eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jelenia Góra › Dostawa wyrobów medycznych do zaopatrzenia układu oddechowego dla potrzeb SP ZOZ Szpitala Wojewódzkiego w Jeleniej Górze

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-04-19

Jelenia Góra: Dostawa wyrobów medycznych do zaopatrzenia układu oddechowego dla potrzeb SP ZOZ Szpitala Wojewódzkiego w Jeleniej Górze
Numer ogłoszenia: 118591 - 2011; data zamieszczenia: 19.04.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: SP ZOZ Szpital Wojewódzki , ul. Ogińskiego 6, 58-506 Jelenia Góra, woj. dolnośląskie, tel. 075 7537286, faks 075 7543883.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wyrobów medycznych do zaopatrzenia układu oddechowego dla potrzeb SP ZOZ Szpitala Wojewódzkiego w Jeleniej Górze.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa wyrobów medycznych do zaopatrzenia układu oddechowego dla potrzeb SP ZOZ Szpitala Wojewódzkiego w Jeleniej Górze zgodnie z wykazem asortymentowo- ilościowym ( załącznik nr 1 do SIWZ) tzn. : - Pakiet nr 1 - rurki intubacyjne - Pakiet nr 2- rurki intubacyjne pediatryczne - Pakiet nr 3- rurki intubacyjne z cewnikiem do surfaktanu - Pakiet nr 4- rurki intubacyjne z możliwością odsysania z nad mankietu - Pakiet nr 5- prowadnice do rurek intubacyjnych - Pakiet nr 6- przestrzeń martwa - Pakiet nr 7- przestrzeń martwa wielorazowa - Pakiet nr 8- zestawy do tracheotomii metodą Griggasa - Pakiet nr 9- zestaw do tracheotomii przeskórnej - Pakiet nr 10- rurki ustno-gardłowe Guedela - Pakiet nr 11- obwody oddechowe - Pakiet nr 12- obwody oddechowe neonatologiczne do respiratora - Pakiet nr 13- układ rur neonatologicznych - Pakiet nr 14- układ rur neonatologicznych - Pakiet nr 15- maski twarzowe - Pakiet nr 16- akcesoria do tlenoterapii - Pakiet nr 17- akcesoria do n CPAP - Pakiet nr 18- akcesoria do Baby Puff - Pakiet nr 19- maski tlenowe do różnych koncentracji tlenu - Pakiet nr 20- maski krtaniowe - Pakiet nr 21-maski krtaniowe z dostępem gastrycznym wielorazowego użytku - Pakiet nr 22 - maski krtaniowe z dostępem gastrycznym jednorazowego użytku - Pakiet nr 23- rurki tracheotomijne foniatryczne - Pakiet nr 24- rurki tracheotomijne z odsysaniem z nad mankietu - Pakiet nr 25- rurki tracheotomijne z mankietem niskociśnieniowym - Pakiet nr 26- rurki tracheotomijne z podwójnym mankietem - Pakiet nr 27- filtry bakteryjne - Pakiet nr 28- filtry bakteryjne - Pakiet nr 29- filtry bakteryjne - Pakiet nr 30- filtry bakteryjne - Pakiet nr 31- filtry bakteryjne do respiratora SERVOi - Pakiet nr 32- zamknięty system do odsysania pacjenta - Pakiet nr 33- cewniki do pobierania próbek z drzewa oskrzelowego - Pakiet nr 34- zestaw do pobierania wydzieliny z drzewa oskrzelowego - Pakiet nr 35- zestaw do pobierania wydzieliny z drzewa oskrzelowego pediatryczny - Pakiet nr 36- laryngoskopy - Pakiet nr 37- akcesoria do laryngoskopów - Pakiet nr 38- zestaw do drenażu klatki piersiowej - Pakiet nr 39- zestaw do punkcji opłucnej - Pakiet nr 40- drobny sprzęt - Pakiet nr 41- rury do aerozoloterapii - Pakiet nr 42- inhalatory - Pakiet nr 43- zastawka AMBU - Pakiet nr 44- akcesoria do inhalatorów - Pakiet nr 45- bibuła do ustawiania wilgotności - Pakiet nr 46- filtr powietrza - Pakiet nr 47- filtr powietrza - Pakiet nr 48- filtr powietrza do inkubatora - Pakiet nr 49- filtr powietrza do inkubatora.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.78.00-3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 49.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a)wypełniony druk oferty - na podstawie załącznika nr 2 , b)szczegółową ofertę cenową ( zgodnie z wykazem asortymentowo- ilościowym - załącznik nr 1 ) c)określenie terminu dostawy każdej partii zamówionego towaru : max 5 dni robocze , dostawa na cito 48 godziny - należy wpisać do formularza oferty - załącznik nr 2; d)określenie ostatecznych warunków i terminu płatności (min termin płatności min 30 dni )- należy wpisać do formularza oferty załącznik nr 2 , e)określenie stałości cen ( min. 12 miesięcy ) - należy wpisać do formularza oferty, f)określenie terminu ważności zaoferowanego asortymentu (min. 12 miesięcy od daty dostarczenia towaru ) - należy wpisać do formularza ofert załącznik nr 2 , g)aktualny odpis z właściwego rejestru , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru , w celu wskazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. Ustawy pzp wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przez upływem terminu składania ofert a stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt. 2 Ustawy pzp, h)oświadczenie art. 22 ust. 1 ustawy - zgodnie z załącznikiem nr 3 i)oświadczenie , że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych ( zgodnie z załączonym formularzem , załącznik nr 4 ), j)dołączyć katalogi, foldery ( ze zdjęciami, rysunkami) w języku polskim na podstawie których Zamawiający będzie mógł bezspornie zidentyfikować oferowany asortyment oraz zapoznać się z jego parametrami technicznymi, użytkowymi, itp. Uwaga: Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, ma zastosowanie §2 ust. 2, § 4 ust. 1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów ( Dz. U. z 2009 r. Nr 226, poz. 1817) w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

