eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Grudziądz › Odnowa zdegradowanego wielorodzinnego budynku mieszkalnego przy ul. Focha 20 w Grudziądzu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-08-07

Grudziądz: Odnowa zdegradowanego wielorodzinnego budynku mieszkalnego przy ul. Focha 20 w Grudziądzu
Numer ogłoszenia: 118173 - 2015; data zamieszczenia: 07.08.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Nieruchomościami Sp. z o.o. w Grudziądzu , ul. Mickiewicza 23, 86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 4512034.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka prawa handlowego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odnowa zdegradowanego wielorodzinnego budynku mieszkalnego przy ul. Focha 20 w Grudziądzu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na odnowie zdegradowanego wielorodzinnego budynku mieszkalnego przy ul. Focha 20 w Grudziądzu. Orientacyjny zakres prac do wykonania: - Przemurowanie kominów ponad dachem: z cegły pełnej wraz z tynkowaniem na siatce Ledóchowskiego, wymiana nakryw kominowych, malowanie kominów farbą elewacyjną. - Remont dachu: wymiana pokrycia dachu w mansardzie z płyt azbestowo-cementowych na płytki cynkowo-tytanowe 30x30cm układane na matach strukturalnych, na pozostałych połaciach dachu o spadku 6% z papy asfaltowej na papę termozgrzewalną, wymiana deskowania oraz częściowa wymiana uszkodzonych elementów konstrukcji drewnianej dachu, nad częścią mieszkalną wymiana izolacji termicznej z wełny mineralnej gr. 14cm, montaż dodatkowych kominków wentylacyjnych w przestrzeni dachowej nad częścią mieszkalną, wymiana wyłazu drewnianego na wyłaz kopułkowy przeszklony, wymiana pozostałych elementów znajdujących się w dachu, wymiana obróbek blacharskich z blachy cynk-tytanowej, wymiana rynien i rur spustowych systemowych cynkowo-tytanowych np. ZM SILESIA SA lub równoważne, - Remont stropu poddasza: wymiana podłogi z desek szlifowanych gr. 32mm wraz z impregnacją i oblistwowaniem przypodłogowym, usunięcie polepy, wykonanie izolacji termicznej płyt z wełny mineralnej twardej w dwóch warstwach układanych mijankowo, - Docieplenie ścian poddasza: docieplenie ścian poddasza z płyt z wełny mineralnej na ruszcie metalowym z obudową z płyt OSB, - Remont elewacji od strony podwórka i ściany szczytowe: osuszanie ścian z wykonaniem izolacji wodoszczelnej z zaprawy Woder S, szycie pęknięć na ścianach z użyciem klamer stalowych, uzupełnienie i naprawa zwietrzałego tynku, docieplenie ścian z płyt styropianowych EPS 80-036 gr. 14 cm (2cm ościeża okien i drzwi), na cokole oraz 50cm poniżej terenu ze styropianu ekstradowanego XPS oraz wykonanie tynków cienkowarstwowych z dwukrotnym malowaniem farbą sylikonową, - Remont elewacji frontowej osuszanie ścian z wykonaniem izolacji wodoszczelnej z zaprawy Woder S, naprawa detali architektonicznych /gzymsy profilowane, opaski, płaskorzeźby, attyki profilowane/, uzupełnienie i naprawa zwietrzałego tynku w technologii Atlas Złoty Wiek wraz z dwukrotnym malowaniem systemową farbą sylikatową, - Odtworzenie balkonów i balustrad (6szt) odtworzenie balkonów żelbetowych na belkach stalowych na podstawie zdjęć i zachowanych elementów balustrad stalowych ozdobnych, naprawa i wykonanie brakujących detali architektonicznych z zachowaniem historycznych wzorów, wykonanie na płytach izolacji przeciwwodnej oraz posadzki z płytek gres mrozoodpornych, antypoślizgowych, wykonanie obróbek blacharskich z blachy cynkowo-tytanowej, wykonanie i montaż detali podpór architektonicznych balkonów na podstawie zachowanych wzorców, wykonanie tynku na spodzie i krawędziach płyty w technologii Atlas Złoty Wiek oraz dwukrotne malowanie farbą sylikatową, - Remont schodów zewnętrznych: skucie nierówności betonu, uzupełnienie ubytków w stopniach, ułożenie okładzin granitowych gr. 5cm na stopnicach i gr. 2cm na podstopnicach w kolorze szaro-grafitowym, - Remont studzienek doświetlających piwnice, rozbiórka i odtworzenie nawierzchni chodnika wokół studzienek, rozbiórka i wykonanie nowych ścian studzienek z betonu C16/20 wykonanie tynków na ściankach wraz z malowaniem w kolorze cokołu, wykonanie i założenie brakujących krat stalowych, - Wymiana stolarki okiennej: od frontu na okna drewniane, od strony podwórka na okna PCV z zachowaniem historycznych profili i podziałów, okna wyposażyć w nawiewniki higrosterowalne w kolorze ościeżnicy, wymiana parapetów wewnętrznych PCV, naprawa ościeży okiennych po wymianie okien z wykonanie gładzi gipsowych i pomalowaniem w kolorze uzgodnionym z najemcą lokalu - Wymiana stolarki drzwiowej - częściowa wymiana drzwi wejściowych do budynku oraz drzwi wewnętrznych z zachowaniem istniejących profili i podziałów, drzwi zewnętrzne i wewnętrzne zachowane w dobrym stanie przeznaczone do renowacji, w tym: wymiana szklenia, wymiana uszkodzonych elementów drewnianych i akcesoriów stolarskich lub uzupełnienie brakujących, - Remont klatki schodowej: wymiana uszkodzonych płytek w posadzce parteru w kolorze i układzie zbliżonym do istniejących, wymiana zniszczonych elementów drewnianych /stopnice, podstopnice, tralki, poręcze, itp.) z odtworzeniem istniejących profili, uzupełnienie ubytków w tynkach, wymiana tynków na trzcinie z montażem okładzin z płyt OSB gr. 12mm, (biegi schodowe, podesty i spoczniki), wykonanie gładzi szpachlowej na ścianach i sufitach malowanie lamperii oraz elementów drewnianych farbą olejna, malowanie sufitów i ścian powyżej lamperii farbami emulsyjnymi, - Remont piwnic w ciągach komunikacyjnych: uzupełnienie i naprawa betonowych stopni schodowych, wymiana drzwi deskowych, uzupełnienie ubytków w tynkach, na ścianach i sufitach oraz malowanie ścian i sufitów farbami wapiennymi, naprawa i uzupełnienie posadzek z betonu, - Remont wejścia do węzła c.o.: przebudowa ścian i zadaszenia nad wejściem wraz z wymianą drzwi, naprawa istniejących stopni schodowych, - Roboty elektryczne w częściach wspólnych w budynku : wymiana instalacji oświetlenia klatek schodowych, piwnic i poddasza nieużytkowego, nowa instalacja domofonowa, wymiana instalacji dzwonkowej, wymiana opraw oświetleniowych nad wejściami do budynku (oprawy LED),przewody elektryczne biegnące na wierzchu po ścianach elewacji, klatki schodowej, strychu - do przełożenia i ułożenia pod tynkiem w bruzdach, - Remont opaski i nawierzchni podwórka: wymiana istniejącej opaski betonowej na opaskę z grysu o granulacji 20-60mm, zamkniętą obrzeżem trawnikowym remont nawierzchni podwórka z betonowych płyt chodnikowych 50x50 gr. 6 cm na podbudowie z kruszywa naturalnego stabilizowanego mechanicznie,.

