Ogłoszenie z dnia 2009-04-23
Sokółka: Poprawa przejezdności poprzez usuwanie skutków przełomów na drodze wewnętrznej Gminy Sokółka w miejscowości Sokolany.
Numer ogłoszenia: 118102 - 2009; data zamieszczenia: 23.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Sokółce , Plac Kościuszki 1, 16-100 Sokółka, woj. podlaskie, tel. 085 7110919, faks 085 7110911.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.sokolka.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Poprawa przejezdności poprzez usuwanie skutków przełomów na drodze wewnętrznej Gminy Sokółka w miejscowości Sokolany..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na poprawie przejezdności poprzez usuwanie skutków przełomów na drodze wewnętrznej Gminy Sokółka w miejscowości Sokolany, w zakresie: 1.1.roboty pomiarowe - 0,274 km 1.2.roboty ziemne w gruncie kat. III i IV z odwiezieniem urobku - 76,0 m3, 1.3.profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne - 1486,0 m2, 1.4.wykonanie podbudowy z kruszywa stabilizowanego mechanicznie - 248,3 m3, 1.5.mechaniczne oczyszczenie warstw konstrukcyjnych nieulepszonych - 1486,0 m2, 1.6.skropienie mechaniczne warstw konstrukcyjnych emulsją asfaltową - 1486,0 m2, 1.7.wykonanie warstwy wiążącej gr. 3 cm z mieszanek mineralno asfaltowych z transportem z odl. 15 km - 1486,0 m2, 1.8.wykonanie warstwy ścieralnej gr. 4 cm z mieszanek mineralno asfaltowych z transportem z odl. 15 km - 1453,0 m2, 1.9.regulacja pionowa studzienek dla urządzeń podziemnych zwory wodociągowe - 1 szt., 1.10.ustawienie krawężników betonowych 15x30 - 294 m, 1.11.place z kostki betonowej brukowej kolorowej gr. 8 cm pa podsypce piaskowej wraz z wykonaniem koryta na podbudowie z kruszywa naturalnego - 276,0 m2, 1.12.ręczne plantowanie skarp i korony nasypów - 274,0 m2, 1.13.wykonanie nawierzchni żwirowej grubość warstwy po zagęszczeniu 15 cm na zjazdach - 70,0 m2, 1.14.mechaniczne profilowanie poboczy - 411,0 m2, 1.15.mechaniczne zagęszczenie poboczy - 411,0 m2, 1.16.ustawienie słupków z rur stalowych O 60 mm wraz z wykonaniem dołów i zabetonowaniem - 4 szt. 1.17.przymocowanie do słupków tarcz znaków drogowych A-7 - 1 szt., 1.18.przymocowanie do słupków tarcz znaków drogowych B-20 - 1 szt., 1.19.przymocowanie do słupków tarcz znaków drogowych C-2 - 1 szt., 1.20.przymocowanie do słupków tarcz znaków drogowych D-47 - 1 szt., 1.21.mechaniczne malowanie oznakowania poziomego linie P-12 - 6,0 m2, 1.22.mechaniczne malowanie oznakowania poziomego linie P-3b - 0,9 m2, Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa oraz szczegółowe specyfikacje techniczne stanowiące, przedmiary robót Załącznik Nr 1, 2 , 3 do SIWZ. Roboty należy wykonać zgodnie z: 1. dokumentacją techniczną, 2. specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót. Wykonawca oprócz robót określonych w dokumentacji technicznej w ramach zamówienia wykona również: powykonawczą inwentaryzację geodezyjną, opracuje projekt organizacji ruchu i sposobu zabezpieczenia terenu na czas prowadzenia robót. Przed przystąpieniem do wyceny robót, wykonawca ma obowiązek zapoznać się z dokumentacją projektową oraz dokonać szczegółowego sprawdzenia w terenie warunków wykonania zamówienia, w tym zgodności zakresu robót..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.07.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. 1.1.Spełnienie warunków udziału odnoszących się do posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia, dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz sytuacji finansowej i ekonomicznej zostanie ocenione według poniższych zasad: 1.udokumentowanie należytego wykonania przez Wykonawcę, w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch robót budowlanych polegających na wykonaniu nawierzchni dróg publicznych z mieszanek mineralno asfaltowych o powierzchni minimum 1400 m2 każda; 2.potwierdzenie dysponowania osobami posiadającymi uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalnościach: drogowej, (kierownik budowy z doświadczeniem zawodowym nie krótszym niż 3 lata) 2.Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 - Wykonawca składa oświadczenia, których wzór stanowią Załącznik Nr 6 oraz Załącznik Nr 7 do niniejszej SIWZ. 1.W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 ustawy : 1)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: 1.Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego tj. przed terminem publikacji ogłoszenia o zamówieniu., a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch robót budowlanych polegających na wykonaniu nawierzchni dróg publicznych z mieszanek mineralno asfaltowych o powierzchni minimum 1400 m2 każda; z podaniem ich wartości, przedmiotu oraz daty i miejsca wykonania. Do wykazu Wykonawca zobowiązany jest dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje, protokoły odbioru, itp.). Wykaz należy sporządzić zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik Nr 5 do niniejszej SIWZ. 2. Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń przez wskazane osoby w zakresie niezbędnym do wykonania zamówienia w specjalności: 1)drogowej, (kierownik budowy z doświadczeniem zawodowym nie krótszym niż 3 lata) oraz zaświadczenia, wydane przez właściwą izbę samorządu zawodowego (Okręgową Izbę Inżynierów Budownictwa), potwierdzające wpis danej osoby na listę członków właściwej izby..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.sokolka.pl/przetargi.htm.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Sokółce
16-100 Sokółka
Plac Kościuszki 1
pokój nr 105.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.05.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Sokółce 16-100 Sokółka Plac Kościuszki 1 pokój nr 207 - kancelaria.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
INNE PRZETARGI Z SOKÓŁKI
- Dostawa aparatury medycznej CPV - 33111000-1 - Aparatura rentgenowska; 33112200-0 - Aparaty ultrasonograficzne.
- Zakup i dostawa rur z tworzyw sztucznych SN 8 do realizacji zadania pn.: "Budowa drogi pieszo - rowerowej w ciągu drogi powiatowej Nr 1269B w miejscowości Drahle"
więcej: przetargi w Sokółce »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Rozwój turystyki rekreacyjnej w Gminie Ochotnica Dolna - etap I".
- PRZEBUDOWA NAWIERZCHNI DOJAZDU POŻAROWEGO NR B15 I CZĘŚCI DOJAZDU POŻAROWEGO NR B18 NA TERENIE NADLEŚNICTWA LUBSKO
- Modernizacja dróg gminnych poprzez wykonanie nakładek asfaltowych i destruktowych na terenie gminy Stare Babice (2024)
- Przebudowa drogi powiatowej Nr 2021L Kajetanówka - Zalesie
- Przebudowa drogi powiatowej nr 2345G w powiecie malborskim
- Przebudowa drogi powiatowej 1016F na odcinku Sława - Wróblów
więcej: Roboty w zakresie naprawy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.