eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Święta Katarzyna › Dowóz uczniów niepełnosprawnych wraz z zapewnieniem opieki z terenu gminy Siechnice do szkół we Wrocławiu w latach 2015-2017

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2015-05-20

Święta Katarzyna: Dowóz uczniów niepełnosprawnych wraz z zapewnieniem opieki z terenu gminy Siechnice do szkół we Wrocławiu w latach 2015-2017
Numer ogłoszenia: 118444 - 2015; data zamieszczenia: 20.05.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Obsługi Szkół , ul. Żernicka 17, 55-010 Święta Katarzyna, woj. dolnośląskie, tel. 71 311 39 66, faks 71 390 20 75.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Obsługi Szkół.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dowóz uczniów niepełnosprawnych wraz z zapewnieniem opieki z terenu gminy Siechnice do szkół we Wrocławiu w latach 2015-2017.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dowożenie uczniów niepełnosprawnych wraz z zapewnieniem opieki, z miejsca zamieszkania do szkół we Wrocławiu oraz odwożenie wraz z zapewnieniem opieki uczniom po skończonych zajęciach do miejsca zamieszkania, w okresie lat szkolnych 2015/2016 i 2016/2017 z wyłączeniem przerw wakacyjnych, feryjnych, świątecznych i innych dni wolnych od zajęć zgodnie z kalendarzem danego roku szkolnego od dnia 01.09.2015 r. do 30.06.2017 r, zgodnie z kalendarzem roku szkolnego ogłaszanym przez Ministra Edukacji Narodowej. Przyjazd do placówki od poniedziałku do piątku, we wszystkie dni nauki szkolnej-zgodnie z kalendarzem roku szkolnego, do godz. 800, wyjazd ze szkoły po zakończeniu zajęć, powrót do miejsca zamieszkania uczniów do godz.17:00.Wykaz szkół Wrocław ul. Wejherowska 28-8 uczniów,ul. Dworska 8-2 uczeń,ul. Kamieniogórska - 1 uczeń,ul. Kamienna 96/100 - 1 uczeń,ul. Ignuta 28 - 1 uczniów na wózku,ul. Nowodworska 70-82 - 1 uczeń,ul. Głogowska 20 - 1 uczeń,ul. Zachodnia - 1 uczeń.ul. Kowalska - 1 uczeń,ul. Grochowa - 1 uczeń.Miejsca zamieszkania uczniów: Siechnice, Święta Katarzyna, Biestrzyków, Radomierzyce, Iwiny, Łukaszowice, Ozorzyce, Żerniki Wrocławskie, Radwanice.Liczba dzieci/młodzieży (uczniów) do przewozu (rozumianego jako przywóz uczniów na trasie z miejsca zamieszkania-szkoła i następnie odwożenie na trasie szkoła - miejsce zamieszkania) wynosi w chwili obecnej 18 uczniów. Łączna dzienna ilość kilometrów w obie strony wynosi max 170 km. Podane wartości mogą ulec zmianie w zależności od liczby uczniów i szkól do jakich będą dowożeni uczniowie. Orientacyjne wyliczenie dni i kilometrów dowozu, niezbędne do obliczenia wartości zamówienia w celu porównania ofert: dni dowozu - 379;ilość kilometrów nie przekroczy 64 430 km (379 dni x 170 km);liczba uczniów - 18 (zgłoszonych na dzień ogłoszenia postępowania);przez okres wykonywania usługi ilość kilometrów ulegnie zmianie w przypadku nieobecności ucznia. Ilości dni i ilość kilometrów została podana w celu wyliczenia ceny