eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bydgoszcz › Dostawa i montaż wodomierzy wody zimnej i ciepłej wraz z odczytami radiowymi w budynku mieszkalnym przy ul. Bartosza Głowackiego 18 w Bydgoszczy należącym do Bydgoskiego Towarzystwa Budownictwa Społecznego Sp. z o.o.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-01-14

Bydgoszcz: Dostawa i montaż wodomierzy wody zimnej i ciepłej wraz z odczytami radiowymi w budynku mieszkalnym przy ul. Bartosza Głowackiego 18 w Bydgoszczy należącym do Bydgoskiego Towarzystwa Budownictwa Społecznego Sp. z o.o.
Numer ogłoszenia: 11834 - 2010; data zamieszczenia: 14.01.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Bydgoskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. , ul. Gackowskiego 1B, 85-137 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3201410, faks 052 3201420.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.btbs.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: art.3 ust. 1 pkt 3 lit.b.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż wodomierzy wody zimnej i ciepłej wraz z odczytami radiowymi w budynku mieszkalnym przy ul. Bartosza Głowackiego 18 w Bydgoszczy należącym do Bydgoskiego Towarzystwa Budownictwa Społecznego Sp. z o.o..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest - demontaż wodomierzy starych znajdujących się na korytarzach i w mieszkaniach wraz z dokonaniem przez Wykonawcę wzrokowych odczytów końcowych, -dostawa i montaż fabrycznie nowych wodomierzy wody zimnej i ciepłej wyposażonych w moduły radiowe, -uruchomienie systemu zdalnych odczytów radiowych wraz z comiesięcznymi odczytami radiowymi stanu zużycia wody według wskazań wodomierzy, -comiesięczny wzrokowy odczyt stanu zużycia wody wodomierza głównego na dzień wykonania odczytów radiowych. 1. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1)demontaż urządzeń starych: -demontaż wodomierzy zimnej wody i ciepłej wody, których stany zużycia (stany końcowe) wraz z numerami Wykonawca spisze w protokole, potwierdzonym podpisem najemcy danego mieszkania lub innej pełnoletniej osoby umocowanej pisemnie przez najemcę; 2)dostawę i montaż urządzeń fabrycznie nowych wraz z uruchomieniem systemu zdalnych odczytów radiowych: -montaż wodomierzy zimnej wody i ciepłej wody wyposażonych w moduły radiowe, których stany początkowe wraz z numerami Wykonawca spisze w protokole, potwierdzonym podpisem najemcy danego mieszkania lub innej pełnoletniej osoby umocowanej pisemnie przez najemcę. -uruchomienie systemu odczytów radiowych zamontowanych urządzeń wraz z wykonaniem kontrolnego odczytu radiowego, potwierdzającego prawidłowość działania urządzeń i systemu. -wprowadzenie do systemu wartości stanów wraz z zaprogramowaniem zamontowanych wodomierzy zimnej wody i ciepłej wody. -dostarczanie Zamawiającemu danych z kontrolnego odczytu radiowego wykonanego przez Wykonawcę w postaci elektronicznej umożliwiającej importowanie danych do programu rozliczeniowego ADA i drukowanej. 3)comiesięczne zdalne odczyty radiowe stanu zużycia wody, a w tym: -identyfikacja wodomierzy w lokalach i innych dostępnych pomieszczeniach, -sprawdzenie oddziaływania magnesami neodymowymi wraz z wzrokowym odczytem stanu wodomierzy wykonywanym raz w roku nie później niż do końca miesiąca maja, który Wykonawca spisze w protokole potwierdzonym podpisem najemcy danego mieszkania lub innej pełnoletniej osoby umocowanej pisemnie przez najemcę, -kontrola prawidłowej eksploatacji wodomierzy, -odczyty radiowe stanów zużycia wody według wskazań wodomierzy wykonywane nie później niż na ostatni dzień miesiąca, -odczyty wzrokowe stanów zużycia wody wodomierza głównego wykonywane w tym samym czasie co odczyty wodomierzy mieszkaniowych, -dostarczanie Zamawiającemu w formie pliku za pomocą np.: mail, pamięć przenośna lub CD/DVD i w formie drukowanej zestawień stanów zużycia wody za dany miesiąc nie później niż do trzeciego dnia każdego rozpoczętego miesiąca a w przypadku gdy dzień wykonania odczytów oraz ich dostarczenia Zamawiającemu przypadnie na dzień wolny od pracy termin ten kontynuowany jest w najbliższym dniu roboczym. -dostarczony Zamawiającemu plik z odczytem za dany miesiąc musi być zapisany w formacie txt i możliwy do zaimportowania do programu rozliczeniowego ADA. -usuwanie usterek w pracy systemu rejestracji zużycia wody. Wykonawca zapewnia szczególną staranność przy