eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Wykonanie gadżetów z przeznaczeniem na cele promocyjne Katowic (20 części zamówienia)

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-05-19

Katowice: Wykonanie gadżetów z przeznaczeniem na cele promocyjne Katowic (20 części zamówienia)
Numer ogłoszenia: 118242 - 2015; data zamieszczenia: 19.05.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Katowice , ul. Młyńska 4, 40-098 Katowice, woj. śląskie, tel. 32 2593302, faks 32 2593303.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.katowice.eu

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie gadżetów z przeznaczeniem na cele promocyjne Katowic (20 części zamówienia).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Opis przedmiotu zamówienia: Wykonanie gadżetów z przeznaczeniem na cele promocyjne Katowic. Zamówienie udzielane w 20 częściach. Przedmiot każdej z części zamówienia obejmuje dostawę gadżetów reklamowych oraz wykonanie zdobienia (nadruków, haftów, grawerów lub innych) na poszczególnych, fabrycznie nowych gadżetach reklamowych w/g zatwierdzonych przez Zamawiającego projektów graficznych. Zamawiający wymaga aby zaproponowane gadżety posiadały atesty zgodne z unijnymi normami. Zamówienie udzielane w częściach jn: Część 1. Chusta wielofunkcyjna Ilość sztuk - 2000, (w tym 1000 szt. w kolorze biało- purpurowym , oraz 1000 szt. w kolorze biało- szarym). Część 2. T-shirty męskie, damskie i dziecięce Ilość sztuk - 5300 ( w tym: 2650 męskich, 1650 damskich, 1000 dziecięcych) Część 3. Torba ekologiczna na zakupy Ilość sztuk - 1000 Część 4. Body dziecięce Ilość sztuk - 2000 Część 5. Smycz Ilość sztuk - 10.000 Część 6. Opaska odblaskowa Ilość sztuk - 10.000 Część 7. Pendrive - mini karta Ilość sztuk - 600 Część 8. Torba papierowa Ilość sztuk - 5000 Część 9. Podkładka do siedzenia Ilość sztuk - 3000 Część 10. Balony Ilość sztuk - 10.000 Część 11. Długopis ze stylusem Ilość sztuk -6000 Część 12. Miarka zwijana Ilość sztuk -300 Część 13. Kubek Ilość sztuk -1000 Część 14. Cukierki krówki Ilość kg- 50 Część 15. Brelok odblaskowy Ilość sztuk - 5000 Część 16. Krawat Ilość sztuk - 1000 Część 17. Apaszka Ilość sztuk - 500 Część 18. Torba sportowa Ilość sztuk - 300 Część 19. Worek na buty Ilość sztuk - 1000 Część 20. Zegarek Ilość sztuk - 100 Szczegółowy opis poszczególnych części znajduje się w załączniku nr 1 do ogłoszenia..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00-0.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 20.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie, ponieważ przepisy prawa nie nakładają obowiązku posiadania uprawnień do wykonywania usług będących przedmiotem zamówienia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Oferta na formularzu oferty, o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym załącznik do specyfikacji wraz z oświadczeniem o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu 2. Opis zaoferowanych produktów zawierający oprócz informacji koniecznych dla oceny spełnienia warunku udziału w postepowania także inne parametry np. dotyczące posiadanej kolorystyki, wzorów, spośród, których zamawiający będzie dokonywał wyboru, 3. Próbki produktów, z tym, że Zamawiający nie wymaga dostarczenia próbki produktu dla części 9 Podkładka do siedzenia. Załączone próbki winne posiadać metryczkę zawierającą nazwę wykonawcy oraz nazwę części której dotyczy. 4. Oferty wspólne: a) W przypadku gdy wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia (np. spółki cywilne, konsorcja) - wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Fakt ustanowienia pełnomocnika należy udokumentować dołączeniem pełnomocnictwa podpisanego przez wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Pełnomocnictwo winno być w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. b) Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. c) W przypadku gdy wykonawcą wspólnie ubiegającym się o zamówienie jest konsorcjum w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia takiego wykonawcy z postępowania dokumenty wymienione w pkt 16.4 lit. a-b, a także pkt 16.5 (o ile dotyczy) należy przedstawić dla każdego z partnerów konsorcjum osobno. d) W przypadku gdy wykonawcą wspólnie ubiegającym się o zamówienie jest spółka cywilna, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia takiego wykonawcy z postępowania dokumenty wymienione w pkt 16.4 lit. a-b , a także pkt 16.5 (o ile dotyczy) należy przedstawić dla każdego ze wspólników spółki osobno. e) Dokumenty, dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej określone w punkcie 16.6. wraz z ofertą winien przedłożyć każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. f) Dokumenty załączone do oferty winne być przedstawione w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku innych podmiotów, na zasobach których wykonawca polega na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio wykonawcy lub tych podmiotów są poświadczane za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub te podmioty. Zamawiający nie wyraża zgody na złożenie oferty w postaci elektronicznej.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Inne (określone dla każdej części osobno w Załączniku nr 1 oraz w SIWZ) - 10

