eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Dostarczenie urządzeń zabezpieczenia elektronicznego i ich podłączenie w Zamku w Gołuchowie - Oddziale Muzeum Narodowego w Poznaniu.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-05-18

Poznań: Dostarczenie urządzeń zabezpieczenia elektronicznego i ich podłączenie w Zamku w Gołuchowie - Oddziale Muzeum Narodowego w Poznaniu.
Numer ogłoszenia: 118622 - 2011; data zamieszczenia: 18.05.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum Narodowe w Poznaniu , Al. Marcinkowskiego 9, 61-745 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8568132, faks 061 8515898.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mnp.art.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytucja kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostarczenie urządzeń zabezpieczenia elektronicznego i ich podłączenie w Zamku w Gołuchowie - Oddziale Muzeum Narodowego w Poznaniu..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Rozbudowa istniejącego systemu CCTV - funkcjonującego w oparciu o urządzenia firmy Bosch - poprzez dostarczenie, podłączenie, zaprogramowanie i uruchomienie nw. kamer i innych urządzeń systemu CCTV: a) kamera sieciowa wewnętrzna - 28 szt., b) obiektyw do kamer sieciowych 1/3 - 28 szt., c) wsporniki wewnętrzne do kamer - 28 szt., d) kamera sieciowa zewnętrzna - 11 szt., e) obiektyw do kamer zewnętrznych 1/3 - 11 szt., f) obudowa zewnętrzna z grzałką wzdłużną, wentylatorem i osłoną przeciwsłoneczną - 11 szt., g) dla kamer zewnętrznych, wysięgnik z przepustem kablowym 30 cm - 11 szt., h) radiator do kamer zewnętrznych - 11 szt., i) rozszerzenie licencji BVMS 2.0 o obsługę 1 kanału wideo ,uaktualnienie istniejącego oprogramowania Systemu Monitoringu - 35 szt., j)komputer - 1 szt., k) macierz iSCSI do rejestratorów i kamer IP - 2 szt. , l) monitor LCD lub LED - 4 szt., ł) regał (stelaż) do zawieszenia 4 szt. monitorów (LCD lub LED) w konfiguracji poziomej (2 monitory na jednym poziomie) - 1 szt. Przed przystąpieniem do instalacji ww. urządzeń Wykonawca zobowiązany jest do demontażu: 16 szt. kamer z wysięgnikami, halogenami i czujkami ruchu (wszystkie elementy są umieszczone wspólnie na wysięgnikach), 2 szt. starych monitorów, 1 szt. rejestratora cyfrowego oraz okablowania znajdującego się w pomieszczeniu wartowni. 2. dostarczenie nw. podzespołów, ich podłączenie do istniejącej centrali systemu SSWiN - KD Advisor Master oraz ich zaprogramowanie: 1) centrala alarmowa + obudowa typu ATS 4518 - 1 szt., 2) komputer + system operacyjny - 1 szt., 3) moduł wej wyj. z zasilaczem typu ATS 1201- 7 szt., 4) moduł wej wyj. typu ATS 1202 - 8 szt., 5) moduł rozgałęziacza RS typu ATS 1744 - 2 szt., 6) manipulator szyfrowy typu ATS 1111 - 1 szt., 7) odbiornik radiowy typu ATS 1230 - 17 szt., 8) czujka podczerwieni typu EV 435AM - 23 szt., 9) czujka dualna typu DD 455 PIR MW, NC - 6 szt., 10) czujka magnetyczna typu MC 472 - 57 szt., 11) czujka inercyjna typu GS 620 - 22 szt., 12) czujka podczerwieni radiowa typu RF 425I4 - 56 szt., 13) czujka magnetyczna radiowa typu RF 310I4 - 34 szt., 14) czujka magnetyczna radiowa typu RF 320I4 - 7 szt., 15) czujka inercyjna radiowa typu RF 620I4 - 15 szt., 16) moduł kontroli dostępu typu ATS 1250 - 3 szt., 17) czytnik zbliżeniowy kart magnetycznych formatu HID - 3 szt., 18) zwory magnetyczne + akcesoria, 2 gałko - klamki - szt. 2, 19) elektrozaczep + osprzęt do drzwi drewnianych 1 gałko - klamka, zamek - szt. 1 20) przycisk wyjścia typu ACA001 NC NO - szt. 3, 21) przycisk wyjścia awaryjnego (typu zbij szybkę) kolor zielony - szt. 3, 22) videodomofon - monitor kolorowy - szt. 1, 23) videodomofon - kamera kolorowa z doświetleniem diodami IR - szt. 1, 24) czujka magnetyczna typu MC 272 - 3 szt., 25) moduł komunikacji RS typu ATS 1801 - 2 szt., 26) moduł sieciowy typu ATS 1806 - 2 szt., 27) karty dostępu magnetyczne formatu HID szt. 20 28) przycisk napadowy ręczny, pojedynczy, kasowany kluczykiem. - szt. 1, 29) zasilacz buforowy typu KBZB- 26-12-8A - szt. 2, 30) akumulator bezobsługowy 17Ah 12V - szt. 1, 31) akumulator bezobsługowy 45Ah 12V - szt. 2, 32) akumulator bezobsługowy 65Ah 12V - szt. 1, 33) akumulator bezobsługowy 7Ah 12V - szt. 8, 34) sygnalizator wewnętrzny AS -210 N - szt. 2, 35) obudowa PS - 17 40 - szt. 8, 36) wyłącznik nadprądowy S 301 10A - szt. 13, 37) wyłącznik nadprądowy S 301 6A - szt. 1, 38) szafka - rozdzielnia z szyną DIN - szt. 1, 39) obudowa do centrali z zasilaczem typu L z transformatorem - 1 szt. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest do: a) demontażu starych urządzeń systemu SSWiN w całym obiekcie (m. in. czujki, tablice synoptyczne, videodomofon), b) zagipsowania i pomalowania miejsc po demontażu urządzeń, uwzględniając kolor ścian w danym pomieszczeniu, c)przełożenia centrali ATS 4018 do nowej obudowy typu L o wymiarach 475 x 460 x 160 mm, z transformatorem, d) pomalowania obudów czujek na taki kolor, aby czujka scalała się z kolorem podłoża na którym ma być zamontowana (malowanie, w takim zakresie, w jakim jest to możliwe ze względu na zasadę działania czujki), e)wykonania map graficznych obiektu z naniesieniem elementów systemu alarmowego w programie TITAN 2 ATS 8100. Wytyczne ogólne: Zamawiający wymaga: a) udzielenia 36-miesięcznej gwarancji jakości i rękojmi za wady na przedmiot zamówienia, b) wykonania dokumentacji powykonawczej w formie papierowej w ilości 3 egzemplarzy, c) przeszkolenia pracowników wskazanych przez zamawiającego w zakresie obsługi systemu, d) przekazania zamawiającemu 3 egzemplarzy instrukcji obsługi systemu, e) odbioru instalacji alarmowej po 2 tygodniowej eksploatacji próbnej, f) po zakończonych pracach przekazania wszystkich kodów zabezpieczających urządzenia wraz z dokumentacją w formie pisemnej. