eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Okonek › Wykonywanie usług w zakresie hodowli i ochrony lasu w Nadleśnictwie Okonek od czerwca 2011r. do 31.12.2011r

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-05-18

Okonek: Wykonywanie usług w zakresie hodowli i ochrony lasu w Nadleśnictwie Okonek od czerwca 2011r. do 31.12.2011r
Numer ogłoszenia: 118512 - 2011; data zamieszczenia: 18.05.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Okonek , ul. Kolejowa 16, 64-965 Okonek, woj. wielkopolskie, tel. 067 2669101, 269102 w. 38, faks 067 2669519.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: państwowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonywanie usług w zakresie hodowli i ochrony lasu w Nadleśnictwie Okonek od czerwca 2011r. do 31.12.2011r.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi w zakresie prowadzenia gospodarki leśnej obejmujących prace z zakresu hodowli i ochrony lasu na terenie Nadleśnictwa Okonek od czerwca 2011r. do 31.12.2011r. Przedmiot zamówienia został podzielony na 8 części Część I -leśnictwo Węgorzewo, Część II - leśnictwo Lędyczek, Część III - leśnictwo Walmy, Część IV - leśnictwo Wilcze Laski, Część V - leśnictwo Marianowo, Część VI - leśnictwo Brokęcino, Część VII - leśnictwo Pniewo, Część VIII - leśnictwo Racibórz, Zamawiający nie dopuszcza dzielenia zamówienia na dalsze/ inne części zamówienia niż opisane w SIWZ. Dalszy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załącznikach od numeru 8/I do numeru 8/VIII do niniejszej specyfikacji. Zamawiający uzna ofertę za złożoną poprawnie, jeżeli będzie ona obejmować cały zakres prac przewidzianych w SIWZ dla danej części.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00-2, 77.23.00.00-1, 77.23.10.00-8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: W przedmiotowym postępowaniu jest wymagane wadium. 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości zł: dla części I - 40 zł, dla części II - 280 zł, dla części III - 150 zł, dla części IV - 230 zł, dla części V - 380 zł, dla części VI - 250 zł, dla części VII - 50 zł, dla części VIII - 260 zł, Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) Pieniądzu b) Poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) Gwarancjach bankowych d) Gwarancjach ubezpieczeniowych e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art., 6b. ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Przedsiębiorczości( Dz. U. z 2007 r., nr 42, poz. 275.) 3. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank: BGŻ S.A Piła Nr rachunku: 79 2030 0045 1110 0000 0078 1570 z dopiskiem na blankiecie przelewu: wadium na zabezpieczenie oferty przetargowej zadania: Wykonywanie usług w zakresie hodowli i ochrony lasu w Nadleśnictwie Okonek od czerwca 2011r. do 31.12.2011r. Część....... 4. Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej, lub poręczeniach udzielanych przez podmioty, których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, należy w formie nienaruszonego oryginału zdeponować w kasie u Zamawiającego. 5. Z treści wadium wnoszonego w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej, lub poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust.5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości powinno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust.5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 6. Wadium musi być wniesione najpóźniej przed upływem terminu składania ofert. 7. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie zostanie zaliczone na rachunku bankowym Zamawiającego. Nie należy załączać oryginału dokumentu złożenia wadium do oferty. Wadium musi zabezpieczać cały okres związania ofertą. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy ofert akceptowalną formą wadium w wyznaczonym terminie zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostania odrzucona. 8. Treść gwarancji wadialnej musi minimum zawierać następujące elementy: a) nazwa i adres Zamawiającego b) określenie przedmiotu zamówienia c) nazwę i adres wykonawcy 9. Pozostałe zasady dotyczące wadium określa art. 45 i 46 ustawy Prawo zamówień publicznych. 10. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust.3 u Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust.1 u Pzp, lub pełnomocnictw chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Celem spełnienia warunku zawartego w art.22 ustawy z dnia 29.01.2004 r Prawo zamówień publicznych wykonawca musi wykazać, iż: dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym osób posiadających uprawnienia do wykonywania zabiegów z użyciem środków chemicznych, dla: - części I - musi wykazać dysponowanie 1-dną osobą, - części II - musi wykazać dysponowanie 3-ema osobami, - części III - musi wykazać dysponowanie 1-dną osobą, - części IV - musi wykazać dysponowanie 3-ema osobami, - części V - musi wykazać dysponowanie 4-oma osobami, - części VI - musi wykazać dysponowanie 2-ema osobami, - części VII - musi wykazać dysponowanie 1-dną osobą, - części VIII - musi wykazać dysponowanie 2-ema osobami, Wykonawca składający ofertę na więcej jak na jedną część musi wykazać ilość osób posiadających uprawnienia do wykonywania zabiegów z użyciem środków chemicznych będących sumą ilości osób wymaganych w poszczególnych częściach. Wykonawca nie może przedstawić tych samych osób do więcej niż dla jednej części. Ocena spełniania w.w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach wyszczególnionych w rozdz. 7 SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w.w warunki Wykonawca spełnił

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Celem spełnienia warunku zawartego w art.22 ustawy z dnia 29.01.2004 r Prawo zamówień publicznych wykonawca musi wykazać, iż: posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum dla: -Części I - 20.000 zł, - Części II - 20.000 zł, - Części III - 20.000 zł, - Części IV - 20.000 zł, - Części V - 20.000 zł, - Części VI - 20.000 zł, - Części VII - 20.000 zł, - Części VIII - 20.000 zł, Jeśli wykonawca składa ofertę na więcej jak jedną część musi dysponować sumą w.w wartości dla wszystkich części na które składa ofertę. Wykonawca zobowiązany będzie do posiadania polisy od odpowiedzialności cywilnej wg w.w warunków przez cały okres realizacji usług tj. do dnia 31.12.2011r. Ocena spełniania w.w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach wyszczególnionych w rozdz. 7 SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w.w warunki Wykonawca spełnił

