eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › pełnienie funkcji kierownika projektu na realizację zadania pt. Prace ratownicze Twierdzy w Wisłoujściu - unikatowa fortyfikacja w skali europejskiej - etap II w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla województwa pomorskiego na lata 2007-2013 (dzia

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-04-23

Gdańsk: pełnienie funkcji kierownika projektu na realizację zadania pt. Prace ratownicze Twierdzy w Wisłoujściu - unikatowa fortyfikacja w skali europejskiej - etap II w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla województwa pomorskiego na lata 2007-2013 (działanie 6.3 regionalne dziedzictwo kulturowe o potencjale turystycznym)
Numer ogłoszenia: 118116 - 2009; data zamieszczenia: 23.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum Historyczne Miasta Gdańska , ul. Długa 46/47, 80-831 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 76 79 100, faks 058 76 79 102.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mhmg.gda.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: pełnienie funkcji kierownika projektu na realizację zadania pt. Prace ratownicze Twierdzy w Wisłoujściu - unikatowa fortyfikacja w skali europejskiej - etap II w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla województwa pomorskiego na lata 2007-2013 (działanie 6.3 regionalne dziedzictwo kulturowe o potencjale turystycznym).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wyłonienie Kierownika Projektu tj. świadczenie usług związanych z przygotowaniem, zarządzaniem, kontrolą, nadzorem, rozliczaniem i bieżą sprawozdawczością nad realizacją zadania p.t. Prace ratownicze Twierdzy w Wisłoujściu - unikatowa fortyfikacja w skali europejskiej - etap II w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla województwa pomorskiego na lata 2007-2013 współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej, składającego się z : - przygotowania i przeprowadzenia przetargu na: o wykonawcę remontu konserwatorsko - hydrotechnicznego Bastionu Furta Wodna - prowadzenie sprawozdawczości wraz z rozliczeniami finansowymi, wnioskami o płatności, zgodnie z wytycznymi dla Projektu finansowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla województwa pomorskiego na lata 2007 - 2013 (działanie 6.3 regionalne dziedzictwo kulturowe o potencjale turystycznym) - sprawowaniu nadzoru inwestorskiego budowlanego w celu skutecznego wyegzekwowania od Wykonawcy Robót wykonania zadania zgodnie dokumentacją projektową w terminie umownym ustalonym w umowie z Wykonawcą robót, wymagań dotyczących jakości stosowanych materiałów i robót, kosztów realizacji robót, zgodnie z wytycznymi dla Projektu finansowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla województwa pomorskiego na lata 2007 - 2013 (działanie 6.3 regionalne dziedzictwo kulturowe o potencjale turystycznym) . 1. Podstawowy zakres przedmiotu zamówienia, - wdrożenie procedur wymaganych przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych na wybór Wykonawcy prac remontowo konserwatorskich na podstawie przekazanych materiałów projektowych - planowanie przygotowania wykonania realizacji kwartalnej i wymaganej dokumentacji kontraktu - nadzór nad realizacją rzeczowo - finansową projektu , - opisywanie i akceptowanie pod względem merytorycznym dokumentów finansowych projektu i przedkładanie ich do akceptacji i zapłaty Zamawiającemu, - sporządzanie na bieżąco kserokopii wymaganych dokumentów finansowych (w dwóch egzemplarzach) - przygotowanie wniosku o płatność - sporządzanie sprawozdań okresowych zgodnie z przewodnikiem Beneficjenta dla działania 6.3 regionalne dziedzictwo kulturowe o potencjale turystycznym w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla województwa pomorskiego na lata 2007-2013, w uzgodnieniu i akceptacją z Zamawiającym, sporządzone w wersji papierowej i elektronicznej - archiwizowanie całokształtu dokumentacji z realizacji projektu i udostępnianie jej w uzgodnieniu z Zamawiającym na życzenie organów kontrolnych - monitoring działań promocyjnych związanych z realizacją projektu Nr WND-RPPM 06.03.00-00-016/08 i harmonogramem realizacji zadania - sprawowanie