Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-04-18
Zielona Góra: Budowa budynku socjalnego w m. Stożne
Numer ogłoszenia: 118193 - 2011; data zamieszczenia: 18.04.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Zielona Góra , ul. Gen. J. Dąbrowskiego 41, 65-021 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 068 4755670, faks 068 4755660.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminazg.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa budynku socjalnego w m. Stożne.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana, polegająca na budowie budynku socjalnego mieszkalnego, na 6 mieszkań wraz z infrastrukturą towarzyszącą. Jest to obiekt parterowy bez podpiwniczenia z płaskim dachem, którego kształt w rzucie opisuje prostokąt. Wymiary osiowe budynku przyjęto 10,80 x 26,66 m. Wysokość budynku przyjęto H = 3,30 m, wysokość w świetle pomieszczeń przyjęto H = 2,55m. Teren położony jest w Stożnym. Teren inwestycji to działki numer 20-3; 370 oraz numer 364 w zakresie wjazdu, sieci i przyłączy. Parametry techniczne budynku. - Długość 27,08 m - Szerokość 11,44 m i 11,04 m - Wysokość (od terenu do kalenicy) 3,37 m - Kubatura 983,10 m3 - Powierzchnia zabudowy 308,67 m2 Przyłącza i sieć wodociągowa. Woda do obiektu (do każdego mieszkania doprowadzona jest z sieci wodociągowej miejskiej przewodem z rur PE o Dn 25 mm. Pomiar ilości zużytej wody odbywać się będzie przy pomocy wodomierza skrzydełkowego typu JS o Dn20 mm zlokalizowanego w pomieszczeniu kuchennym w mieszkaniu. Woda zimna oraz rurociągi wody cieplnej doprowadzone zostaną do wszystkich przyborów sanitarnych. Wewnętrzną instalację wodociągową wykonać należy z rur stalowych ocynkowanych o połączeniach gwintowanych lub z rur miedzianych łączonych przez lutowanie na >miękko< ewentualnie z rur PP i średnicach jak w projekcie. Ciepła woda przygotowywana będzie indywidualnie w elektrycznym podgrzewaczu pojemnościowym V = 80 l, który zostanie zakupiony przez lokatora i zlokalizowany będzie w łazience. Całą instalację wodociągową po wykonaniu należy poddać próbie na szczelność i ciśnienie oraz po dokładnym przepłukaniu poddać dezynfekcji. Przyłącza i sieć kanalizacyjna. Ścieki sanitarne z budynku odprowadzane będą do projektowanego zbiornika bezodpływowego o pojemności V = 50 ,0 m3. Wewnętrzna kanalizacja sanitarna projektowana jest z rur kanalizacyjnych PVC o średnicach i ze spadkiem jak w projekcie oraz układanych na wierzchu ścian. Podejścia do urządzeń wykonać należy również z rur PVC. W dolnej części każdego pionu zamontować należy rewizje (czyszczaki). Piony zakończyć rurami wywiewnymi o średnicach jak w projekcie wyprowadzonymi ponad dach. Opis do projektowanych instalacji elektrycznych. Całość instalacji w wykonaniu podtynkowym. Osprzęt występujący w pomieszczeniach opisano na rzucie instalacji. Instalacja wykonana przewodami miedzianymi opisanymi na schemacie rozdzielnicy mieszkaniowej załączonej w projekcie. Wytyczne wykonania instalacji: 1) instalacja zasilająca gniazda wtykowe projektowana jest przy zastosowaniu puszek rozgałęźnych; 2) wyłączniki oświetlenia instalowane są na wysokości 1,4 m od posadzki we wszystkich mieszkaniach; 3) przy złożonej wysokości blatu kuchennego wynoszącej 0,85 m gniazda wtykowe o stopniu IP 44 instalować 1,15 m powyżej posadzki pomieszczenia; 4) szynę połączeń wyrównawczych w łazience instalować pod umywalką. Instalację połączeń wyrównawczych do armatury wodnej prowadzić w rurze ochronnej RL 18 ułożonej pod tynkiem; 5) instalacja oświetleniowa wykonana będzie przewodem YDYpżo 3(4) x 1,5 mm2. Obudowy gniazd wtykowych zasilane będą przewodami YDYpżo 3 x 2,5 mm2. W pomieszczeniach łazienek i kuchni stosować gniazda o stopniu ochrony IP 44; 6) instalacja przyzywowa instalowana przy wejściu głównym do mieszkań - przycisk, sygnalizator dzwonkowy instalowany w wiatrołapie. Instalacja zasilana z obwodu oświetleniowego; 7) w pomieszczeniach łazienek gniazda instalować na wysokości minimum 1,6 m. Wykończenie. Wykończenie zewnętrzne. - ściany zewnętrzne tynk cementowo wapienny, gładki - malowanie farby akrylowe - cokół lastriko płukane - gzymsy żelbetowe - pokrycie dachu papa termozgrzewalna - obróbki blacharskie z blachy stalowej ocynkowanej grubości 0,6 mm - rynny i rury spustowe z PVC - stolarka