eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wieliczka › Zakup wraz z dostawą do siedziby Zamawiającego 1 szt. fabrycznie nowej zamiatarki kompaktowej w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu dla Zakładu Gospodarki Komunalnej w Wieliczce Spółka z o.o. 32-020 Wieliczka, ul. Jedynaka 30

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-02-03

Wieliczka: Zakup wraz z dostawą do siedziby Zamawiającego 1 szt. fabrycznie nowej zamiatarki kompaktowej w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu dla Zakładu Gospodarki Komunalnej w Wieliczce Spółka z o.o. 32-020 Wieliczka, ul. Jedynaka 30
Numer ogłoszenia: 11857 - 2016; data zamieszczenia: 03.02.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Komunalnej w Wieliczce sp. z o.o. , ul. Jedynaka 30, 32-020 Wieliczka, woj. małopolskie, tel. 12 291 48 06, faks 12 291 48 05.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgk.wieliczka.eu

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka prawa handlowego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup wraz z dostawą do siedziby Zamawiającego 1 szt. fabrycznie nowej zamiatarki kompaktowej w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu dla Zakładu Gospodarki Komunalnej w Wieliczce Spółka z o.o. 32-020 Wieliczka, ul. Jedynaka 30.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest leasing operacyjny z opcją wykupu nowej zamiatarki kompaktowej, która jest pojazdem wolnobieżnym i zgodnie z ustawą Prawo o Ruchu Drogowym nie wymaga rejestracji. Zamiatarka ma się poruszać z szybkością przejazdową maksymalną 25 km/h. Zabudowa zamiatarki ma mieć deklarację zgodności CE. Moc silnika dotyczy podwozia nośnego. Dopuszczalna jest homologacja producenta podwozia nośnego. Zamawiający stosuje standardowo zabezpieczenie umowy leasingu w postaci weksla in blanco. 3.1. Wymogi techniczne: 1. Zamiatarka musi pochodzić od jednego producenta; 2. Rok produkcji nie starsza niż 2016 - fabrycznie nowa; 3. Napęd hydrostatyczny z możliwością pracy w trybie roboczym i trybie przejazdowym; 4. Napęd na tylną oś; 5. Kierowane koła tylne w trybie pracy; 6. Koła pojedyncze na obydwu osiach lub koła pojedyncze na przedniej osi i koła bliźniacze na tylnej osi; 7. Koło zapasowe pełnowymiarowe; 8. Moc silnika min 110 kW, silnik chłodzony cieczą; 9. Silnik wysokoprężny spełnia wymagania norm emisji spalin min. EURO 6 (certyfikat poświadczający Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu w dniu przekazania pojazdu); 10. Wyciszenie hałasu wewnątrz kabiny do 80 dB(A), wyciszenie silnika (certyfikat poświadczający Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu w dniu przekazania pojazdu)); 11. Prędkość przejazdowa max. 25 km/h; 12. Prędkość robocza max. 20 km/h; 13. Pojazd wyposażony w oświetlenie zgodne z ustawą Prawo o Ruchu Drogowym; 14. Pojazd wyposażony w światła obrysowe; 15. Pojazd wyposażony w kolorowy wyświetlacz wskazujący m.in. Prędkość jazdy, prędkość obrotową turbiny ssącej, godziny pracy, ilość km, ilość mtg.; 16. Lusterka wsteczne podgrzewane; 17. Pojazd wyposażony w oświetlenie robocze każdej szczotki i ssawy; 18. Belki ostrzegawcze nad kabiną kierowcy i z tyłu zbiornika w kolorze pomarańczowym wykonane w technologii LED z napisem ZGK; 19. Kabina kierowcy min. dwuosobowa; 20. Ogrzewanie oraz klimatyzacja kabiny kierowcy; 21. Drzwi z lewej i prawej strony kabiny; 22. Radioodbiornik z instalacją antenową; 23. Siedzenie kierowcy komfortowe z zawieszeniem pneumatycznym; 24. Kierownica po prawej stronie; 25. Regulowana kolumna kierownicy; 26. Długość pojazdu ze szczotkami bocznymi przednimi max. 5 500 mm / bez dodatkowej trzeciej szczotki /; 27. Szerokość pojazdu bez szczotek i lusterek max 1 820 mm; 28. Wysokość pojazdu max 2 900 mm; 29. Masa własna max.5 800 kg; 30. DMC max 11 000 kg; 31. Elementy podwozia zabezpieczone antykorozyjnie; 32. Hamulce hydrauliczne; 33. Hamulec postojowy; 34. Zbiornik paliwa min. 110 l. Korek wlewu paliwa z kluczykiem; 35. Kabina w kolorze białym RAL 9016, Nadwozie w kolorze pomarańczowym RAL2011, Podwozie w kolorze czarnym RAL 9005; 36. Sterowanie wszystkimi funkcjami osprzętu z kabiny kierowcy; 37. Pojazd musi być