eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kętrzyn › Organizacja szkolenia malarz budowlany dla 10 osób zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Kętrzynie. Postępowanie oznaczone CAZ.4231.123.2013.RI.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-06-20

Kętrzyn: Organizacja szkolenia malarz budowlany dla 10 osób zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Kętrzynie. Postępowanie oznaczone CAZ.4231.123.2013.RI.
Numer ogłoszenia: 118317 - 2013; data zamieszczenia: 20.06.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 211672 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy, ul. Limanowskiego 1, 11-400 Kętrzyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 7525540, faks 089 6701771.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja szkolenia malarz budowlany dla 10 osób zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Kętrzynie. Postępowanie oznaczone CAZ.4231.123.2013.RI..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Kurs przeznaczony jest dla osób: - zarejestrowanych jako osoby bezrobotne w Powiatowym Urzędzie Pracy w Kętrzynie - posiadających minimum wykształcenie podstawowe - dobry stan zdrowia potwierdzony badaniami lekarskimi. 2. Obejmuje grupę 10 osób. 3. Program kursu , dokumentacja szkolenia oraz wzór zaświadczenia potwierdzającego ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji musi odpowiadać wymogom określonym w rozporządzeniu Ministra Edukacji i Nauki z dnia 11 stycznia 2012r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz.U. z dnia 17 lutego 2012 poz. 186). 4. Szkolenie musi obejmować zakres wiadomości teoretycznych i praktycznych. Liczba godzin szkolenia: 300 godzin zegarowych dla każdego uczestnika szkolenia . W programie szkolenia muszą być wykorzystane zadania zawodowe do standardu kwalifikacji zawodowych w zawodzie: malarz budowlany (kod zawodu: 714101) dostępny pod adresem: www.standardyiszkolenia.praca.gov.pl Zajęcia teoretyczne muszą stanowić 40 godzin zegarowych programu szkolenia. Zajęcia praktyczne muszą stanowić 260 godzin zegarowych programu szkolenia. Minimalny zakres programowy: - bhp - wykonywanie robót pomocniczych towarzyszących malowaniu powierzchni wewnętrznych i zewnętrznych - posługiwanie się dokumentacją budowlaną oraz wytycznymi dotyczącymi wykonywania robót malarskich - wykonywanie powłok malarskich ścian, sufitów - malowanie liter i napisów, deseni, pasków wielobarwnych i obramowań - ocenianie jakości wykonywanych robót budowlanych i malarskich 5. Miejsce realizacji szkolenia: - Zajęcia teoretyczne: Kętrzyn - Zajęcia praktyczne: Powiatowe Centrum Edukacyjne Kętrzyn, ul. Poznańska 21. Zajęcia praktyczne muszą odbywać się w sali gimnastycznej Powiatowego Centrum Edukacyjnego w Kętrzynie, ul Poznańska 21, gdzie będzie zapewniona możliwość odbycia praktycznej nauki zawodu malarz budowlany. Zamawiający udostępnia miejsce odbywania zajęć praktycznych nieodpłatnie. W ramach zajęć praktycznych będą wykonywane prace określone w szczegółowej specyfikacji materiałów i czynności (patrz: punkt 6 poniżej). Istnieje możliwość oględzin miejsca odbywania zajęć praktycznych. Do kontaktów z Wykonawcami w celu przeglądu miejsca odbywania zajęć praktycznych został wyznaczony Pan Lech Miechowicz , kontakt telefoniczny - 667 476 107. 