- Zamawiający zastrzega sobie w trakcie realizacji umowy prawo do wprowadzenia zmian których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a zmiany są korzystne dla Zamawiającego. - W przypadku szczególnych okoliczności, takich jak wstrzymanie lub zakończenie produkcji,Zamawiający dopuszcza możliwość dostarczania odpowiedników produktów objętych umową. - Zamawiający dopuszczaja zmianę cen jednostkowych produktów objętych umową w przypadku zmiany wielkości opakowania wprowadzonej przez producenta z zachowaniem zasady proporcjonalności w stosunku do ceny objętej umową. - Zamawiający zastrzega sobie w trakcie realizacji umowy prawo do wprowadzenia zmian których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a zmiany są korzystne dla Zamawiającego. m.in. zmiany producenta, ilości sztuk w opakowaniu przy czym opakowania nie mogą być większe niż podane w zał. nr 1 do SIWZ przy odpowiednim przeliczeniu ilości zamówienia na okres realizacji zadania. - Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy z wyłączeniem zmian w zakresie : - numeru katalogowego produktu - nazwy produktu przy zachowaniu jego parametrów - przedmiotowym /produkt zamienny -liczby opakowań w sytuacji gdy: - wprowadzony zostanie do sprzedaży przez wykonawcę produkt zmodyfikowany / udoskonalony - wystąpi przejściowy brak produktu z przyczyn leżących po stronie producenta przy jednoczesnym dostarczeniu produktu zamiennego o parametrach nie gorszych od produktu objętego umową

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzoz.jgora.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SP ZOZ Szpital Wojewódzki w Jeleniej Górze ( 58-506), ul. Ogińskiego 6, - Dział Umów i Zaopatrzenia, pokój 024 w bud. D, tel. 75/753-7286; Forma papierowa SIWZ do pobrania za odpłatnością 25,00 zł..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.05.2011 godzina 10:00, miejsce: SP ZOZ Szpital Wojewódzki w Jeleniej Górze ( 58-506) , ul. Ogińskiego 6, - Sekretariat Szpitala , pokój 171 w bud.D..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: RURKI INTUBACYJNE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: RURKI INTUBACYJNE- 2 pozycje asortymentowe.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.78.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: RURKI INTUBACYJNE PEDIATRYCZNE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: RURKI INTUBACYJNE PEDIATRYCZNE- 2 pozycje asortymentowe.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.78.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: RURKI INTUBACYJNE Z CEWNIKIEM DO SURFAKTANTU.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: RURKI INTUBACYJNE Z CEWNIKIEM DO SURFAKTANTU- 1 pozycja asortymentowa.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.78.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: RURKI INTUBACYJNE Z MOŻLIWOŚCIĄ ODSYSANIA Z NAD MANKIETU.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: RURKI INTUBACYJNE Z MOŻLIWOŚCIĄ ODSYSANIA Z NAD MANKIETU- 1 pozycja asortymentowa.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.78.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: PROWADNICE DO RUREK INTUBACYJNYCH.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PROWADNICE DO RUREK INTUBACYJNYCH- 3 pozycje asortymentowe.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.78.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: PRZESTRZEŃ MARTWA.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PRZESTRZEŃ MARTWA- 1 pozycja asortymentowa.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.78.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: PRZESTRZEŃ MARTWA WIELORAZOWA.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PRZESTRZEŃ MARTWA WIELORAZOWA.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.78.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: ZESTAWY DO TRACHEOSTOMII metodą Griggsa.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZESTAWY DO TRACHEOSTOMII metodą Griggsa- 2 pozycje asortymentowe.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.78.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: ZESTAW DO TRACHEOSTOMII PRZEZSKÓRNEJ.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZESTAW DO TRACHEOSTOMII PRZEZSKÓRNEJ- 1 pozycja asortymentowa.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.78.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: RURKI USTNO -GARDŁOWE GUEDELA.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: RURKI USTNO -GARDŁOWE GUEDELA- 1 pozycja asortymentowa.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.78.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: OBWODY ODDECHOWE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: OBWODY ODDECHOWE- 2 pozycja asortymentowe.