eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rudka › Modernizacja wiaty narzędziowej na szkółce leśnej w Korycinach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-06-03

Rudka: Modernizacja wiaty narzędziowej na szkółce leśnej w Korycinach
Numer ogłoszenia: 118417 - 2008; data zamieszczenia: 03.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Rudka, ul. Olendzka 31, 17-123 Rudka, woj. podlaskie, tel. 085 7305800, fax 085 7394265.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bialystok.lasy.gov.pl/rudka

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Lasy Państwowe.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja wiaty narzędziowej na szkółce leśnej w Korycinach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie modernizacji wiaty narzędziowej, na podstawie sporządzonej dokumentacji projektowej, stanowiącej załącznik do SIWZ. Zakres prac obejmuje: 1.Wymianę pokrycia dachowego z eternitu na pokrycie blachą trapezową powlekaną z wymianą ołacenia dachu. 2.Rozbiórkę ścian osłonowych z desek. 3.Pomalowanie stalowej konstrukcji wiaty farbą antykorozyjną po wcześniejszym przygotowaniu podłoża. 4.Wykonanie stalowej konstrukcji ścian osłonowych z profili zamkniętych 80x60mm. 5.Wykonanie poszycia ścian osłonowych z blachy trapezowej powlekanej T-35mm. 6.Uzupełnienie ścian murowanych po zdemontowaniu drzwi garażowych. 7.Otynkowanie ścian wewnętrznych warsztatu. 8.Wykonanie żelbetonowego wieńca opaskowego na ścianach murowanych warsztatu. 9.Oczyszczenie podłoża i wykonanie nowej posadzki betonowej gr. 10cm wraz z podjazdem. 10.Wymiana drzwi garażowych drewnianych na wrota podnoszone segmentowo. 11.Wykonanie nowej instalacji elektrycznej siłowej i oświetleniowej. 12.Wykonanie utwardzenia podjazdu do garażu z kostki betonowej Polbruk 13.Wydzielenie pod wiatą pomieszczenia na myjkę ciśnieniowej. 14.Wykonanie żelbetowego stanowiska w systemie wannowym do mycia sprzętu leśnego i rolniczego. 15.Montaż separatora ścieków ropopochodnych z osadnikiem piasku. 16.Montaż zbiornika na czystą wodę, która będzie ponownie wykorzystana do mycia sprzętu. 17.Wykonanie przyłącza wodociągowego z rur PE 50mm z budynku socjalno-mieszkalnego do pomieszczenia myjni. 18.Zainstalowanie myjki ciśnieniowej 19.Oczyszczenie podłoża i wykonanie posadzki betonowej gr.5cm. 20.Wykonanie myjni samochodowej, przejazdowej, odkrytej w systemie wannowym. 21.Zainstalowanie kratki ściekowej typu ulicznego w myjni. 22.Odprowadzenie ścieków do studzienki przepływowej z odpowiednim osadnikiem. 23.Montaż seperatora ścieków ropopochodnych. 24.Wykonanie osadnika ścieków oczyszczonych opróżnianego wozem asenizacyjnym. 25.Wykonanie podjazdów betonowych przy myjni. 26.Doprowadzenie wody do myjni z istniejącej studni z wykonaniem studzienki, w której będzie zainstalowany hydrofor.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Oryginalny kod CPV: 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe Oryginalny kod CPV: 45.33.00.00 - Hydraulika i roboty sanitarne Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 28.11.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wadium w wysokości 2500PLN.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie. 2. Posiadają potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy. Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawców dokonana zostanie w systemie spełnia - nie spełnia na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów lub oświadczeń potwierdzających spełnienie warunków. Nie spełnienie chociażby jednego z wymienionych warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z przedmiotowego postępowania. W przypadku złożenia oferty przez podmioty występujące wspólnie Zamawiający dopuszcza następujący sposób spełnienia warunków udziału w postępowaniu: w odniesieniu do wymogu dot. posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia - co najmniej jeden z Wykonawców musi spełniać wymagane warunki, w odniesieniu do wymogu dot. posiadania potencjału technicznego niezbędnego do wykonania zamówienia - łączny potencjał techniczny Wykonawców, w odniesieniu do wymogu dot. dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - łączny potencjał kadrowy Wykonawców, w odniesieniu do wymogu dot. sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa Wykonawców.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca przystępując do postępowania zobowiązany jest dostarczyć następujące dokumenty: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 3. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. l pkt 9 ustawy - wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. l pkt 4-8 ustawy - wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku, gdy Wykonawca jest osobą prawną informacje powinny dotyczyć wszystkich urzędujących członków organu zarządzającego. W przypadku, gdy Wykonawca jest spółką jawną, informacje powinny dotyczyć wszystkich wspólników. W przypadku, gdy Wykonawca jest spółką partnerską, informacje powinny dotyczyć wszystkich partnerów i członków zarządu. W przypadku, gdy Wykonawca jest spółką komandytową lub spółką komandytowo-akcyjną, informacje powinny dotyczyć wszystkich komplementariuszy. 5. Dane o doświadczeniu Wykonawcy w zakresie wykonywanych robót budowlanych, Wykonawca wypełni zgodny w treści z załączonym do SIWZ wzorem Załącznik nr 5, wpisując wykonane w ciągu ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, roboty odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, w tym co najmniej trzy o wartości nie mniejszej niż 100 tys.zł każda. Za roboty budowlane odpowiadające rodzajowi przedmiotu zamówienia Zamawiający przyjmie roboty o podobnej skali przedsięwzięcia, charakterze i stopniu złożoności. Wykonawca zobowiązany jest dołączyć dokumenty potwierdzające, że wymienione przez niego roboty budowlane zostały wykonane z należytą starannością, wystawione przez podmioty na rzecz, których roboty budowlane zostały wykonane. W przypadku referencji zagranicznych, muszą być one przetłumaczone na język polski przez tłumacza przysięgłego 6. Wykaz personelu kierowniczego przewidzianego do realizacji prac wraz z danymi na temat ich kwalifikacji, wypełniając zgodny w treści z załączonym do SIWZ wzorem Załącznik nr 4. Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do składanej oferty dokumenty potwierdzające, że osoby przewidziane do kierowania robotami budowlanymi przy realizacji przedmiotowego zamówienia: są czynnymi członkami właściwej Izby Samorządu Zawodowego, posiadają uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno- budowlanej, sanitarnej i elektrycznej Wykonawca w załączniku nr 5 wpisze adresy budowy, na których w/w osoby, pełniły funkcję kierownika robót budowlanych w specjalności, o której mowa w pkt l, ppkt. 1.6. 7. Informację banku, lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej w których Wykonawca posiada rachunek potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w wysokości, co najmniej 50% ceny ofertowej (brutto)- wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 8. Polisy, a przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 9. Oświadczenie o spełnieniu warunków z art. 22 ust. l pkt.1- 4 ustawy, wypełniając zgodny w treści z załączonym do SIWZ wzorem Załącznik nr 6.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bialystok.lasy.gov.pl/rudka

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nadleśnictwo Rudka ul Olendzka 31 17-123 Rudka.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.06.2008 godzina 10:00, miejsce: Nadleśnictwo Rudka ul Olendzka 31 17-123 Rudka (sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.