eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mielec › Remont pomieszczeń parteru oraz wykonanie sieci komputerowej wraz z instalacją elektryczną w budynku Powiatowego Urzędu Pracy w Mielcu

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-05-11

Mielec: Remont pomieszczeń parteru oraz wykonanie sieci komputerowej wraz z instalacją elektryczną w budynku Powiatowego Urzędu Pracy w Mielcu
Numer ogłoszenia: 118595 - 2010; data zamieszczenia: 11.05.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 72045 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Mielcu, ul. F. Chopina 16A, 39-300 Mielec, woj. podkarpackie, tel. 017 7880065, faks 017 7880069.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont pomieszczeń parteru oraz wykonanie sieci komputerowej wraz z instalacją elektryczną w budynku Powiatowego Urzędu Pracy w Mielcu.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia obejmuje roboty budowlane polegające na wykonaniu zadania pn.: Remont pomieszczeń parteru oraz wykonanie sieci komputerowej wraz z instalacją elektryczną w budynku Powiatowego Urzędu Pracy w Mielcu, na które składa się: A) wykonania sieci komputerowej wraz z instalacją elektryczną w budynku Powiatowego Urzędu Pracy w Mielcu oraz udzielenie minimum 25 letniej gwarancji systemowej producenta danego systemu okablowania strukturalnego - (WYKONANIE I ETAPU PROJEKTU - Dokumentacji Wykonawczej - Instalacje słaboprądowe oraz elektryczne -podział etapów wykonania robót zawiera strona 39, 23-25 w/w dokumentacji ). CPV 45 31 43 20- 0 instalowanie okablowania komputerowego 32 41 00 00 -0 lokalna sieć komputerowa 45 31 00 00-3 Roboty instalacyjne elektryczne W zakres prac wchodzą w szczególności: 1. demontaż elementów starej sieci w budynku przy ul. Chopina 16A, 39-300 Mielec, 2. układanie listew instalacyjnych dla sieci elektrycznej i logicznej lub podtynkowy montaż okablowania, 3. dostarczenie oraz układanie kabli teleinformatycznych typu S/FTP oraz przewodów elektrycznych w listwach instalacyjnych lub w peszlach, 4. montaż uniwersalnych gniazd logicznych i elektrycznych, 5. uruchomienie sieci elektrycznej i logicznej, 6. wykonanie i dostarczenie pomiarów sieci elektrycznej i logicznej, 7. montaż w pomieszczeniu serwerowni oraz w dwóch przyległych pomieszczeniach demontaż istniejącej wykładziny, dostosowanie powierzchni pomieszczeń do instalacji wykładziny elektrostatycznej np. wylewka samopoziomująca, instalacja uziemiająca, montaż wykładziny elektrostatycznej, prace instalacyjne i wykończeniowe, 8. prace montażowe i wykończeniowe drzwi, 9. wymalowanie całości pomieszczenia (nowej) serwerowni farbą zmywalną, kolor biały, 10. przeniesienie, instalacja dwóch (istniejących) szaf serwerowych 24U (serwerowe) 11. dostawa i montaż dwóch nowych szaf serwerowych 42U (800x1000), kolor szary, (sieć aktywna i pasywna) 12. dostawa i instalacja (patrz punkt 2.I) centralnego UPSa, którego instalacja pozwoli zabezpieczyć serwerownię i ok. 20 stanowisk komputerowych oraz kilku terminali obsługujących system kolejkowy i informowania klientów (szczegóły na dołączonych rysunkach) 13. ułożenie okablowania dla systemów: wczesnej detekcji VESDA oraz gaszenia SUG, sygnalizacji SAP, sygnalizacji włamania i napadu oraz kontroli dostępu, 14. dostawa i instalacja systemu kamer wizyjnych CCTV tylko wewnątrz parter oraz jednego rejestratora i dwóch monitorów. 15. wystąpienie o certyfikację sieci logicznej do producenta okablowania i uzyskanie gwarancji minimum 25 letniej producenta, potwierdzającej zgodność parametrów okablowania z aktualną normą ISO/IEC 11801 w zakresie kategorii 6/klasy E. B) remont obejmujący wykonanie adaptacji pomieszczeń parteru w budynku użyteczności publicznej przy ul. Chopina 16A, 39-300 Mielec. W zakres prac wchodzą w szczególności: Roboty budowlane w biurach i na korytarzu: 1. Rozbiórka ścian działowych, 2. Skucie posadzki betonowej, z lastryko i wykonanie wraz z wypoziomowaniem nowej wylewki do poziomu posadzki w korytarzu (posadzka w korytarzu pozostaje bez zmian), 3. Demontaż istniejących lamperii na ścianach, 4. Demontaż i montaż drzwi wewnętrznych w ściankach działowych, 5. Wykonanie nowych ścianek działowych murowanych, zamurowanie części istniejących przejść oraz otworów drzwiowych