nadzoru zgodnie z obowiązującymi przepisami, a szczególności z wymogami Ustawy Prawo Budowlane z dn. 07.07.1994r (Dz.U. 207/2003, poz.2016 z późn.zm.) - działanie przedstawiciela Kierownika Projektu zgodnie z rolą jaką przypisano Inżynierowi w Warunkach Kontraktu na budowę dla Robót Budowlanych i Inżynieryjnych projektowanych przez Zamawiającego FIDIC (czerwony) - 1999/ wyd. 2000 wraz z aktualizacjami/ - reprezentowanie Zamawiającego na budowie przy sprawowaniu kontroli zgodności jej realizacji z projektem, Szczegółową Specyfikacją Techniczną, pozwoleniem na budowę, - wnioskowanie w sprawie ewentualnych zmian w dokumentacji projektowej, badań technicznych, - kontrola przestrzegania przez Wykonawcę robót przepisów BHP, - opiniowanie harmonogramów robót i przedkładanie Zamawiającemu do akceptacji - przedkładanie Zamawiającemu do zatwierdzenia działań techniczno-organizacyjnych (np. wnioski na rozszerzenie robót objętych przebudową wraz z uzasadnieniem i przedmiarem) - prowadzenie bieżących rozliczeń finansowych i sprawozdawczości z realizacji prac - dokonanie rozliczenia końcowego Projektu.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego 71.54.10.00 - Usługi zarządzania projektem budowlanym .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 29.11.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: wadium 10 000.00 zł (dziesięć tysięcy złotych)

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy 1) spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2) dysponują lub będą dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Zamawiający uzna, że Wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, jeżeli wykaże co najmniej po jednej osobie na każde niżej wymienione stanowisko: - specjalista ds. Finansowych posiadający wykształcenie wyższe i doświadczenie zawodowe w prowadzeniu i rozliczeniu minimum jednego projektu realizowanego z funduszy unijnych, - specjalista ds. zamówień publicznych posiadający 3 letnie doświadczenie zawodowe przy przygotowaniu i przeprowadzeniu postępowań o udzielenie zamówienia publicznego - Inspektor Nadzoru Inwestorskiego o specjalności ogólnobudowlanej posiadający wykształcenie wymagane przepisami prawa budowlanego oraz uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi o specjalności ogólnobudowlanej bez ograniczeń (lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane bez ograniczeń, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów) wraz z przynależnością do odpowiedniej izby samorządu zawodowego. Inspektor Nadzoru Inwestorskiego winien się wykazać co najmniej 5 letnim doświadczeniem zawodowym na samodzielnym stanowisku inspektora nadzoru, kierownika budowy lub kierownika robót, w tym samodzielnym nadzorowaniem lub kierowaniem co najmniej dwóch robót budowlanych przy obiektach zabytkowych architektury ceglanej wpisanych do rejestru zabytków - Inspektor Nadzoru Inwestorskiego o specjalności konstrukcyjno - inżynieryjnej i specjalizacji: budowle hydrotechniczne posiadający wykształcenie wymagane przepisami prawa budowlanego oraz uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno - inżynieryjnej i specjalizacji: budowle hydrotechniczne bez ograniczeń (lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów) wraz z przynależnością do właściwej izby samorządu zawodowego. Inspektor Nadzoru Inwestorskiego winien się wykazać 5 letnim doświadczeniem zawodowym na stanowisku inspektora nadzoru, kierownika budowy lub kierownika robót, w tym samodzielnym nadzorowaniem lub kierowaniem co najmniej jednej roboty budowlanej w zakresie prac hydrotechnicznych przy obiektach zabytkowych architektury ceglanej wpisanych do rejestru zabytków 3) wykonali należycie w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie przynajmniej jedną usługę polegającą na pełnieniu funkcji Kierownika projektu tj. zarządzającego kontraktem, nadzorującego, kontrolującego i rozliczającego roboty realizowane z funduszy unijnych o wartości brutto nie mniejszej niż 2 000 000,00 zł 4) posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej przez siebie działalności o minimalnej wartości 500 000,00 zł. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń wg formuły spełnia - nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wymaga, aby każdy z Wykonawców załączył do wypełnionego druku oferty następujące dokumenty: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, właściwy dokument musi być złożony przez każdy podmiot) - załącznik nr 1 do oferty. 2) Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, oświadczenie musi być złożone przez każdy podmiot) - załącznik nr 2 do oferty. 3) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, właściwy dokument musi być złożony przez każdy podmiot) - załącznik nr 3 do oferty 4) wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności - w tym okresie usług, w tym co najmniej 1 usługę, której przedmiotem było pełnienie funkcji Kierownika Projektu tj. zarządzającego kontraktem, nadzorującego, kontrolującego i rozliczającego roboty realizowane ze środków unijnych o wartości brutto nie mniejszej niż 2 000 000,00 zł z podaniem ich wartości, daty i miejsca ich wykonania oraz dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie (w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie ww. wymieniony wykaz podmioty te składają łącznie) - załącznik nr 4 do oferty. 5) Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia oraz zakresu wykonywanych czynności, tj. - specjalista ds. Finansowych posiadający wykształcenie wyższe i doświadczenie zawodowe w prowadzeniu i rozliczeniu minimum jednego projektu realizowanego z funduszy unijnych, - specjalista ds. zamówień publicznych posiadający 3 letnie doświadczenie zawodowe w przygotowaniu i przeprowadzeniu postępowań o udzielenie zamówienia publicznego - Inspektor Nadzoru Inwestorskiego o specjalności ogólnobudowlanej posiadający wykształcenie wymagane przepisami prawa budowlanego oraz uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi o specjalności ogólnobudowlanej bez ograniczeń (lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane bez ograniczeń, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów) wraz z przynależnością do odpowiedniej izby samorządu zawodowego. Inspektor Nadzoru Inwestorskiego winien się wykazać co najmniej 5 letnim doświadczeniem zawodowym na samodzielnym stanowisku inspektora nadzoru, kierownika budowy lub kierownika robót, w tym samodzielnym nadzorowaniem lub kierowaniem co najmniej dwóch robót budowlanych przy obiektach ceglanych wpisanych do rejestru zabytków - Inspektor Nadzoru Inwestorskiego o specjalności konstrukcyjno - inżynierskiej i specjalizacji: budowle hydrotechniczne posiadający wykształcenie wymagane przepisami prawa budowlanego oraz uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno - inżynierskiej i specjalizacji: budowle hydrotechniczne bez ograniczeń (lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów) wraz z przynależnością do właściwej izby samorządu zawodowego. Inspektor Nadzoru Inwestorskiego winien się wykazać 5 letnim doświadczeniem zawodowym na stanowisku inspektora nadzoru, kierownika budowy lub kierownika robót, w tym samodzielnym nadzorowaniem lub kierowaniem na co najmniej jednej roboty budowlanej w zakresie robót hydrotechnicznych przy obiektach ceglanych wpisanych do rejestru zabytków (w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie wykonawcy składają wspólny wykaz osób) - jako załącznik nr 5 do oferty /pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w załączniku nr 5 do oferty, wykonawca wykazała osoby, którymi będzie dysponował. 6) Polisa lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej o wartości minimalnej 500 000,00 zł - jako załącznik nr 6 do oferty.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mhmg.gda.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Muzeum Historyczne Miasta Gdańska 80-831 Gdańsk ul. Długa 46/47 pok. nr 105.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.05.2009 godzina 10:00, miejsce: Muzeum Historyczne Miasta Gdańska 80-831 Gdańsk ul. Długa 46/47 pok. nr 205 (kancelaria).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: zadanie dofinansowane w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla województwa pomorskiego na lata 2007-2013, nr projektu WND-RPPM 06.03.00-00-016/08.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.