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.78.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: OBWODY ODDECHOWE neonatologiczne DO RESPIRATORA.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: OBWODY ODDECHOWE neonatologiczne DO RESPIRATORA - 2 pozycja asortymentowe.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.78.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: UKŁAD RUR neonatologiczny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: UKŁAD RUR neonatologiczny- 4 pozycje asortymentowe.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.78.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: UKŁAD RUR neonatologiczny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: UKŁAD RUR neonatologiczny- 1 pozycja asortymentowa.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.78.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: MASKI TWARZOWE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: MASKI TWARZOWE- 1 pozycja asortymentowa.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.78.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: AKCESORIA DO TLENOTERAPII.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: AKCESORIA DO TLENOTERAPII- 2 pozycje asortymentowe.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.78.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: AKCESORIA DO n CPAP.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: AKCESORIA DO n CPAP- 4 pozycje asortymentowe.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.78.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: AKCESORIA DO BABY PUFF.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: AKCESORIA DO BABY PUFF- 1 pozycja asortymentowa.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.78.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: MASKI TLENOWE do różnych koncentracji tlenu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: MASKI TLENOWE do różnych koncentracji tlenu- 3 pozycje asortymentowe.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.78.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: MASKI KRTANIOWE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: MASKI KRTANIOWE- 1 pozycja asortymentowa.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.78.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 21 NAZWA: MASKI KRTANIOWE Z DOSTĘPEM GASTRYCZNYM wielorazowego użytku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: MASKI KRTANIOWE Z DOSTĘPEM GASTRYCZNYM wielorazowego użytku- 1 pozycja asortymentowa.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.78.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 22 NAZWA: MASKI KRTANIOWE Z DOSTĘPEM GASTRYCZNYM jednorazowego użytku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: MASKI KRTANIOWE Z DOSTĘPEM GASTRYCZNYM jednorazowego użytku- 1 pozycja asortymentowa.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.78.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 23 NAZWA: RURKI TRACHEOSTOMIJNE FONIATRYCZNE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: RURKI TRACHEOSTOMIJNE FONIATRYCZNE- 2 pozycje asortymentowe.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.78.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 24 NAZWA: RURKI TRACHEOSTOMIJNE Z ODSYSANIEM Z NAD MANKIETU.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: RURKI TRACHEOSTOMIJNE Z ODSYSANIEM Z NAD MANKIETU- 1 pozycja asortymentowa.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.78.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 25 NAZWA: RURKI TRACHEOSTOMIJNE Z MANKIETEM NISKOCIŚNIENIOWYM.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: RURKI TRACHEOSTOMIJNE Z MANKIETEM NISKOCIŚNIENIOWYM- 1 pozycja asortymentowa.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.78.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 26 NAZWA: RURKI TRACHEOSTOMIJNE Z PODWÓJNYM MANKIETEM.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: RURKI TRACHEOSTOMIJNE Z PODWÓJNYM MANKIETEM- 1 pozycja asortymentowa.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.78.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 27 NAZWA: FILTRY BAKTERYJNE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: FILTRY BAKTERYJNE - 1 pozycja asortymentowa.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.78.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 28 NAZWA: FILTRY BAKTERYJNE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: FILTRY BAKTERYJNE - 6 pozycji asortymentowych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.78.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 29 NAZWA: FILTRY BAKTERYJNE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: FILTRY BAKTERYJNE - 1 pozycja asortymentowa.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.78.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 30 NAZWA: FILTRY BAKTERYJNE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: FILTRY BAKTERYJNE - 1 pozycja asortymentowa.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.78.