eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tuczępy › Dozorowanie i ochrona obiektów, terenu i mienia Zakładu Gospodarki Odpadami Komunalnymi Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Rzędowie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-04-08

Tuczępy: Dozorowanie i ochrona obiektów, terenu i mienia Zakładu Gospodarki Odpadami Komunalnymi Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Rzędowie
Numer ogłoszenia: 118682 - 2014; data zamieszczenia: 08.04.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 61842 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Odpadami Komunalnymi Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, Rzędów 40, 28-142 Tuczępy, woj. świętokrzyskie, tel. 41 242 91 33, 15 864 22 51, faks 15 864 22 51 w. 26.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością 100% udziałów stanowi własność gmin.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dozorowanie i ochrona obiektów, terenu i mienia Zakładu Gospodarki Odpadami Komunalnymi Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Rzędowie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia: Dozorowanie i ochrona obiektów, terenu i mienia Zakładu Gospodarki Odpadami Komunalnymi Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Rzędowie 2. Przedmiotem zamówienia jest realizacja usługi w zakresie dozorowania i ochrony obiektów, terenu i mienia Zakładu Gospodarki Odpadami Komunalnymi Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Rzędowie mająca na celu: 1) Zabezpieczenie przed przedostaniem się osób nieuprawnionych na teren Zakładu. 2) Ochronę mienia Zakładu przed kradzieżą i dewastacją. 3) Zabezpieczenie terenu Zakładu przed wjazdem pojazdów nieuprawnionych. 4) Podejmowanie stosownych działań w celu niedopuszczenia do kradzieży, dewastacji i uszkodzenia. mienia wszystkich podmiotów znajdujących się na terenie Zakładu. 5) Kierowanie ruchem osób i pojazdów podczas sytuacji kryzysowych oraz w czasie akcji ratowniczej. 6 Stały kontakt z policją i strażą pożarną w sytuacji zagrożenia bezpieczeństwa publicznego. 7) Niedopuszczenie do popełnienia przestępstwa lub wykroczenia na chronionych obiektach. 8) W przypadku podjęcia czynności ochronnych ujęcie sprawcy i przekazanie go Policji, a także zabezpieczenie obiektów do czasu przybycia przedstawiciela Zamawiającego lub osoby przez niego upoważnionej. 9) W przypadku zbrojnego napadu rabunkowego, podjęcie działań obserwacyjno-blokadowych i współdziałanie z funkcjonariuszami Policji w likwidacji zagrożenia. 10) Otwieranie bramy wjazdowej przed rozpoczęciem pracy Zakładu (godz. 7.00) i zamykanie bramy wjazdowej tuż po zakończeniu pracy Wagi. 11) Kontrola pojazdów wjeżdżających na teren Zamawiającego. 12) Reagowanie oraz podejmowanie odpowiednich działań w przypadku włączenia się systemów alarmowych, zainstalowanych na terenie Zakładu. 13) Niezwłoczne powiadomienie upoważnionych pracowników Zamawiającego o każdym stwierdzonym przypadku niewłaściwego zabezpieczenia obiektu lub uszkodzeniach instalacji i urządzeń w obiekcie, stwierdzonych prób włamania i innych czynach przestępczych. 14) Sprawdzenie po godzinach pracy Zakładu stanu zabezpieczenia wszystkich obiektów. 3. Szczegółowy zakres objęty usługą został przedstawiony w Załączniku Nr 8 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia. 4.Ochrona będzie pełniona w zakresie fizycznego dozorowania obiektów w drodze ustanowienia trzech jednoosobowych posterunków ochrony: 1) Posterunek nr 1, 2 (zlokalizowany na terenie Zakładu Gospodarki Odpadami Komunalnymi) - dozór przez 24h/dobę siedem dni w tygodniu, wykonywany przez dwóch pracowników ochrony. 2) Posterunek nr 3 (zlokalizowany na terenie składowiska odpadów komunalnych) - dozór w dni powszednie od poniedziałku do piątku od godz. 15.00 do godziny 7.00 rano dnia następnego, od piątku od godz. 15.00 do poniedziałku rano do godz. 7.00 całodobowo oraz w dni ustawowo wolne od pracy całodobowo wykonywany przez jednego pracownika ochrony. 