6.Szczegółowa specyfikacja materiałów i czynności przewidzianych do realizacji zajęć praktycznych na kursie technolog robót wykończeniowych w budownictwie: Tabela 1 Lp. Zakres czynności Ilość 1. Osłona podłogi folia polietylenową 648 m2 2. Demontaż i montaż balustrad - 3. Gruntowanie powierzchni ścian, sufitów i filarów preparatem gruntującym 1700 m2 4. Przygotowanie powierzchni starych tynków do malowania farbami emulsyjnymi, w tym rozbiórka boazerii, demontaż siatek ochronnych i drabinek 1700 m2 5. Wykonanie gładzi gipsowej, jednowarstwowej na ścianach 864 m2 6. Malowanie farbami emulsyjnymi dwukrotnie ścian, sufitów i filarów 1700 m2 7. Montaż drabinek i siatek ochronnych - Tabela 2 Lp. Materiały Ilość 1. Szpachla 605 kg 2. Farba emulsyjna 400 l 3. Narożnik aluminiowy z siatką 256 m 4. Papier ścierny 40 m 5. Folia 648 m2 6. Środek gruntujący 100 l 7. Materiały pomocnicze np. kołki montażowe, gwoździe, wkręty itp. Wg zużycia Do wykonania czynności określonych w Tabeli 1 niezbędne będzie posiadanie rusztowania ze względu na wysokość pomieszczenia, w którym odbywają się zajęcia praktyczne. UWAGA: Wykonawca w kalkulacji kosztów szkolenia ( w pozycji 2: materiały) ujmie wszystkie koszty związane z zakupem materiałów budowlanych przewidzianych do realizacji zajęć praktycznych zgodnie z powyższym oraz koszty eksploatacji sprzętu. Koszt każdej pozycji materiałów budowlanych trzeba wykazać w kalkulacji kosztów osobno. Wykonawca musi wykazać w załączniku nr 7 do SIWZ wszystkie narzędzia, materiały i urządzenia, którymi będzie dysponował do wykonania zamówienia. 7.Szkolenie musi odbywać się w formie kursu, realizowanego według planu nauczania obejmującego nie mniej niż 25 godzin zegarowych w tygodniu. Godzina zegarowa szkolenia liczy 60 minut i obejmuje: minimum 45 minut zajęć edukacyjnych + przerwa. Dzienna liczba godzin zegarowych szkolenia nie może przekraczać 8 godzin. Zajęcia mogą odbywać się od poniedziałku do soboty i nie powinny zaczynać się przed godziną 8.00 i kończyć się później niż po godzinie 18.00. 8. Termin wykonania zamówienia: szkolenie musi rozpocząć się najpóźniej do 30.06.2013 r. i zakończyć najpóźniej do 31.08.2013 r. 9. Wykonawca zapewni uczestnikom kursu materiały szkoleniowe oraz konieczny sprzęt szkoleniowy na czas trwania szkolenia: -każdy uczestnik musi otrzymać na własność materiały niezbędne do robienia notatek (np. teczka, zeszyt lub notatnik, długopis) oraz skrypt lub podręcznik związany z tematem szkolenia; -wykonawca zapewni serwis kawowy na czas trwania szkolenia - przez serwis kawowy należy rozumieć zaopatrzenie uczestników szkolenia w naczynia jednorazowego użytku, kawę, herbatę , cukier, napoje zimne; -każdy uczestnik szkolenia musi otrzymać na własność odzież ochronną ( spodnie, bluza, buty, rękawice, kask) do odbywania zajęć praktycznych; 10. Wykonawca zapewni uczestnikom kursu w trakcie trwania szkolenia warunki pracy zgodne z przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy. Warunki dla zajęć teoretycznych i praktycznych: pomieszczenie dostosowane do potrzeb szkolenia z uwzględnieniem bezpiecznych i higienicznych warunków pracy i nauki, wyposażone w co najmniej: - stoliki w ilości dostosowanej do liczby osób uczestniczących w szkoleniu, - 10 miejsc siedzących; - tablica lub flipchart; - dostęp do zaplecza sanitarnego (toalety, umywalki). 11. Wykonawca pokryje koszty przejazdu na szkolenie uczestników kursu, a Zamawiający zrefunduje je na podstawie przedłożonych dokumentów. Koszt dojazdu na szkolenie musi być dokumentowany przez kursanta i nie może przekroczyć wysokości ceny biletu transportu publicznego na danej trasie lub biletu miesięcznego, jeżeli bardziej racjonalne jest wykupienie biletu okresowego. Do dokumentów powinien być załączony co najmniej jeden bilet dla każdego uczestnika szkolenia ponoszącego wydatki związane z dojazdem na szkolenie lub inny dokument poświadczający wysokość opłaty na danym odcinku trasy..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.06.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Centrum Szkolenia Zawodowego UNIWERS, ul. Wodna 4, 11-500 Giżycko, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 30000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 20598,00

  • Oferta z najniższą ceną: 15100,00 / Oferta z najwyższą ceną: 32850,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.