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 31 NAZWA: FILTRY BAKTERYJNE do respiratora SERVOi.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: FILTRY BAKTERYJNE do respiratora SERVOi- 1 pozycja asortymentowa.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.78.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 32 NAZWA: ZAMKNIETY SYSTEM DO ODSYSANIA PACJENTA.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZAMKNIETY SYSTEM DO ODSYSANIA PACJENTA- 1 pozycja asortymentowa.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.78.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 33 NAZWA: CEWNIK DO POBIERANI PRÓBEK Z DRZEWA OSKRZELOWEGO.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: CEWNIK DO POBIERANI PRÓBEK Z DRZEWA OSKRZELOWEGO- 1 pozycja asortymentowa.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.78.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 34 NAZWA: ZESTAW DO POBIERANIA WYDZIELINY Z DRZEWA OSKRZELOWEGO.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZESTAW DO POBIERANIA WYDZIELINY Z DRZEWA OSKRZELOWEGO- 1 pozycja asortymentowa.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.78.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 35 NAZWA: ZESTAW DO POBIERANIA WYDZIELINY Z DRZEWA OSKRZELOWEGO PEDIATRYCZNY.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZESTAW DO POBIERANIA WYDZIELINY Z DRZEWA OSKRZELOWEGO PEDIATRYCZNY- 1 pozycja asortymentowa.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.78.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 36 NAZWA: LRYNGOSKOPY.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: LRYNGOSKOPY- 3 pozycja asortymentowe.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.78.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 37 NAZWA: AKCESORIA DO LARYNGOSKOPÓW.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: AKCESORIA DO LARYNGOSKOPÓW- 2 pozycja asortymentowe.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.78.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 38 NAZWA: ZESTAW DO DRENAŻU KLATKI PIERSIOWEJ.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZESTAW DO DRENAŻU KLATKI PIERSIOWEJ- 1 pozycja asortymentowa.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.78.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 39 NAZWA: ZESTAW DO PUNKCJI OPŁUCNEJ.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZESTAW DO PUNKCJI OPŁUCNEJ- 1 pozycja asortymentowa.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.78.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 40 NAZWA: DROBNY SPRZĘT.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: DROBNY SPRZĘT- 3 pozycja asortymentowe.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.78.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 41 NAZWA: RURY DO AEROZOLOTERAPII.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: RURY DO AEROZOLOTERAPII- 1 pozycja asortymentowa.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.78.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 42 NAZWA: INHALATORY.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: INHALATORY- 1 pozycja asortymentowa.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.78.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 43 NAZWA: ZASTAWKA AMBU.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZASTAWKA AMBU- 1 pozycja asortymentowa.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.78.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 44 NAZWA: AKCESORIA DO INHALATORÓW.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: AKCESORIA DO INHALATORÓW- 2 pozycja asortymentowe.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.78.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 45 NAZWA: BIBUŁA DO USTAWIANIA WILGOTNOŚCI.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: BIBUŁA DO USTAWIANIA WILGOTNOŚCI- 1 pozycja asortymentowa.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.78.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 46 NAZWA: FILTR POWIETRZA.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: FILTR POWIETRZA - 1 pozycja asortymentowa.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.78.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 47 NAZWA: FILTR POWIETRZA.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: FILTR POWIETRZA- 1 pozycja asortymentowa.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.78.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 48 NAZWA: FILTR POWIETRZA DO INKUBATORA.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: FILTR POWIETRZA DO INKUBATORA- 1 pozycja asortymentowa.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.78.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 49 NAZWA: FILTR POWIETRZA DO INKUBATORA.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: FILTR POWIETRZA DO INKUBATORA- 1 pozycja asortymentowa.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.78.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.