wyposażony w urządzenie GPS umożliwiające bieżące monitorowanie położenia pojazdu jak również w element rejestracji danych w wewnętrznym układzie pamięci (czarna skrzynka). Uwaga! System w kontekście monitorowania położenia jak również analizy zarejestrowanych danych musi być kompatybilny z systemem zarządzania flotą funkcjonującym u Zamawiającego - System monitorowania pojazdów SMOK Firmy Elte GPS Spółka z o.o. 30-688 Kraków, ul. Medyczna 13; 38. Zbiornik na zmiotki ze stali nierdzewnej o pojemności netto min. 3 800 l z hydraulicznym wywrotem; 39. Wysokość wysypu zbiornika na zmiotki min 1 500 mm; 40. Możliwość wysypu za pomocą ręcznej pompki hydraulicznej w przypadku awarii hydrauliki; 41. System dysz myjących wnętrze zbiornika na zmiotki i turbinę wentylatora; 42. Tylna klapa zbiornika na zmiotki otwierana i zamykana hydraulicznie - uchylna; 43. Agregat ssący o szerokości min. 700 mm umieszczony przed przednią osią, hydraulicznie podnoszony i opuszczany wraz z płynną regulacją do zbierania dużych przedmiotów; 44. Szyba w podłodze kabiny umożliwiająca operatorowi kontrolę pracy ssawy; 45. Kanał ssący o średnicy min 220 mm; 46. Turbina ssąca napędzana silnikiem hydraulicznym. Wydajności turbiny min. 20 000 m3/h; 47. Dwie szczotki talerzowe o średnicy min. 850 mm napędzane hydraulicznie z płynną regulacją obrotów, kąta pochylenia, położenia i docisku do podłoża. Szczotki ciągnione (zgodnie z kierunkiem jazdy) chowające się pod kabiną w momencie uderzenia w przeszkodę, lub dwie szczotki talerzowe o średnicy min. 850 mm napędzane hydraulicznie z płynną regulacją obrotów, kąta pochylenia, położenia i docisku do podłoża. Szczotki pchane (zgodnie z kierunkiem jazdy) wyposażone w system anty zderzeniowy w przypadku najechania czołowo na przeszkodę; 48. Szerokość zamiatania min 2 400 mm; 49. System zraszania strefy zamiatania. (spryskiwacze przed każdą szczotką); 50. Kamera wideo zamontowana z tyłu pojazdu i na ssawie z monitorem w kabinie kierowcy lub Kamera wideo zamontowana z tyłu pojazdu z monitorem w kabinie kierowcy; 51. Zbiornik na wodę czystą min. 820 l; 52. System recyrkulacji wody brudnej; 53. Zawór do spuszczania wody z układu; 54. Zamiatarka spełnia normy PM 10 (certyfikat potwierdzający Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu w dniu przekazania pojazdu); 55. Centralne smarowanie zamiatarki; 56. Gaśnica produkcji polskiej min. 4 kg; 57. Trójkąt ostrzegawczy; 58. Apteczka z wyposażeniem; 59. Podnośnik hydrauliczny min. 10 ton; 60. Profesjonalny klucz do odkręcania kół; 61. Dywaniki podłogowe gumowe. 3.2. Wymogi formalne: 1. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć w dniu przekazania przedmiotu zamówienia wszystkie dokumenty dopuszczające zamiatarkę do ruchu po drogach publicznych jako pojazd wolnobieżny zgodnie z ustawą Prawo o Ruchu Drogowym oraz dokumenty wymagane zgodnie z SIWZ. 2. Wykonawca zapewni udzielenie gwarancji producenta na kompletny pojazd na okres 24 miesięcy licząc od dnia przekazania /odbioru kompletnego pojazdu przez Zamawiającego bez wad i usterek. 3. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał autoryzację producenta w zakresie sprzedaży i serwisu oferowanego pojazdu na terenie RP, którą dostarczy Zamawiającemu w dniu przekazania kompletnego pojazdu.. 3.3 Istotne postanowienia, które zostaną wprowadzone do umowy leasingu operacyjnego: 1. Przed podpisaniem protokołu przekazania Zamawiający zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia oględzin zaoferowanego przez Wykonawcę pojazdu, w trakcie których sprawdzone zostaną m. in. ich stan techniczny, sprawność oraz stan formalno-prawny. W przypadku, gdy w trakcie oględzin Zamawiający stwierdzi rozbieżności pomiędzy treścią oferty, a zaoferowanym przedmiotem zamówienia, Zamawiający wyznaczy termin na usunięcie stwierdzonych wad lub usterek nie krótszy niż 3 dni , po bezskutecznym upływie którego Zamawiający uprawniony będzie do odstąpienia od umowy w terminie do 14 dni licząc od dnia, w którym bezskutecznie upłynął wyznaczony przez Zamawiającego termin do usunięcia wad lub usterek. Za bezskuteczny upływ wyznaczonego przez Zamawiającego terminu do usunięcia wad lub usterek uważa się zarówno niedostarczenie pojazdu w pełni sprawnego i odpowiadającego warunkom SIWZ do siedziby zamawiającego w wyznaczonym terminie, jak również dostarczenie pojazdu do siedziby Zamawiającego w wyznaczonym terminie z istniejącymi wadami lub usterkami. 