eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › KPP Gorlice, remont kompleksowy strzelnicy, ul. 11-go Listopada 56

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-07-13

Kraków: KPP Gorlice, remont kompleksowy strzelnicy, ul. 11-go Listopada 56
Numer ogłoszenia: 118262 - 2007; data zamieszczenia: 13.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji w Krakowie, ul. Mogilska 109, 31-571 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6154860, 6154862, fax 012 6154887; 6154219.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.malopolska.policja.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: KPP Gorlice, remont kompleksowy strzelnicy, ul. 11-go Listopada 56.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie modernizacji pomieszczeń strzelnicy w budynku Komendy Powiatowej Policji w Gorlicach odpowiednio do wymagań decyzji nr 703 Komendanta Głównego Policji w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać policyjne strzelnice ćwiczebne z dnia 14 grudnia 2006 roku. Zakres prac obejmuje: rozbudowę osłon bocznych hali strzelań, przebudowę kulochwytu głównego z uwzględnieniem łapaczy rykoszetów, przebudowę oświetlania hali strzelań, przebudowę wentylacji mechanicznej hali strzelań, częściową przebudowę posadzki hali strzelań, przebudowę oddzielenia części hali strzelań (pomieszczenie pierwszej pomocy), rozbudowę instalacji wentylacji pomieszczeń z uwzględnieniem wszystkich docelowych pomieszczeń, wykonanie dokumentacji modernizacyjnej powykonawczej w 2 egzemplarzach, w przypadku zmian wynikłych podczas realizacji robót.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę Kod CPV wg słownika 2008: 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę Oryginalny kod CPV: 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej Kod CPV wg słownika 2008: 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej Oryginalny kod CPV: 45.30.00.00 - Roboty w zakresie instalacji budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach Oryginalny kod CPV: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.11.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 1.Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości: 6 000,00 zł (słownie: sześć tysięcy złotych 00/100 zł.). 2.Wadium można wnieść w następujących formach: 1)w pieniądzu - przelewem na rachunek bankowy: O/O NBP Kraków Nr 65101012700055841391200000 - z dopiskiem Wadium w przetargu nieograniczonym - nr sprawy: ZP-83/2007, 2)w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3)w gwarancjach bankowych, 4)w gwarancjach ubezpieczeniowych, 5)w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 oraz z 2002 r. Nr 25, poz. 253, Nr 66, poz. 596 i Nr 216, poz. 1824)..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy, czyli: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, czyli: a)wykonali co najmniej 1 robotę budowlaną w okresie ostatnich 5 lat (a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) odpowiadającą swoim rodzajem i wartością robocie budowlanej stanowiącej przedmiot zamówienia; Za robotę budowlaną odpowiadającą wartością robocie budowlanej stanowiącej przedmiot zamówienia Zamawiający uzna taką robotę, której wartość (netto) była większa lub równa 150 000 zł. Za robotę budowlaną odpowiadającą rodzajem robocie budowlanej stanowiącej przedmiot zamówienia Zamawiający uzna taką robotę, podczas realizacji której wykonano co najmniej roboty w zakresie budowlanym, sanitarnym i elektrycznym tożsame z zakresem zamówienia. b)dysponują osobami posiadającymi uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, w tym do kierowania, nadzorowania i kontroli robót w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych oraz instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych. UWAGA! W przypadku posiadania uprawnień w specjalności konstrukcyjno-budowlanej wydanych nie na podstawie ustawy z dnia 07.07.1994r. Prawo budowlane, które przewidują jakiekolwiek ograniczenia, do oferty należy dołączyć opinię prawną i merytoryczną w sprawie zakresu posiadanych uprawnień budowlanych wystawioną przez Okręgową Izbę Inżynierów Budownictwa. 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, czyli są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę minimum 100.000 zł, 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy). 2.Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w rozdziale VI niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki wykonawca spełnił.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: 1)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Warunek aktualności spełniać będzie również dokument wystawiony z datą wcześniejszą, lecz potwierdzony przez organ wydający w wymaganym terminie. Dokument ten należy złożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 2)Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy. Oświadczenie o spełnianiu warunków zawarte jest w druku Oferta, który stanowi załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ. Podpisanie druku Oferta przez uprawomocnionego przedstawiciela wykonawcy będzie rozumiane jako potwierdzenie spełniania warunków. 3)Decyzje o nadaniu uprawnień budowlanych do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, w tym do kierowania, nadzorowania i kontroli robót - odnoszące się do osób, które pełnić będą funkcję kierownika budowy lub kierownika robót - w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych oraz instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych. Dodatkowo do oferty należy dołączyć zaświadczenie o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa - odnoszące się do osób, które pełnić będą funkcję kierownika budowy lub kierownika robót. 4)Wykaz wykonanej co najmniej jednej roboty budowlanej w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającej swoim rodzajem robocie budowlanej stanowiącej przedmiot zamówienia, z podaniem jej wartości (nie mniej niż 150 000 zł netto), przedmiotu, dat wykonania i odbiorców 5)Dokumenty potwierdzające, że robota, o której mowa w pkt 4 została wykonana należycie (np. listy referencyjne, protokoły odbioru robót). 6)Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. W związku z wielkością przetargu i zakresem prac wysokość polisy powinna opiewać przynajmniej na kwotę 100.000 zł.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.malopolska.policja.gov.pl/przetargi.php

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 1)ze strony internetowej zamawiającego 2)osobiście w siedzibie zamawiającego, pok. 101B 3)na pisemny wniosek wykonawcy przesłany na nr faksu: 012/ 61-54-887.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.08.2007 godzina 12:00, miejsce: Komenda Wojewódzka Policji w Krakowie Zespół ds. Zamówień Publicznych (pok. 101B) ul. Mogilska 109 31-571 Kraków.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.