eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bestwina › Wykonanie nawierzchni asfaltowej - ul. Jagodowa w Kaniowie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-06-03

Bestwina: Wykonanie nawierzchni asfaltowej - ul. Jagodowa w Kaniowie
Numer ogłoszenia: 118530 - 2008; data zamieszczenia: 03.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy, ul. Krakowska 111, 43-512 Bestwina, woj. śląskie, tel. 032 215 77 00, fax 0-32 215 77 12.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bestwina.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie nawierzchni asfaltowej - ul. Jagodowa w Kaniowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie nawierzchni asfaltowej wraz z pracami przygotowawczymi i wykończeniowymi na ul. Jagodowej w Kaniowie. 2. Zakres prac - opis robót: - odtworzenie trasy i punktów wysokościowych przy liniowych robotach ziemnych /drogi/ w terenie równinnym, - profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni wykonywane mechanicznie, - wykonanie istniejącej podbudowy kruszywem łamanym 0/25 mm, grubość warstwy 8 cm po zagęszczeniu /10% pow./, - ścinanie poboczy mechanicznie, grubość warstwy ścinanej 10 cm wraz z odwiezieniem ścinki na odkład, - mechaniczne skropienie warstw konstrukcyjnych emulsją asfaltową w ilości 0,5kg/m2, - wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno-asfaltowej grysowej, grubość warstwy 5 cm po zagęszczeniu wraz z oblaniem krawędzi jezdni asfaltem, - uzupełnienie poboczy materiałem kamiennym 0/25 mm, rozścielenie i zagęszczenie pospółki mechanicznie, - wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego naturalnego, warstwa dolna, grubość warstwy 5 cm po zagęszczeniu /włączenia do drogi głównej/, - wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego j.w. lecz na zjazdach do posesji, - wykonanie warstwy ścieralnej j.w. na zjazdach do posesji, - ustawienie słupków z rur stalowych Ø 50 mm dla znaków drogowych wraz z wykonaniem i zasypaniem dołów z ubiciem warstwami, - przymocowanie do gotowych słupków znaków ostrzegawczych typ A-7 folia odblaskowa II generacji, - wykonanie operatu geodezyjnego, powykonawczego wraz z naniesieniem do zasobów geodezyjnych. 3. Zamówienie należy wykonać w oparciu o przedmiar robót, szczegółową specyfikację techniczną, stanowiące załączniki do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.07.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie będzie pobierał wadium..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą starać się wykonawcy, którzy: a. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, b. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, c. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. 2. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np. w konsorcjum). W takim przypadku ich oferta musi spełniać następujące wymagania: a. wykonawcy przedłożą wraz z ofertą umowę określającą strony umowy, cel działania, okres ważności umowy, sposób ich współdziałania, zakres prac przewidzianych do wykonania przez każdego z nich, sposób odpowiedzialności (wymaga się solidarnej odpowiedzialności wykonawców). b. w odniesieniu do wymagań postawionych przez Zamawiającego, przedsiębiorcy wchodzący w skład konsorcjum przedstawią wspólnie następujące dokumenty: - formularz ofertowo - cenowy, - kosztorys ofertowy, - uprawnienia budowlane osoby pełniącej funkcję kierownika budowy, - projekt umowy, - wykaz zrealizowanych prac, - wykaz posiadanego sprzętu, Pozostałe dokumenty wymienione w rozdziale VI każdy z przedsiębiorców wchodzących w skład konsorcjum musi przedłożyć oddzielnie. c. oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich wykonawców występujących wspólnie, d. wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego. Umocowanie może wynikać z treści umowy konsorcjum lub zostać przedłożone oddzielnie wraz z ofertą. Uwaga: treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania. - wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem (liderem), - wypełniając formularz ofertowy, jak również inne dokumenty powołujące się na Wykonawcę; w miejscu np. nazwa i adres Wykonawcy należy wpisać dane dotyczące konsorcjum, a nie pełnomocnika konsorcjum.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz ofertowy stanowiący zał. nr 1 nin. specyfikacji. 2. Wypełniony kosztorys ofertowy, załączony do nin. specyfikacji. 3. Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy - wg zał. nr 2. 4. Oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 ustawy, wg zał. nr 3. 5. Wykaz zrealizowanych prac w okresie pięciu lat (rozpoczętych i zakończonych w latach 2003 - 2007) o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem będącym przedmiotem zamówienia wg zał. nr 4: a. co najmniej 2 zadania, b. każda z wymienionych w załączniku nr 4 prac musi być potwierdzona pozytywnym protokołem odbioru lub referencją zamawiającego, na rzecz którego zamówienia były wykonywane. 