eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › modernizacja Wydziału Lotniczego - budynek nr 245 w Dęblinie



Ogłoszenie z dnia 2006-03-06

POZYCJA 11839

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Lublin: modernizacja Wydziału Lotniczego - budynek nr 245 w Dęblinie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Rejonowy Zarząd Infrastruktury Lublin, do kontaktów: Jolanta Zarek, ul. Lipowa 1A, 20-020 Lublin, tel. 081 7183530, fax 081 7183501, e-mail: sow8d_001@sow.mil.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: modernizacja Wydziału Lotniczego - budynek nr 245 w Dęblinie. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: CPV 45210000-2 roboty budowlane w zakresie budynku; WYDZIAŁU LOTNICZEGO - budynek nr 245 - Jednostki Wojskowej nr 3823, w DĘBLINIE, woj. lubelskie. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Dęblin. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: zamówienie o wartości nie przekraczjącej wyrażonej w złotych równowartości kwoty 5000000euro. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 30.11.2007;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Wymagane wadium: 120 000PLN. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy nie podlegający wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 oraz spełniający warunki określone art. 22 ust.1 - Prawa zamówień publicznych, tj.; 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności , jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. w okresie ostatnich 5-ciu lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), wykonali co najmniej jedną robotę budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem i o porównywalnej wartości z wartością robót budowlanych stanowiących przedmiot zamówienia (wartość robót określa się wg oferty złożonej przez Wykonawcę ) oraz posiadają (własne, dzierżawią lub wynajmują) narzędzia i urządzenia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia, a także dysponują osobami posiadającymi uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi adekwatnymi do przedmiotu zamówienia w branżach: - konstrukcyjno-budowlanej, - sanitarnej w specjalności: instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych, cieplnych, wentylacyjnych, - elektrycznej w specjalności: instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. posiadają gwarancję finansowania realizowanego przedmiotu zamówienia w wysokości co najmniej 1.2 mln słownie: jeden milion dwieście tysięcy złotych (tj. posiadają środki finansowe własne lub zdolność kredytową). Ocena spełnienia przez Wykonawców w/w warunków dokonana będzie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie dokumentów i oświadczeń określonych w pkt-cie XI SIWZ. Z treści wymaganych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił.

SEKCJA IV: TRYBY

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 24.04.2006, cena - 12.00. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 24.04.2006 godzina 13:00. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 24.04.2006, godzina 13:15, Siedziba Zamawijącego - pokój 111.

SEKCJA V: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 28.02.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.