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Wszystkie wskazania nazw producentów należy rozumieć jako określenie wymaganych parametrów technicznych lub standardów jakościowych. Zaproponowany przez Wykonawcę sprzęt nie może być gorszy pod względem jakościowym i technicznym, od tego który wymaga Zamawiający. Ponadto sprzęt taki musi spełniać funkcję, jakiej ma służyć i musi być kompatybilny z pozostałymi urządzeniami tak aby zespół zamontowanych urządzeń dawał zamierzony efekt. W przypadku złożenia oferty równoważnej konieczne jest dołączenie do oferty specyfikacji technicznej równoważnego urządzenia w celu umożliwienia weryfikacji zgodności z przedmiotem zamówienia. Zamawiający zaleca dokonanie wizji lokalnej pomieszczeń, w których będzie podłączany sprzęt elektroniczny, po uprzednim telefonicznym uzgodnieniu terminu wizyty z p. Wojciechem Smokowskim - Z-cą Szefa Ochrony, tel. 61856-80-04. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.23.50.00 - Systemy nadzoru o obwodzie zamkniętym .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 19.08.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 9 000,00 zł (dziewięć tysięcy). 2. Termin wniesienia wadium upływa dnia 30.05.2011r. o godz. 13:00. Wadium musi być wniesione na cały okres związania ofertą. 3. Wadium może być wnoszone w: 1) w pieniądzu, przelewem na konto bankowe o numerze: 93 1500 1621 1216 2004 4411 0000, 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 ze zm.). 4. Poręczenie gwarancja musi: 1) być złożone na piśmie pod rygorem nieważności, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, 2) być nieodwołalne, bezwarunkowe, płatne na pierwsze żądanie zamawiającego bez protestu banku firmy ubezpieczeniowej, 3) zawierać termin obowiązywania - do końca okresu związania ofertą, 4)zawierać zobowiązanie Gwaranta Poręczyciela do wypłaty zamawiającemu kwoty wadium w okolicznościach, wynikających z art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy PZP. 5. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 6. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek zostanie spełniony jeżeli wykonawca przedstawi koncesję Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia prowadzonych w formie zabezpieczenia technicznego (zgodnie z art. 15 ustawy o ochronie osób i mienia z dnia 22 sierpnia 1997 r. (Dz. U. Nr 114, poz. 740 ze zmianami)). W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, warunek musi być spełniony przez tych Wykonawców, którzy będą się zajmowali się podłączeniem (instalacją) i programowaniem urządzeń zabezpieczenia elektronicznego.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek zostanie spełniony jeżeli wykonawca w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przynajmniej jeden raz dostarczył i podłączył urządzenia systemu SSWiN, o wartości nie mniejszej niż 180 tys. zł brutto oraz przynajmniej jeden raz dostarczył i podłączył urządzenia systemu CCTV, składającego się przynajmniej z 30 kamer IP, o wartości nie mniejszej niż 190 tys. brutto. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, warunek może być spełniony łącznie lub przynajmniej przez jednego z wykonawców tworzących konsorcjum.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek zostanie spełniony jeżeli wykonawca przedstawi: a) oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają przynajmniej licencje pierwszego stopnia w zakresie zabezpieczenia technicznego, b) oświadczenie o ukończeniu specjalistycznego kursu z zakresu zabezpieczenia obiektów muzealnych, organizowanych przez Ośrodek Ochrony Zbiorów Publicznych (od 1.03.2011r. Narodowy Instytut Muzealnictwa i Ochrony Zbiorów) - zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego w sprawie zabezpieczenia zbiorów w muzeach przed pożarem, kradzieżą i innym niebezpieczeństwem grożącym zniszczeniem lub utratą zbiorów oraz sposobów przygotowania zbiorów do ewakuacji w razie powstania zagrożenia z dnia 1 grudnia 2008r (Dz. U. Nr 229, poz. 1528). W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, warunek musi być spełniony przez tych Wykonawców, którzy będą się zajmowali podłączeniem (instalacją) i programowaniem urządzeń zabezpieczenia elektronicznego.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mnp.art.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gmach Główny MNP, pok. nr 209, Al. Marcinkowskiego 9, 61 - 745 Poznań.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.05.2011 godzina 13:00, miejsce: Sekretariat MNP, Al. Marcinkowskiego 9, 61 - 745 Poznań.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.