eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jelenia Góra › Świadczenie usług kominiarskich w budynkach administrowanych przez ZGL POŁUDNIE w Jeleniej Górze

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-01-11

Jelenia Góra: Świadczenie usług kominiarskich w budynkach administrowanych przez ZGL POŁUDNIE w Jeleniej Górze
Numer ogłoszenia: 11809 - 2011; data zamieszczenia: 11.01.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Lokalowej "Południe" w Jeleniej Górze , Plac Piastowski 2A, 58-560 Jelenia Góra, woj. dolnośląskie, tel. 075 6428200, faks 075 6428201.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgl.jga.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług kominiarskich w budynkach administrowanych przez ZGL POŁUDNIE w Jeleniej Górze.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi kominiarskie świadczone w budynkach komunalnych oraz Wspólnot Mieszkaniowych administrowanych przez Zakład Gospodarki Lokalowej Południe w Jeleniej Górze, wykonywanych zgodnie z: - ustawą z dnia 7 lipca 1994r. Prawo Budowlane (Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 z późniejszymi zmianami), - Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 16 czerwca 2003 r. w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków, innych obiektów budowlanych i terenów (Dz. U. Nr 121 poz.1138), - Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 16 sierpnia 1999 r. w sprawie warunków technicznych użytkowania budynków mieszkalnych (Dz. U. Nr 74 poz.836), - Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 12.04.2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz. U. Nr 75 poz.690 z późniejszymi zmianami), polegających na: 1. Czyszczeniu przewodów kominowych - wentylacyjnych - jeden raz w roku, - spalinowych - dwa razy w roku; - dymowych - cztery razy w roku (przed, po i w trakcie trwania sezonu grzewczego). Przez czyszczenie przewodu kominowego należy rozumieć: - czyszczenie przewodu na całej jego długości wraz z głowicą, - usunięcie sadzy i innych nieczystości z czyszczonych przewodów. 2. Okresowej kontroli przewodów kominowych -jeden raz w roku. Kontrola przewodów kominowych tj. sprawdzanie stanu technicznego obejmować będzie: a) Badanie drożności przewodów kominowych wraz z przykanalikami; b) Badanie prawidłowości podłączeń: - ilość i rodzaj podłączeń (kratek wentylacyjnych, palenisk gazowych lub węglowych) podłączonych do jednego przewodu kominowego; - stan techniczny drzwiczek rewizyjnych; - prawidłowość zainstalowania kratek wentylacyjnych (wielkość ich powierzchni chłonnej); - czy jest zapewniony dostęp powietrza zewnętrznego koniecznego do prawidłowej cyrkulacji powietrza w lokalu; - czy w lokalu istnieją urządzenia niezgodne z przepisami wymuszające ciąg kominowy w przypadku, gdy istnieją paleniska obsługiwane ciągiem grawitacyjnym lub gdy urządzenia te funkcjonują w przewodach wentylacji zbiorowej. c) Badanie prawidłowości ciągu kominowego; d) Badanie stanu technicznego kominów ponad dachem w tym: - głowic kominowych; - ścian kominowych ponad dachem i na strychu; - nasad kominowych; - prawidłowości wylotów przewodów; e) Badanie prawidłowości dostępu do przeprowadzania kontroli przewodów kominowych w tym stanu technicznego: - włazów, drabin, itp.; - ław kominowych; f) Badanie szczelności przewodów kominowych; g) Ocenę innych niesprawności mogących wpływać na zagrożenie bezpieczeństwa mieszkańców; h) Badanie czy nie dokonano samowolnych zmian w przyłączeniach kominowych; i) Badanie strychów pod kątem łatwopalnych materiałów oraz innych niezbędnych czynności przewidzianych w ramach art.62 ust.1 pkt 1 c Prawa Budowlanego j) Badanie tlenku węgla w pomieszczeniach; k) Wydanie opinii z zakresu gazo-dynamiki budynków administrowanych przez ZGL; l) innych czynnościach z wiązanych z kontrolą. Kontrola powinna być przeprowadzona w sposób zapewniający uzyskanie wszelkich informacji służących do prawidłowego określenia sprawności przewodów kominowych oraz zapewnić możliwość bezpiecznego korzystania z urządzeń. Kontroli podlegają przewody kominowe: dymowe, spalinowe i wentylacyjne. Wykonawca wystawia protokół z corocznego przeglądu stanu technicznego przewodów kominowych: wentylacyjnych, spalinowych i dymowych oraz ich połączeń. Zobowiązuje się Wykonawcę do przeglądów we wszystkich lokalach mieszkalnych i użytkowych. W przypadku braku możliwości dostania się do mieszkania, należy przekazać do Technika rejonu informacje celem uzgodnienia terminu ponownej kontroli przewodów kominowych w lokalach. Wobec powyższego opinie nie mogą zawierać stwierdzenia - lokal zamknięty lub tym podobne. 3. Innych usługach z zakresu kominiarstwa: a) przeprowadzanie inwentaryzacji w budynkach /obiektach/ przewodów kominowych o przekroju do 196 cm2 - 1 mb. b) przeprowadzanie inwentaryzacji w budynkach /obiektach/ przewodów kominowych o przekroju pow.196 cm2 - 1mb. c) przeprowadzanie inwentaryzacji urządzeń grzewczo-kominowych w budynkach /obiektach podłączenia dymowe, spalinowe, wentylacyjne - 1 podł. d) wyszukiwanie miejsc przerwy lub nieszczelności /badanie całego przewodu/ - 1 przewód e) badanie stanu technicznego przewodu kominowego przy użyciu kamery do 10 przewodów - za 1 mb. f) badanie stanu technicznego przewodu kominowego przy użyciu kamery powyżej 10 przewodów - za 1 mb. g) sprawdzenie ciągu kominowego przewodu dymowego, spalinowego lub wentylacyjnego - do 10 przewodów h) sprawdzenie ciągu kominowego przewodu dymowego, spalinowego lub wentylacyjnego - za każdy następny przewód i) wydanie pisemnej opinii do wszelkiego rodzaju podłączeń dymowych, spalinowych i wentylacyjnych - 1 mieszkanie j) sprawdzenie prawidłowości podłączeń w oparciu o wydaną opinię /wpis do opinii dla każdego mieszkania/ Wydane opinie powinny wskazywać przewody, ich lokalizację, długość, podłączenia urządzeń , przyczyny wadliwego działania urządzeń grzewczo-kominowych, rozwiązania techniczne, prawidłowego eksploatowania i sposobu usunięcia występujących usterek i wad itp. 4. Wymagania szczegółowe: a) kontrola przewodów kominowych musi być wykonana w 100% lokali w wytypowanych budynkach. b) Wykonawca zobowiązany jest do odbioru przewodów kominowych oraz wydawania opinii kominiarskich po wykonanych remontach i porządkowaniu podłączeń. c) Wykonawca niezwłocznie powiadomi na piśmie właściwy dział techniczny dla danego ROM-u o zaistniałej awarii, zauważonych usterkach, zagrożeniach. d) Wykonawca udrożni przewód kominowy bez rozkucia przewodu (przy użyciu narzędzi kominiarskich) - wykonanie zostanie ujęte w cenie ryczałtowej za czyszczenie kominów. e) Wykonawca udzieli co najmniej 3 miesięcznego okresu gwarancji na czyszczenie przewodów kominowych oraz 12 miesięcznego okresu gwarancji na inne usługi kominiarskie a co za tym idzie wszelkie nieprawidłowości z winy wykonawcy w prawidłowym funkcjonowaniu przewodów w tym okresie Wykonawca usunie w ramach gwarancji nieodpłatnie. f) Wykonawca zapewnieni: - całodobową dyspozycyjność przez okres trwania umowy, - kontakt za pomocą telefonu 24 godziny/dobę w celu zgłaszania awarii w obsługiwanym ROM-ie. - natychmiastową interwencję w przypadkach awaryjnych..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. l pkt 6 Ustawy PZP

