Ogłoszenie z dnia 2008-06-03
Siedlce: dostawa pieca ekologicznego na pelety
Numer ogłoszenia: 118538 - 2008; data zamieszczenia: 03.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wyższa Szkoła Finansów i Zarządzania w Siedlcach, ul. Sokołowska 172, 08-110 Siedlce, woj. mazowieckie, tel. 025 633 30 32, fax 025 633 30 32.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wsfiz.siedlce.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Uczelnia niepubliczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa pieca ekologicznego na pelety.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa pieca ekologicznego na pelety o mocy 230 ÷ 260 KW wraz z osprzętem, montażem i wykonaniem komina.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 29.21.40.00 - Piece Kod CPV wg słownika 2008: 39.71.13.60 - Piekarniki .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.10.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawca musi spełniać warunki udziału w postępowaniu określone w niniejszym ogłoszeniu oraz w art. 22 ustawy Pzp: 1) posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 Pzp. 2. Zamawiający ustala następujące szczegółowe warunki udziału w postępowaniu: 1) wykonanie w ostatnich 3 latach co najmniej jednego zadania podobnego do przedmiotu zamówienia, wraz z potwierdzeniem należytego jego wykonania; 2) posiadanie referencji od co najmniej dwóch wiarygodnych usługobiorców wykonawcy z ostatnich 3 lat; 3. Sposób oceny spełniania warunków: 1) Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt. III.2. 2) Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił. Niespełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. 3) Zamawiający zaprosi do negocjacji wykonawców, którzy spełniają w/w warunki i otrzymają najwyższe oceny w oparciu o podane poniżej kryteria kwalifikacji: a) doświadczenie wykonawcy - za każde zrealizowanie podobne do przedmiotu zamówienia zadanie w ciągu ostatnich 3 lat, wraz z potwierdzeniem należytego wykonania - dwa punkty; b) referencje - za referencję od wiarygodnego i opiniotwórczego zamawiającego uzyskaną w ostatnich trzech latach w wyniku wykonania przez wykonawcę zadania podobnego do przedmiotu zamówienia - jeden punkt, jednak łącznie nie więcej niż trzy punkty z tego tytułu.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z art. 22 ustawy - załącznik nr 1 (dostępny na stronie internetowej Zamawiającego); 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3) dokument pełnomocnictwa do reprezentowania podmiotów występujących wspólnie (konsorcjum , spółka cywilna itp.) w postępowaniu o udzielenie zamówienia (załączyć jeżeli dotyczy); 4) wykaz wykonanych lub wykonywanych usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęciem postępowania o udzielnie zamówienia, wraz z potwierdzeniem ich należytego wykonania. Wykaz ten winien zawierać: a) nazwę zamawiającego; b) dokładny zakres wykonanych prac; c) termin realizacji; d) dokumenty potwierdzające należyte wykonanie projektów ujętych w wykazie, o których mowa w pkt. 4; e) referencje od wiarygodnych zamawiających, uzyskane w ostatnich trzech latach w wyniku wykonania przez wykonawcę zadań podobnych do przedmiotu zamówienia; 5) Konsorcjum: a) w przypadku złożenia wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu przez wykonawców występujących wspólnie, zgodnie z przepisem art. 23 ustawy - Prawo zamówień publicznych należy zaznaczyć, że wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w trybie negocjacji z ogłoszeniem składa konsorcjum (wymienić firmy wchodzące w jego skład z podaniem pełnomocnika upoważnionego do reprezentowania konsorcjum w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego); b) każdy z podmiotów wchodzących w skład konsorcjum zobowiązany jest do przedstawienia we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu dokumentów określonych w pkt. III.2.1) 1-3. niniejszego ogłoszenia; c) warunki wymagane określone w pkt. III.1 i III.2 niniejszego ogłoszenia zamawiający uzna za spełnione przez konsorcjum, jeżeli do oferty zostaną dołączone dokumenty potwierdzające spełnienie tych warunków przez jednego lub wszystkich wykonawców wchodzących w skład konsorcjum. 6) Dokumenty wymienione w pkt III.2 muszą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej na każdej stronie za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy. Zamawiający może zażądać przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu, gdy przedstawiona przez Wykonawcę kserokopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej wiarygodności.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: negocjacje z uprzednim ogłoszeniem.
IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 3.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 0,6
- 2. terminy realizacji i sposób finansowania - 0,2
- 3. wiarygodność (pewność należytego wykonania zadania) - 0,2
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wyższa Szkoła Finansów i Zarządzania w Siedlcach, ul. Sokołowska 161A, 08-110 Siedlce, woj. mazowieckie, tel. 025 633 30 32 fax. 025 633 30 32 wew. 62..
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.06.2008 godzina 15:00, miejsce: pocztą na adres zamawiającego lub kurierem do kancelarii, pokój nr 1015 w budynku przy ul. Sokołowskiej 161A w Siedlcach.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy
INNE PRZETARGI Z SIEDLEC
- Budowa placu zabaw przy świetlicy w miejscowości Białki, Gmina Siedlce
- Budowa kanalizacji sanitarnej na ulicy Dolnej w Nowym Opolu
- Budowa chodnika w ciągu drogi powiatowej nr 3675W na odcinku Józefin-Wilczonek od końca m. Józefin do skrzyżowania z drogą Kotuń-Wilczonek
- Zakup samochodu operacyjnego typu SLOp dla Komendy Miejskiej PSP w Siedlcach.
- Dostawa odczynników laboratoryjnych dla Zakładu Higieny Weterynaryjnej w Warszawie.
- Dostawa materiałów zużywalnych do badań dla Zakładu Higieny Weterynaryjnej w Warszawie.
więcej: przetargi w Siedlcach »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.