eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Milanówek › Sprzątanie i utrzymanie w ciągłej czystości pomieszczeń Urzędu Miasta Milanówka

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-01-24

Milanówek: Sprzątanie i utrzymanie w ciągłej czystości pomieszczeń Urzędu Miasta Milanówka
Numer ogłoszenia: 11818 - 2011; data zamieszczenia: 24.01.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 420090 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Milanówka, ul. Kościuszki 45, 05-822 Milanówek, woj. mazowieckie, tel. 022 7583061 w. 109, faks 022 7248039.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprzątanie i utrzymanie w ciągłej czystości pomieszczeń Urzędu Miasta Milanówka.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi utrzymania czystości w 4 budynkach oraz w lokalu biurowym w tym: - budynki A i B Urzędu Miasta Milanówka przy ulicy Kościuszki 45 o łącznej powierzchni: 915 m2, budynki znajdują się na jednej posesji. - budynek C Urzędu Miasta Milanówka przy ulicy Spacerowej 4 o łącznej powierzchni:1.058,22 m2, - budynek użytkowany przez ZGKIM przy ul. Spacerowej 4 o łącznej powierzchni 211,32 m2 - lokal biurowy Biura Promocji Miasta przy ul. Warszawskiej 32 o łącznej powierzchni: 34,25 m2 Usługi sprzątania będą wykonywane w: -pomieszczeniach ogólnie dostępnych: korytarze, hole i schody wejściowe do budynku A, C i do budynku ZGKiM -klatki schodowe, -pomieszczenia biurowe, -balkony, -terakotę przed wejściem do budynku B i C, -wycieraczki przed wejściami do budynków, -sala ślubów, -serwerownię, -kasy, -pomieszczenia sanitarne, -pomieszczenia piwnic z archiwum w budynku A i pomieszczenia piwnic w budynku C, -podjazd dla niepełnosprawnych, Pełen zakres prac objęty zamówieniem przedstawiony jest w Opisie przedmiotu zamówienia - załącznik nr 1 Usługa utrzymania czystości w siedzibie Urzędu Miasta i w lokalu Biura Promocji Miasta będzie świadczona codziennie od poniedziałku do piątku poza godzinami urzędowania (tj. poniedziałek 8:00-18:00; wtorek - piątek 8:00-16:00), za wyjątkiem pomieszczeń o tzw. ograniczonym dostępie, tj.: pomieszczenia referatu spraw obywatelskich, pomieszczenia serwerowni, archiwum, kasy sprzątanie tych pomieszczeń będzie odbywało się w obecności pracownika w godzinach pracy Urzędu po wcześniejszym ustaleniu terminu. W lokalach użytkowanych przez ZGKiM usługa będzie świadczona od poniedziałku do piątku poza godzinami pracy pracowników (tj. poniedziałek 9:00-17:00; wtorek - piątek 7:00-15:00), za wyjątkiem pomieszczeń o tzw. ograniczonym dostępie, tj.: pomieszczenia archiwum i kasy sprzątanie tych pomieszczeń będzie odbywało się w obecności pracownika w godzinach pracy ZGKiM po wcześniejszym ustaleniu terminu. Zakres prac w pomieszczeniach o tzw. ograniczonym dostępie jest zgodny z zakresem prac w pozostałych pomieszczeniach biurowych. Do realizacji usług Wykonawca zapewni własny sprzęt i środki czystości (środki zapachowe, worki do koszy na śmieci) niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia. Zamawiający nie zwraca kosztów zakupu tych artykułów, Wykonawca zapewni ten asortyment w ramach oferowanego wynagrodzenia. Używany sprzęt, środki czystości powinny odpowiadać wymogom bhp i ochrony środowiska, posiadać niezbędne atesty i zezwolenia. Środki chemiczne nie powinny być trujące lub o przykrym, ostrym zapachu ani powodować uszkodzeń czyszczonych powierzchni. Po zakończeniu sprzątania w budynkach A, B i C oraz w budynku ZGKiM pracownicy Wykonawcy zobowiązani są do sprawdzenia i wyłączenia odbiorników elektrycznych z sieci (nie dotyczy komputerów), zamknięcia okien, drzwi, kranów instalacji wodociągowej, wygaszania oświetlenia. Telefonicznie powiadamiają Straż Miejską w Milanówku i czekają na przyjazd Strażnika Miejskiego w celu przekazania kluczy do budynków Urzędu. Po zakończeniu sprzątania w lokalu Biura Promocji Miasta pracownicy Wykonawcy sprawdzają wyłączenie odbiorników elektrycznych z sieci (nie dotyczy komputerów), zamknięcie okien, drzwi, wygaszają oświetlenie i powiadamiają Straż Miejską w Milanówku w celu przekazania kluczy do lokalu. Prace składające się na przedmiot umowy należy wykonać z należytą starannością, zgodnie z przepisami prawa z zachowaniem przepisów bhp i p.poż. oraz uzgodnieniami dokonanymi w trakcie realizacji prac. Wynagrodzenie za wykonanie umowy będzie wynagrodzeniem ryczałtowym i nie podlega zmianom. Wykonawca otrzyma wynagrodzenie po wystawieniu faktury za wykonane usługi nie częściej niż jeden raz w miesiącu..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.92.00 - Usługi sprzątania biur 90.91.12.00 - Usługi sprzątania budynków .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.01.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • CLAR SYSTEM S.A., ul. Janickiego 20B, 60-542 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 80761,29 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 59246,64

  • Oferta z najniższą ceną: 59246,64 / Oferta z najwyższą ceną: 134463,60

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.