dokonywaniu odczytów, a odczyty odbiegające od średniej lub z innego powodu budzące wątpliwości, zobowiązany jest dodatkowo sprawdzać i analizować z udziałem pracowników Zamawiającego, wystawiając stosowne potwierdzenie sprawności działania systemu w formie pisemnej lub mailem. Ujawnione odczyty dokonane wadliwie (niezgodne ze stanem wodomierzy) będą niezwłocznie weryfikowane i poprawiane przez Wykonawcę. Przez weryfikację i poprawienie wadliwie wykonanego odczytu rozumie się dokonanie wzrokowego odczytu stanu wodomierza w kontrolowanym mieszkaniu, którego stan zużycia, datę wykonania Wykonawca spisze w protokole potwierdzonym podpisem najemcy danego mieszkania lub innej pełnoletniej osoby umocowanej pisemnie przez najemcę oraz dostarczy protokół do siedziby Zamawiającego. W przypadku konieczności przeprowadzenia kontroli wadliwie wykonanego odczytu w danym mieszkaniu Zamawiający przekaże Wykonawcy wszelkie niezbędne dane najemcy w celu sprawnego wykonania weryfikacji. Odczyt wzrokowy stanu wodomierzy wykonywany raz w roku nie później niż do końca miesiąca maja, może być dokonywany przy okazji sprawdzenia plomb zabezpieczających wodomierzy przed działaniem magnesów neodymowych, który Wykonawca spisze w protokole potwierdzonym podpisem najemcy danego mieszkania lub innej pełnoletniej osoby umocowanej pisemnie przez najemcę. Na tydzień przed dokonywaniem odczytów wzrokowych Wykonawca powiadomi Zamawiającego o wyznaczonym terminie w celu rozwieszenia ogłoszeń w budynku. 2.Przedmiot zamówienia dotyczy budynku wielorodzinnego przy ul. Bartosza Głowackiego 18 w Bydgoszczy. 3.Ilość wodomierzy objętych demontażem i montażem wynosi: -42 szt. wodomierzy wody zimnej (w tym 9 sztuk wewnątrz mieszkań, 33 sztuki na korytarzach) -41 szt. wodomierzy wody ciepłej (w tym 9 sztuk wewnątrz mieszkań, 32 sztuki na korytarzach) 4.Ilość wodomierzy objętych odczytami: -83 szt. wodomierzy - zdalny odczyt radiowy -1 szt. wodomierz główny - odczyt wzrokowy. 5.Częstotliwość dokonywania odczytów - raz w miesiącu, czas trwania umowy na odczyty - 48 miesięcy. Wymagane parametry techniczne wodomierzy. -montaż poziomy w klasie C -próg rozruchu maksymalny 8 L/h, -możliwość odczytu radiowego z dokładnością nie większą niż 100 litrów (waga impulsu nie większa niż 100L), -zabezpieczenie przed cofaniem przepływu (zawory zwrotne), -zabezpieczenie przed demontażem np. za pomocą plomby, -zabezpieczenie przed działaniem zewnętrznego pola magnetycznego lub zdalne przekazanie informacji o działaniu pola magnetycznego, dopuszcza się zabezpieczenie za pomocą wskaźników pola magnetycznego, -wodomierz z możliwością odczytu wzrokowego i radiowego, -cecha legalizacyjna na 5 lat (czas legalizacji liczony od 2010), -dokładność odczytu wzrokowego wodomierza do 1L, -temperatura pracy : ciepła woda do 90 stopni C. Gwarancja na dostarczone w ramach umowy wodomierze oraz na wszelkie wykonane prace - minimum 24 miesiące, liczone od daty protokolarnego odbioru końcowego całości prac związanych z montażem wodomierzy i uruchomieniem systemu zdalnych odczytów radiowych objętych Umową. W przypadku konieczności demontażu określonego urządzenia w celu usunięcia jego wady, Wykonawca zobowiązany jest zamontować w to miejsce urządzenie zamienne lub zamienną część urządzenia na czas naprawy. Czas reakcji montażu urządzenia zamiennego lub zamiennej części urządzenia od momentu zgłoszenia wynosi 24 godziny. Wszystkie instalowane urządzenia muszą posiadać odpowiednie aprobaty, atesty i spełniać wymagania normowe dopuszczające je do obrotu, jako urządzenia pomiarowe na terytorium Polski i powinny być dostarczone w opakowaniach producenta, wraz z kompletem prawidłowo wypełnionych dokumentów gwarancyjnych oraz z pozostałymi dokumentami (instrukcje, certyfikaty zgodności, atesty, aprobaty) wystawionymi przez producenta. Zamawiający wymaga, aby dostarczone w ramach umowy wodomierze posiadały ważne Badanie Typu wg dyrektywy 2004/22/WE MID lub posiadały ważne Zatwierdzenie Typu wg dyrektywy 75/33/EWG, 79/830/EWG. Potwierdzeniem, że urządzenia stanowiące przedmiot zamówienia objęte są dyrektywą MID będzie dostarczona Zamawiającemu przetłumaczona na język polski deklaracja zgodności, w której producent przyrządu pomiarowego potwierdza dokonanie tej oceny zgodności. Ponadto na urządzeniach musi znajdować się znak zgodności CE, numer jednostki notyfikacyjnej lub dodatkowo oznakowanie metrologiczne - litera M i dwie ostatnie cyfry roku w prostokątnej ramce na urządzeniach posiadających ważne Badanie Typu wg dyrektywy 2004/22/WE MID..