wykonanie okładzin ściennych z płytek - Wykonanie posadzek z płytek, - Wymiana opraw oświetleniowych - Wymiana stolarki drzwiowej - Roboty malarskie. - Dostawa i montaż przyborów toaletowych - Uzupełnienie instalacji elektrycznej - Montaż wentylatorów łazienkowych - Montaż term elektrycznych - Wywóz i utylizacja odpadów - Opracowanie dokumentacji projektowej dla zakresu remontu (cześć opisowa, część rysunkowa, obliczenia, przedmiar robót). Sumaryczna powierzchnia pomieszczeń sanitariatów przewidziana do remontu wynosi: 125,36 m2 Zadanie nr 2: Modernizacja systemu ogrzewania (projekt i realizacja) Przedmiotem zamówienia są prace związane z remontem instalacji centralnego ogrzewania budynku szkoły Zakres remontu: modernizacja instalacji centralnego ogrzewania - I etap Zakres prac: - Roboty demontażowe i rozbiórkowe - Roboty montażowe: wymiana instalacji - rozprowadzenie (piony, poziomy w niezbędnym zakresie), wpięcie do istniejących poziomów - Roboty montażowe: wymiana grzejników żeliwnych na grzejniki płytowe w salach lekcyjnych, pracowniach, pokojach biurowych, sanitariatach, pomieszczeniach kuchni - Roboty montażowe: wymiana grzejników stalowych rurowych ożebrowanych na grzejniki żeliwne z odzysku - Roboty montażowe: montaż armatury: zawory, głowice termostatyczne, odpowietrzniki - Wykonanie izolacji termicznej instalacji - Próby ciśnieniowe instalacji, regulacja na ciepło - Prace budowlane towarzyszące - Wywóz i utylizacja odpadów (Uwaga; wykonawca zwróci zamawiającemu środki uzyskane ze sprzedaży złomu) - Opracowanie dokumentacji projektowej dla zakresu remontu (cześć opisowa, część rysunkowa, obliczenia, przedmiar robót).

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 74.22.21.00 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 71.22.10.00 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne Oryginalny kod CPV: 45.33.00.00 - Hydraulika i roboty sanitarne Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne Oryginalny kod CPV: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Oryginalny kod CPV: 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 25.10.2008.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

    • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga złożenia wadium.

    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunki przystąpienia do postępowania: 1.1. Warunki przystąpienia do postępowania i wymagane dokumenty 1.1.1. Posiadanie uprawnień do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień oraz nie podleganie wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (podstawy prawne wykluczenia z postępowania określają: art. 24 ust. 1 i 2 ustawy pzp). W przypadku podmiotów działających wspólnie warunek dotyczący nie podleganiu wykluczeniu, o którym mowa powyżej muszą spełniać wszystkie podmioty działające wspólnie. 1.1.1.1. W celu potwierdzenia, warunku(ów) określonego(ych) w pkt 1.1.1. - należy złożyć: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; w przypadku spółki cywilnej - aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub aktualny odpis z właściwego rejestru dla każdego ze wspólników; b) aktualne zaświadczenia właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 1.1.2. Posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; a) Potencjał kadrowy: Wykonawca musi mieć do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowany personel: - kierownika robót posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji sanitarnych oraz zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego b) Doświadczenie zawodowe: Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie) ukończył z należytą starannością realizację co najmniej 2 robót dla danego zadania odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia o wartości nie mniejszej niż 75.000,00 zł (brutto) każda robota. W przypadku podmiotów działających wspólnie potencjał techniczny i osoby zdolne do wykonania zamówienia podlegają sumowaniu. 1.1.2.1. W celu potwierdzenia warunku(ów) określonego(ych) w pkt 1.1.2 należy złożyć: a) dokumenty stwierdzające, że kierownik robót, który będzie wykonywać przedmiot zamówienia posiada wymagane uprawnienia budowlane oraz zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego z uwzględnieniem wymogów wg pkt 1.1.2.a.. b) wykaz (na zał. nr 3 do SIWZ lub dokumencie zgodnym z treścią załącznika) osób które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia. c) wykaz (na zał. nr 4 do SIWZ lub dokumencie zgodnym z treścią załącznika) wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów (np. referencji) potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie z uwzględnieniem wymogów wg pkt 1.1.2.b. 1.1.3. Znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; Wykonawca winien mieć dostęp lub dysponować środkami finansowymi wystarczającymi do realizacji zamówienia. W przypadku podmiotów działających wspólnie potencjał ekonomiczny i finansowy podlega sumowaniu 1.1.3.1. W celu potwierdzenia warunku(ów) określonego(ych) w pkt 1.1.3 należy złożyć: oświadczenie na załączniku nr 2 1.1.4. W celu potwierdzenia warunków określonych w pkt 1.1.1, 1.1.2, 1.1.3 należy złożyć oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (z art. 22 ust. 1, art. 24 ust. 1 i 2 ustawy pzp) o treści ZAŁĄCZNIKA NR 2, załączonego do specyfikacji;
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Warunki przystąpienia do postępowania: 1.1. Warunki przystąpienia do postępowania i wymagane dokumenty 1.1.1. Posiadanie uprawnień do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień oraz nie podleganie wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (podstawy prawne wykluczenia z postępowania określają: art. 24 ust. 1 i 2 ustawy pzp). W przypadku podmiotów działających wspólnie warunek dotyczący nie podleganiu wykluczeniu, o którym mowa powyżej muszą spełniać wszystkie podmioty działające wspólnie. 1.1.1.1. W celu potwierdzenia, warunku(ów) określonego(ych) w pkt 1.1.1. - należy złożyć: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; w przypadku spółki cywilnej - aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub aktualny odpis z właściwego rejestru dla każdego ze wspólników; b) aktualne zaświadczenia właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 1.1.2. Posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; a) Potencjał kadrowy: Wykonawca musi mieć do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowany personel: - kierownika robót posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji sanitarnych oraz zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego b) Doświadczenie zawodowe: Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie) ukończył z należytą starannością realizację co najmniej 2 robót dla danego zadania odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia o wartości nie mniejszej niż 75.000,00 zł (brutto) każda robota. W przypadku podmiotów działających wspólnie potencjał techniczny i osoby zdolne do wykonania zamówienia podlegają sumowaniu. 1.1.2.1. W celu potwierdzenia warunku(ów) określonego(ych) w pkt 1.1.2 należy złożyć: a) dokumenty stwierdzające, że kierownik robót, który będzie wykonywać przedmiot zamówienia posiada wymagane uprawnienia budowlane oraz zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego z uwzględnieniem wymogów wg pkt 1.1.2.a.. b) wykaz (na zał. nr 3 do SIWZ lub dokumencie zgodnym z treścią załącznika) osób które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia. c) wykaz (na zał. nr 4 do SIWZ lub dokumencie zgodnym z treścią załącznika) wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów (np. referencji) potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie z uwzględnieniem wymogów wg pkt 1.1.2.b. 1.1.3. Znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; Wykonawca winien mieć dostęp lub dysponować środkami finansowymi wystarczającymi do realizacji zamówienia. W przypadku podmiotów działających wspólnie potencjał ekonomiczny i finansowy podlega sumowaniu 1.1.3.1. W celu potwierdzenia warunku(ów) określonego(ych) w pkt 1.1.3 należy złożyć: oświadczenie na załączniku nr 2 1.1.4. W celu potwierdzenia warunków określonych w pkt 1.1.1, 1.1.2, 1.1.3 należy złożyć oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (z art. 22 ust. 1, art. 24 ust. 1 i 2 ustawy pzp) o treści ZAŁĄCZNIKA NR 2, załączonego do specyfikacji;

