eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bukowiec › PRZEBUDOWA GMINNEJ DROGI TRANSPORTU ROLNICZEGO NR 030917 C POLSKIE ŁĄKI - GAWRONIEC, GMINA BUKOWIEC

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-06-03

Bukowiec: PRZEBUDOWA GMINNEJ DROGI TRANSPORTU ROLNICZEGO NR 030917 C POLSKIE ŁĄKI - GAWRONIEC, GMINA BUKOWIEC
Numer ogłoszenia: 118115 - 2008; data zamieszczenia: 03.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Bukowiec, ul. Ceynowy 14, 86-122 Bukowiec, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3309310, fax 052 3309312.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.bukowiec.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZEBUDOWA GMINNEJ DROGI TRANSPORTU ROLNICZEGO NR 030917 C POLSKIE ŁĄKI - GAWRONIEC, GMINA BUKOWIEC.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przebudowa drogi na odcinku 1202,40 m polegająca na częciowym wykorytowaniu, wykonaniu podbudowy, warstwy profilowej, warstwy wiążącej i ścieralnej z betonu asfaltowego

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.09.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga złożenia wadium w formie i terminie określonym w Prawie Zamówień Publicznych w kwocie 12 000 zł..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełnią następujące warunki udziału w postępowaniu: 1.1. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 1.2. Spełniają warunki art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy Prawo Zamówień Publicznych tj. muszą udowodnić że: a) posiadają uprawnienia do wykonywania przedmiotu zamówienia tj. prowadzą działalność związaną z budową dróg, b) posiadają wiedzę i doświadczenie w wykonywaniu robót związanych z przedmiotem niniejszego zamówienia określonym w Rozdziale III specyfikacji istotnych warunków zamówienia Wykonawca sporządzi wykaz wykonanych w ciągu ostatnich dwóch lat robót budowlanych drogowych a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie o charakterze i w zakresie niniejszego zamówienia tj. roboty drogowe polegające na budowie dróg Wykazane roboty muszą być poparte dokumentami (np. referencjami, itp.) wystawionymi przez Zamawiających potwierdzającymi, że zostały wykonane należycie. Wykaz ten potwierdzi, że Wykonawca posiada wiedzę i doświadczenie zawodowe zapewniające prawidłowe wykonanie zamówienia. 1.3. Wykonawca złoży przygotowaną ofertę zgodnie z wymogami Rozdziału II specyfikacji istotnych warunków zamówienia w terminie i miejscu wyznaczonym w Rozdziale VIII specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dostarczenie dokumentów wymienionych w Rozdziale VI. SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.bukowiec.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Bukowiec ul. Dr Floriana Ceynowy 14 86-122 Bukowiec.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.06.2008 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy Bukowiec ul. Dr Floriana Ceynowy 14 86-122 Bukowiec - pokój nr 2 sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.