2. Odbiór przedmiotu leasingu w siedzibie Zamawiającego Wieliczka ul. Jedynaka 30. 3. Okres leasingowania - 48 miesięcy 4. Wstępna opłata leasingowa (czynsz inicjalny, pierwsza opłata - rata leasingowa) - 10 % wartości brutto pojazdu 5. Opłaty leasingowe (raty leasingowe) w ilości 47 rat (opłat) leasingowych płatnych przez Zamawiającego w równych wysokościach w terminie dziesięciu ostatnich dni miesiąca. 6. Opłaty leasingowe ( raty leasingowe) netto są stałe i niezmienne przez cały okres trwania umowy. W przypadku ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług VAT, Zamawiający dopuszcza zmianę wartości podatku VAT począwszy od miesiąca, w którym nastąpiła ustawowa zmiana. 7. Opłata końcowa, wartość wykupu - 7 % wartości brutto pojazdu. 8. Zamawiający nie przewiduje wystąpienia żadnych innych dodatkowych kosztów związanych z realizacją zamówienia. Wykonawca w cenie ofertowej obowiązany jest zawrzeć wszystkie opłaty, w tym opłaty dotyczące obsługi umowy leasingu w okresie jej trwania. 9. Waluta leasingu - polski złoty. 10. Kary umowne za przekroczenie terminu dostawy przedmiotu leasingu - 0,5 % wartości umowy brutto za każdy dzień zwłoki. 11. Zamawiający zastrzega sobie prawo wyboru ubezpieczyciela, ponieważ sam będzie ponosił koszty ubezpieczenia ( w okresie trwania umowy leasingu w zakresie OC,AC,NNW) przy uprzedniej weryfikacji i akceptacji towarzystwa ubezpieczeniowego i zakresu ubezpieczenia przez Wykonawcę. Ubezpieczenie komunikacyjne będzie obejmować zakres niezbędny, a wymagany przez Leasingodawcę zgodnie ze wzorem umowy leasingu lub ogólnymi warunkami umowy leasingu. 12. Zamawiający będzie ponosił koszty rejestracyjne przedmiotu leasingu w przypadku ich wystąpienia. 13. Po zapłaceniu przez Zamawiającego ostatniej raty (opłaty) leasingu, pod warunkiem uregulowania wszelkich zobowiązań wobec Wykonawcy z tytułu umowy leasingu, przedmiot leasingu przechodzi na własność Zamawiającego za opłatę końcową (wykup) w wysokości 7% wartości brutto pojazdu - w terminie 30 dni po upływie miesiąca, w którym uiszczono ostatnią ratę (opłatę) leasingu. 14. Pierwsza rata (opłata) leasingu tj. wstępna opłata leasingowa płatna przez Zamawiającego w ciągu 30 dni od podpisania umowy. 15. Wybrany Wykonawca przekaże Zamawiającemu przedmiot leasingu w terminie zaoferowanym przez Wykonawcę w ofercie, przy czym termin ten nie może być dłuższy niż 112 dni licząc od dnia zawarcia umowy. 16. Pozostałe warunki leasingu regulowane są przez wewnętrzny regulamin Leasingodawcy /o ile taki istnieje/ oraz postanowienia Kodeksu Cywilnego. 17. Wykonawca dokona przeszkolenia dwóch kierowców w zakresie obsługi pojazdu w siedzibie Zamawiającego. 18. Miejsce serwisowania w ramach udzielonej gwarancji: w siedzibie Zamawiającego. W przypadku serwisowania pojazdu w punkcie serwisowym Wykonawcy, Wykonawca ponosi całkowity koszt związany z transportem pojazdu do punktu serwisowego i z punktu serwisowego do siedziby Zamawiającego oraz naprawy w trakcie trwania gwarancji. 19. Dostawa/przekazanie przedmiotu leasingu zostanie potwierdzone przez Zamawiającego i Wykonawcę protokołem przekazania/odbioru 20. Zamawiający będzie pokrywał koszty dodatkowych badań technicznych, o których mowa w ustawie z dnia 20 czerwca 1997 r - Prawo o ruchu drogowym niezbędnych do wykonania w związku z kolizją, wypadkiem, włamaniem, usiłowaniem włamania oraz innych uszkodzeń, które nie zostały pokryte przez ubezpieczyciela lub sprawcę szkody w przypadku wystąpienia takiej konieczności. 21. Zamawiający będzie ponosił koszty podatku od środków transportu w przypadku wystąpienia takiej konieczności. 22. Zamawiający będzie ponosił koszty obowiązkowych okresowych badań technicznych, koszty mandatów, opłat za korzystanie z autostrad, winiet, parkingów , kosztów w UDT w przypadku wystąpienia takiej konieczności. 