oferty i ta wartość będzie przyjęta do oceny ofert. Rozliczanie będzie odbywało się za faktyczne ilości dni i ilości przejechanych kilometrów dziennie, według podanej ofercie ceny jednostkowej za 1 km.Zamawiający dopuszcza zmniejszenie lub zwiększenie świadczenia usługi w oparciu o podane ceny jednostkowe w przypadku zmiany liczby uczniów, zmiany miejsca zamieszkania, zmiany szkoły, zmiany stopnia niepełnosprawności, zwiększenie liczby uczniów na wózkach.Wykaz zawierający ulice przy których mieszkają aktualnie zakwalifikowani do przewozu uczniowie, stanowi załącznik nr 2 niniejszej specyfikacji. Załącznik służy wyłącznie umożliwieniu określenia przez wykonawcę ceny usługi. Wykaz ten może ulegać doraźnym korektom wynikającym ze zmian w planie lekcji, absencji uczniów, zmiany ilości uczniów, miejsca zamieszkania, zmiany szkoły, itp. Zamawiający pokrywa koszty usługi dowożenia i opieki od momentu zabrania pierwszego ucznia z miejsca zamieszkania do chwili przejęcia opieki przez opiekuna szkolnego nad ostatnim dowożonym uczniem i następnie od momentu zabrania ze szkoły pierwszego odwożonego ucznia do chwili przejęcia opieki przez rodzica/opiekuna w miejscu zamieszkania ostatniego odwożonego ucznia. Harmonogram przewozów powinien być tak skonstruowany, by zawierał jak najmniej przewozów pustych.UWAGA: Ze względu na specyfikę świadczonej usługi konieczność opieki nad dziećmi bezpośrednio w trakcie przewozu osobą sprawująca opiekę nad dziećmi nie może być kierowca pojazdu dokonującego przewozu uczniów.Przed przystąpieniem do realizacji usługi Wykonawca ustali optymalny rozkład jazdy mając na uwadze jak najkrótszy czas przebywania ucznia w podróży, nie dłużej jak 60 minut uczeń powinien być dowieziony do szkoły w takim czasie, aby możliwe było rozpoczęcie przez niego o czasie zajęć lekcyjnych i zabierane po ich zakończeniu, bez zbędnego oczekiwania.Wykonawca gwarantuje bezpieczeństwo osób i mienia podczas wykonywania usług przewozu uczniów. Zamawiający nie bierze żadnej odpowiedzialności za wypadki i zdarzenia jakiegokolwiek typu, w wyniku których nastąpi uszkodzenie ciała, śmierć czy szkoda materialna, spowodowana działalnością Wykonawcy.Wykonawca zamówienia musi realizować je zgodnie z przepisami prawa, a w szczególności w zgodzie z ustawa z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym tekst jednolity Dz. U. z 2012 r., poz. 1265 ze zmianami oraz ustawa z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym tekst jednolity Dz. U. z 2012 r., poz. 1137 ze zmianami.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00 - Usługi w zakresie transportu drogowego .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2017.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek zostanie spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że posiadać aktualną licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym t. j. Dz. U z 2012 r., poz. 1265 z późniejszymi zmianami

