eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Barterowa wymiana usług reklamowych pomiedzy Polskim Radiem S.A. a Edipresse Polska SA wydawcą dwutygodników Przyjaciółka, Pani Domu i Viva (znak sprawy:BZ/DPzp-18/11)



Ogłoszenie z dnia 2011-04-19

Warszawa: Barterowa wymiana usług reklamowych pomiedzy Polskim Radiem S.A. a Edipresse Polska SA wydawcą dwutygodników Przyjaciółka, Pani Domu i Viva (znak sprawy:BZ/DPzp-18/11)
Numer ogłoszenia: 118365 - 2011; data zamieszczenia: 19.04.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Polskie Radio S.A. Sekcja Obsługi Zamówień Publicznych, Al. Niepodległości 77/85, 00-977 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6459359, faks 022 6453959, 6455996.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Barterowa wymiana usług reklamowych pomiedzy Polskim Radiem S.A. a Edipresse Polska SA wydawcą dwutygodników Przyjaciółka, Pani Domu i Viva (znak sprawy:BZ/DPzp-18/11).

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest barterowa wymiana usług reklamowych pomiędzy Polskim Radiem S.A a Edipresse Polska S.A. polegająca na zamieszczaniu w ramach wynegocjowanego limitu świadczeń, reklam Polskiego Radia na łamach dwutygodników Pani Domu, Przyjaciółka i Viva przez Edipresse S.A. oraz emitowaniu reklam dźwiękowych przez Poskie Radio wydawcy dwutygodników Pani Domu, Viva, Przyjaciółka w Programach I, II, III, IV Polskiego Radia oraz Polskiego Radia dla Zagranicy..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.10.00 - Usługi reklamowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.04.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Edipresse Polska S.A., ul. Wiejska 19, 00-480 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 250000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 153750,00

  • Oferta z najniższą ceną: 153750,00 / Oferta z najwyższą ceną: 153750,00

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. a, art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. b ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Zgodnie z przepisem art. 67 ust. 1 pkt 1 lit a) i lit. b) ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.- Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 ze zm.) Zamawiający ma prawną możliwość udzielenia zamówienia publicznego w trybie zamówienia z wolnej ręki, miedzy innymi w sytuacji, gdy dana usługa (lub dostawa albo robota budowlana) z przyczyn technicznych o obiektywnym charakterze może być świadczona (wykonana) tylko przez jednego wykonawcę, jak również w przypadku, gdy przedmiot zamówienia może być świadczony tylko przez jednego wykonawcę z przyczyn związanych z ochroną praw wyłącznych, wynikających z odrębnych przepisów. Niniejsze postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego dotyczy barterowej wymiany usług reklamowych w roku 2011 pomiędzy Polskim Radiem SA a Edipresse Polska S.A. właścicielem tytułów dwutygodników Przyjaciółka, Pani Domu i Viva, któremu przysługuje prawo ochrony własności przemysłowej ex lege. Wzajemna wymiana świadczeń reklamowych polegałaby na tym, iż na łamach Przyjaciółki, Pani Domu i Viva zamieszczane byłyby reklamy promujące przedsięwzięcia organizowane bądź współorganizowane przez Polskie Radio, np. Piknik Naukowy, Lato z radiem oraz reklamy poszczególnych Programów i ich projektów, zaś na antenach Polskiego Radia - spoty reklamujące wydawnictwo Edipresse Polska SA oraz wydawane przez niego tytuły. Decyzja Agencji Promocji i Programów jest poparta badaniami, z których wynika, że wszystkie ww. dwutygodniki są obecnie w ścisłej czołówce tzw. prasy kobiecej. Przyjaciółka jest obecnie na pierwszym miejscu w sprzedaży i czytelnictwie wśród poradników. Znaleźć w niej można oprócz porad z zakresu kulinariów, zdrowia mody, urody, psychologii, prawa i finansów, również reportaże, historie czytelników i rozrywkę. Pani Domu to również jeden z liderów wśród poradników. Znaleźć w nim można sprawdzone i praktyczne porady, wypowiedzi ekspertów, a także pomysły i inspiracje dla każdej Pani Domu. Viva z kolei w szczególny sposób łączy kulturę popularną z kulturą wysoką. Na bieżąco śledzi, co się dzieje w świecie polityki, kultury i showbiznesu, zagląda za kulisy wydarzeń. Głównymi czytelnikami ww. magazynów są, oczywiście, kobiety. W przypadku Przyjaciółki i Pani Domu przeważają wśród nich panie w wieku od 50 do 59 lat, zamieszkałe na wsiach i w mniejszych miastach z wykształceniem zawodowym i średnim. W przypadku Vivy natomiast przeważają kobiety pomiędzy 24 a 35 rokiem życia, mieszkające zarówno na wsi jak i miastach z wykształceniem średnim i wyższym. Analiza dopasowania do grupy celowej poszczególnych projektów oraz Programów Polskiego Radia pokazuje więc dużą zbieżność pomiędzy odbiorcami Przyjaciółki, Pani Domu i Vivy a słuchaczami Polskiego Radia.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.