eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gryfino › budowa i rozwój społeczeństwa informacyjnego na terenie Powiatu Gryfińskiego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-03-06

POZYCJA 11822

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Gryfino: budowa i rozwój społeczeństwa informacyjnego na terenie Powiatu Gryfińskiego

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Powiat Gryfiński, do kontaktów: Józef Siwek, ul. Sprzymierzonych 4, 74-100 Gryfino, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4153182, fax 091 4163002, e-mail: starostwo@gryfino-powiat.pl, www.gryfino-powiat.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: Starostwo Powiatowe w Gryfinie, Józef Siwek, ul. 11 Listopada 16d, pok. 102, Wydział Remontów, Inwestycji i Zamówień Publicznych, 74-101 Gryfino, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4045000 w. 217, fax 091 4045000 w. 248. 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: Starostwo Powiatowe w Gryfinie, Józef Siwek, ul. 11 Listopada 16d, pok. 102, Wydział Remontów, Inwestycji i Zamówień Publicznych, 74-101 Gryfino, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4045000 w. 217, fax 091 4045000 w. 248. 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Starostwo Powiatowe w Gryfinie, Józef Siwek, ul. Szczecińska 21, pok. nr 1, 74-100 Gryfino, tel. 091 4045000 w. 217, fax 091 4045000 w. 248.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: budowa i rozwój społeczeństwa informacyjnego na terenie Powiatu Gryfińskiego 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Zamówienie obejmuje: 1. etap I zamówienia: obejmuje zakup wraz z dostawą do Starostwa Powiatowego w Gryfinie sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem 2. etap II zamówienia: obejmuje zakup wraz z dostawą i montażem w miejscach wskazanych przez zamawiającego: kiosków miltumedialnych oraz punktów dostępowych HotSpot 3. etap III zamówienia: obejmuje zakup wraz z instalacją i wdrożeniem oraz przedszkoleniem pracowników zamawiającego w zakresie obsługi: elektronicznego systemu obiegu dokumentów e-Urząd, systemu i urządzeń do składania podpisu elektronicznego oraz formularzy elektronicznych. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: teren Powiatu Gryfińskiego. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe Oryginalny kod CPV: 30.23.00.00 - Urządzenia komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.00.00 - Maszyny do przetwarzania danych (sprzęt) Oryginalny kod CPV: 30.24.00.00 - Oprogramowanie Kod CPV wg słownika 2008: 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne Oryginalny kod CPV: 34.42.00.00 - Skutery silnikowe Kod CPV wg słownika 2008: 34.42.10.00 - Skutery silnikowe Oryginalny kod CPV: 72.26.30.00 - Usługi wdrażania oprogramowania Kod CPV wg słownika 2008: 72.26.30.00 - Usługi wdrażania oprogramowania 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: I etap: serwer - 2 szt., stacja robocza - 42 szt., monitor LCD 17 - 42 szt., zasilacz awaryjny - 40 szt., zasilacz awaryjny do serwera - 2 szt., notebook - 3 szt., laserowa drukarka sieciowa - 2 szt., skaner z podajnikiem dokumentów - 2 szt., oprogramowanie serwerowe Microsoft Windows Server 2003 Standard PL OEM + 70 licencji CAL - 2 szt., oprogramowanie biurowe - 45 szt., oprogramowanie antywirusowe zintegrowane z Firewall- 45 szt., system bezpieczeństwa sieci LAN Firewall - 1 szt., II etap: kiosk multimedialny - publiczny punkt dostępowy do internetu (PIAP) wraz z oprogramowaniem - 10 szt., bezprzewodowy punkt dostępowy (HotSpot)- 3 szt., III etap: elektroniczny system obiegu dokumentów - 1 szt., urządzenia do składania podpisu kwalifikowanego wraz z certyfikatami kwalifikowanymi i niekwalifikowanymi - 10 szt., formularze elektroniczne i system archiwum - 10 szt. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w dniach: 150.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Wymagane wadium: 12 000 zł. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: Warunki udziału w postępowaniu: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy złożą ważną ofertę. 2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają przesłanki art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie są wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. 4. Wykonawcy muszą wpłacić/wnieść wadium. 5. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy w ciągu ostatnich trzech lat - a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali minimum 1 zamówienie podobne zakresem do przedmiotu zamówienia: 5.1. etap 1, 2 zamówienia: o wartości przekraczającej 200 000 zł brutto 5.2. etap 3 zamówienia: z zainstalowaniem i wdrożeniem systemu informatycznego dla min. 35 użytkowników. 6. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy przeznaczą do realizacji zamówienia: 6.1. minimum dwie osoby posiadające poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych, stanowiących tajemnicę służbową (art. 36 ust. 2 ustawy z dnia 22.01.1999 r. o ochronie informacji niejawnych - tekst jednolity Dz. U. z 2005 r. Nr 196 poz. 1631). 6.2. minimum jednego certyfikowanego specjalistę z zakresu podpisu elektronicznego. 7. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy posiadają polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca ubezpieczony jest od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia nie niższą niż cena oferowana za wykonanie zamówienia albo informację banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy na kwotę nie niższą niż cena oferowana za wykonanie zamówienia, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu wyznaczonego do składania ofert. Wymagane dokumenty: 1. Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązany jest załączyć do oferty następujące dokumenty: 1.1. Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (zgodnie z zał. nr 2 do SIWZ) 1.2. Oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, (zgodnie z zał. nr 3 do SIWZ) 1.3. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu wyznaczonego do składania ofert) 1.4. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. l pkt 9 ustawy (wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu wyznaczonego do składania ofert) 1.5. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do Ewidencji Działalności Gospodarczej (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu wyznaczonego do składania ofert) 1.6. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu wyznaczonego do składania ofert) lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu 1.7. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat ora składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości decyzji właściwego organu (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu wyznaczonego do składania ofert) 1.8. Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy, o ile nie wynika to z innych dokumentów 1.9. Oświadczenie, że wykonawca jest/nie jest zarejestrowanym płatnikiem podatku od towarów i usług VAT 1.10. Certyfikaty CE lub deklaracje zgodności CE i pozostałe certyfikaty oferowanego przedmiotu zamówienia w formie kserokopii oryginału wraz z tłumaczeniem dokonanym przez tłumacza przysięgłego 1.11. Wykaz wykonywanych w ciągu ostatnich trzech lat zamówień, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, dat wykonywania oraz odbiorców (zgodnie z zał. nr 4 do SIWZ). Należy umieścić w wykazie minimum 1 wykonane zamówienie podobne zakresem do przedmiotu zamówienia: a) etap 1, 2 zamówienia: przekraczające wartość 200 000 zł brutto b) etap 3 zamówienia; z zainstalowaniem i wdrożeniem systemu informatycznego dla min. 35 użytkowników 1.12. Dokumenty potwierdzające, że zamówienia wymienione w ww. wykazie zostały należycie wykonane. 1.13. Dowód wpłacenia/wniesienia wadium. 1.14. Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca ubezpieczony jest od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia nie niższą niż cena oferowana za wykonanie zamówienia albo informację banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu wyznaczonego do składania ofert. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy wykażą się zdolnością kredytową lub posiadanymi środkami finansowymi w wysokości nie niższej niż cena oferowana za wykonanie zamówienia 1.15. Dokumenty (oryginał lub kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem) potwierdzające uprawnienia i kwalifikacje: a) minimum dwóch osób posiadających poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych, stanowiących tajemnicę służbową (art. 36 ust. 2 ustawy z dnia 22.01.1999 r. o ochronie informacji niejawnych - tekst jednolity Dz.U. z 2005 r. Nr 196 poz. 1631) b) minimum jednego certyfikowanego specjalistę z zakresu podpisu elektronicznego. Osoby te muszą znajdować się w wykazie pracowników przewidzianych do realizacji zamówienia 1.16. Wykaz pracowników przewidzianych do realizacji zamówienia - zgodnie z zał. nr 5 do SIWZ.

SEKCJA IV: TRYBY

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 20.04.2006; cena - 27,00 zł - SIWZ odbierane osobiście; 38,00 zł - SIWZ przesłane pocztą. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 20.04.2006 godzina 11:00. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 20.04.2006, godzina 12:00, Starostwo Powiatowe w Gryfinie, ul. Sprzymierzonych 4, 74-100 Gryfino.

SEKCJA V: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Tak, Zintegrowany Program Operacyjny Rozwoju Regionalnego, Priorytet I: Rozbudowa i modernizacja infrastuktury służącej wzmacnianiu konkurencyjności regionów. Działanie 1.5 Infrastruktura społeczeństwa informacyjnego. Projekt: Budowa i rozwój społeczeństwa informacyjnego na terenie Powiatu Gryfińskiego. 2) Data wysłania ogłoszenia: 24.02.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.