w istniejących ściankach działowych, 6. Wykonanie otworów drzwiowych i przejść w ściankach działowych, 7. Zaślepienie części świetlika w ścianie działowej, 8. Ułożenie płytek ceramicznych wraz z cokolikiem w projektowanej poczekalni, 9. Ułożenie na posadzkach wykładziny wraz z cokolikiem, 10. Wykonanie ścianek dzielących stanowiska, wykończenie ścian- tapetą, wypełnienie ścian wełną mineralną, poszycie ścian z płyt gipsowych, 11. Montaż na suficie paneli dźwiękochłonnych i ekranów akustycznych wraz z lampami punktowymi, 12. Obłożenie belek stropowych płytami gipsowo-kartonowymi, obłożenie - zamaskowanie płytami g-k istniejących rur na ścianach i pod belkami, 13. Obniżenie kratek wentylacyjnych, pod projektowany sufit podwieszany, zamurowanie kratek i wykonanie ich poniżej poziomu projektowanego sufitu, 14. Zamontowanie oświetlenia z wykorzystaniem istniejących lamp, 15. Szpachlowanie, malowanie ścian, 16. Szpachlowanie, malowanie ścian, tynk masque struktura efekt pracy system ESTRELLA + farba, 17. Zamontowanie w poczekalniach, na ściance działowej gipsowej - naświetli ze szkła, 18. Zamontowanie samozamykacza w drzwiach. Roboty budowlane w łazienkach: 1. Rozbiórka ścianek działowych oraz drzwi wewnętrznych, 2. Demontaż istniejących urządzeń sanitarnych (pisuary, umywalki, miski ustępowe), 3. Skucie posadzki z lastryko i wypoziomowanie nowych warstw posadzki do poziomu posadzki w korytarzu, 4. Wykonanie nowej posadzki samopoziomującej pod projektowane płytki, 5. Demontaż istniejących instalacji wodno - kanalizacyjnej, elektrycznej, 6. Wykonanie nowej instalacji wodno - kanalizacyjnej, elektrycznej (lampy, kontakty, gniazdka), 7. Wymiana pionu kanalizacji sanitarnej, zmiana jego lokalizacji (do sąsiedniej łazienki), 8. Demontaż istniejącego bojlera, montaż nowego bojlera wraz z pompą cyrkulacyjną, 9. Ułożenie nowych posadzek z płytek gres, 10. Wykonanie nowych ścianek działowych murowanych do pełnej wysokości pomieszczenia, 11. Wyrównanie ścian istniejących pod położenie płytek ceramicznych, 12. Ułożenie płytek ściennych na ścianach oraz na parapetach, 13. Wykonanie sufitu kasetonowego na ruszcie stalowym, obłożenie belki stropowej płytami g-k, obłożenie-zamaskowanie płytami g-k istniejących rur na ścianach i pod belką, 14. Wykonanie kratek wentylacyjnych, pod lub w projektowanym sufitem podwieszanym, 15. Montaż ścianek lekkich systemowych przy kabinach wc z gotowych systemów, 16. Montaż nowych urządzeń sanitarnych (umywalki, miski ustępowe, pisuar), 17. Montaż w kabinach wc, dozowników na papier toaletowy. Roboty budowlane wymienione w pkt A i B zostaną przeprowadzone w VII etapach: Etap I: - wykonanie I ETAPU PROJEKTU (Dokumentacji Wykonawczej - Instalacje słaboprądowe oraz elektryczne - podział etapów wykonania robót zawiera strona 39, 23-25 w/w dokumentacji) tj. sieci komputerowej wraz z instalacją elektryczną w pomieszczeniach całego budynku z wyłączeniem montażu okablowania sieci komputerowej obejmującego ostateczne zarobienie końcówek kabli w wykonanym przez innego wykonawcę w późniejszym terminie wyposażeniu, - wykonanie remontu obejmującego wykonanie adaptacji pomieszczeń parteru o numerach wg dokumentacji projektowej: 11 - 19 oraz dwóch łazienek. Etap II: - wykonanie remontu obejmującego wykonanie adaptacji pomieszczeń parteru o numerach wg dokumentacji projektowej: 5. Etap III: - wykonanie remontu obejmującego wykonanie adaptacji pomieszczeń parteru o numerach wg dokumentacji projektowej: 4. Etap IV: - wykonanie remontu obejmującego wykonanie adaptacji pomieszczeń parteru o numerach wg dokumentacji projektowej: 7. Etap V: - wykonanie remontu obejmującego wykonanie adaptacji pomieszczeń parteru o numerach wg dokumentacji projektowej: 3 - korytarz i 2 - hall. Etap VI: - wykonanie remontu obejmującego wykonanie adaptacji pomieszczeń parteru o numerach wg dokumentacji projektowej: 8, 9, 10. Etap VII: - ostateczne zarobienie końcówek kabli w wyposażeniu (meble biurowe). 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz sposób jego wykonania opisują: Dla przedmiotu opisanego w ust. 1 pkt A - dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiar robót, zestawienie materiałów, Dla przedmiotu opisanego w ust. 1 pkt B - dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiary robót. 