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiana postanowień umowy. 1. Zmiana postanowień umowy może nastąpić wyłącznie na warunkach określonych poniżej : a) Zamawiający z ważnych przyczyn nie dających się przewidzieć w chwili zawarcia umowy wstrzyma wykonanie prac; b) nastąpi zmiana obowiązującej stawki VAT ; c) zaistniały przyczyny niezależne od działania stron, których przy zachowaniu wszelkich należytych środków nie można było uniknąć ani im zapobiec;

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.um.katowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Katowice, Wydział Promocji, Rynek 13, pok 114.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.05.2015 godzina 08:25, miejsce: Urząd Miasta Katowice, Wydział Promocji, Rynek 13, pok 116.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Zamówienie nie jest współfinansowane przez Unię Europejską. 2. Zamawiający nie przewiduje prawa opcji, z wyjątkiem części 2 T-shirty męskie, damskie i dziecięce dla której Zamawiający zastrzega sobie prawo opcji, polegające na zmniejszeniu ilości zamawianych koszulek w zależności od potrzeb Zamawiającego, maksymalnie o 10 %, w stosunku do całości tej części zamówienia..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Chusta wielofunkcyjna.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ilość sztuk - 2000, (w tym 1000 szt. w kolorze biało- purpurowym , oraz 1000 szt. w kolorze biało- szarym). Opis 1 części zamówienia : Wielofunkcyjna bezszwowa chusta tunelowa, którą można będzie używać m. in. jako szalika, czapki, opaski. Charakterystyka produktu: wykonanie z poliestru, cienkiej, lekkiej, elastycznej, szybkoschnącej tkaniny o Gramaturze od 120-150 g/m2. Grafika według jednego projektu, zgodnie z nadesłanym projektem dostarczonym przez Zamawiającego. Wysoka jakość wykonania. Opcjonalnie: certyfikat Oeko Tex Standard 100 lub równoważny Rozmiar: uniwersalny, mierzone bez rozciągania: długość 48 cm, szerokość 24 cm. Dopuszczalna różnica (tolerancja)w rozmiarach: ?2cm Kolorystyka - zgodna z Systemem Identyfikacji Wizualnej Katowic. 50% w kolorze biało- purpurowym (CMYK 40 100 0 0 ), 50% w kolorze biało- szarym ( CMYK 0 0 0 80 ). Znakowanie - na maksymalnym polu zadruku Opakowanie- jednostkowe: chusta zawieszona w poprzek na tekturze o gramaturze 350- 400 g/m2, chusta zawieszona w sposób nie powodujący jej spadania, tekturka wykrojona na kształt logo Katowic - serca, nadruk na tekturze na maksymalnym polu zadruku w pełnym kolorze zgodnie z projektem przesłanym przez Zamawiającego. Na odwrocie tekturki instrukcja obsługi używania chusty. Opakowanie zbiorcze: kartonowe pudła o wymiarach nie większych niż 35x40x40 cm..