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.41.10.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji aparatury pomiarowej 50.41.11.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji wodomierzy 65.50.00.00 - Odczyty liczników 38.42.11.00 - Wodomierze 38.42.10.00 - Urządzenia do pomiaru przepływu .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 48.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące : 1)posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; 2)posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia; 3)dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 4)znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniające wykonanie zamówienia. 2.Wykonawcy mogą się ubiegać wspólnie o udzielenie zamówienia w ramach konsorcjum, spółki cywilnej lub w innej formie działania. 3.W przypadku złożenia wspólnej oferty przez oddzielne podmioty, Wykonawcy współubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu i do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Do oferty należy załączyć pełnomocnictwo/upoważnienie do pełnienia takiej funkcji, podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z występujących wspólnie Wykonawców w oryginale lub notarialnie potwierdzoną kopię takiego pełnomocnictwa. 4.Zapisy SIWZ dotyczące wymagań stawianych Wykonawcom mają zastosowanie do wszystkich współubiegających się Wykonawców. W przypadku złożenia oferty wspólnej, oświadczenia oraz dokumenty, o których mowa w Części VII SIWZ składają wszyscy współubiegający się o zamówienie Wykonawcy. 5.Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty. 6.Wykonawca musi wykazać spełnianie każdego z warunków. Niespełnienie któregokolwiek warunku powoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania i odrzucenie oferty. 7.Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się nadto Wykonawców w przypadkach określonych w art. 24 Prawa zamówień publicznych. 8.Zmawiający zawiadamia Wykonawców, którzy zostali wykluczeni z postępowania o udzielenie zamówienia, podając uzasadnienie faktyczne i prawne wykluczenia. 9.Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dla potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. w sprawie rodzaju dokumentów jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 226, poz. 1817), Wykonawcy zobowiązani są złożyć w celu potwierdzenia posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym do wykonania zamówienia - wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw i usług w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, w ilości co najmniej 80 sztuk fabrycznie nowych przyrządów pomiarowych zamontowanych w budynkach wielorodzinnych, - co najmniej 1 budynku 30 mieszkalnego, w zakresie dokonywania odczytów radiowych, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że te dostawy i usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. 2. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania Zamawiający żąda następujących dokumentów: 1)aktualnego odpisu z właściwego rejestru a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu i w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 Ustawy Prawo zamówień publicznych - wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2)oświadczenie o braku podstaw do wykluczeniu 3. Zamawiający wymaga, aby dokumenty składane na potwierdzenie spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu miały formę oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 4. W przypadku gdy ofertę składa pełnomocnik Wykonawcy do oferty załączyć należy dokument pełnomocnictwa w oryginale lub notarialnie potwierdzoną kopię takiego pełnomocnictwa. W przypadku oferty złożonej wspólnie przez dwóch lub więcej Wykonawców, do oceny przyjęte będzie łączne doświadczenie wszystkich Wykonawców.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.btbs.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: BTBS Sp. z o.o., ul. Teofila Gackowskiego 1B, 85-137 Bydgoszcz.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.01.2010 godzina 10:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego przy ul. Teofila Gackowskiego 1B, 85-137 Bydgoszczy, w Sekretariacie.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.