eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ostróda › KOMPLEKSOWA USŁUGA PROMOCJI GMINY MIEJSKIEJ OSTRÓDA JAKO PARTNERA TARGÓW I IMPREZ TOWARZYSZĄCYCH ODBYWAJĄCYCH SIĘ NA TERENIE MIASTA OSTRÓDA W 2016R.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-05-12

Ostróda: KOMPLEKSOWA USŁUGA PROMOCJI GMINY MIEJSKIEJ OSTRÓDA JAKO PARTNERA TARGÓW I IMPREZ TOWARZYSZĄCYCH ODBYWAJĄCYCH SIĘ NA TERENIE MIASTA OSTRÓDA W 2016R.
Numer ogłoszenia: 118732 - 2016; data zamieszczenia: 12.05.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 46875 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Ostróda, ul. Mickiewicza 24, 14-100 Ostróda, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 6429400, faks 089 6429401.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: KOMPLEKSOWA USŁUGA PROMOCJI GMINY MIEJSKIEJ OSTRÓDA JAKO PARTNERA TARGÓW I IMPREZ TOWARZYSZĄCYCH ODBYWAJĄCYCH SIĘ NA TERENIE MIASTA OSTRÓDA W 2016R..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa usługa promocji Gminy Miejskiej Ostróda jako partnera targów i imprez towarzyszących odbywających się na terenie miasta Ostróda w 2016r.. Wykonawca zobowiązany jest do promocji Gminy Miejskiej Ostróda podczas minimum 8 wydarzeń targowych (w tym: co najmniej 4 międzynarodowych), łączna frekwencja podczas targów powinna wynosić min. 60.000 osób (udokumentowana np.: poprzez raport z elektronicznego systemu obsługi klienta). 2. Zamawiający zastrzega, że: 1) co najmniej dwa wydarzenia targowe, o których mowa w ust. 1 muszą dotyczyć branż związanych z inteligentnymi specjalizacjami regionu (np. żywność wysokiej jakości, ekonomia wody, meblarstwo i przemysł drzewny), oraz 2) w minimum dwóch wydarzeniach targowych, o których mowa w ust. 1, muszą wziąć udział przedsiębiorcy z co najmniej z trzech krajów. 3. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: a) ekspozycję nazwy miasta w: folderach promocyjnych, ulotkach, zaproszeniach, katalogach targowych dotyczących wszystkich targów oraz folderze korporacyjnym przeznaczonym na rynek zagraniczny; b) publikację informacji dotyczących miasta (dostarczonych przez Zamawiającego) oraz logo miasta w katalogach targowych oraz folderze korporacyjnym przeznaczonym na rynek zagraniczny; c) umieszczenie nazwy miasta w wszelkich materiałach elektronicznych i reklamach (wszystkie media); d) umieszczenie billboardu promocyjnego o powierzchni minimum: 60m2 w miejscu w którym będą odbywały się targi- billboard dostarcza Zamawiający; e) przygotowanie oraz ekspozycja na masztach podczas targów dwóch flag o wymiarach co najmniej: szerokość- 0,80m; długość- 1,5m; wg wzoru zaakceptowanego przez Zamawiającego; f) przygotowanie i publikacja na stronach internetowych poszczególnych targów i Wykonawcy zakładki O Ostródzie- treść dostarczy Zamawiający; g) emisję filmu promocyjnego Gminy Miejskiej Ostróda o długości maksymalnej 60 sekund emitowanego co półgodziny na terenie targów; h) dystrybucja materiałów promocyjnych Gminy Miejskiej podczas wyjazdów na targi i inne wydarzenia biznesowe zagranicą; i) newsletter do 2.000 znaków, każdorazowo na trzy tygodnie przed targami (treść dostarcza Zamawiający), baza rekordów min. 35.000; j) przygotowanie stoiska promocyjnego Zamawiającego (projekt stoiska, wykonanie, każdorazowo montaż, demontaż i przechowywanie) wraz z powierzchnią wystawienniczą pod stoisko podczas targów. Stoisko umożliwiające bezobsługową ekspozycję materiałów promocyjnych również w okresach między targami; k) fotorelacja (min. 20 ujęć) z każdego wydarzenia targowego, uwzględniająca obecność stoiska Zamawiającego, przesłana w formie elektronicznej.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.22.00 - Usługi w zakresie promocji .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.05.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • EXPO MAZURY S.A., ul. Grunwaldzka 55, 14-100 Ostróda, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 516150,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 599000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 599000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 599000,00

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.