okienna PVC, wg zestawienia - drzwi zewnętrzne stalowe - daszki nad wejściami drewniane - pokryte płytami falistymi z poliestru onduline - parapety zewnętrzne stalowe - wycieraczki stalowe typowe 45 x 60 cm. Wykończenie wewnętrzne. Posadzki: - wiatrołap, przedpokój, kuchnia - płytki gressowe - pokoje - wykładzina PVC Tynki cementowo - wapienne malowane farbą akrylową. W łazienkach płytki ceramiczne do wysokości 2,0 m, a w kuchni przy zlewozmywakach fartuchy. Ogrzewanie - piece kaflowe, w kuchni - westfalki z ścianką grzewczą do łazienki. W pokojach i kuchni pod oknami kratki nawiewne. Drzwi wewnętrzne drewniane wg zestawienia stolarki. Parapety wewnętrzne lastrico. Dodatkowe informacje i szczegóły na rysunkach i projektach branżowych..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.11.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 8.000,00 zł. (słownie: osiem tysięcy złotych)
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi się wykazać w okresie ostatnich pięciu lat (przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia), a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, że wykonał co najmniej 2 zamówienia o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem niniejszego zamówienia, to znaczy: wybudował co najmniej 2 budynki mieszkalne o kubaturze min. 980 m3 (w tym co najmniej jeden wielorodzinny w stanie wykończonym) o wartości nie mniejszej niż 700.000 PLN brutto każde. Wykonawca musi również dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje, protokoły odbioru robót)
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
A. Wykonawca musi wykazać, iż dysponuje lub będzie dysponował osobami do wykonania niniejszego zamówienia, tj. - min. 1 osobą kadry technicznej do wykonywania funkcji kierownika budowy, posiadającą uprawnienia konstrukcyjno-budowlane zgodnie z art. .12 ust. 1 i 2 i art.. 14 ust. 1 Prawa Budowlanego oraz należąca do właściwej Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego; - min. 2 osobami kadry technicznej do pełnienia funkcji kierowników robót, posiadające uprawnienia branży sanitarnej i elektrycznej, niezbędne do wykonania prac objętych przedmiotem zamówienia, wymagane przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu potwierdzenia spełniania ww. warunku należy do oferty dołączyć polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o wartości ubezpieczenia na kwotę nie mniejszą niż 400 tys. zł wraz z załączeniem kopii dowodu opłaty polisy
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
- Dowód wpłacenia wadium - Formularz oferty - Kosztorys ofertowy
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gminazg.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Zielona Góra, ul. Gen. J. Dąbrowskiego 41, 65-021 Zielona Góra, pok. 405.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.05.2011 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Zielona Góra, ul. Gen. J. Dąbrowskiego 41, 65-021 Zielona Góra, pok. 207 /sekretariat/.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z ZIELONEJ GÓRY
- Rewitalizacja zabytkowego parku przy Pałacu w Zaborze, siedzibie SP ZOZ Centrum Leczenia Dzieci i Młodzieży w Zaborze
- LA.261.28.2024 Sukcesywne dostawy leków refundowanych
- NZ.261.34.2024 Sukcesywne dostawy środków ochrony osobistej oraz sprzętu jednokrotnego użytku do przygotowania leków dla Pracowni Cytostatyków.
- Remont dachu budynku położonego przy ul. Stefana Żeromskiego 2 w Zielonej Górze
- Modernizacja placu zabaw dla dzieci przy budynku Anieli Krzywoń 7-9-11
- Przeprowadzenie terapii indywidualnej i grupowej dla uczestników stacjonarnych w OSiW Zielona Góra
więcej: przetargi w Zielonej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie robót budowlanych w ramach Projektu pn.: "Termomodernizacja oddziału zamiejscowego przedszkola w Złakowie Borowym" - etap I
- ZP.271.9.2024 Miejski Klub Dziecięcy w Pruszczu
- Remont zabytkowego budynku Młodzieżowego Ośrodka Socjoterapii w Białej - etap I
- Rozbudowa drogi gminnej nr 135512 B Bargłów Dworny - Bargłów Kościelny - Nowiny Bargłowskie, Gmina Bargłów Kościelny
- "Budowa świetlicy wiejskiej wraz z infrastrukturą towarzyszącą w Łopuchowie"
- BUDOWA WIELOFUNKCYJNEGO BOISKA Z FUNKCJĄ SZTUCZNEGO LODOWISKA [POZNAŃ]
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.