eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kędzierzyn-Koźle › Dzierżawa 14 kserokopiarek na rzecz Urzędu Miasta Kędzierzyn-Koźle w latach 2012÷2015 / II postępowanie

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2012-05-29

Kędzierzyn-Koźle: Dzierżawa 14 kserokopiarek na rzecz Urzędu Miasta Kędzierzyn-Koźle w latach 2012÷2015 / II postępowanie
Numer ogłoszenia: 118575 - 2012; data zamieszczenia: 29.05.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kędzierzyn-Koźle, Wydział Zamówień Publicznych , ul. Piramowicza 32, 47-200 Kędzierzyn-Koźle, woj. opolskie, tel. 77 40 34 451, faks 77 40 34 451.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kedzierzynkozle.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dzierżawa 14 kserokopiarek na rzecz Urzędu Miasta Kędzierzyn-Koźle w latach 2012÷2015 / II postępowanie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dzierżawa 14 kserokopiarek przez ich dostarczenie i zainstalowanie we wskazanych pomieszczeniach Urzędu Miasta z zapewnieniem bezawaryjnego ich działania, napraw, serwisowania w okresie realizacji zamówienia z nieodpłatną dostawą i instalacją wszystkich części zamiennych oraz materiałów eksploatacyjnych z wyjątkiem papieru. Dostarczenie (załadunek, transport, rozładunek i rozmieszczenie we wskazanych miejscach) przez Wykonawcę (posiadającego tytuł prawny do dysponowania) kserokopiarek do Urzędu Miasta w ilościach i parametrach jak niżej: Kserokopiarka Nr 1 - szt. 2 (przewidywana sumaryczna miesięczna ilość kopii dla 2 urządzeń wynosi 30 000): a) szybkości kopiowania nie mniej niż 60 kopii/min b) formacie A3 - A5 c) automatycznym dwustronnym podajniku (RADF) d) kasecie na min. 2000 arkuszy A4 i 250 arkuszy A3 e) funkcji Duplex f) funkcji kopiowania ciągłego min.500 kopii g) wydajność min. 20 000 kopii miesięcznie h) funkcji powiększania 50%-200% i) funkcji sortowania j) funkcji zszywania k) podajniku bocznym Kserokopiarka Nr 2 - szt. 10 (przewidywana sumaryczna miesięczna ilość kopii dla 10 urządzeń wynosi 25 000): a) szybkość kopiowania nie mniej niż 25 kopii/min przy zadruku strony A4 w 6% b) formacie A3 - A5 c) kasecie na min.500 arkuszy A4 i 250 arkuszy A3 d) funkcji kopiowania ciągłegomin.99 kopii e) wydajność min. 1500 kopii miesięcznie f) funkcji powiększania 50% - 200% g) funkcji Duplex h) podajniku bocznym i) o głośności w stanie gotowości 35 - 45 decybeli j) o głośności w stanie pracy 60 - 67 decybeli Kserokopiarka Nr 3 wyposażone w monetowy aparat wrzutowy oraz blokady dostępu do szuflad i kaset na papier o - szt. 2 (przewidywana sumaryczna miesięczna ilość kopii dla 2 urządzeń wynosi 1100): a) szybkości kopiowania nie mniej niż 15 kopii/min przy zadruku strony A4 w 6% b) formacie A3 - A5 c) kasecie na min.500 arkuszy A3 - A5 d) funkcji kopiowania ciągłego min.99 kopii e) wydajność min. 1000 kopii miesięcznie f) funkcji powiększania 50%-200% g) podajniku bocznym UWAGA! Kserokopiarki Nr 1 nie mogą być wyprodukowane wcześniej niż w 2010 roku Kserokopiarki Nr 2 nie mogą być wyprodukowane wcześniej niż w 2008 roku Kserokopiarki Nr 3 nie mogą być wyprodukowane wcześniej niż w 2008 roku a) Zamawiający przewiduje łączną sumaryczną ilość wykonanych miesięcznie kserokopii dla wszystkich kserokopiarek (14 sztuk) w wysokości minimum 56.100,00 szt. b) Rozliczenie ceną jednostkową za wykonanie jednej kopii może następować dopiero po wykorzystaniu minimalnej sumarycznej dla wszystkich kserokopiarek ilości wykonanych kopii. Do momentu wystąpienia powyższej sytuacji rozliczenie będzie następowało na podstawie czynszu dzierżawnego poszczególnych urządzeń podanego w ofercie Wykonawcy. c) Zamawiający informuje, że wszystkie kserokopiarki (we wszystkich 3 rodzajach) winny być mono. d) Wszystkie kserokopiarki muszą mieć opcję kserowania, nie muszą być urządzeniami wielofunkcyjnymi, nie będą podłączane do komputerów. Ponadto Wykonawca wykona: e) Instalację i uruchomienie kserokopiarek w odpowiednich pomieszczeniach wskazanych przez zamawiającego. f) Zapewnienie bezawaryjnego działania dzierżawionych urządzeń, w tym wymiana wadliwych urządzeń na sprawne w ustalonym terminie. g) Dostarczanie i instalowanie nieodpłatnie (w ramach ceny oferty) w kserokopiarkach wszystkich materiałów eksploatacyjnych, oraz wszystkich części zamiennych niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania dzierżawionego urządzenia za wyjątkiem papieru. h) Przeszkolenie personelu Zamawiającego przewidzianego do obsługi dzierżawionych kserokopiarek. i) Serwisowanie dostarczonych do dzierżawy kserokopiarek. j) W przypadku awarii dzierżawionej kserokopiarki, wymagającej remontu w siedzibie jego właściciela (Wykonawcy), należy przewidzieć dostarczenie kserokopiarki zastępczej na czas remontu urządzenia dzierżawionego, o parametrach nie gorszych od zabranego do remontu.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Tożsame z przedmiotem podstawowym zamówienia;

