eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jasło › Rozbudowa i modernizacja sieci LAN (II etap)

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-04-08

Jasło: Rozbudowa i modernizacja sieci LAN (II etap)
Numer ogłoszenia: 118390 - 2014; data zamieszczenia: 08.04.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Skarbowy w Jaśle , ul. Staszica 3, 38-200 Jasło, woj. podkarpackie, tel. 013 4463794, faks 013 4463794.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.usjaslo.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa i modernizacja sieci LAN (II etap).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa i modernizacja instalacji teledacyjnej wraz z wydzieloną instalacją zasilania komputerów w budynku Urzędu Skarbowego w Jaśle (II etap modernizacji) obejmująca: 1) rozbudowę istniejących magistrali kablowych w listwach i kanałach instalacyjnych PVC, 2) zainstalowanie 129 punktów odbioru w konfiguracji 3xRJ45 kat 6A ekr. + 3xAC 230V/16A, 3) dostarczenie elementów aktywnych do węzła dystrybucyjnego, 4) dokumentację powykonawczą instalacji, 5) certyfikat producenta zainstalowanego systemu okablowania wraz z minimum 15- letnią gwarancją na elementy pasywne instalacji logicznej. 2. Rozbudowę instalacji należy wykonać zgodnie z: 1) Opisem przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1). 2) Projektem technicznym (załącznik nr 2), 3) Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót (załącznik nr 3), 4) Przedmiarem Robót, który nie obejmuje zadań określonych w ust. 4 pkt 2 ppkt 2.4) lit. od a do e opisu przedmiotu zamówienia (załącznik nr 4), 5) Zaleceniami wynikającymi z dokumentu Ministerstwa Finansów Departament Informatyki definiującego wymagania infrastruktury technicznej w obszarze okablowania strukturalnego sieci komputerowych z dnia 26.02.2010r. (załącznik nr 5),.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.42.10.00 - Okablowanie sieciowe 32.42.80.00 - Modernizacja sieci 72.71.00.00 - Usługi w zakresie lokalnej sieci komputerowej 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 90.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zamawiający uzna za spełniony na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zamawiający uzna za spełniony, jeżeli wykonawca przedłoży wykaz robót budowlanych (co najmniej jedna) odpowiadający swoim rodzajem przedmiotowemu zamówieniu wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Zamawiający za robotę porównywalną z przedmiotem niniejszego postępowania uzna robotę w zakresie budowy, rozbudowy lub modernizacji okablowania teledacyjnego i zasilającego (sieci komputerowych), z czego wartość tej roboty to kwota, co najmniej 250 000 PLN (słownie złotych: dwieście pięćdziesiąt tysięcy) i objętej programem minimum 15 letniej gwarancji systemowej producenta okablowania. Do wykazu załączyć dowód potwierdzający, że robota została wykonana w sposób należyty, oraz wskazujący, że została wykonana zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończona. W myśl § 1 ust. 2 rozporządzenia PRM z dnia 19.02.2013r. (Dz. U. z 2013r. poz. 231) dowody, czy roboty budowlane zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujący, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone mają mieć postać: a) Poświadczenia tj. dokumentu wystawionego przez odbiorcę świadczeń (robót budowlanych), na rzecz którego wykonawca zrealizował lub realizuje zamówienie, potwierdzający określone fakty w zakresie sposobu realizacji danego zamówienia (np. referencje lub dokument wystawiony przez inny podmiot, który posiada kompetencje, by poświadczyć określone fakty). Przy realizowanych robotach budowlanych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. b) Innego dokumentu tj. dokumentu poświadczającego należyte wykonanie robót budowlanych np. protokół odbioru, pod warunkiem, że z jego treści wynika, iż określone w wykazie roboty budowlane zostały wykonane zgodne z zasadami sztuki budowlanej, przy dochowaniu należytej staranności oraz według najlepszej profesjonalnej wiedzy i prawidłowo ukończone. Przesłanką do przyjęcia przez Zamawiającego innego dokumentu, zastępującego poświadczenie, będzie wykazanie (uzasadnienie) przez wykonawcę, iż brak poświadczenia jest skutkiem i następstwem przyczyn o charakterze obiektywnym. W przypadku, gdy wykaz lub przedłożone wraz z ofertą dowody będą budziły wątpliwości, zamawiający może zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego roboty budowlane były lub mają być wykonane, o przedłożenie dodatkowych informacji lub dokumentów bezpośrednio zamawiającemu.