To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-05-11
Brzeg: Rewitalizacja zabytkowych obiektów użyteczności publicznej w zakresie remontu dachu budynku Ratusza w Brzegu przy ul. Rynek 1 nr działki 151
Numer ogłoszenia: 118482 - 2016; data zamieszczenia: 11.05.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 70792 - 2016r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Brzeg - Burmistrz Brzegu, ul. Robotnicza 12, 49-300 Brzeg, woj. opolskie, tel. 77 4169950, faks 77 4169952.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rewitalizacja zabytkowych obiektów użyteczności publicznej w zakresie remontu dachu budynku Ratusza w Brzegu przy ul. Rynek 1 nr działki 151.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont konstrukcji więźb dachowych oraz pokrycia trzech skrzydeł budynku ratusza, łącznika oraz hełmu wieży zegarowej. Budynek znajduje się w rejestrze zabytków woj. Opolskiego - nr ewidencyjny 699/64. W budynku w ramach remontu zostanie również wykonana nowa instalacja odgromowa, wraz z uziomami pionowymi, remont instalacji oświetleniowej strychu, remont obróbek blacharskich. Szczegółowy zakres rzeczowy zadania określa dokumentacja techniczna składająca się z projektów wykonawczych branży budowlanej i elektrycznej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz dokumentów pomocniczych, którymi są przedmiary robót budowlanych dla poszczególnych branż. Zakres robót budowlanych: rodzaj robót: roboty budowlane, Etap I: zakres robót do wykonania w 2016r.: 1) roboty budowlane: - remont dachu i więźby skrzydła zachodniego, - pokrycie dachu skrzydła zachodniego i łącznika dachówką karpiówką, - remont pokrycia z blachy miedzianej i konstrukcji drewnianej hełmu wieży zegarowej, - remont obróbek blacharskich, - wymiana drzwi strychowych na drzwi p. poż. - remont podłóg i schodów drewnianych, - wypełnianie szczelin i pęknięć drewna kompozycją epoksydową, - impregnacja drewna. 2) roboty instalacyjne : - demontażu i montażu zwodów poziomych instalacji odgromowej, - wykonanie badań i pomiarów. Etap II: zakres robót do wykonania w 2017r.: 1) roboty budowlane: - remont dachu i więźby skrzydła południowego, - remont dachu i więźby skrzydła północnego, - pokrycie dachu skrzydła południowego i północnego dachówką karpiówką, - remont dachu i więźby łącznika, - remont podłóg i schodów drewnianych, - wypełnianie szczelin i pęknięć drewna kompozycją epoksydową, - remontu obróbek blacharskich, - impregnacja drewna. 2) roboty instalacyjne: - montażu i demontaż zwodów poziomych i pionowych instalacji odgromowej, - remontu instalacji elektrycznej w zakresie całego strychu. - wykonanie badań i pomiarów. Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia robót bez wyłączenia obiektu z użytkowania, do zabezpieczenia budynku Ratusza przed uszkodzeniami i zapewnienia bezpiecznego dojścia do obiektu i bezpieczne użytkowanie tego obiektu podczas prowadzenia robót. Prace prowadzić zgodnie z Pozwoleniem nr 4197/N/2014 z dnia 7.04.2013r. Opolskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków. Za wszelkie uszkodzenia wyrządzone podczas realizacji zadania odpowiada Wykonawca. Wykonawca będzie zobowiązany do ich naprawienia, w przypadku odmowy Zamawiający zleci wykonanie napraw na koszt Wykonawcy. Przy realizacji przedmiotu umowy Wykonawca jest zobowiązany do zastosowania wyłącznie takich wyrobów budowlanych, które zapewnią realizowanemu obiektowi budowlanemu spełnienie wymagań podstawowych, o których mowa w art.5 ust.1 pkt.1) ustawy Prawo budowlane (tekst jednolity: Dz.U. z 2013 poz.1409 z póżn. zm.) i które zostały wprowadzone do obrotu zgodnie z przepisami ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz.U. z 2004r. nr 92, poz.881 z późn. zm.) i rozporządzeń wykonawczych oraz odpowiadają wymogom dokumentacji projektowej oraz szczegółowym specyfikacjom technicznym wykonania i odbioru robót. Cechy materiałów muszą być jednorodne i wykazywać zgodność z określonymi wymaganiami, a rozrzuty tych cech nie mogą przekraczać dopuszczalnego przedziału tolerancji. Jeżeli w niniejszej SIWZ, dokumentacji