5. Wykonawca podczas godzin świadczenia ochrony zapewni nadzór dyżurnego centrum operacyjnego z możliwością niezwłocznej reakcji patrolu interwencyjnego, składającego się z dwóch licencjonowanych pracowników, w stanie zagrożenia sygnalizowanego przez pracownika ochrony, pracownika Zamawiającego lub systemy alarmowe, w czasie do 15 minut po odebraniu sygnału o zagrożeniu osób lub mienia w obiekcie. 6. Wykonawca będzie odpowiedzialny za bieżące prowadzenie /książki dozoru/ oraz jej przekazywanie na każde żądanie Zamawiającego. W książce odnotowane będą: a) Imię i nazwisko pełniącego służbę, b) każdorazowe zdanie i przyjęcie służby, c) godziny rozpoczęcia i zakończenia pracy, d) wszelkie uwagi oraz zdarzenia zaistniałe w trakcie służby, e) czytelny podpis pracownika pełniącego służbę. 7. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia obchodów, w sposób ciągły całą dobę. Wykonawca powinien prowadzić Raporty z obchodów wystawiane co 10 dni (na każde żądanie zostaną przesyłane drogą elektroniczną do Zamawiającego). 8. Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia Zamawiającemu Wykazu pracowników powołanych do ochrony obiektów, terenu i mienia Zamawiającego z wyszczególnieniem nazwisk. Pracownikiem ochrony powinna być osoba pełnoletnia nieskazana prawomocnym wyrokiem za przestępstwa umyślne oraz powinna posiadać odpowiedni do realizacji stan zdrowia i wiek. 9. Wykonawca ma obowiązek aktualizacji listy w odniesieniu do wszystkich pracowników ochrony w przypadku zmiany pracowników, a w stosunku do osób wskazanych w pkt. 5 przedłożenia stosownych licencji. 10. Każdy pracownik WYKONAWCY będzie posiadał przypięty w klapie identyfikator. Identyfikator powinien być czytelny w treści: imię, nazwisko, pracownik ochrony. 11. Wykonawca zapewni umundurowanie i wyposażenie pracowników ochrony, w środki łączności bezprzewodowej i środki przymusu bezpośredniego wynikające z ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz.U. z 2005 r. nr 145, poz. 1221 z późn. zm.), identyfikatory oraz kamizelki odblaskowe. 12. Wykonawca zobowiązuje się do zachowania w tajemnicy wszelkich informacji związanych z wykonywanym zakresem prac, a w szczególności mających wpływ na stan bezpieczeństwa Zamawiającego, dotyczących systemu zabezpieczenia stosowanego przez Zamawiającego w chronionych obiektach, w czasie obowiązywania umowy oraz po jej rozwiązaniu. 13. Zamawiający zapewni Wykonawcy pomieszczenie wagowego dla pracownika ochrony zlokalizowane na składowisku odpadów komunalnych (Posterunek nr 3). 14. Wykonawca zapewni pomieszczenie na terenie Zakładu Gospodarki Odpadami Komunalnymi dla pracownika ochrony (Posterunek nr 1, 2). 15. Zamawiający będzie dokonywać okresowego kontrolowania realizacji usług przez Wykonawcę poprzez bezpośrednią wizytację posterunków ochrony. 16. Wykonawca zapewnia łączność pomiędzy pracownikami ochrony pełniącymi służbę (za pomocą krótkofalówek, telefonów komórkowych). Uwaga: Przed złożeniem oferty zaleca się przeprowadzenie wizji lokalnej na terenie Zakładu Gospodarki Odpadami Komunalnymi oraz składowiska odpadów komunalnych. Może to nastąpić po uprzednim ustaleniu z Zamawiającym terminu i złożeniu wniosku Wykonawcy o przeprowadzenie wizji lokalnej. Wniosek ten należy przesłać faxem na nr 15 864 22 51 wew. 26.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.04.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 11.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 5.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • FORMACJA S.C. Wojciech Nosek, Ireneusz Krzyżanowski, ul. Klimasa 2, 41-800 Zabrze, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 185760,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 121436,64

  • Oferta z najniższą ceną: 88161,60 / Oferta z najwyższą ceną: 258399,96

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.