eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łaziska Górne › REMONT NAWIERZCHNI JEZDNI UL. ŚWIERKOWEJ W ORZESZU - ZADANIE A i B



Ogłoszenie z dnia 2007-07-13

Łaziska Górne: REMONT NAWIERZCHNI JEZDNI UL. ŚWIERKOWEJ W ORZESZU - ZADANIE A i B
Numer ogłoszenia: 118442 - 2007; data zamieszczenia: 13.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg w Mikołowie z/s w Łaziskach Górnych, ul. Chopina 8, 43-170 Łaziska Górne, woj. śląskie, tel. 032 2244499, 2244516, fax 032 2244499 w. 226.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.mikolow.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: REMONT NAWIERZCHNI JEZDNI UL. ŚWIERKOWEJ W ORZESZU - ZADANIE A i B.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dla zadania A wykonanie remontu nawierzchni jezdni ulicy Świerkowej w Orzeszu (odcinek asfaltowy - km 0+0,00 - km 0+535,00) poprzez: wykonanie prac rozbiórkowych i przygotowawczych w tym rozbiórka nawierzchni mechanicznie frezarką głębokość frezowania średnio 3 cm - obręb skrzyżowania z ul. Grunwaldzką; mechaniczne oczyszczenie drogi, skropienie asfaltem warstwy dolnej przed ułożeniem warstwy wyrównawczej, ułożenie mechanicznie mieszanki mineralno bitumicznej gr. średnio 2 cm - uzyskanie odpowiedniego profilu, ułożenie mechanicznie warstwy ścieralnej nawierzchni z mieszanki mineralno bitumicznej gr. 3 cm, wykonanie robót towarzyszących ww. Przedmiotem zamówienia jest dla zadania B wykonanie remontu nawierzchni jezdni ulicy Świerkowej w Orzeszu (odcinek gruntowy - km 0+535,00 - km 1+350,00) poprzez: korytowanie na gł. 30cm /odcinek od km 0 + 675 do km 1 + 105,00/; wykonanie podbudowy z żużla wielkopiecowego gr. 20cm /odcinek od km 0 + 675 do km 1 + 105,00/; profilowanie i zagęszczenie podłoża, ułożenie górnej warstwy nawierzchni z tłucznia kamiennego gr. 10 cm /odcinek od km 0 + 675 do km 1 + 105,00/; wyrównanie istniejącej podbudowy tłuczniem kamiennym gr. średnio 5 cm - uzyskanie odpowiedniego profilu, /od km 0 + 535 do km 0 + 675 oraz odcinek od km 1 + 105 do km 1 + 350,