23. W przypadku wystąpienia szkody w przedmiocie leasingu, Zamawiający zgadza się, aby odszkodowanie od ubezpieczyciela dla finansującego zostało zaliczone na ewentualne zaległości Korzystającego. 24. Zamawiający nie wyraża zgody na e-faktury lub polecenie zapłaty. W przypadku podania przez Zamawiającego nazwy, norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia lub znaków towarowych dopuszcza się zastosowanie materiałów i rozwiązań równoważnych o parametrach nie gorszych niż opisane. Wspólny słownik zamówień publicznych CPV: 34144430-1 Pojazdy do zamiatania dróg Wszystkie zapisy SIWZ wraz z załącznikami mają charakter nadrzędny i w związku z tym wszystkie zapisy SIWZ wraz z załącznikami są ważniejsze niż zapisy we wzorze umowy leasingu oraz w ogólnych warunkach leasingu Wykonawcy..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.14.44.30-1.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 112.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1.Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 15 000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych 00/100). Wadium musi być wniesione do dnia 11.02.2016 r. do godz. 11:50 2.Wadium musi obejmować okres związania ofertą. 3.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) w pieniądzu 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym 3) w gwarancjach bankowych 4) w gwarancjach ubezpieczeniowych 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz. 620). Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: Małopolski Bank Spółdzielczy w Wieliczce nr 32 8619 0006 0010 0200 4864 0004 Za termin wniesienia wadium uznaje się datę i godzinę wpływu środków na rachunek Zamawiającego. Wadium wnoszone w innej formie niż w pieniądzu należy złożyć w oryginale w Sekretariacie Prezesa w Zakładzie Gospodarki Komunalnej w Wieliczce Spółka z o.o., 32-020 Wieliczka, ul. Słowackiego 10 - I piętro sekretariat Prezesa, w godz. 700 - 1500 lub w oryginale dołączyć do oferty. Do oferty zaleca się dołączyć kopię polecenia przelewu, a w przypadku innej formy wadium, jeżeli nie zostanie złożone w oryginale w Sekretariacie Prezesa w Zakładzie Gospodarki Komunalnej w Wieliczce Spółka z o.o., 32-020 Wieliczka, ul. Słowackiego 10 I piętro, należy przedłożyć oryginał wadium w ofercie, ale nie zaleca się łączyć trwale z pozostałymi dokumentami. 4.Zwrot wadium: 4.1. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza z zastrzeżeniem wykonawców, o których mowa w Art. 46 ust. 4a uPzp. 4.2. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 4.3. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 5. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami jeżeli: 5.1. Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w Art. 26 ust. 3 uPzp z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust.1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust.2 pkt 5 lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust.2 pkt.3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 5.2. Wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 6. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt. 4.1. Jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 7. Jeżeli wadium zostało wniesione w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Z uwagi na charakter zamówienia, Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Z uwagi na charakter zamówienia, Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Z uwagi na charakter zamówienia, Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Z uwagi na charakter zamówienia, Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Z uwagi na charakter zamówienia, Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Wypełniony szczegółowy opis techniczny oferowanego pojazdu - sporządzony według formularza stanowiącego Zał. nr 7 do SIWZ. Brak złożonego przez Wykonawcę szczegółowego opisu oferowanego pojazdu będzie podstawą do odrzucenia oferty na podstawie art. 89 ust.1 pkt2 uPzp.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wypełniony Formularz oferty - sporządzony według formularza stanowiącego Zał. nr 1 do SIWZ. 2. Wskazanie tej części zamówienia, której wykonanie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy - sporządzone według formularza stanowiącego Zał. nr 5 do SIWZ, Niezłożenie załącznika nr 5 do oferty jest rozumiane przez zamawiającego, że Wykonawca nie powierza żadnej części zamówienia podwykonawcy. 3. Dowód wniesienia wadium

