eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Budowa dźwiękowego systemu ostrzegawczego w budynku B w Ministerstwie Transportu przy ul. Chałubińskiego 4/6 w Warszawie.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-07-13

Warszawa: Budowa dźwiękowego systemu ostrzegawczego w budynku B w Ministerstwie Transportu przy ul. Chałubińskiego 4/6 w Warszawie.
Numer ogłoszenia: 118097 - 2007; data zamieszczenia: 13.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ministerstwo Transportu, ul. Chałubińskiego 4/6, 00-928 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6301649, fax 022 6301649.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mt.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa dźwiękowego systemu ostrzegawczego w budynku B w Ministerstwie Transportu przy ul. Chałubińskiego 4/6 w Warszawie..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia objętego niniejszym przetargiem nieograniczonym jest budowa dźwiękowego systemu ostrzegawczego w budynku B w Ministerstwie Transportu przy ul. Chałubińskiego 4/6 w Warszawie.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.31.21.00 - Instalowanie pożarowych systemów alarmowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.21.00 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 60.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 12 000 złotych (słownie: dwanaście tysięcy złotych), które należy wnieść na okres związania ofertą. 2. Wadium może być wniesione w jednej z obowiązujących form przewidzianych ustawą, m. in.: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo -kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.) 3. Sposób wniesienia wadium: a) W przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej wykonawca winien dokonać przelewu na rachunek bankowy Ministerstwa Transportu: BPH PBK S.A. VIII O/W - wa, nr: 47 1060 0076 0000 4110 3000 4782 W terminie określonym dla wniesienia wadium środki winny znaleźć się na rachunku bankowym Zamawiającego. Dowodem wniesienia wadium może być potwierdzony przez przyjmującego odcinek wpłaty lub potwierdzony przez bank odcinek polecenia dokonania przelewu lub potwierdzony przez Wykonawcę inny dokument potwierdzający dokonanie wpłaty kwoty wadium. b) W przypadku wniesienia wadium w formie niepieniężnej dokument potwierdzający wniesienie wadium powinien zawierać informację o udzieleniu gwarancji lub poręczenia, na kwotę wymienioną w ust. 1, stanowiącej/go zabezpieczenie wadium na rzecz Ministerstwa Transportu, w przetargu nieograniczonym na budowę dźwiękowego systemu ostrzegawczego (DSO) w budynku B w Ministerstwie Transportu przy ul. Chałubińskiego 4/6 w Warszawie, ważnego przez okres związania ofertą określony w niniejszej specyfikacji oraz zobowiązanie poręczyciela/gwaranta do wypłaty kwoty wadium na pierwsze żądanie Zamawiającego w przypadkach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy. 4. W sposób opisany powyżej wadium powinno zostać wniesione przed upływem terminu składania ofert i w przypadku formy innej niż pieniężna być wystawione zgodnie z terminem związania ofertą. 5. Oryginały dokumentów, o których mowa w pkt 3 lit. b, należy złożyć w oddzielnym, zamkniętym opakowaniu (kopercie), w terminie składania ofert, w Sekretariacie Biura Administracyjnego Ministerstwa Transportu, pok. 330, III p., bud A. Opakowanie (kopertę) zawierającą wadium należy opisać analogicznie do opisu oferty, z dopiskiem wadium..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tzn, że a) w okresie ostatnich pięciu lat należycie wykonały minimum 3 zamówienia odpowiadające swym rodzajem robotom w zakresie instalacji pożarowych systemów alarmowania z czego co najmniej jedno na wartość minimum 250 000 złotych netto, b) dysponują osobą, która posiada uprawnienia budowlane (zgodnie z rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28.04.2006 r., w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie Dz. U Nr 83, poz. 578 lub równoważne co do zakresu uprawnień) w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń, uprawniające do kierowania robotami budowlanymi związanymi z obiektem budowlanym takim jak: sieci, instalacje elektryczne i urządzenia elektryczne, c) dysponują osobą posiadającą kwalifikacje do wykonywania pracy na stanowisku: eksploatacji, konserwacji sieci, urządzeń i instalacji o napięciu do 1 kV. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tzn. posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w sposób spełnia - nie spełnia, na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów, wymienionych poniżej
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Każdy z Wykonawców ma obowiązek złożyć następujące dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie Wykonawcy, o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ustawy, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 6 do niniejszej SIWZ. 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności), wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4) Wykaz osób i podmiotów (wg załącznika nr 10 do SIWZ), które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, tj., co najmniej osób wskazanych w rozdziale V pkt 1 ppkt 2) lit. b) i c) SIWZ. 5) Dokumenty stwierdzające, że osoby wskazane w wykazie, o którym mowa w pkt. 4, posiadają wymagane uprawnienia, tzn.: a) uprawnienia budowlane, zgodnie z Rozdziałem V pkt. 1 ppkt 2) lit. b) SIWZ - decyzja o stwierdzeniu posiadania przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie oraz zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego, potwierdzającego wpis na listę jej członków(przynależność do izby), b) kwalifikacje, zgodnie z Rozdziałem V pkt 1 ppkt 2) lit. c) SIWZ, tj.: ważne świadectwo kwalifikacyjne do wykonywania pracy na stanowisku: eksploatacji, konserwacji sieci, urządzeń i instalacji o napięciu do 1 kV. 6) Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, spełniających wymagania postawione w Rozdziale V pkt 1 ppkt 2) lit. a) SIWZ, z podaniem ich wartości netto, oraz daty i miejsca wykonania (wg załącznika nr 8 do SIWZ). 7) Dokumenty potwierdzające, że roboty wskazane w wykazie, o którym mowa w ppkt 6) zostały wykonane należycie. 8) Polisę a w przypadku jej braku inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1 ppkt 2) i 3), składa dokumenty wskazane w § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. Nr 87 poz. 605) 3. W przypadku składania oferty wspólnej, o której mowa w Rozdziale X pkt 10 SIWZ, dokumenty wymienione w pkt 1 ppkt 2) i 3) składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną. 4. Dokumenty mogą być składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 5. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 80
  • 2. Okres gwarancji - 10
  • 3. Termin wykonania - 10

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mt.gov.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Ministerstwo Transportu, ul. Chałubińskiego 4/6, 00-928 Warszawa, pok.225, IIp., bud.A.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.08.2007 godzina 12:00, miejsce: Ministerstwo Transportu,, ul. Chałubińskiego 4/6, 00-928 Warszawa, Sekretariat Biura Administracyjnego, bud. A, III piętro, pok. nr 330.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.