eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › Nabycie subskrypcji, na kompleksową usługę serwisowania w celu utrzymania ciągłości pracy systemu bibliotecznego VIRTUA i dostarczania nowych wersji licencjonowanego oprogramowania VIRTUA dla Biblioteki Głównej Politechniki Gdańskiej i bibliotek Trójmiejskiego Zespołu Bibliotecznego (TZB) - ZP/149 /055/U/16

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-07-05

Gdańsk: Nabycie subskrypcji, na kompleksową usługę serwisowania w celu utrzymania ciągłości pracy systemu bibliotecznego VIRTUA i dostarczania nowych wersji licencjonowanego oprogramowania VIRTUA dla Biblioteki Głównej Politechniki Gdańskiej i bibliotek Trójmiejskiego Zespołu Bibliotecznego (TZB) - ZP/149 /055/U/16
Numer ogłoszenia: 118729 - 2016; data zamieszczenia: 05.07.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 134778 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Gdańska, ul. Narutowicza 11/12, 80-233 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 58 3472400, faks 58 3472913.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Nabycie subskrypcji, na kompleksową usługę serwisowania w celu utrzymania ciągłości pracy systemu bibliotecznego VIRTUA i dostarczania nowych wersji licencjonowanego oprogramowania VIRTUA dla Biblioteki Głównej Politechniki Gdańskiej i bibliotek Trójmiejskiego Zespołu Bibliotecznego (TZB) - ZP/149 /055/U/16.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest nabycie subskrypcji na kompleksową usługę serwisowania w celu utrzymania ciągłości pracy systemu bibliotecznego VIRTUA i dostarczania nowych wersji licencjonowanego oprogramowania VIRTUA dla Biblioteki Głównej Politechniki Gdańskiej i Trójmiejskiego Zespołu Bibliotecznego wraz z instrukcjami instalacyjnymi oraz dokumentacją dotyczącą nowych wersji oprogramowania VIRTUA. 2.Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Pod pojęciem Licencjonowanego Oprogramowania VIRTUA zamawiający rozumie: 1)VIRTUA Base System Level 4, w site visit 2)VIRTUA Base System Level 4, no site visit (2nd Account) 3)VIRTUA Precision Searching Level 4 4)VIRTUA Precision Searching Level 4 (2nd Account) 5)VIRTUA Acquisitions and Fund Accounting Level 4 6)VIRTUA Circulation, Status Monitoring Level 4 7)VIRTUA Circulation, Status Monitoring Level 4 (2nd Account) 8)VIRTUA Serials Control Level 4 9)VIRTUA Serials Control Level 4 (2nd Account) 10)VIRTUA Clients licenses (1st Account 32 licenses, 2nd Account 28 licenses) 11)NCIP SIP Interface for Virtua with 64 Staff Users 12)CHAMO 13)CHAMO (2nd Account) Aktualna wersja oprogramowania systemu Virtua: Serwer: 2013.2.5 (33160) 183 Virtua Client: 2013.2.5 (21998) 183 System operacyjny Red Hat Enterprise Linux Server release 6.5, Oracle 11.x wersja 64 bitowa. Wykonawca zapewni następujące usługi serwisowania, utrzymania i dostarczania nowych wersji Licencjonowanego Oprogramowania Virtua: 1.Konsultacje oraz standardowa pomoc serwisowa. a.Serwis techniczny w zakresie oprogramowania musi służyć zamawiającemu pomocą oraz doradztwem, w godzinach od 8.00 do 20.00 według środkowoeuropejskiej strefy czasowej od poniedziałku do piątku, z wyjątkiem urzędowych dni wolnych od pracy. b.Serwis techniczny w zakresie oprogramowania musi zapewnić usługi konsultacyjne w celu odpowiedzi na pytania oraz pomocy zamawiającemu w rozwiązywaniu problemów związanych z użytkowaniem i działaniem licencjonowanego oprogramowania. c.Usługi konsultacyjne oraz pomoc serwisowa powinny być realizowane w formie poczty elektronicznej, kontaktu telefonicznego, internetowego dostępu do systemu komputerowego i oprogramowania w celu umożliwienia serwisowi technicznemu zdiagnozowania oprogramowania i rozwiązania problemów. 2.Natychmiastowa pomoc. a.Serwis techniczny w zakresie oprogramowania musi służyć całodobowym serwisem przez siedem dni w tygodniu w sytuacjach awaryjnych dotyczących Licencjonowanego Oprogramowania. Awaria określana jest jako całkowita niesprawność systemu bibliotecznego. b.Zamawiający nie może być obciążony kosztami usług usunięcia awarii przez wykonawcę, jeżeli awaria była spowodowana wadami wykrytymi w Licencjonowanym Oprogramowaniu. 3.Błędy oprogramowania oraz ich naprawa. Wykonawca musi nieodpłatnie usunąć błędy w licencjonowanym oprogramowaniu, natychmiast po ich zgłoszeniu przez zamawiającego. 4.Dostarczanie nowych wersji licencjonowanego oprogramowania wraz z dokumentacją. a.Wykonawca zobowiązuje się dostarczać zamawiającemu wszystkie nowe wersje licencjonowanego oprogramowania, instrukcje instalacyjne i konfiguracyjne oraz dokumentację z nim związaną, z chwilą ich udostępnienia. b.Wykonawca zobowiązuje się do okresowego monitorowania działania systemu oraz, jeśli zajdzie taka potrzeba, informowania zamawiającego o konieczności powzięcia przez niego szczególnych środków mających na celu utrzymanie lub usprawnienie działania Systemu...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.00.00.00 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia 72.25.32.00 - Usługi w zakresie wsparcia systemu 72.26.70.00 - Usługi w zakresie konserwacji i napraw oprogramowania .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.06.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • INNOVATIVE INTERFACES GLOBAL LTD, 9th Floor, Block A, George s Quay Plaza, George s Quay Dublin 2, kraj/woj. Irlandia.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 195684,08 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 191880,57

  • Oferta z najniższą ceną: 191880,57 / Oferta z najwyższą ceną: 191880,57

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.