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Posiadanie ceryfikatu - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: T-shirty męskie, damskie i dziecięce.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ilość sztuk - 5300 ( w tym: 2650 męskich, 1650 damskich, 1000 dziecięcych) Opis 2 części zamówienia : 100% bawełny, (w przypadku koloru szarego/melanż dopuszcza się materiał o składzie: nie mniej niż 97% bawełny i 3% poliestru), wysoka jakość materiału i szycia, materiał i nadruk mają być wytrzymałe, materiał niekurczący. Grafika na koszulkach według 2 projektów dostarczonych przez zamawiającego w późniejszym terminie. W przypadku T-shirtu męskiego jak i damskiego dodatkowy nadruk na rękawku z logotypami partnerów. Kolorystyka koszulek męskich i damskich - czarny, szary(melanż), zielony, (możliwie zbliżony do koloru zielonego z loga : CMYK 40 0 100 0 , kolor zgodny z Systemem Identyfikacji Wizualnej Katowic), Ilość koszulek w równej części każdego koloru. Znakowanie - sitodruk, na całym froncie koszulki, nadruk dwóch projektów w proporcji 50/50, pełen kolor (odpowiadający kolorom logo Katowic). W przypadku nadruku na rękawku, monochrom mieszczący się w obszarze 7x5 cm. Opakowanie: Wszystkie koszulki konfekcjonowane osobno, posegregowane wg rozmiarów i przeznaczenia (męskie, damskie, dziecięce). Opakowanie odpowiednio opisane, umożliwiające odnalezienie posegregowanych rozmiarów i kolorów. Męska - Taśma wzdłuż karku koszulki, podwójny szew przy rękawach, wokół wykroju szyi i wzdłuż brzegu, koszulka bez szwów bocznych. Gramatura minimum 195 g/m2. Rozmiarówka męska- od S do XXL - S 1/10, M 2/10, L 4/10, XL 2/10, XXL 1/10 - rozumianej jako część całości. Damska - Ściągacz wokół szyi koszulki Cotton/Lycra, podwójny szew przy rękawach i u dołu koszulki. Powiększony dekolt. Gramatura minimum 165 g/m2. Rozmiarówka damska- od XS do XL - XS 1/10 S 4/10, M 3/10, L 1/10, XL 1/10, - rozumianej jako część całości. W przypadku braku rozmiaru XS, stosownie powiększona liczba rozmiaru S. Dziecięca- Taśma wzdłuż karku, podwójny szew przy rękawach, wokół wykroju szyi i wzdłuż brzegu, bez szwów bocznych, luźny krój. Gramatura minimum 165 g/m2. Rozmiarówka dziecięca- po 200 sztuk z każdego z rozmiarów: 104, 110, 116, 128, 140. Kolorystyka dziecięca - zielony (możliwie zbliżony do zielonego z loga Katowic- CMYK 40 0 100 0 , kolor zgodny z Systemem Identyfikacji Wizualnej Katowic) Znakowanie - sitodruk, na całym froncie koszulki zgodnie z projektem nadesłanym w późniejszym terminie przez zamawiającego, w pełnym kolorze (odpowiadającym kolorystyce logo)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Kolorystyka koszulek w kolorze zielonym - 10