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował lub realizuje minimum 1 zamówienie o charakterze i złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia tj.: dowozem uczniów niepełnosprawnych

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje dopuszczonymi do ruchu, zgłoszonymi do licencji pojazdami do przewozu osób w ilości minimum 12 osób, nie starszymi niż 10 lat, z aktualnymi badaniami technicznymi, spełniającymi wymogi bezpieczeństwa i estetyki pojazdów, odpowiednio oznakowane (znak niepełnosprawności), posiadające miękkie siedzenia do przewożenia uczniów niepełnosprawnych i pasy bezpieczeństwa. Na potwierdzenie spełniania tego warunku Wykonawca do oferty dołączyć musi oryginał lub kserokopię poświadczoną za zgodność z oryginałem dowodów rejestracyjnych pojazdów wraz z fotografiami pojazdów potwierdzającymi spełnianie wyżej opisanego warunku. Pojazdy muszą być wyposażone w monitoring

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi dysponować co najmniej 2 osobami posiadającymi uprawnienia do prowadzenia pojazdów do przewozu osób (co najmniej prawo jazdy kategorii D1) i przeszkolonych z zakresu przepisów BHP. Wykonawca musi dysponować co najmniej 2 osobami pełniącymi funkcję opiekuna posiadającymi:a)przeszkolenie w zakresie przepisów BHP i ppoż;b)zaświadczenie lub świadectwo potwierdzające przeszkolenie w zakresie udzielania pierwszej pomocy medycznej lub przedmedycznej lub potwierdzającego, co najmniej 6 miesięczny okres doświadczenia w opiece nad osobami niepełnosprawnymi;c)jedno z niżej wymienionych uprawnień bądź wykształcenie: przygotowanie pedagogiczne, wykształcenie medyczne, wykształcenie w zakresie opiekuna społecznego albo pracownika socjalnego, przygotowanie do wykonywania podstawowych czynności pielęgnacyjno - opiekuńczych w stosunku do osób niepełnosprawnych;Uwaga: warunki wymienione w ppkt a), b) i c) muszą być spełnione łącznie

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    minimum 1 zamówienie o charakterze i złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia tj.: dowozem uczniów niepełnosprawnych;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Do wykazu należy dołączyć - kserokopię prawa jazdy, kserokopię dowodów rejestracyjnych pojazdów, fotografie pojazdów potwierdzające spełnienie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

pełnomocnictwo dla podmiotów występujących wspólnie, jeżeli zaistnieje taka sytuacja, zgodnie z art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych. W razie wyboru oferty podmiotów występujących wspólnie, Zamawiający zażąda przed zawarciem umowy - stosownie do art. 23 ust. 4 - umowy regulującej współpracę tych podmiotów.Oferta konsorcjum musi spełniać następujące wymagania - zawierać odrębne i niezależne dla każdego uczestnika konsorcjum wszystkie dokumenty i oświadczenia wymienione powyżej, podpisana w taki sposób, by zobowiązywała prawnie wszystkie strony - to znaczy podpisana przez przedstawiciela konsorcjum, którego upoważnienie do złożenia oferty wynika z dołączonego pełnomocnictwa, udzielonego przez upoważnionych przedstawicieli członków konsorcjum.Pełnomocnictwo dla osoby podpisującej ofertę i inne dokumenty w imieniu wykonawcy, jeżeli jest to osoba nie wykazana w rejestrze.Zaakceptowane istotne postanowienia umowy

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany osobowe w trakcie realizacji zadania, z przyczyn niezależnych od Zamawiającego lub z przyczyn losowych, osoby te będą musiały posiadać co najmniej równoważne kwalifikacje jak wymagane w niniejszym postępowaniu.Zamawiający dopuszcza zmianę Podwykonawcy lub stron konsorcjum z przyczyn niezależnych od Wykonawcy lub z przyczyn losowych.Zamawiający dopuszcza zmiany w sposobie świadczenia usługi korzystne dla Zamawiającego, które wynikły w czasie realizacji zadania takie jak: zmiana przepisów.Zamawiający dopuszcza zmniejszenie lub zwiększenie świadczenia usługi w oparciu o podane ceny jednostkowe w przypadku zmiany liczby uczniów, zmiany miejsca zamieszkania, zmiany szkoły, zmiana stopnia niepełnosprawności, zwiększenie liczby uczniów na wózkach.Zamawiający dopuszcza zmianę podatku VAT jeżeli zmianie ulegnie obowiązująca stawka podatku VAT i będzie to powodować zwiększenie kosztów wykonania umowy po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia wynagrodzenia o kwotę równą różnicy w kwocie podatku zapłaconego przez Wykonawcę. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiana sposobu rozliczania umowy.Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany terminu realizacji usługi

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.siechnice.gmina.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jednostka Obsługi Szkół, ul. Żernicka 17, 55-010 Święta Katarzyna.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.06.2015 godzina 11:30, miejsce: Jednostka Obsługi Szkół, ul. Żernicka 17, 55-010 Święta Katarzyna, sekretariat, piętro I.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.