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.50.00-4, 71.35.61.00-9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 2.000,00 zł

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga, aby Wykonawca spełniał warunki dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia w realizacji zamówień i wykaże wykonanie co najmniej 1 usługi świadczonej przez okres min.12 m-cy, polegającej na wykonywaniu usługi kontroli lub udrażniania przewodów kominowych w co najmniej 50 budynkach mieszkalnych wielorodzinnych o wartości nie mniejszej niż 10.000,00 zł w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane należycie. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, że będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga, aby Wykonawca spełniał warunki dotyczące dysponowania: osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, tj. min.: 1 osobą posiadającą kwalifikacje mistrza w rzemiośle kominiarskim. Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, że będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga, aby Wykonawca spełniał warunki dotyczące ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 100.000,00 zł. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek, o których mowa musi spełnić każdy z wykonawców.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza wprowadzenie zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w następujących przypadkach: a) zmiany przepisów Ustawy o podatku od towarów i usług w zakresie wysokości stawki VAT

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zgl.jga.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Gospodarki Lokalowej Południe Sekcja Zamówień Publicznych ul. Wolności 41, 58-500 Jelenia Góra.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.01.2011 godzina 09:00, miejsce: Zakład Gospodarki Lokalowej Południe Sekcja Zamówień Publicznych ul. Wolności 41, 58-500 Jelenia Góra.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: ROM-1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Budynki Komunalne ROM-1 140 szt Budynki Wspólnot Mieszkaniowych ROM-1 99 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.50.00-4, 71.35.61.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: ROM-2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Budynki Komunalne ROM-2 149 szt Budynki Wspólnot Mieszkaniowych ROM-2 207 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.50.00-4, 71.35.61.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.