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.11.11.00 - Roboty w zakresie burzenia Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.11.00 - Roboty w zakresie burzenia Oryginalny kod CPV: 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg Oryginalny kod CPV: 45.23.32.00 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.00 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni Oryginalny kod CPV: 45.23.33.00 - Fundamentowanie autostrad, dróg, ulic i ścieżek ruchu pieszego Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.33.00 - Fundamentowanie autostrad, dróg, ulic i ścieżek ruchu pieszego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 21.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) zrealizowali, współrealizowali bądź uczestniczyli w realizacji w latach 2002, 2003, 2004,2005,2006 co najmniej 2 zamówieniach na roboty zbliżone co do zakresu niniejszego zamówienia oraz o wartości nie mniejszej niż 50 000 zł (brutto) - dla zadania A, 50 000 zł - dla zadania B; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia d) posiadają sprzęt własny, gwarantujący prawidłowe wykonanie przedmiotu zamówienia lub potwierdzony dostęp do niego, e) przy wykonywanych pracach zatrudniają pracowników nadzoru: kierownika z co najmniej 3 - letnim doświadczeniem i uprawnieniami budowlanymi o specjalności konstrukcyjno - budowlanej lub inżynieryjno - drogowej (minimum 1 osoba, dołączyć kopie uprawnień oraz zaświadczenie o aktualnej przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa), f) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2006r. Nr 164, poz.1163 z późniejszymi zmianami), g) spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2006r. Nr 164, poz.1163 z późniejszymi zmianami),
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia ww. warunków wykonawca musi przedłożyć następujące dokumenty: wypełniony i podpisany formularz ofertowy wraz z oświadczeniami z art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych aktualny wypis/ odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej; wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, w przypadku spółek cywilnych należy dołączyć umowę spółki, w przypadku ustanowienia pełnomocników do reprezentowania firmy na zewnątrz i zaciągania zobowiązań w wysokości odpowiadającej cenie oferty, należy przedstawić dokument stwierdzający niniejsze pełnomocnictwo, tj.: pełnomocnictwo, umowę lub uchwałę, wskazującą osobę upoważnioną oraz zakres jej pełnomocnictwa; aktualne zaświadczenie z właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub że oferent uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego; wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. wykaz wykonanych przez oferenta w latach 2002,2003,2004,2005,2006 robót, zbliżonych co do zakresu niniejszego postępowania i o wartości nie mniejszej niż 50 000zł /dla zadania A/, 50 000 zł /dla zadania B/ co najmniej 2 roboty budowlane wypełnić druk nr 3 dokumenty potwierdzające, że roboty budowlane opisane w wykazie wykonanych robót wykonane zostały z należytą starannością (co najmniej 2 referencje) przy wykonywanych pracach zatrudniają pracowników nadzoru: kierownika z co najmniej 3 - letnim doświadczeniem i uprawnieniami budowlanymi o specjalności konstrukcyjno - budowlanej lub inżynieryjno - drogowej (minimum 1 osoba, dołączyć kopie uprawnień oraz zaświadczenie o aktualnej przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa - załącznik nr 5), wykaz posiadanego sprzętu przewidzianego do wykonania zamówienia, (na złączonym druku - załącznik nr 4), dokumenty potwierdzające dostęp do sprzętu, UWAGA! - dotyczy sprzętu dzierżawionego (należy załączyć umowę dzierżawy, najmu lub oświadczenie właściciela sprzętu o bezwarunkowym udzieleniu praw do dysponowania sprzętem na cały okres realizacji przedmiotu zamówienia),

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 90
  • 2. okres gwarancji - 10

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mikolow.bip.info.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wersja papierowa Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia do nabycia w kancelarii Powiatowego Zarządu Dróg Koszt Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia wynosi: 33,00 PLN..

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.08.2007 godzina 09:00, miejsce: Zamkniętą kopertę z ofertą należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w Łaziskach Górnych przy ul. Chopina 8, pokój nr 306 - kancelaria.

IV.3.5) Termin związania ofertą: 01.09.2007.

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: remont nawierzchni jezdni ulicy Świerkowej w Orzeszu (odcinek asfaltowy - km 0+0,00 - km 0+535,00).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dla zadania A wykonanie remontu nawierzchni jezdni ulicy Świerkowej w Orzeszu (odcinek asfaltowy - km 0+0,00 - km 0+535,00) poprzez: wykonanie prac rozbiórkowych i przygotowawczych w tym rozbiórka nawierzchni mechanicznie frezarką głębokość frezowania średnio 3 cm - obręb skrzyżowania z ul. Grunwaldzką; mechaniczne oczyszczenie drogi, skropienie asfaltem warstwy dolnej przed ułożeniem warstwy wyrównawczej, ułożenie mechanicznie mieszanki mineralno bitumicznej gr. średnio 2 cm - uzyskanie odpowiedniego profilu, ułożenie mechanicznie warstwy ścieralnej nawierzchni z mieszanki mineralno bitumicznej gr. 3 cm, wykonanie robót towarzyszących ww..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 90
    • 2. okres gwarancji - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: remont nawierzchni jezdni ulicy Świerkowej w Orzeszu (odcinek gruntowy - km 0+535,00 - km 1+350,00).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dla zadania B wykonanie remontu nawierzchni jezdni ulicy Świerkowej w Orzeszu (odcinek gruntowy - km 0+535,00 - km 1+350,00) poprzez: korytowanie na gł. 30cm /odcinek od km 0 + 675 do km 1 + 105,00/; wykonanie podbudowy z żużla wielkopiecowego gr. 20cm /odcinek od km 0 + 675 do km 1 + 105,00/; profilowanie i zagęszczenie podłoża, ułożenie górnej warstwy nawierzchni z tłucznia kamiennego gr. 10 cm /odcinek od km 0 + 675 do km 1 + 105,00/; wyrównanie istniejącej podbudowy tłuczniem kamiennym gr. średnio 5 cm - uzyskanie odpowiedniego profilu, /od km 0 + 535 do km 0 + 675 oraz odcinek od km 1 + 105 do km 1 + 350,.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.