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.gliwice.pl

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gimnazjum Nr 4, im. Józefa Pukowca ul. Asnyka 36, 44-100 Gliwice telefon (0-32) 232-30-33; faks (0-32) 232-30-33.

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.06.2008 godzina 11:00, miejsce: Gimnazjum Nr 4, im. Józefa Pukowca ul. Asnyka 36, 44-100 Gliwice sekretariat.

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

    CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1: Remont sanitariatów (projekt i realizacja).

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia oraz wielkość lub zakres zamówienia: Zadanie nr 1: Remont sanitariatów (projekt i realizacja) Przedmiotem zamówienia są prace związane z remontem sanitariatów zlokalizowanych na parterze i piętrze segmentów A,B,C . Zakres remontu: modernizacja węzłów sanitarnych Zakres prac: - Roboty demontażowe i rozbiórkowe - Roboty tynkarskie - Roboty posadzkarskie - podkład pod posadzkę - Wykonanie izolacji przeciwwodnej - płynna folia - Wymiana instalacji wodnej - Wymiana instalacji kanalizacyjnej - Wymiana urządzeń sanitarnych, - Wykonanie okładzin ściennych z płytek - Wykonanie posadzek z płytek, - Wymiana opraw oświetleniowych - Wymiana stolarki drzwiowej - Roboty malarskie. - Dostawa i montaż przyborów toaletowych - Uzupełnienie instalacji elektrycznej - Montaż wentylatorów łazienkowych - Montaż term elektrycznych - Wywóz i utylizacja odpadów - Opracowanie dokumentacji projektowej dla zakresu remontu (cześć opisowa, część rysunkowa, obliczenia, przedmiar robót). Sumaryczna powierzchnia pomieszczeń sanitariatów przewidziana do remontu wynosi: 125,36 m2.
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 74.22.21.00-1, 45.31.00.00-1, 45.33.00.00-1, 45.40.00.00-1.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 25.10.2008.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2: Modernizacja systemu ogrzewania (projekt i realizacja).

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 2: Modernizacja systemu ogrzewania (projekt i realizacja) Przedmiotem zamówienia są prace związane z remontem instalacji centralnego ogrzewania budynku szkoły Zakres remontu: modernizacja instalacji centralnego ogrzewania - I etap Zakres prac: - Roboty demontażowe i rozbiórkowe - Roboty montażowe: wymiana instalacji - rozprowadzenie (piony, poziomy w niezbędnym zakresie), wpięcie do istniejących poziomów - Roboty montażowe: wymiana grzejników żeliwnych na grzejniki płytowe w salach lekcyjnych, pracowniach, pokojach biurowych, sanitariatach, pomieszczeniach kuchni - Roboty montażowe: wymiana grzejników stalowych rurowych ożebrowanych na grzejniki żeliwne z odzysku - Roboty montażowe: montaż armatury: zawory, głowice termostatyczne, odpowietrzniki - Wykonanie izolacji termicznej instalacji - Próby ciśnieniowe instalacji, regulacja na ciepło - Prace budowlane towarzyszące - Wywóz i utylizacja odpadów (Uwaga; wykonawca zwróci zamawiającemu środki uzyskane ze sprzedaży złomu) - Opracowanie dokumentacji projektowej dla zakresu remontu (cześć opisowa, część rysunkowa, obliczenia, przedmiar robót)..
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 74.22.21.00-1, 45.33.11.00-7.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 25.10.2008.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.