6. Referencje lub protokoły odbioru muszą zawierać co najmniej następujące informacje: a. nazwa Zamawiającego, dla którego zamówienie było wykonywane, b. wartość zamówienia, c. okres realizacji zamówienia, d. informacja o należytym wykonaniu zamówienia. 7. Wykaz sprzętu jaki Wykonawca posiada, do co najmniej niżej podanych pozycji wg zał. nr 5: a. środki transportu samowyładowcze (samochód ciężarowy lub ciągnik z przyczepą), b. koparko-ładowarka, c. skrapiarki z zapewnionym stałym wydatkiem lepiszcza, d. sprzęt do rozsypywania kruszywa, e. sprzęt do zagęszczania (walec ogumiony, zagęszczarka płytowa), f. układarka do układania mieszanek mineralno-asfaltowych typu zagęszczanego /ze stołem wibracyjnym/. 8. Jeśli dany sprzęt jest własnością Wykonawcy należy wpisać w odpowiedniej kolumnie załącznika nr 5: własny. Jeśli sprzęt nie jest własnością Wykonawcy musi zostać udokumentowana możliwość dysponowania tym sprzętem w czasie realizacji niniejszego zamówienia (np. umowa dzierżawy, użyczenia, itp.). 9. Zaparafowany na każdej stronie wzór umowy - zał. nr 6. 10. Uprawnienia budowlane kierunkowe osoby pełniącej funkcję kierownika budowy wraz z aktualnym dokumentem potwierdzającym wpis ww. osoby do Izby Inżynierów Budownictwa. 11. Aktualny wyciąg z rejestru firm potwierdzający posiadanie uprawnień do występowania w obrocie prawnym w zakresie obejmującym przedmiot zamówienia, albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające, że profil działania oferenta odpowiada przedmiotowi zamówienia - (dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). 12. Aktualne zaświadczenie właściwego Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - (dokument wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert). 13. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne lub, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności - (dokument wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert). 14. W przypadku spółki cywilnej - należy do oferty dołączyć kserokopię umowę spółki. 15. Dokumenty wymienione w rozdziale VI specyfikacji winny być przestawione w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonej przez wykonawcę za zgodność z oryginałem. 16. Ocena spełnienia ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia. 17. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki wykonawca spełnił. 18. Uzupełnienie wymaganych dokumentów jest możliwe po upływie terminu składania ofert, tylko zgodnie z art. 26 pkt 3 i 4 Prawa zamówień publicznych. 19. Nie spełnienie chociażby jednego z ww. warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania. 20. Zamawiający informuje, iż zgodnie z art. 96 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych oferty składane w postępowaniu o zamówienie publiczne są jawne i podlegają udostępnieniu od chwili ich otwarcia, z wyjątkiem informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeśli Wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert, zastrzegł, że nie mogą one być udostępniane. a. Przez tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu art. 11 ust. 4 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (t.j. Dz. U. z 2003 r. Nr 153 poz. 503 z późn. zm.) rozumie się nieujawnione do wiadomości publicznej informacje techniczne, technologiczne, organizacyjne przedsiębiorstwa lub inne informacje posiadające wartość gospodarczą, co do których przedsiębiorca podjął niezbędne działania w celu zachowania ich poufności, tzn. zastrzegł składając ofertę, iż nie mogą być one udostępnione innym uczestnikom postępowania. b. Stosowne zastrzeżenie Wykonawca winien złożyć na formularzu ofertowym. W przeciwnym razie cała oferta zostanie ujawniona na życzenie każdego uczestnika postępowania. c. Zamawiający zaleca, aby informacje zastrzeżone jako tajemnica przedsiębiorstwa były przez Wykonawcę złożone w oddzielnej wewnętrznej kopercie z oznakowaniem tajemnica przedsiębiorstwa, lub spięte (zszyte) oddzielnie od pozostałych, jawnych elementów oferty. d. Zastrzeżenie informacji, które nie stanowią tajemnicy przedsiębiorstwa w rozumieniu ww. ustawy skutkować będzie odrzuceniem oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. e. Wykonawca w szczególności nie może zastrzec informacji dotyczących ceny, terminu wykonania zamówienia okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofercie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bestwina.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Zamawiającego: Urząd Gminy Bestwina ul. Krakowska 111 43-512 Bestwina pok. nr 7.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.06.2008 godzina 09:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego: Urząd Gminy Bestwina ul. Krakowska 111 43-512 Bestwina pok. nr 2 (sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.