eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Całodobowa ochrona wraz z monitoringiem oraz sprzątaniem maszynowym budynku Instytutu Logistyki i Magazynowania w Poznaniu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-01-22

Poznań: Całodobowa ochrona wraz z monitoringiem oraz sprzątaniem maszynowym budynku Instytutu Logistyki i Magazynowania w Poznaniu
Numer ogłoszenia: 11857 - 2013; data zamieszczenia: 22.01.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 260565 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Logistyki i Magazynowania, ul. E. Estkowskiego 6, 61-755 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8504890, faks 061 8526376.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytut Badawczy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Całodobowa ochrona wraz z monitoringiem oraz sprzątaniem maszynowym budynku Instytutu Logistyki i Magazynowania w Poznaniu.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie: a. całodobowej ochrony wraz z monitoringiem; b. konserwacji sprzętu monitoringu znajdującego się w obiekcie; c. oraz sprzątania maszynowego budynku; Instytutu Logistyki i Magazynowania łącznie z konserwacją sprzętu. Lokalizacja obiektów: ul. E. Estkowskiego 6, 61 - 755 Poznań. 2. Zamówienie obejmuje ochronę majątku znajdującego się wewnątrz i na zewnątrz kompleksu budynków należących do Instytutu Logistyki i Magazynowania oraz Najemców powierzchni w w/w obiekcie (kompleks budynków obejmuje dwa budynki biurowe). 3. Zamówienie obejmuje ochronę fizyczną o charakterze stacjonarno - obchodowym, obejmującą budynek oraz parking podziemny, wykonywaną minimum jednoosobowo, zgodnie z wykazem posterunków i harmonogramem prac przedstawionym w Załączniku nr 5 do SIWZ. Dyżury pełnione będą na dwóch posterunkach: na posterunku ochrony na podziemnym parkingu strzeżonym; w Kancelarii Instytutu w wejściu głównym do Instytutu. 4. Ochrona fizyczna będzie odbywać się w następującym rozkładzie czasu: od poniedziałku do piątku od godz. 6:30 do godz. 16:00 na posterunku ochrony na podziemnym parkingu strzeżonym, od godz. 15.30 do 8.00 dnia następnego w Kancelarii Instytutu w wejściu głównym do Instytutu, oraz w soboty, niedziele i święta - całodobowo na posterunku w wejściu głównym do Instytutu. 5. Zamówienie obejmuje, w razie konieczności, wsparcie ochrony budynku zewnętrzną grupą interwencyjną, wezwaną przez dozorujących po odebraniu sygnału o zagrożeniu osób i mienia w obiekcie oraz na terenie posesji w celu wyeliminowania zagrożenia oraz zabezpieczenia obiektu. 6. Zamówienie obejmuje zawiadomienie w razie konieczności: pogotowia ratunkowego, straży pożarnej i policji w celu podjęcia właściwych działań. 7. Zamówienie obejmuje monitoring i obsługę systemu sygnalizacji wykrywania pożaru SAP. 8. Zamówienie obejmuje konserwacje sprzętu monitoringu, polegającą na dokonywaniu przeglądu sprzętu monitoringu co najmniej raz na 3 miesiące wraz z jego naprawą, z wyjątkiem konserwacji system monitoringu nowego budynku oraz systemu sygnalizacji wykrywania pożaru SAP. 9. Zamówienie obejmuje usługę maszynowego sprzątania ciągów komunikacyjnych w obu budynkach siedziby Instytutu Logistyki i Magazynowania. Wykonawca zobowiązany jest wykonać usługę sprzątania maszyną automatycznego czyszczenia za pomocą standardowych padów czyszczących. Harmonogram godzinowy znajduje się w załączniku nr 5 do SIWZ..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie 50.61.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu bezpieczeństwa 90.91.92.00 - Usługi sprzątania biur .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.12.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Ekotrade sp. z o.o., Marcelińska 18, 60-801 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 210000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 268982,94

  • Oferta z najniższą ceną: 268982,94 / Oferta z najwyższą ceną: 322054,80

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.