eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Dostawę drobnego sprzętu medycznego w podziale na pakiety do Szpitala INFLANCKA im. Krysi Niżyńskiej-Zakurzonej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-07-23

Warszawa: Dostawę drobnego sprzętu medycznego w podziale na pakiety do Szpitala INFLANCKA im. Krysi Niżyńskiej-Zakurzonej
Numer ogłoszenia: 118319 - 2009; data zamieszczenia: 23.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Ginekologiczno-Położniczy "INFLANCKA" Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Inflancka 6, 00-189 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 831-37-01, faks 635 84 39.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: sekretariat@szpital-inflancka.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawę drobnego sprzętu medycznego w podziale na pakiety do Szpitala INFLANCKA im. Krysi Niżyńskiej-Zakurzonej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawę drobnego sprzętu medycznego w podziale nr 17 pakietów do Szpitala INFLANCKA im. Krysi Niżyńskiej-Zakurzonej Pakiet I- Sprzęt ogólnomedyczny Pakiet II- Akcesoria do Cepap Pakiet III - Elektrody, Żele, Papiery Pakiet IV - Elektrody do koagulacji Pakiet V- Materiały z fizeliny Pakiet VI - Igły do znieczuleń podpajęczynówkowych Pakiet VII- Kaniule Pakiet VIII- Próżniowy system pobierania krwi Pakiet IX- Plastry - przylepce Pakiet X - Materiały do sterylizacji Pakiet XI - Rękawice chirurgiczne sterylne Pakiet XII- Rękawice chirurgiczne operacyjne Pakiet XIII- Rękawice diagnostyczne Pakiet XIV- Rurki intubacyjne Pakiet XV- Neonatologia Pakiet XVI- Zestawy do znieczuleń zewnątrzoponowych Pakiet XVII- Bezpieczne aparaty do przetoczeń.Opis w załączniku Nr 2 stanowiącego integralną część SIWZ..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne 33.14.12.20 - Kaniula 33.14.14.13 - 33.14.14.13 .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 17.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda złożenia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki 1.1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 1.2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia tj. zrealizowali w okresie ostatnich 3 lat licząc wstecz przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 zamówienia polegających na dostawie drobnego sprzętu medycznego, o wartości tożsamej z przedmiotem zamówienia. 1.3.dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia 1.4.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 1.5.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 pzp. 2.Ocena spełniania ww warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach wyszczególnionych w rozdziale V niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww warunki Wykonawca spełnił..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu wraz z ofertą muszą być złożone następujące oświadczenia i dokumenty: 1.1. oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 pzp [zawarte na formularzu ofertowym - załączniku nr 1 do SIWZ]; 1.2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 1.3. wykaz dostaw wykonanych przez Wykonawcę w okresie ostatnich 3 lat licząc wstecz przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zamówień polegających na dostawie drobnego sprzętu medycznego o wartości tożsamej z przedmiotem zamówienia wraz z dołączonymi dokumentami potwierdzającymi, iż dostawy te zostały wykonane należycie [wg załącznika nr 4 do SIWZ]; Jeżeli oferty są częściowe to wartość zamówienia dla każdego z pakietów musi być tożsama z wartością pakietu. 1.4. Zaakceptowany wzór umowy - załącznik nr 3 SIWZ. 2. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawione na wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 2. Dokument lub kserokopię koncesji , zezwolenia lub licencji, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem. 3. Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginałów albo kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez upoważnion(ego)ych przedstawiciel(a)i Wykonawcy. 5. Poświadczenie za zgodność z oryginałem winno być sporządzone w sposób umożliwiający identyfikację podpisu (np. wraz z imienną pieczątką osoby poświadczającej kopię dokumentu za zgodność z oryginałem). 6. W przypadku poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osob(ę)y nie wymienion(ą)e w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo powinno być przedstawione w formie oryginału lub poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii. 7. Brak jakiegokolwiek z wymaganych dokumentów, lub złożenie dokumentu w niewłaściwej formie (np. niepoświadczone za zgodność z oryginałem kopie) spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy. 8. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 1 ppkt 2 i ppkt 6 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się tych dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca a siedzibę lub miejsce zamieszkania. 9. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, każdy z nich składa oddzielnie dokument wymieniony w pkt 1 ppkt 2) i 5). W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu opisanych w SIWZ, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą złożyć jeden wspólny dokument wspólne dokumenty, o których mowa w pkt 1 ppkt 1), 2) oraz pkt 2.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ipzp.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Warszawa,ul Inflancka 6; pok S 18 lub S 20 w dni robocze od godz. 8.00 do 15.00.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.07.2009 godzina 10:00, miejsce: w siedzibie Zamawiającego w dziale Administracyjno - Technicznym w pokoju Nr S 20.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Sprzęt ogólnomedyczny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzęt ogólnomedyczny wg formularza cenowego załącznik Nr 2 i zapisów w SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.11-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Akcesoria do Cepap.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Akcesoria do Cepap wg formularza cenowego załącznik Nr 2 i zapisów w SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Elektrody, Żele, Papiery.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Elektrody, Żele, Papierywg formularz cenowego załącznik nr 2 i zapisów w SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Elektrody do koagulacji.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Elektrody do koagulacji wg formularza cenowego załącznik nr 2 i zapisów w SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Materiały z fizeliny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Materiały z fizeliny wg formularz cenowego załącznik nr 2 i zapisów w SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Igły do znieczuleń podpajęczynówkowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Igły do znieczuleń podpajęczynówkowych wg formularza cenowego załącznik Nr 2 i zapisów w SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Kaniule.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kaniule wg formularza cenowego załąxcznika Nr 2 i zapisów w SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Próżniowy system pobierania krwi.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Próżniowy system pobierania krwi wg formularza cenowego załącznik Nr 2 i zapisów w SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Próżniowy system pobierania krwi.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Próżniowy system pobierania krwi wg formularza cenowego załącznik nr 2 i zapisów w SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Materiały do sterylizacji.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Materiały do sterylizacji wg formularza cenowego załącznik Nr 2 i zapisów w SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Rękawice chirurgiczne sterylne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rękawice chirurgiczne sterylne wg formularza cenowego załacznik Nr 2 i zapisów w SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Rękawice chirurgiczne operacyjne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rękawice chirurgiczne operacyjne wg formularza cenowego załącznika Nr 2 i zapisów w SIWZ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Rękawice diagnostyczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rękawice diagnostyczne wg formularza cenowego zaółacznik Nr 2 i zapisów w SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Rurki intubacyjne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rurki intubacyjne wg formularzsa cenowego załącznik Nr 2 i zapisów w SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Neonatologia.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Neonatologia wg formularza cenowego załącznik Nr 2 i zapisów w SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Zestawy do znieczuleń zewnątrzoponowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestawy do znieczuleń zewnątrzoponowych wg formularza cenowego załacznik Nr 2 i zapisów w SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Bezpieczne aparaty do przetoczeń.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Bezpieczne aparaty do przetoczeń wg formularza cenowego załącznik Nr 2 i zapisów w SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.