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.00.00 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze 45.26.12.10 - Wykonywanie pokryć dachowych 45.32.10.00 - Izolacja cieplna 45.44.00.00 - Roboty malarskie i szklarskie 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 29.07.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 15 000,00 zł

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełnienie warunku posiadania niezbędnego doświadczenia Zamawiający uzna wykonanie w okresie ostatnich 5 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) przed upływem terminu składania ofert, co najmniej 2 robót budowlanych polegających na remoncie budynków mieszkalnych lub budynków zbiorowego zamieszkania lub obiektów użyteczności publicznej w zakresie remontu elewacji i dachu o wartości nie mniejszej niż 200 000,00 PLN brutto każda.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia wymogów dotyczących dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże osoby posiadające kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i uprawnienia w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994r. - Prawo budowalne na stanowisku: - kierownik robót budowlanych w specjalności konstrukcyjno - budowlanej w zakresie przedmiotu zamówienia , - kierownik robót instalacji elektrycznej

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełnienie warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej i finansowej Zamawiający uzna: - posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 500 000,00 zł.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Okres gwarancji - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.mpgn.grudziadz.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejskie Przedsiębiorstwo gospodarki Nieruchomościami Sp. z o.o. ul. Mickiewicza 23, 86-300 Grudziądz.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.08.2015 godzina 11:00, miejsce: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Nieruchomościami Sp. z o.o. ul. Mickiewicza 23, 86-300 Grudziądz sekretariat wejście A.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.