3. Zamawiający wymaga udzielenia: a) minimum 25-letniej gwarancji systemowej producenta okablowania strukturalnego danego systemu. Okres gwarancji ma być standardowo udzielany przez producenta okablowania, tzn. na warunkach oficjalnych, ogólnie znanych, dostępnych i opublikowanych. Tym samym oświadczenia o specjalnie wydłużonych okresach gwarancji wystawione przez producentów, dostawców, dystrybutorów, pośredników, wykonawców lub innych nie będą uznawane za wiarygodne i spowodują bezwzględne odrzucenie oferty. Okres gwarancji liczony jest od dnia, w którym podpisano protokół końcowego odbioru prac i producent okablowania wystawił certyfikat gwarancyjny. b) minimum 3-letniej gwarancji Wykonawcy na wykonaną robotę budowlana w zakresie remontu obejmującego wykonanie adaptacji pomieszczeń parteru, c) minimum 4-letniej gwarancji Wykonawcy na wykonaną instalację elektryczną, d) minimum 3 - letniej gwarancji Wykonawcy na wykonaną instalację systemu kamer wizyjnych CCTV. 4. Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia zawartym w niniejszej SIWZ użyte są znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, a także normy i certyfikaty zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne, których warunki są opisane w dokumentacji projektowej. 5. W przypadku oferty równoważnej wykonawca ma obowiązek wykazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez zamawiającego. Przez ofertę równoważną zamawiający rozumie ofertę, która spełnia co najmniej te funkcje oraz parametry użytkowe i techniczne, które zostały opisane w opisie przedmiotu zamówienia z załącznikami, dokumentacji projektowej oraz przedmiarach. 6. Wykonawca zobowiązany jest wykonać przedmiot zamówienia: a) z materiałów własnych, b) z materiałów zamawiającego do realizacji robót opisanych w dokumentacji projektowej/wykonawczej jako wykonywane z materiałów istniejących. 7. Wykonawca stosując materiały własne zobowiązuje się stosować materiały nowe, najwyższej jakości, dopuszczone do obrotu i stosowania w budownictwie w rozumieniu prawa budowlanego. Ponadto na wbudowywane materiały oraz montowane urządzenia Wykonawca obowiązany jest posiadać deklarację zgodności z obowiązującymi normami, aprobatą techniczną lub certyfikatem. 8. Wykonawca własnym staraniem wykona zasilanie placu budowy w energię elektryczną i wodę. 9. Roboty będą odbywały się w obiekcie czynnym przy zachowaniu jego funkcjonalności i braku kolizji w drogach komunikacyjnych przez cały okres realizacji prac. 10. Równolegle z robotami będącymi przedmiotem niniejszego zamówienia wykonywane będzie zamówienie polegające na wyposażaniu remontowanych pomieszczeń w meble biurowe, regały na dokumentację, itp. Wykonawca robót budowlanych zobowiązany jest udostępnić front robót wykonawcy realizującemu wyposażenie pomieszczeń w uzgodnionych ze sobą i zamawiającym terminach. 11. Z uwagi na fakt, iż część okablowania sieci komputerowej Wykonawca będzie montował w wyposażeniu, które wykonywane będzie przez innego wykonawcę w terminie po zakończeniu wykonywania poszczególnych robót budowlanych i stopniowym zdawaniu poszczególnych pomieszczeń, Wykonawca okablowania sieci komputerowej zobowiązany jest stawiać się na wezwania zamawiającego w celu wykonania etapu VII przedmiotu zamówienia. Dokonanie ostatecznego zarobienia końcówek kabli w wyposażeniu (meble biurowe) Wykonawca okablowania sieci komputerowej wykonywać będzie stopniowo we wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeniach. Zamawiający przewiduje maksymalnie 4 wizyty w tym zakresie w okresie od maja 2010 do lipca 2010..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.43.20 - Instalowanie okablowania komputerowego 32.41.00.00 - Lokalna sieć komputerowa 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.42.11.41 - Instalowanie przegród 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.05.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • KAPSCH Sp. z o. o., ul. Surowieckiego 1, 02-785 Warszawa, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 698256,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 646721,31

  • Oferta z najniższą ceną: 646721,31 / Oferta z najwyższą ceną: 646721,31

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.