Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-07-13
Kościerzyna: Dostawa wyposażenia budynku wielofunkcyjnego Centrum Kultury Kaszubskiej
w Kościerzynie realizowanego w ramach projektu: Tradycja dla przyszłości. Centrum Kultury Kaszubskiej w Kościerzynie - II Etap z podziałem na części:
CZĘŚĆ I - DOSTAWA MEBLI,
CZĘŚĆ II - WYPOSAŻENIE ŁAZIENEK,
CZĘŚĆ II I - NACZYNIA I SZTUĆCE,
CZĘŚĆ IV - DROBNE WYPOSAŻENIE KUCHNI,
CZĘŚĆ V - URZĄDZENIA DO BARU,
CZĘŚĆ VI - SPRZĘT KOMPUTEROWY,
CZĘŚĆ VII - NAGŁOŚNIENIE I SPRZĘT AUDIO/VIDEO,
CZĘŚĆ VIII - WYPOSAŻENIE TEKSTYLNE.
Numer ogłoszenia: 118672 - 2007; data zamieszczenia: 13.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Kościerzyna, ul. 3 Maja 9A, 83-400 Kościerzyna, woj. pomorskie, tel. 058 6802300, fax (058) 6802320.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.koscierzyna.gda.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wyposażenia budynku wielofunkcyjnego Centrum Kultury Kaszubskiej w Kościerzynie realizowanego w ramach projektu: Tradycja dla przyszłości. Centrum Kultury Kaszubskiej w Kościerzynie - II Etap z podziałem na części: CZĘŚĆ I - DOSTAWA MEBLI, CZĘŚĆ II - WYPOSAŻENIE ŁAZIENEK, CZĘŚĆ II I - NACZYNIA I SZTUĆCE, CZĘŚĆ IV - DROBNE WYPOSAŻENIE KUCHNI, CZĘŚĆ V - URZĄDZENIA DO BARU, CZĘŚĆ VI - SPRZĘT KOMPUTEROWY, CZĘŚĆ VII - NAGŁOŚNIENIE I SPRZĘT AUDIO/VIDEO, CZĘŚĆ VIII - WYPOSAŻENIE TEKSTYLNE..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli, komputerów, sprzętu i artykułów wyposażenia do budynku wielofunkcyjnego Centrum Kultury Kaszubskiej w Kościerzynie, ul.Strzelnica 2.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 36.10.00.00 - Meble Kod CPV wg słownika 2008: 39.10.00.00 - Meble .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.09.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: CZĘŚĆ I - 5.000 zł, CZĘŚĆ II - 500 zł, CZĘŚĆ III - 500 zł, CZĘŚĆ V - 500 zł, CZĘŚĆ VI - 400 zł, CZĘŚĆ VII - 800 zł, CZĘŚĆ VIII - 1.000 zł..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych oraz niepodleganu wykluczeniu zgodnie z art. 24 ustawy, a w szczególności: - są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymogami ustawowymi i prowadzą działalność tożsamą z niniejszym zamówieniem, Wykonawcy dla CZĘŚCI I, CZĘŚCI VI I CZĘŚCI VII muszą spełnić: - wykonali w okresie ostatnich trzech lat a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, co najmniej dwa zamówienia odpowiadające rodzajem i wartością dostaw stanowiącym przedmiot zamówienia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków zawartych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych oraz niepodlegający wykluczeniu zgodnie z art. 24 ustawy, - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - zał. nr 4, Wykonawcy dla CZĘŚCI I, CZĘŚCI VI I CZĘŚCI VII muszą dostarczyć: - Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat, dwóch dostaw o charakterze zgodnym jak w niniejszym postępowaniu dla danej części, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem wartości, przedmiotu, terminów realizacji i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.koscierzyna.gda.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Kościerzyna, ul. 3 Maja 9A, 83-400 Kościerzyna, Wydział Inżynierii Miejskiej, pok 61..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.07.2007 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Kościerzyna, ul. 3 Maja 9A, 83-400 Kościerzyna, IV piętro, pok 61.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie dotyczy projektu finansowanego ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Zintegrowanego Programu Operacyjnego na lata 2004 - 2006 oraz przez budżet państwa. Nr projektu Z/2.22/III/3.2/496/05 Tradycja dla przyszłości. Centrum Kultury Kaszubskiej w Kościerzynie - II etap
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa mebli.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa mebli zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.10.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.09.2007.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wyposażenie łazienek..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wyposażenie łazienek zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 28.00.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.09.2007.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Naczynia i sztućce..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Naczynia i sztućce zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 26.00.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.09.2007.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Drobne wyposażenie kuchni..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Drobne wyposażenie kuchni zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 28.50.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.09.2007.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Urządzenia do baru..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Urządzenia do baru zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 29.70.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.09.2007.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Sprzęt komputerowy..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzęt komputerowy zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.09.2007.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Nagłośnienie i sprzęt audio/video..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Nagłośnienie i sprzęt audio/video zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.30.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.09.2007.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Wyposażenie tekstylne..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wyposażenie tekstylne zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 17.00.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.09.2007.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KOŚCIERZYNY
- DOSTAWA SPRZĘTU MEDYCZNEGO (napędy ortopedyczne, głowica do echokardiografu, USG) ORAZ DOSTAWA I MONTAŻU PANELI MEDYCZNYCH NADŁÓŻKOWYCH
- Modernizacja i doposażenie Biblioteki Miejskiej im. ks. Konstantego Damrota w Kościerzynie
- Budowa kompleksu sportowo-rekreacyjnego wraz z zapleczem sanitarno-szatniowym w Małym Klinczu
więcej: przetargi w Kościerzynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont pomieszczeń administracyjnych na parterze budynku Parku Kultury, remont balkonu sali kinowej w budynku Parku Kultury
- Dostawa mebli biurowych wraz z ich montażem dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Przeworsku
- Dostawa wyposażenia do placówki opiekuńczej dla dzieci do 3 roku życia
- Dostawa i montaż wyposażenia Żłobka MA-MU-CIK w Trzebielu
- Poprawa funkcjonalności budynków użyteczności publicznej na terenie Miasta i Gminy Łosice - Przedszkole Samorządowe nr 1 w Łosicach - wyposażenie
- Doposażenie obiektów pełniących funkcje kulturalne w miejscowościach Brzezie oraz Kałków w gminie Pawłów
więcej: Meble »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.