eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wodzisław Śląski › Dostawa sprzętu komputerowego, peryferyjnego oraz oprogramowania

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-06-02

Wodzisław Śląski: Dostawa sprzętu komputerowego, peryferyjnego oraz oprogramowania
Numer ogłoszenia: 118685 - 2014; data zamieszczenia: 02.06.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy , ul. Michalskiego 12, 44-300 Wodzisław Śląski, woj. śląskie, tel. 032 459-29-80, faks 032 455-23-90.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego, peryferyjnego oraz oprogramowania.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego, peryferyjnego oraz oprogramowania do siedziby Powiatowego Urzędu Pracy w Wodzisławiu Śląskim. 2. Zamówienie zostało podzielone na dwie części: Część 1 - Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania, Część 2 - Dostawa sprzętu peryferyjnego. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolnie wybraną część lub na obie części zamówienia. 3. Wielkość i zakres zamówienia obejmuje: a) dla części 1 - Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania: - komputer stacjonarny - 10 szt., - komputer All in One - 2 szt., - monitor typ 1 - 11 szt., - monitor typ 2 - 1 szt., - komputer przenośny 17 - 2 szt., - telefon systemowy do centrali telefonicznej Slican CCT-1668.L., która posiada zainstalowany firmware 4.05.0500pl - 1 szt., - drukarka do etykiet współpracująca z programem Stock - Ewidencja, amortyzacja i inwentaryzacja środków trwałych - 1 szt., - kolektor współpracujący z programem Stock - Ewidencja, amortyzacja i inwentaryzacja środków trwałych - 1 szt., - telefon bezprzewodowy - 15 szt., - zestaw bezprzewodowy - 5 szt., - dysk twardy wewnętrzny - 1 szt., - bezprzewodowy prezenter do zdalnego sterowania prezentacją w komputerze - 3 szt., - ładowarka do akumulatorów - 2 szt., - twardy dysk do serwera Dell PowerEdge 2900 o numerze seryjnym HOQ6X3J do pracy w mirroringu, o wielkości min. 450 GB SAS 15k - 2 szt., - dysk zewnętrzny - 2 szt., - akcesoria (baterie, płyty CD i DVD, koperty na płyty CD, sprężone powietrze 750 ml z rurką, środki do czyszczenia, przejściówka - adapter, pasta termoprzewodząca, rolki papieru termicznego ciągłego do drukarki Zebra KR403 wewnętrznej wbudowanej w infokiosk), - oprogramowanie - licencja grupowa dla 14 nowych użytkowników. b) dla części 2 - Dostawa sprzętu peryferyjnego: - drukarka kolorowa laserowa - 6 szt., - urządzenie wielofunkcyjne kolorowe A4 - 3 szt. 4. Wykonawca jest zobowiązany wykonać - na etapie odbioru dostarczonego przedmiotu umowy - Dokumentację powdrożeniową, na którą m.in. składa się pisemne potwierdzenie gwarancji wystawione przez producenta. 5. Okres udzielonej gwarancji: 24 miesiące - zgodnie z wymaganiami SIWZ. Szczegółowo przedmiot zamówienia określony został w dziale II SIWZ Opis przedmiotu zamówienia..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe 32.42.50.00 - Sieciowy system operacyjny 30.23.20.00 - Sprzęt peryferyjny 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Mając na uwadze przedmiot zamówienia warunek ten nie znajduje zastosowania w niniejszym postępowaniu (nie dotyczy).