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.12.00 - Urządzenia fotokopiujące .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie wymagane

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dysponowanie sprzętem i urządzeniami jak niżej: - kserokopiarka (nr 1) o szybkości kopiowania min.60 kopii/min. z pełną automatyką - min. szt. 2 - kserokopiarka (nr 2) o szybkości kopiowania min. 25 kopii/min. - min. szt. 10 - kserokopiarka (nr 3) o szybkości kopiowania min. 15 kopii/ min. z monetowym aparatem wrzutowym - min. szt. 2 - kserokopiarkami na wypadek awarii w ilości 3 szt. (1 szt. z każdego rodzaju). W przypadku ofert wspólnych, sprzęt oferowany przez wykonawców występujących wspólnie podlega sumowaniu. Zamawiający będzie oceniał powyższy warunek na podstawie złożonych dokumentów potwierdzających spełnienie warunku. Ocena dokonana będzie systemem spełnia/nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dysponowanie, co najmniej 2-ma pracownikami posiadającym aktualne uprawnienia lub kwalifikacje w zakresie: obsługi i naprawy kserokopiarek. W przypadku ofert wspólnych, zasoby ludzkie wykonawców występujących wspólnie podlegają sumowaniu. Zamawiający będzie oceniał powyższy warunek na podstawie złożonych dokumentów potwierdzających spełnienie warunku. Ocena dokonana będzie systemem spełnia /nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Posiadanie na koncie środków finansowych w wysokości, co najmniej 15.000,00- zł lub posiadanie zdolności kredytowej do zaciągnięcia kredytu w tej wysokości lub w wysokości uzupełniającej środki posiadane na koncie do wymaganej kwoty. W przypadku wykonawców występujących wspólnie, posiadane środki przez poszczególnych wykonawców podlegają sumowaniu. Dopuszczone jest również sumowanie kwoty posiadanej na koncie przez jednego wykonawcę z możliwością zaciągnięcia kredytu uzupełniającego do kwoty wymaganej przez drugiego wykonawcę. Jeżeli Wykonawca korzysta z zasobów innego podmiotu dopuszcza się również sumowanie środków Wykonawcy ze środkami podmiotu udostępniającego swoje zasoby. Warunkiem koniecznym jest, aby suma środków poszczególnych wykonawców wynosiła minimum 100 % wymaganych środków określonych w warunkach SIWZ. Zamawiający będzie oceniał powyższy warunek na podstawie złożonych dokumentów potwierdzających spełnienie warunku. Ocena dokonana będzie systemem spełnia/nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Oświadczenie (druk nr 20) potwierdzające prawo do podpisywania wniosku o dopuszczenie do postępowania lub oferty, a tym samym posiadające prawo zaciągania zobowiązań lub składania oświadczenia woli w imieniu Wykonawcy. W przypadku ofert wspólnych, wszyscy wykonawcy występujący wspólnie składają wymagane oświadczenie. Wykonawca zagraniczny składa dokument jak wyżej lub równoważne oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego kraju ich zamieszkania. W przypadku podmiotów udostępniających swoje zasoby Wykonawcy zgodnie z art. 26 ust. 2b i biorących udział w realizacji części zamówienia składają także niniejszy dokument.; Oświadczenie Wykonawcy (druk nr 2) o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu wymienionych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp składane odpowiednio do art. 44, 50, 56, 60c, 68, 73 ustawy Pzp. W przypadku ofert wspólnych, oświadczenie w imieniu wykonawców występujących wspólnie, składa upełnomocniony lider lub wszyscy wykonawcy składają oświadczenie wspólne.; Formularz oferty wypełniony ściśle wg załączonego do SIWZ wzoru druku z kompletem oświadczeń dotyczących spełnienia warunków oferty i udzielenia zamówienia oraz podpisany przez upełnomocnionego przedstawiciela wykonawcy określonego aktem rejestrowym z podaniem imienia i nazwiska; Istotne postanowienia umowy zaakceptowane (podpisany pod słowem =akceptuję=) przez osobę reprezentującą Wykonawcę. Dla przejrzystości dokumentu zaleca się (bez obowiązku) wypełnienie miejsc wykropkowanych i oznaczonych znakiem dwóch gwiazdek.; Pełnomocnictwo wystawione wg wzoru załączonego do niniejszej SIWZ lub pełnomocnictwa udzielane przez Wykonawcę. W przypadku przedkładania kopii pełnomocnictw muszą być one potwierdzone (uwierzytelnione) notarialnie za zgodność z oryginałem.;

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kedzierzynkozle.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gmina Kędzierzyn-Koźle, Urząd Miasta, Wydział Zamówień Publicznych Piramowicza 32, 417, III p. 47-200 Kędzierzyn-Koźle.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.06.2012 godzina 10:00, miejsce: Wydział Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Kędzierzyn-Koźle, ul. Piramowicza 32, pok. 417, III p 47-200 Kędzierzyn-Koźle.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.