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Torba ekologiczna na zakupy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ilość sztuk - 1000 Opis 3. części zamówienia : Torba bawełniana (dobra jakość materiału), ekologiczna, z uchem o długości całego ucha 70cm (tolerancja: ?5 cm). Wymiary torby: 38cm x 42cm (tolerancja: ?2cm). Wysoka jakość wykonania. Gramatura torby: 120-200 g/m2 Kolorystyka -50% czarny, 50% biały Znakowanie - Czarna wersja: Nadruk z jednej strony w pełnym kolorze metodą sitodruku. Wymiary nadruku: szerokość: 22 cm, wysokość 22 cm (?1cm). Nadruk odporny na ścieranie. Biała wersja: Nadruk z jednej strony w kolorze złotym (CMYK 33 33 82 22). Wymiary nadruku: szerokość: 22 cm, wysokość 22 cm (?1cm). Nadruk odporny na ścieranie Opakowanie- Zbiorcze w opakowaniu o wymiarach nie większych niż 35x40x40 cm., zawierających odpowiedni opis umożliwiający identyfikację produktu (m.in. Kolor, ilości).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Gramatura materiału - 10

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Body dziecięce.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ilość sztuk - 2000 Opis 4. części zamówienia : 100 % bawełny, wykonane na terenie Unii Europejskiej. Zapinane przy szyi na 1 zatrzask, zapinane u dołu na 2 zatrzaski. Wzmocnione obszyciem materiałowym przy szyi przechodzącym do lewego ramienia, rękawkach i u dołu, podwójny szew. Wysoka jakość wykonania. Body z materiału antyalergicznego, antybakteryjnego posiadające certyfikat użycia technologii SILVER+lub równoważnego. Materiał ma zawierać jony srebra. Opcjonalnie: posiadanie certyfikatu Oeko TEX Standard 100 lub równoważnego. Rozmiarówka - 80 cm Kolorystyka - białe, z obszyciem niebieskim możliwie zbliżonym do koloru z logo Katowic( CMYK 55 0 7 0 ) oraz z obszyciem różowym możliwie zbliżonym do koloru z logo Katowic (CMYK 0 100 0 0), w równej części z każdego koloru. Znakowanie - pełen kolor, sitodruk, logo miasta Katowice - serce wraz z napisem Katowice w orientacji pionowej, wykonane według Systemu Identyfikacji Wizualnej Katowic na maksymalnym polu zadruku. Znakowanie niespieralne, wysoka jakość wykonania. Opakowanie: Body konfekcjonowane osobno..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Posiadanie ceryfikatu - 10

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Smycz.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ilość sztuk - 10.000 Opis 5. części zamówienia : Materiał: poliester. Szerokość 1,5-2 cm, długość złożonej smyczy bez karabińczyka 40- 43 cm. Karabińczyk metalowy. Wysoka jakość wykonania. Nadruk nieścieralny. Opcjonalnie: zawieszka na telefon Znakowanie - Nadruk dwustronny pełen kolor techniką sublimacji dwustronnie drukowana. Grafika na smyczach według dwóch projektów dostarczonych przez Zamawiającego. Nakład obu projektów w równej części. Opakowanie- Zbiorcze w opakowaniu o wymiarach nie większych niż 35x40x40 cm., zawierających odpowiedni opis umożliwiający identyfikację produktu(m.in. ilość).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Posiadanie dodatkowej zawieszki - 10

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Opaska odblaskowa.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 6. Opaska odblaskowa Ilość sztuk - 10.000 Opis 6. części zamówienia : Samozaciskowa opaska odblaskowa o wymiarach: 40- 45 cm x 3-3,5 cm, blaszka samozaciskowa zalaminowana odblaskową folią pryzmatyczną, spód: materiał typu flock lub białe tworzywo sztuczne Opcjonalnie: posiadanie normy EN 13356 lub równoważnej Kolorystyka - dopuszczalne wszystkie kolory występujące w logo miasta i biały z zachowaniem proporcji. Znakowanie - kontrastowy w stosunku do odblasku nadruk nieścieralny w dwóch miejscach po lewej i po prawej części na odblasku, wykonany zgodnie z Systemem Identyfikacji Wizualnej Katowic. Opakowanie- Zbiorcze w opakowaniu o wymiarach nie większych niż 35x40x40 cm., zawierających odpowiedni opis umożliwiający identyfikację produktu (m.in. kolor).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Posiadanie certyfikatu potwierdzającego zgodność z normą EN 13356 (lub równoważnej) - 10

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pendrive - mini karta.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ilość sztuk - 600 Opis 7. części zamówienia : Pojemność: minimum 8 GB, wykonany z plastiku, USB 2.0 kompatybilne z USB 1.1 i USB 3.0 i nowszymi standardami Wysoka jakość techniczna urządzenia. Wymiary: 59-60 x 30-31 x 1,6-2 mm. Na nośniku wgrane materiały promocyjne miasta dostarczone przez zamawiającego, których wielkość nie przekroczy 1 GB pamięci. Znakowanie - pełny kolor sitodruk lub termosublimacja, odporne na zarysowania, maksymalne pole zadruku. Wysoka jakość znakowania, znakowanie zgodnie ze Strategią Identyfikacji Wizualnej Katowic. Kolorystyka: biały Opakowanie -Zbiorcze w opakowaniu o wymiarach nie większych niż 35x40x40 cm., zawierających odpowiedni opis umożliwiający identyfikację produktu. Próbka: musi zawierać pełnowartościowy produkt, wraz z pamięcią..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Pamięć większa niż 8 GB - 10