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

formularz cenowy dla każdej części odpowiednio: od 9.I - dla części I do 9.VIII - dla części VIII, - jeśli Wykonawca ma zamiar zlecić wykonanie części usług podwykonawcom - propozycję zlecenia części usług podwykonawom załącznik nr 6

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Wszelkie istotne dla stron postanowienia zawiera wzór umowy stanowiący załącznik nr 7 do SIWZ. Umowa zostanie zawarta na podstawie złożonej oferty Wykonawcy Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w przypadku wystąpienia conajmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia. Zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy. 1. Zmiany spowodowane warunkami atmosferycznymi, w szczególności: a) Klęski żywiołowe, b) Warunki atmosferyczne uniemożliwiające prowadzenie prac, 2. Zmiany będące następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, a w szczególności wstrzymanie robót przez Zamawiającego. 3. Inne przyczyny zewnętrzne niezależnie od Zamawiającego oraz Wykonawcy skutkujące niemożliwością prowadzenia prac. Pozostałe zmiany: a) Zmiana obowiązującej stawki VAT: Jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zwiększenie kosztów wykonania umowy po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia wynagrodzenia o kwotę równą różnicy w kwocie podatku VAT zapłaconego przez Wykonawcę, Jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zmniejszenie kosztów wykonania umowy po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zmniejszenia wynagrodzenia o kwotę stanowiącą różnicę kwoty podatku VAT do zapłacenia przez Wykonawcę, b) Rezygnacja przez zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy w takim przypadku wynagrodzenia przysługujące Wykonawcy zostanie pomniejszone, przy czym Zamawiający zapłaci za wszystkie spełnione świadczenia oraz udokumentowane koszty, które Wykonawca poniósł w związku z wynikającymi z umowy planowanymi świadczeniami. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z dnia 29 stycznia r. Nr 113 poz. 759): a) Zmiana danych związanych z obsługą administracyjno - organizacyjną Umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego), b) Zmiany danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów między stronami. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od zawarcia umowy w wyjątkowych sytuacjach, zgodnie z art. 145 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z dnia 8 czerwca 2010 r. Nr 113 poz. 759). Zamawiający zgodnie z art.144 ustawy prawo zamówień publicznych dopuszcza zmianę postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty zgodnie z § 14 wzoru umowy stanowiącego załącznik nr 7 do specyfikacji

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pila.lasy.gov.pl/okonek
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nadleśnictwo Okonek ul. Kolejowa 16 64-965 Okonek.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.05.2011 godzina 10:00, miejsce: Nadleśnictwo Okonek ul. Kolejowa 16 64-965 Okonek. pokój nr 16.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: LEŚNICTWO WĘGORZEWO.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi w zakresie prowadzenia gospodarki leśnej obejmujących prace z zakresu hodowli i ochrony lasu na terenie Leśnictwa Węgorzewo od czerwca 2011r. do 31.12.2011r.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00-2, 77.23.00.00-1, 77.23.10.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: LEŚNICTWO LĘDYCZEK.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi w zakresie prowadzenia gospodarki leśnej obejmujących prace z zakresu hodowli i ochrony lasu na terenie Leśnictwa Lędyczek od czerwca 2011r. do 31.12.2011r.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00-2, 77.23.00.00-1, 77.23.10.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: LEŚNICTWO WALMY.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi w zakresie prowadzenia gospodarki leśnej obejmujących prace z zakresu hodowli i ochrony lasu na terenie Leśnictwa Walmy od czerwca 2011r. do 31.12.2011r.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00-2, 77.23.00.00-1, 77.23.10.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: LEŚNICTWO WILCZE LASKI.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi w zakresie prowadzenia gospodarki leśnej obejmujących prace z zakresu hodowli i ochrony lasu na terenie Leśnictwa Wilcze Laski od czerwca 2011r. do 31.12.2011r.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00-2, 77.23.00.00-1, 77.23.10.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: LEŚNICTWO MARIANOWO.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi w zakresie prowadzenia gospodarki leśnej obejmujących prace z zakresu hodowli i ochrony lasu na terenie Leśnictwa Marianowo od czerwca 2011r. do 31.12.2011r.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00-2, 77.23.00.00-1, 77.23.10.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: LEŚNICTWO BROKĘCINO.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi w zakresie prowadzenia gospodarki leśnej obejmujących prace z zakresu hodowli i ochrony lasu na terenie Leśnictwa Brokęcino od czerwca 2011r. do 31.12.2011r.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00-2, 77.23.00.00-1, 77.23.10.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: LEŚNICTWO PNIEWO.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi w zakresie prowadzenia gospodarki leśnej obejmujących prace z zakresu hodowli i ochrony lasu na terenie Leśnictwa Pniewo od czerwca 2011r. do 31.12.2011r.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00-2, 77.23.00.00-1, 77.23.10.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: LEŚNICTWO RACIBÓRZ.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi w zakresie prowadzenia gospodarki leśnej obejmujących prace z zakresu hodowli i ochrony lasu na terenie Leśnictwa Racibórz od czerwca 2011r. do 31.12.2011r.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00-2, 77.23.00.00-1, 77.23.10.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.