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • a) zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek posiadania wiedzy i doświadczenia, jeżeli wykaże się wykonaniem w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednym zamówieniem, którego przedmiotem była dostawa sprzętu komputerowego o wartości co najmniej 40 000,00 zł brutto - dotyczy wykonawców składających ofertę na część 1 przedmiotu zamówienia; b) zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek posiadania wiedzy i doświadczenia, jeżeli wykaże się wykonaniem w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednym zamówieniem, którego przedmiotem była dostawa sprzętu peryferyjnego o wartości co najmniej 30 000,00 zł brutto - dotyczy wykonawców składających ofertę na część 2 przedmiotu zamówienia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wraz z ofertą wypełnioną na Formularzu oferty i podpisaną przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy należy również załączyć: 1) Oświadczenie o warunkach gwarancji - zał. nr 5/1 do oferty dla części 1, zał. nr 5/2 do oferty dla części 2 - wypełnione i podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy, 2) Wykaz dokumentów stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa - zał. nr 6 do oferty (jeżeli wykonawca nie zastrzega w ofercie tajemnicy przedsiębiorstwa nie jest wymagane dołączenie niniejszego załącznika), 3) Pełnomocnictwo (upoważnienie) do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu i/lub zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca wykonawcę w postępowaniu mającym na celu zawarcie umowy nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej. Pełnomocnictwo (upoważnienie) musi zostać dołączone do oferty w formie oryginału lub kopii notarialnie poświadczonej.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy tylko w sytuacji, gdy: 1) Nastąpi zmiana przepisów ustawy o podatku od towarów i usług - zmiana wynagrodzenia netto Wykonawcy, kwota zostanie zmieniona zgodnie ze zmianą stawki VAT, wynagrodzenie brutto pozostanie bez zmian; 2) Nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy; 3) Nastąpi przekształcenie firmy, zmiana brzmienia nazwy firmy - spisanie aneksu do umowy uwzględniającego dokonanie przekształcenia firmy; 4) Wykonawca nie jest w stanie dostarczyć wymienionego w ofercie sprzętu komputerowego, peryferyjnego lub oprogramowania w terminie wynikającym z zawartej umowy, gdy jest to skutkiem okoliczności nadzwyczajnych i niemożliwych do przewidzenia na etapie składania ofert. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian na które zamawiający może wyrazić zgodę, ale nie stanowią jednocześnie zobowiązania zamawiającego do wyrażenia takiej zgody. Powyższe zmiany winny być wprowadzone poprzez zmianę do umowy - aneks na pisemny wniosek jednej ze Stron. W przypadku każdej ze zmiany, o której mowa powyżej po stronie wnoszącego propozycję zmiany należy udokumentowanie powstałej okoliczności. W przypadku zaistnienia powyższych sytuacji Wykonawca jest zobowiązany zwrócić się do Zamawiającego z pisemnym wnioskiem o zmianę postanowień umowy, wskazując okoliczności, które miały wpływ na wystąpienie powyższych sytuacji, i których nie mógł przewidzieć w chwili zawarcia umowy oraz zachować niezmienną cenę w stosunku do treści oferty.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pup-wodzislaw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: kancelaria Powiatowego Urzędu Pracy w Wodzisławiu Śl. przy ul. Michalskiego 12.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.06.2014 godzina 11:00, miejsce: kancelaria Powiatowego Urzędu Pracy w Wodzisławiu Śl. przy ul. Michalskiego 12..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: W przypadku podmiotów ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia każdy z warunków określonych w pkt III.3) musi spełnić co najmniej jeden z tych podmiotów. Warunki określone III.4.2) i III.4.4) powinien spełniać każdy z tych podmiotów oddzielnie. Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w dokumentach, oświadczeniach dołączonych do oferty. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń w sposób jednoznaczny musi wynikać, iż ww. warunki wykonawca spełnia. W zakresie warunków udziału w postępowaniu opisanych w pkt 1 rozdziału V SIWZ (warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków), wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Treść zobowiązania podmiotu trzeciego powinna określać kto jest podmiotem przyjmującym zasoby, jednoznacznie i bezspornie wskazywać na zakres zobowiązania podmiotu trzeciego, określać czego lub kogo konkretnie dotyczy zobowiązanie oraz w jaki sposób będzie ono wykonane, w tym jakiego okresu dotyczy, a także w przypadku udostępnienia wiedzy i doświadczenia zawierać również informacje w jaki sposób wykonawca będzie korzystać przy wykonywaniu zamówienia z wiedzy i doświadczenia podmiotu udostępniającego. Zobowiązanie takie należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność notarialnie. Jeżeli wykonawca, wykazując spełnianie warunków, opisanych w pkt 1 rozdziału V SIWZ, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych powyżej (zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy), zamawiający, w celu oceny, czy wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów może żądać dokumentów dotyczących w szczególności: a) zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia; c) charakteru stosunku jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem; d) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej, nie ustanawia dynamicznego systemu zakupów oraz nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.