eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opole › Dostawa opon do pojazdów służbowych KWP w Opolu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-01-11

Opole: Dostawa opon do pojazdów służbowych KWP w Opolu
Numer ogłoszenia: 11841 - 2011; data zamieszczenia: 11.01.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji w Opolu , ul. Korfantego 2, 45-077 Opole, woj. opolskie, tel. (077) 4545001, 4222670.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.opolska.policja.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa opon do pojazdów służbowych KWP w Opolu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa wymienionych poniżej opon do pojazdów służbowych KWP w Opolu : 1.Opona letnia -numer katalogowy 205/65R16C - indeks prędkości S - sztuk 18, 2.Opona letnia -numer katalogowy 195/70R15C indeks prędkości S - sztuk 10, 3.Opona letnia -numer katalogowy 175/70R14 indeks prędkości S - sztuk 4, 4.Opona letnia -numer katalogowy 215/55 R16 indeks prędkości V - sztuk 30, 5.Opona letnia -numer katalogowy 165/70R14 indeks prędkości S - sztuk 12, 6.Opona letnia -numer katalogowy 195/60R15 indeks prędkości S - sztuk 40, 7.Opona letnia -numer katalogowy 195/65R15 indeks prędkości T - sztuk 120, 8.Opona letnia -numer katalogowy 185/65R15 indeks prędkości S - sztuk 20, 9.Opona letnia -numer katalogowy 205/55R16 indeks prędkości V - sztuk 12, 10.Opona letnia -numer katalogowy 215/70R15C indeks prędkości R - sztuk 40, 11. Opona letnia -numer katalogowy 215/75R16C indeks prędkości R - sztuk 20, 12. Opona letnia -numer katalogowy 165/60R14 indeks prędkości S - sztuk 4, 13.Opona letnia ( motocykl ) przód -numer katalogowy 120/70ZR17 indeks prędkości Z - sztuk 8, 14.Opona letnia ( motocykl ) tył - numer katalogowy 180/55ZR17 indeks prędkości V - sztuk 8, 15.Opona letnia ( motocykl ) tył - numer katalogowy 150/70ZR17 indeks prędkości Z - sztuk 4, 16.Opona zimowa -numer katalogowy 205/65R16C indeks prędkości S- sztuk 20, 17.Opona zimowa -numer katalogowy 215/70R15C indeks prędkości R- sztuk 40, 18.Opona zimowa -numer katalogowy 215/55R16 indeks prędkości V- sztuk 20, 19.Opona zimowa -numer katalogowy 215/75R16C indeks prędkości R- sztuk 20, 20.Opona zimowa -numer katalogowy 165/70R14 indeks prędkości R- sztuk 12, 21.Opona zimowa -numer katalogowy 155/65R14 indeks prędkości S- sztuk 4, 22.Opona zimowa -numer katalogowy 195/65R15 indeks prędkości T- sztuk 40, 23.Opona zimowa -numer katalogowy 185/65R15 indeks prędkości S- sztuk 30, 24.Opona zimowa -numer katalogowy 205/55R16 indeks prędkości V- sztuk 4. Wymieniony asortyment, w czasie obowiązywania umowy, będzie zamawiany partiami nazywanymi -jednorazowe zamówienie. Odbiór partii w ramach jednorazowego zamówienia będzie następował transportem własnym zamawiającego, ze wskazanego przez Wykonawcę punktu znajdującego się w granicach administracyjnych miasta Opola lub Wykonawca dostarczy zamówione opony, na adres Wydziału Transportu Komendy Wojewódzkiej Policji w Opolu, ul. Oleska 95, 45-232 Opole, w terminie do trzech dni od zgłoszenia, przesłanego telefaksem na numer Wykonawcy przez Zamawiającego. Opony w dniu odbioru nie mogą być starsze niż 6 miesięcy licząc od dnia ich produkcji.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.35.11.00 - Opony do pojazdów silnikowych .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego jest wniesienie wadium w wysokości 2500,00zł. Wadium można wnieść w formie określonej w art. 45 ust. 6 Ustawy Prawo zamówień publicznych (PZP). Termin wniesienia wadium: do dnia 20.01.2011 r.do godziny 11.00.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający, przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy, zgodnie z art.144 ust.1 ustawy PZP, w stosunku do treści oferty. Warunki zmiany wg §9 ust 2 wzoru umowy dotyczą: - zmiany podwykonawcy oraz zakresu realizacji zamówienia przez podwykonawcę, - zmiany cen jednostkowych przedmiotu zamówienia w przypadku urzędowej zmiany stawki podatku VAT, - zmiany cen jednostkowych przedmiotu zamówienia w przypadku urzędowej zmiany stawki podatku akcyzowego, - możliwości przesunięcia w formie aneksu do umowy ostatecznego terminu realizacji przedmiotu umowy lub rezygnacji z części dostaw w przypadku braku środków na realizacje zadania lub wystąpienie innych nieprzewidzianych przyczyn. Wszelkie zmiany wymagają zgody obu stron i formy pisemnej w postaci aneksu pod rygorem nieważności. Wzór umowy dostępny jest na stronie Zamawiającego http://www.zamowienia.opolska.policja.gov.pl

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.zamowienia.opolska.policja.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Komenda Wojewódzka Policji w Opolu, ul. Korfantego 2, 45-077 Opole, pok. nr 168 po uprzednim złożeniu wniosku o przekazanie specyfikacji istotnych warunków zamówienia za odpłatnością..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.01.2011 godzina 11:00, miejsce: Komenda Wojewódzka Policji w Opolu, ul. Korfantego 2, 45-077 Opole, pok. nr 204 Sekretariat Wydziału Ochrony Informacji Niejawnych i Komunikacji Społecznej.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.