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 98
  • 2 - Termin wykonania zamówienia - 2

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w przypadku (art. 144 ust. 1 uPzp): a) zmian nazwy, siedziby lub innych danych Wykonawcy, b) udziału lub zmiany podwykonawców, c) zmianę terminu wykonywania umowy wynikającą z przedłużających się procedur administracyjnych (np. związanych z zamówieniami publicznymi, pozyskiwaniem dodatkowych uzgodnień lub decyzji), d) wszelkich zmian wynikających z konieczności dostosowania warunków już zawartej umowy do nowych uregulowań prawnych. e) Zmiany wartości zamówienia w przypadku ustawowej stawki podatku VAT, od tego miesiąca, w którym wystąpiła ustawowa zmiana f) zmiany parametrów przedmiotu umowy na spełniające te same lub podobne funkcje pod warunkiem, że Zamawiający wyrazi zgodę na taką zmianę w zaoferowanej cenie pojazdu g) zmiany terminu wykonywania umowy wynikającą z przedłużającego się wykonawstwa z powodu zdefiniowanej siły wyższej tj. zdarzenia o charakterze zewnętrznym niezawinionym i niezależnym oraz takim któremu nie można było zapobiec zarówno po stronie Wykonawcy albo Zamawiającego

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zgk.wieliczka.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Gospodarki Komunalnej w Wieliczce Sp. z o.o. 32-020 Wieliczka ul. Jedynaka 30.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.02.2016 godzina 11:50, miejsce: Zakładzie Gospodarki Komunalnej w Wieliczce Spółka z o.o., 32-020 Wieliczka, ul. Słowackiego 10 - I piętro sekretariat Prezesa.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne (tj. złożone w oryginale) zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek określony w pkt. 5.1 SIWZ w zakresie art. 22 ust. 1 uPzp, może być spełniony łącznie przez tych Wykonawców, natomiast w zakresie art. 24 ust.1 uPzp każdy z członków konsorcjum lub spółki cywilnej nie może podlegać wykluczeniu na jego podstawie. 3. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń wymaganych postanowieniami SIWZ przy zastosowaniu formuły: złożył dokumenty potwierdzające spełnianie warunków/ nie złożył dokumentów potwierdzających spełniania warunków. 4. Dokumenty są składane w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku innych podmiotów, na zasobach których Wykonawca polega na zasadach określonych w art. 26 ust.2b uPzp, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio wykonawcy lub tych podmiotów są poświadczane za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub te podmioty. 5. Dokumenty sporządzone w języku obcym, Wykonawca składa wraz z tłumaczeniem na język polski. 6. W przypadku składania oferty wspólnej przez kilku wykonawców, każdy ze wspólników musi złożyć dokumenty wymienione w punkcie III.4.2, oraz listę o której mowa w pkt III.4.4. Pozostałe dokumenty będą traktowane wspólnie, wspólnicy ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia, określoną w art. 366 Kodeksu cywilnego. Do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania partnerów konsorcjum w postępowaniu w oryginale lub w kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem notarialnie. 7. Informacje o sposobie porozumiewania się zamawiającego z wykonawcami Wszystkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przekazywane będą w formie pisemnej. Dopuszcza się przekazywanie oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji za pomocą faksu oraz poczty elektronicznej. Przez dokument przesłany drogą elektroniczną, Zamawiający rozumie przesłany skan dokumentu sporządzonego pisemnie i podpisanego przez osobę uprawnioną. Strona, która otrzymuje w/w dokumenty lub informacje drogą elektroniczną, zobowiązana jest na żądanie strony przekazującej dokument lub informację do niezwłocznego potwierdzenia ich otrzymania. Adres poczty elektronicznej: zgk@wieliczka.eu Osobami upoważnionymi do kontaktowania się z wykonawcami jest: Jan Wandas, Robert Ptak tel. 12 278 17 66..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.