Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-04-08
Poznań: Koszenie traw w pasach dróg powiatowych
Numer ogłoszenia: 118658 - 2014; data zamieszczenia: 08.04.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Poznaniu , ul. Zielona 8, 61-851 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 61 8593430, faks 61 8593429.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdp.powiat.poznan.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Koszenie traw w pasach dróg powiatowych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Informacje ogólne 1) Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie usługi pod nazwą: Koszenie traw w pasach dróg powiatowych administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Poznaniu. 2) Zamówienie zostało podzielone na VIII zadań, szczegółowo opisanych w Załączniku nr 1 do SIWZ - Lokalizacja usług. 2. Zakres usług objętych zamówieniem: 1) W skład zamówienia wchodzą usługi polegające na koszeniu mechanicznym traw i chwastów na poboczach dróg powiatowych i ręcznym koszeniu na pasach rozdziału, wyspach między barierami, słupkami, w innych miejscach niedostępnych oraz innych wskazanych przez Zamawiającego miejscach w pasie drogowym na długości łącznie na wszystkich zadaniach 402 701 mb. Usługę należy wykonać po zgłoszeniu przez Zamawiającego potrzeby wykonania usługi. 2) Koszenie traw i chwastów w pasach dróg będzie wykonywane 2-krotnie. Kolejność koszenia Wykonawca powinien uzgodnić z osobą nadzorującą z ramienia Zamawiającego. Wykaszanie należy wykonać na całej szerokości poboczy po obydwu stronach jezdni. Szerokość wykaszania - 1,5 m w rzucie poziomym liczone od krawędzi jezdni bez względu na to czy jest ona ograniczona wystającym krawężnikiem. Jeżeli szerokość pobocza do skarpy rowu jest nie większa od 2,0 m to koszenie należy wykonać aż do skarpy rowu. 3) W miejscach, w których występują utrudnienia przykładowo z powodu barier, słupków koszenie należy wykonać ręcznie. Mniejszą szerokość koszenia dopuszcza się na odcinkach, na których granica pasa drogowego lub granica skarpy rowu lub nasypu przebiega w odległości mniejszej niż 1,5 m od krawędzi jezdni. Zamawiający może wymagać koszenia na szerokość większą niż 1,5 m (w tym na placach, skrzyżowaniach, trawnikach przy chodnikach) na odcinkach nie przekraczających 10% długości dróg w danym zadaniu objętych koszeniem. Wykaszanie należy wykonać ręcznie lub mechanicznie w zależności od możliwości wykonania. Wykaszanie na wyspach należy wykonać na całej ich powierzchni. Wysokość trawy po skoszeniu powinna być nie większa niż 5 cm. Należy zwracać uwagę, aby trawa i chwasty nie powodowały ograniczeń widoczności i nie zasłaniały urządzeń drogowych (np. barier, znaków) co może stworzyć zagrożenia dla ruchu drogowego. 3. Sposób realizacji zamówienia 1) Sposób wykonywania usługi określono w Specyfikacji Technicznej 2) Wykonawca przystępujący do koszenia, powinien wykazać się możliwością korzystania ze sprzętu do oczyszczenia nawierzchni, o którym mowa w rozdziale V SIWZ. 3) Wykonawca zobowiązany jest prowadzić usługi w taki sposób by ograniczyć utrudnienia w ruchu do niezbędnego minimum oraz by nie wyrządzić szkód uczestnikom ruchu drogowego. Wszelkie koszty z tytułu likwidacji szkód wyrządzonych uczestnikom ruchu drogowego poniesie Wykonawca. 4) Wykonawca zobowiązany jest do oznakowania miejsca prowadzonych prac zgodnie z ROZPORZĄDZENIEM MINISTRA INFRASTRUKTURY z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach oraz utrzymywania tego oznakowania w należytym stanie przez cały czas wykonywania usługi. 4. Zaleca się, aby wykonawca przed złożeniem oferty, dokonał wizji lokalnej na terenie objętym zamówieniem w celu zapoznania się z zakresem usług objętych niniejszym postępowaniem i jego otoczeniem..
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego do 50% wartości zamówienia podstawowego, które polegać będzie na koszeniu traw i chwastów w pasie drogowym, na drogach powiatowych administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Poznaniu przez Wykonawców zamówienia podstawowego w poszczególnych ośmiu zadaniach.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.11.20.00 - Wynajem kosiarek lub sprzętu rolniczego wraz z operatorem .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełniania warunku.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca (Wykonawca samodzielnie lub jeden z konsorcjantów lub podmiot udostępniający zasoby wiedzy i doświadczenia - doświadczenie w/w podmiotów nie sumuje się) wykaże w formie załączonego wzoru Doświadczenie zawodowe, iż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał (a w przypadku świadczeń okresowych również wykonuje) należycie minimum dwie usługi podobne do objętych przedmiotem zamówienia. Za pracę podobną zamawiający uzna usługi o wartości brutto równej co najmniej 15 000,00 zł każda w zakresie koszenia traw i chwastów w pasie drogowym oraz wykaże, że usługi te zostały wykonane w sposób należyty.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować następującym potencjałem technicznym na jedno zadanie: - kosiarka doczepna bijakowa - 1 szt., - kosiarka żyłkowa, spalinowa lub elektryczna do koszenia w miejscach niedostępnych, takich jak: pod barierami, przy ogrodzeniach, znakach, pachołkach oraz innych urządzeniach drogowych - 1 szt., Wykonawca składając ofertę na więcej niż 1 zadanie musi wykazać spełnienie warunku oddzielnie na każde zadanie, zgodnie z załączonym wzorem Wykaz sprzętu
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełniania warunku.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełniania warunku.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
Za najważniejsze usługi potwierdzające posiadanie przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia Zamawiający uzna należyte wykonanie usług określonych przez Zamawiającego w warunkach udziału w postępowaniu w III.3.2 niniejszego ogłoszenia.; - wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) Formularz oferty, o treści zgodnej z załączonym wzorem, 2) Formularz cenowy, o treści zgodnej z załączonym wzorem, 3) Pełnomocnictwo złożone w oryginale lub w kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza dla podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie lub podmiotów w imieniu których pełnomocnicy nie wymienieni w dokumentach rejestrowych firmy składają oferty
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdp.powiat.poznan.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych w Poznaniu
61-851 Poznań, ul. Zielona 8, Vp. pok 508.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.04.2014 godzina 12:00, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych w Poznaniu 61-851 Poznań, ul. Zielona 8, Vp. pok 508.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Oczyszczanie urządzeń podczyszczających wody opadowe oraz studzienek ściekowych wraz z przykanalikami w ciągu dróg wojewódzkich zarządzanych przez Rejon Dróg Wojewódzkich w Gnieźnie
- Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego dla zadania: Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 182 (ul. Kościuszki) w m. Czarnków
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla inwestycji pn.: Rozbiórka i budowa mostu drogowego w ciągu drogi powiatowej nr 2025P na rzece Trojanka w m. Murowana Goślina, gm. Murowana Goślina
- Zakup i dostawa tablic i znaków informacyjnych oraz drogowych dla 14 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Poznaniu
- Przedmiotem zamówienia jest remont pomieszczeń w budynku A1, A3, A20- Archiwum, B1, B4 Politechniki Poznańskiej przy ul. Piotrowo 5 w Poznaniu.
- Poprawa infrastruktury rowerowej na ul. Dmowskiego na odcinku pomiędzy ul. Miedzianą i Rynkiem Łazarskim - ETAP III - odcinek od km 0+600 pomiędzy ul. Krauthofera a ul. Miedzianą (do końca zakresu)
więcej: przetargi w Poznaniu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.