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Torba papierowa.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ilość sztuk - 5000 Opis 8. części zamówienia : Biała torba prążkowana z uchem papierowym skręcanym białym, doklejanym, rodzaj papieru- Kraft, 100- 120 g/m2, wymiar: 23-24 cm szerokość, 8-9 cm głębokość, 32-34 cm wysokość. Kolorystyka- biały Znakowanie- druk w jednym kolorze, off set dwustronnie, wymiar nadruku, proporcjonalnie- szerokość 14-15cm, wysokość 14-15 cm, Opakowanie- Pakowane w sposób uniemożliwiający uszkodzenie toreb. Opakowanie zbiorcze z opisem produktu i ilością..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Gramatura papieru - 10

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Podkładka do siedzenia.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ilość sztuk - 3000 Opis 9. części zamówienia : Podkładka piankowa z pianki polietylenowej sieciowanej zamkniętokomórkowej, o wymiarach 35-35,5 x 35-35,5 x 2-3 cm w kształcie logo miasta serce. Wysoka jakość wykonania. Wykonane na terenie Unii Europejskiej. Kolorystyka - pełen kolor logo miasta - serce, kolor pianki bazowej- czarny Znakowanie - nadruk z jednej strony, metodą sublimacji na cienkim materiale poliestrowym odpornym w 100 % na warunki atmosferyczne, w orientacji zgodnej z kształtem podkładki, znakowanie wykonane według Systemu Identyfikacji Wizualnej Katowic, znakowanie wysokiej jakości. Opakowanie- Pakowane w sposób uniemożliwiający uszkodzenie toreb. Opakowanie zbiorcze z opisem produktu i ilością..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Grubość pianki - 10

CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Balony.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ilość sztuk - 10.000 Opis 10. części zamówienia : Standardowy balon lateksowy wielkości 12 cali-14 cali. Kolorystyka - w odcieniu metalicznym, dopuszczalne wszystkie kolory występujące w logo miasta z zachowaniem proporcji, dopuszczalny też kolor biały Znakowanie - Logo wykonane w kolorze białym, złotym lub czarnym- kontrastowym w stosunku do koloru balonu, wykonane zgodnie z Systemem Identyfikacji Wizualnej Katowic. Wysoka jakość znakowania. Opakowanie -Zbiorcze w opakowaniu o wymiarach nie większych niż 35x40x40 cm., zawierających odpowiedni opis umożliwiający identyfikację produktu z opisem kolorów i ilości..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Wielkość balonu - 10

CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Długopis ze stylusem.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ilość sztuk -6000 Opis 11. części zamówienia : Produkt, którego jedna końcówka służy do pisania, a druga silikonowa służy do obsługiwania smartfonów i ekranów dotykowych. Wykonany z plastiku. Długość 140- 145 mm, średnica 8- 12 mm. Wkład niebieski lub opcjonalnie czarny. Kolorystyka - czarno- niebieski, czarno- zielony, czarno-fioletowy, czarno- czerwony w równych proporcjach. Znakowanie - tampodruk, 70-75 x 5-6 mm. Znakowanie estetyczne i precyzyjne, wysoka jakość, zgodnie z Strategią Identyfikacji Wizualnej Katowic Opakowanie -Zbiorcze w opakowaniu o wymiarach nie większych niż 35x40x40 cm., zawierających odpowiedni opis umożliwiający identyfikację produktu z opisem kolorów i ilości..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Kolor wkładu - 10

CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Miarka zwijana.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ilość sztuk -300 Opis 12. części zamówienia : Minimum dwumetrowa miarka zwijana, brelok wykonany z plastiku i metalu. Wymiar 45-50 x 45-50 x12-15 mm. Opakowanie: woreczek foliowy. Kolorystyka - żółty Znakowanie - tampodruk w jednym kolorze, na jednej stronie, 20x20 mm. Znakowanie estetyczne i precyzyjne, wysoka jakość znakowania. Opakowanie -Zbiorcze w opakowaniu o wymiarach nie większych niż 35x40x40 cm., zawierających odpowiedni opis umożliwiający identyfikację produktu z opisem kolorów i ilości..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Długość miarki - 10

CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Kubek.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ilość sztuk -1000 Opis 13. części zamówienia : Kubek z białej porcelany. Wymiary: średnica: góra . 87 mm, dół 49 mm. Wysokość: 118 mm.(tolerancja: ? 2 mm) Pojemność: 300 ml (tolerancja: ?1 ml) Kolorystyka - biały Znakowanie - Nadruk czarno- białych panoram dookoła kubka, dodatkowo logotyp w kolorze czarnym. 3 projekty-podział po równo na kubku. Znakowanie estetyczne i precyzyjne, wysoka jakość wykonania. Opakowanie- Opakowanie z okienkiem z białej mikrofali z nadrukiem w 1 kolorze w 1 miejscu. Wymiary opakowania: Długość: 13,5 cm Szerokość: 9,0 cm Wysokość: 12,0 cm. (tolerancja: ?0,5cm). Opakowanie zbiorcze: umożliwiające identyfikację produktu. Opcjonalnie- wizytówka z jednokolorowym nadrukiem zawiązana wstążeczką do ucha kubka Wymiar wizytówki: 5 x 4,5 cm (tolerancja: ?0,5cm). Projekt nadruku będzie dostarczony przez Zamawiającego..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Dołączona wizytówka - 10

CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Cukierki krówki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ilość kg- 50 Opis 14. części zamówienia : Mleczne cukierki z miękkim, ciągliwym nadzieniem. Produkowane na terenie Unii Europejskiej. Wymagane posiadanie niezbędnych atestów spożywczych i certyfikatów. Każda krówka jednostkowo opakowana. Dodatkowo połowa zamawianych krówek winna być zapakowana w kartoniki po około 25 sztuk krówek na kartonik. Kolorystyka opakowania - Zgodnie z nadesłanym projektem. Pełny kolor. Znakowanie - Nadruk w pełnym kolorze na opakowaniu jednostkowym na maksymalnym polu zadruku. Opakowanie- Każda krówka zapakowana w papierek spożywczy o wymiarach 7x7 cm (tolerancja: ? 2 mm). Dodatkowo około 25 kg krówek pakowana po około 25 sztuk krówek w pudełkach o wymiarach: 10x12x4 cm (tolerancja: ?0,5cm). Opcjonalnie: do opakowania włożona wizytówka z nadrukiem w jednym kolorze o wymiarach 5 x 7 cm (tolerancja: ?0,5cm).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Dołączona wizytówka - 10

CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Brelok odblaskowy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ilość sztuk - 5000 Opis 15. części zamówienia : Odblaskowy brelok w kształcie serca. Wykonany z miękkiego plastiku. Wymiary: 50 x 47 x 2 mm. (tolerancja: ?2 mm) Kolorystyka - czerwony Znakowanie - tampodruk 20 x 15 mm (tolerancja: ?1 mm), dwustronny w jednym kolorze Opakowanie- konfekcjonowane osobno w woreczek Opcjonalnie- do woreczka doszyta zszywaczem wizytówka z nadrukiem w jednym kolorze w rozmiarze wysokość: 2 razy 20 mm, szerokość: 70 mm (tolerancja: ? 5 mm). Projekt wizytówki dostarczony będzie przez Zamawiającego..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Dołączona wizytówka - 10

CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Krawat.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ilość sztuk - 1000 Opis 16. części zamówienia : Krawat wykonany z jedwabiu żakardowego ( 100% ) pokrytego apreturą teflonową, Gramatura tkaniny jedwabnej 220-240/ mb. Wewnątrz wełniano- wiskozowa wkładka. Gramatura wkładki 450 g/m2 Szerokość krawata w szerokim szpicu 7- 8 cm. Wzornictwo- 20 wzorów w równych ilościach Znakowanie - Na odwrocie krawata metka z herbem Katowic. Opakowanie- kartonowe 10x 17x 4cm (tolerancja: ?0,5cm) z okienkiem prostokątnym podklejonym przezroczystą sztywną folią, zamykane na magnes. Opakowanie wykonane z kartonu o grubości 2mm kaszerowanego (laminowanego) białym lakierowanym papierem z nadrukowanym herbem Katowic. Opakowanie zbiorcze z opisem produktu (rodzaj wzoru) i ilością. Poszczególne wzory konfekcjonowane osobno. Opcjonalnie: do opakowania włożona wizytówka z nadrukiem w jednym kolorze o wymiarach 5 x 7 cm (tolerancja: ?0,5cm).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Dołączona wizytówka - 10

CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Apaszka.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ilość sztuk - 500 Opis 17. części zamówienia : Wykonana z 100% jedwabiu drukowanego wg wzoru nadesłanego przez Zamawiającego. Wymiar: 55 x55cm. (tolerancja: ?0,5 cm) Apaszka obszyta maszynowo. Struktura jedwabiu -satyna. Gramatura jedwabiu 12mm. Kolorystyka - Jeden wzór w trzech kolorach: złoty, czerwony, zielony Znakowanie - Do apaszki doczyta metka około 3 cm x 7 cm z projektem nadesłanym przez Zamawiającego. Opakowanie- kartonowe 10x 17x 4cm z okienkiem prostokątnym podklejonym przezroczystą sztywną folią, zamykane na magnes. Opakowanie wykonane z kartonu o grubości 2mm kaszerowanego (laminowanego) białym lakierowanym papierem z nadrukowanym herbem Katowic. Opakowanie zbiorcze z opisem produktu (kolor) i ilością. Opcjonalnie: do opakowania włożona wizytówka z nadrukiem w jednym kolorze o wymiarach 5 x 7 cm (tolerancja: ?0,5cm).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Dołączona wizytówka - 10

CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Torba sportowa.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ilość sztuk - 300 Opis 18. części zamówienia : Wyposażona w dwie kieszenie boczne zabezpieczone zamkiem oraz gumowe nóżki ochronne od spodu. Torba wyposażona w dodatkową zewnętrzną kieszeń siatkową. Dodatkowo komfortowe uchwyty przy zamkach oraz regulowany pasek na ramię z ochraniaczem. dodatkowe kieszenie wewnętrzne. Waga: 650-800 g. Opcjonalnie: kieszenie wewnętrzne Wymiary: 52-55 x 24-27 x 27-30 cm Kolorystyka - dopuszczalne kolory: szary, czarny z niewielkimi elementami innych kolorów. Znakowanie - w jednym kolorze Opakowanie- Opakowanie zbiorcze z opisem produktu i ilością..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Kieszenie wewnętrzne - 10

CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: Worek na buty.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ilość sztuk - 1000 Opis 19. części zamówienia : Odblaskowy worek wykonany z poliestru. Sznurki umożliwiające zamykanie worka. Obszycie worka taśmą lub dwoma taśmami odblaskowymi. Wymiary: 40 x 30 mm (tolerancja: ?5 cm) Opcjonalnie: zapinanie na rzep. Kolorystyka - jasnozłoty (odblaskowy) Znakowanie - termotransfer sitodrukowy TS (80 x 120 mm) w jednym miejscu w jednym kolorze (czarny) Opakowanie- Opakowanie zbiorcze z opisem produktu i ilością..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Posiadany rzep - 10

CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: Zegarek.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ilość sztuk - 100 Opis 20. części zamówienia : Wykonanie: koperta ze stopu cynku, pasek: materiał skóropodobny obszyty z lewej i prawej strony białą nicią. Cyferblat okrągły: średnica około 40 mm. Wymiary: 40 x 30 mm (tolerancja: ? 5 mm) Oznakowanie na cyferblacie: liczbami zaznaczone tylko godziny 12, 3, 6, 9, natomiast pozostałe godziny oznaczone jako srebrne odcinki o wysokości zbliżonej do wysokości liczb. Ponadto na zewnętrznej części cyferblatu oznaczenia sekund z liczbami od 05 do 60 zaznaczonymi nad miejscami/ liczbami wskazującymi godziny. Datownik umieszczony po prawej stronie cyferblatu obok cyfry 3 wskazującą godzinę 3. Znakowanie - 1 kolor między godziną 10. a godziną 2. Opakowanie: wykonane z tworzywa sztucznego, przezroczyste, z półokrągłym rantem, wymiary 9cm x 7,5cm x 6cm. (tolerancja: ?0,5 cm). Opakowanie zbiorcze uniemożliwiające uszkodzenie produktu, wymiary nie większe niż 38x55x55 cm.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Dołączona wizytówka - 10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.