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zamawiający uzna za spełniony na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zamawiający uzna za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że: a) Do nadzorowania wykonywanego okablowania strukturalnego dysponuje osobami/ą/ (co najmniej jedną) posiadającą dyplom (certyfikat) instalatora oferowanego systemu okablowania strukturalnego (dokument imienny, wystawiony bezterminowo lub terminowo, pod warunkiem, że będzie ważny w czasie trwania realizacji przedmiotu zamówienia, wydany przez producenta okablowania, a nie dostawcę czy dystrybutora), potwierdzający ukończenie kursu kwalifikacyjnego w zakresie instalacji okablowania strukturalnego, pomiarów, nadzoru, wykrywania oraz eliminacji uszkodzeń zgodnie z normami oraz procedurami instalacyjnymi producenta okablowania. b) Do wykonania okablowania strukturalnego dysponuje osobami lub osobą posiadającymi/ą/ (dyplom) certyfikat instalatora oferowanego systemu okablowania strukturalnego (dokument imienny, wystawiony bezterminowo lub terminowo, pod warunkiem, że będzie ważny w czasie trwania realizacji przedmiotu zamówienia, wydany przez producenta okablowania, a nie dostawcę czy dystrybutora), potwierdzający ukończenie kursu kwalifikacyjnego w zakresie instalacji okablowania strukturalnego, zgodnie z normami oraz procedurami instalacyjnymi producenta okablowania. c) Do wykonywania instalacji elektrycznych dysponuje osobą posiadającą świadectwo kwalifikacyjne kat. E w zakresie obsługi, konserwacji, remontów, montażu, kontrolno-pomiarowym urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznej o napięciu nie wyższym niż 1 kV. d) Do wykonywania instalacji w telekomunikacji przewodowej uprawnienia budowlane w telekomunikacji w specjalnościach instalacyjnych w telekomunikacji przewodowej wraz z infrastrukturą towarzyszącą. Wskazane osoby w podpunktach a- d winny legitymować się co najmniej 12 miesięcznym okresem doświadczenia zawodowego. Wykonawca przedłoży w tym zakresie potwierdzoną/e kopię uprawnień. W zakresie pozostałych osób skierowanych do realizacji zamówienia, wykonawca złoży oświadczenie, że osoby te posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zamawiający uzna za spełniony na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1) Zamawiający dopuszcza zmiany postanowień zawartej umowy i określa warunki takich zmian. Możliwość zmian postanowień umowy w sytuacji zmiany istotnej dopuszcza się w sytuacji: a) Zmiana terminu zakończenia robót wynikająca z zaistnienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, niezawinionych przez wykonawcę, a mających wpływ na przesunięcie terminu. Wykonawca przedstawi zamawiającemu wniosek o przesunięcie terminu zakończenia wykonania przedmiotu umowy wraz ze szczegółowym uzasadnieniem. Przesunięcie terminu zakończenia wykonania przedmiotu umowy wymaga uzyskania zgody zamawiającego wyrażonej w formie pisemnego aneksu do umowy. b) Zmiana terminu zakończenia robót wynikająca z zaistnienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, niezawinionych przez zamawiającego, a mających wpływ na przesunięcie terminu. Zamawiający przedstawi wykonawcy wniosek o przesunięcie terminu zakończenia wykonania przedmiotu umowy wraz z uzasadnieniem. Przesunięcie terminu zakończenia wykonania przedmiotu umowy wymaga uzyskania zgody wykonawcy wyrażonej w formie pisemnego aneksu do umowy. c) Zmiana osób odpowiedzialnych za kierowanie robotami przy wykonaniu przedmiotu zamówienia przy jednoczesnym spełnieniu warunków kompetencyjnych dla tych osób, określone w SIWZ.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.usjaslo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Skarbowy, 38-200 Jasło, ul. Staszica 3.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.04.2014 godzina 08:00, miejsce: Urząd Skarbowy, 38-200 Jasło, ul. Staszica 3 -pok. nr 202.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.