eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Legionowo › Kompleksowa usługa sprzątania hali widowiskowo-sportowej Arena Legionowo

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-01-24

Legionowo: Kompleksowa usługa sprzątania hali widowiskowo-sportowej Arena Legionowo
Numer ogłoszenia: 11844 - 2011; data zamieszczenia: 24.01.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 420266 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji, ul. Parkowa 27, 05-120 Legionowo, woj. mazowieckie, tel. 0-22 784 85 92, faks 0-22 784 85 92.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kompleksowa usługa sprzątania hali widowiskowo-sportowej Arena Legionowo.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa usługa sprzątania hali widowiskowo-sportowej Arena Legionowo usytuowanej przy ulicy Chrobrego 50B w Legionowie. 3.1. Codzienne sprzątanie holi, ciągów komunikacyjnych oraz toalet ogólnodostępnych: odkurzanie, zamiatanie, mycie, nabłyszczanie i polerowanie podłóg, mycie na bieżąco zabrudzeń na ścianach, mycie schodów, czyszczenie poręczy i okuć drzwiowych, mycie glazury, czyszczenie parapetów. Uzupełnianie na bieżąco w podajnikach mydła w płynie, papieru toaletowego (kolor biały), papieru do rąk oraz środków zapachowych. 3.2. Codzienne mycie drzwi wejściowych oraz przeszkleń w strefie wejścia. 3.3. Codzienne opróżnianie pojemników na śmieci i wymiana worków plastikowych oraz wynoszenie nieczystości do miejsc wyznaczonych - Wykonawca zapewni pojemniki na nieczystości i wywóz nieczystości. 3.4. Stosowanie środków dezynfekujących wysokiej klasy zapewniającej utrzymanie czystości i dezynfekcję pomieszczeń i urządzeń sanitarnych. Używane środki dezynfekujące muszą posiadać polskie atesty. 3.5. Codzienne sprzątanie hali głównej. Hala posiada nawierzchnię sportowa drewniana, nawierzchnię rozkładaną sportową Taraflex oraz wykładzinę ochronną na nawierzchnię sportową, do których należy stosować odpowiednie środki czystości. Zamawiający udzieli informacji o środkach zalecanych przez producenta nawierzchni sportowych. Na hali będą prowadzone między innymi treningi przez klub piłki ręcznej, piłkarze ręczni do treningów używają specjalnych klejów, które należy usuwać natychmiast po zakończonym treningu, odpowiednimi środkami myjącymi (Instrukcja czyszczenia nawierzchni stanowi załącznik nr 8). 3.6. Sprzątanie Taraflexu sportowego i ochronnego może odbywać się tylko ręcznie, zabronione jest czyszczenie go wózkiem elektrycznym. 3.7.Bieżące utrzymanie wzorowej czystości w toaletach, sanitariatach i natryskach w części szatniowej wraz z systematyczną dezynfekcją i uzupełnianiem na bieżąco w pojemnikach mydła w płynie, ręczników papierowych, papieru toaletowego oraz środków zapachowych. 3.8. Bieżące sprzątanie szatni (odkurzanie, zamiatanie, mycie, nabłyszczanie i polerowanie podłóg, mycie na bieżąco zabrudzeń na ścianach, czyszczenie poręczy i okuć drzwiowych, mycie glazury, czyszczenie parapetów). 3.9. Minimum raz w tygodniu sprzątanie trybun. 3.10. Sprzątanie odbywać się będzie w godzinach 4.00-8.00. 3.11.Wykonawca zapewni i ponosi koszty wszystkich środków czystości i urządzeń niezbędnych do wykonania w/w czynności oraz koszt środków stosowanych w podajnikach wymiennych (mydło, papier toaletowy (kolor biały), worki na śmieci, papier do rąk). Zamawiający zastrzega sobie prawo na etapie oceny ofert oraz realizacji umowy zażądania od Wykonawcy próbek (egzemplarza) zaoferowanego (używanego) środka do dozowników i pojemników oraz stosowanych środków czyszcząco - dezynfekujących w celu wyjaśnienia ich ewentualnych wątpliwości co do ich zgodności z wymaganiami Zamawiającego. 3.12. Przedmiot zamówienia obejmuje również każdorazowe sprzątanie obiektu po imprezach ogólnodostępnych, które będą odbywać się na Arenie Legionowo (w założeniu co najmniej 96 imprez rocznie). 3.13. Serwis dzienny w godzinach 12.00 - 20.00 (jedna osoba). 3.14. Szczegółowy wykaz powierzchni: - hala główna - 1381,00 m2 Zamawiający posiada trzy rodzaje nawierzchni w hali głównej: nawierzchnia sportowa drewniana, nawierzchnia sportowa Taraflex, nawierzchnia ochronna, - hole, komunikacja, - 1.729,60 m2, - toalety ogólnodostępne - 140,80 m2, - szatnie i toalety przy szatniach - 305,90 m2, - trybuny - 721,60 m2 3.15. Szczegółowy wykaz armatury sanitariatów: - muszla klozetowa - 36 sztuk - pisuar - 11 sztuk - umywalka - 25 sztuk - prysznic - 26 sztuk - suszarka - 21 sztuk - podajnik na mydło Merida - 66 sztuk - pojemnik na papier 11cmx9 cm - 36 sztuk - pojemnik na papier 25cmx11,50cm - 2 sztuk - kosz - 27 sztuk - lustro - 28 sztuk -bateria umywalkowa - 45 sztuk - płyta granitowa z podestem z kwaśnej blachy (umywalka) - 8 sztuk 3.16. Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego zgłaszania wszelkich uwag o usterkach wymagających napraw, których nie jest w stanie usunąć, np. przepalone żarówki, wyrwane kontakty, zepsute zamki drzwiowe, niedrożne umywalki i sedesy, poprzez wpis do rejestru, który będzie znajdował się u pracowników ochrony. 3.17. Wykonawca, niezwłocznie po podpisaniu umowy, obowiązany jest do przedstawienia Zamawiającemu na piśmie informacji o pracownikach wyznaczonych do realizacji zamówienia. 3.18. Wykonawca obowiązany jest pisemnie informować Zamawiającego o każdej zmianie w obsadzie pracowników wyznaczonych do realizacji zamówienia. 3.19. Wykonawca wyznaczy osobę do utrzymywania stałego kontaktu z osobą upoważnioną przez Zamawiającego..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.12.00 - Usługi sprzątania budynków .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.01.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Ever Grupa, ul. Arkuszowa 39, 01-934 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 170400,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 14200,00

  • Oferta z najniższą ceną: 9981,73 / Oferta z najwyższą ceną: 17337,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.