projektowej, przedmiarach robót pojawią się ewentualne wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, to określają one minimalny standard jakości materiałów lub urządzeń przyjętych do wyceny. Wykonawca w takim przypadku może zaoferować przedmioty równoważne, a obowiązek udowodnienia równoważności, zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp, należy do Wykonawcy. Wykonawca udziela Zamawiającemu 60 miesięcznej gwarancji jakości i 60 miesięcznej rękojmi za wady na roboty objęte niniejszą umową. Bieg terminu gwarancji i rękojmi za wady rozpoczyna się od daty odbioru końcowego przedmiotu umowy. Odpowiedzialność Wykonawcy z tytułu udzielonej gwarancji i rękojmi za wady obejmuje wady wykonanych robót jak i wady materiałów użytych do wykonania przedmiotu umowy. Okres gwarancji jakości i rękojmi za wady ulega przedłużeniu o czas, w ciągu którego na skutek wad przedmiotu umowy Zamawiający nie mógł z niego skorzystać. Jeżeli Wykonawca z racji swoich zobowiązań wymieni w okresie gwarancji jakości części rzeczy objętych przedmiotem umowy, to termin gwarancji jakości w stosunku do tych części rozpoczyna swój bieg z dniem przekazania ich Zamawiającemu. Wykonawca w dniu podpisania protokółu odbioru zobowiązuje się przekazać Zamawiającemu dokument gwarancyjny, który stanowi załącznik nr 1 do umowy.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.10.00 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty 45.42.20.00 - Roboty ciesielskie 45.26.21.00 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań 45.26.21.10 - Demontaż rusztowań 45.26.25.22 - Roboty murarskie 45.31.12.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych 45.31.23.11 - Montaż instalacji piorunochronnej 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów 45.44.22.00 - Nakładanie powłok antykorozyjnych .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie współfinansowane w ramach Programu Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego 2016 Dziedzictwo Kulturowe- Ochrona Zabytków.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.05.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO REMONTOWO-BUDOWLANE AGAD" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO REMONTOWO-BUDOWLANE AGAD" SP. Z O.O.
- Przedsiębiorstwo Remontowo-Budowlane AGAD Sp. z o.o., ul. Chrzanowskiego 23B, 87-100 Toruń, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2078729,57 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1894795,42
Oferta z najniższą ceną: 1894795,42 / Oferta z najwyższą ceną: 2815559,19
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z BRZEGU
- Budowa wiatrołapu przy budynku B3 Brzeskiego Centrum Medycznego przy ul. Mossora 1 w Brzegu
- Wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie Szpitalnego Oddziału Ratunkowego w Brzeskim Centrum Medycznym w celu jego modernizacji
- "Przebudowa ul. Poprzecznej"- 2 części - III postępowanie.
- "Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn. >>Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności w branży logistycznej w Zespole Szkół Ponadpodstawowych w Grodkowie<<"
więcej: przetargi w Brzegu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostosowanie budynku B SP ZOZ Sanatorium Uzdrowiskowego MSWiA w Kołobrzegu do przepisów prawa w podziale na 3 części
- Budowa pochylni wraz z modernizacją wejścia i dojścia do budynku użyteczności publicznej przy ul. Bolesława Chrobrego 7 zgodnie z zadaniem inwestycyjnym C/WŁO/II/P5/2
- Roboty remontowe w bud. komunalnych polegające na remoncie 6 lokali mieszkalnych, położonych w 4 budynkach wielor. w zakresie doprowadzenia do sprawności inst. elekt. oraz indyw. źródeł ogrzewania
- Wykonanie prac remontowych w domu studenckim Dodek Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie, ul. Langiewicza 8.
- "Modernizacja budynku przy al. KEN w Lubinie"(2)
- Kompleksowy remont zieleńca dawnego ogrodu Jordanowskiego położonego w rejonie ul. Szarej w Dzielnicy Śródmieście m.st. Warszawy w formule "zaprojektuj i wybuduj".
więcej: Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.