eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nurzec-Stacja › Remont budynku gminnego przy ul. Świerczewskiego w Nurcu-Stacji

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-07-23

Nurzec-Stacja: Remont budynku gminnego przy ul. Świerczewskiego w Nurcu-Stacji
Numer ogłoszenia: 118095 - 2009; data zamieszczenia: 23.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Nurzec-Stacja , ul. Żerczycka 32, 17-330 Nurzec-Stacja, woj. podlaskie, tel. 085 6575078, faks 085 6575063.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nurzec-stacja.eu

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont budynku gminnego przy ul. Świerczewskiego w Nurcu-Stacji.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przywrócenie do stanu pierwotnego, bez naruszenia konstrukcji budynku gminnego w Nurcu-Stacji przy ul. Świerczewskiego 4. Obecnie budynek stanowi pozostałość po internacie przy byłej jednostce wojskowej w Nurcu-Stacji. Po przebudowie budynek będzie się składał z 8 samodzielnych lokali mieszkalnych. Parametry techniczne budynku: Kubatura: 1816,9m3, Powierzchnia zabudowy: 422,0m2 Powierzchnia użytkowa: 347,6m2, Powierzchnia całkowita: 422,0m2, Wysokość: 4,98m, Długość: 46,43m, Szerokość: 9,09m Budynek ma kształt bryły prostokątnej z dachem dwuspadowym, krytym papą, jest murowany w układzie podłużnym ścian nośnych. Dach z wiązarów deskowych oparty na ścianach. Roboty rozbiórkowe: rozbiórka (rozkucie ścian zewnętrznych w miejscach, w których pierwotnie były drzwi wejściowe oraz wycięcie otworów w ścianach wewnętrznych w miejscach gdzie wbudowywane będą kominy. Stolarka drzwiowa: wmurowanie ościeżnic drewnianych i osadzenie w nich drzwi drewnianych, klepkowych zewnętrznych oraz ościeżnic metalowych i drzwi płytowych, wewnętrznych. Przegrody z płyt gipsowo - kartonowych: ścianki działowe z płyt gipsowo kartonowych na rusztach metalowych szer. 50 mm wewnątrz i szer. 100 mm w wiatrołapach i w ściankach rozdzielających mieszkania. Należy stosować płyty ognioodporne. Wykonanie w ścianach istniejących kominów spalinowych (dymowych) z pustaków ceramicznych i kominów wentylacyjnych w ściankach nowych z rur blaszanych ocieplonych na odcinku poddasza wełną mineralną. Roboty posadzkowe na schodach zewnętrznych: na schodach z betonu B.15 zostanie wykonana posadzka z płytek terakotowych, antypoślizgowych (gres). W zakresie instalacji elektrycznej w budynku zamówienie obejmuje wykonanie następującego zakresu robót: - w.l.z. przewodem YDY 3x4mm2 w RL 47 na zewnętrznej ścianie budynku od tablicy głównej rozdzielczo-licznikowej do każdego lokalu (8szt), - tablice rozdzielczo-bezpiecznikowe w 8-iu lokalach mieszkalnych, - instalacja oświetleniowa i gniazd wtyczkowych 1-faz w 8-iu lokalach mieszkalnych, - instalacje ochrony od porażeń. W zakresie pozostałych instalacji roboty obejmują wykonanie: - instalacji wodociągowej (woda zimna), - instalacji kanalizacji sanitarnej, - instalacji centralnego ogrzewania. Budynek internatu posiada: przyłącze wody i kanalizacji sanitarnej, instalację wewnętrzną wod-kan (instalacja wodna z rur stalowych ocynkowanych, kanalizacja z rur żeliwnych),wyposażenie łazienek częściowo podlegające wymianie na nowe, przyłącze cieplne z kotłowni osiedlowej (pozostanie niewykorzystane), instalację wewnętrzną c.o. (rurociągi instalacji c.o. stalowe prowadzone w kanałach pod posadzką, grzejniki żeliwne. Istniejąca instalacja c.o. w budynku nie podlega demontażowi (również w pomieszczeniach, gdzie planuje się ogrzewanie elektryczne). Instalację wodociągową zaprojektowano od istniejącej instalacji na korytarzu budynku. Instalację wykonać z rur polipropylenowych PN20;[DN 25 - pion i DN20 podejścia do urządzeń] łączonych przez zgrzewanie, układanych w bruzdach doprowadzających instalację do poszczególnych odbiorników. Zmiany kierunku, podłączenia armatury, wykonywane są za pośrednictwem systemowych łączników polipropylenowych do zgrzewania i połączeń gwintowanych. W projektowanych łazienkach i kuchniach przewidziano montaż wyposażenia sanitarnego spełniającego standardy firm: Koło, Cersanit (lub równorzędny), kolor biały. Miski ustępowe typ (poznański) z dolnopłukiem, brodziki emaliowane, zlewozmywaki emaliowane. Należy zamontować istniejące, pełnowartościowe umywalki, miski ustępowe; wymienić na nowe: dolnopłuki, zawory i wężyki. Armatura: - bateria umywalkowa ścienna, jednouchwytowa KFA lub równorzędna , - bateria zlewozmywakowa ścienna, jednouchwytowa KFA lub równorzędna, - bateria prysznicowa ścienna, jednouchwytowa KFA lub równorzędna, - zawory kulowe Walvex lub równorzędne, wężyki przyłączeniowe do spłuczek i do uzupełniania wody w instalacji c.o. w oplocie ze stali nierdzewnej. Na pionie wody zimnej przewidziano montaż zaworu odcinającego kulowego DN 20 i wodomierz lokalowy Powogaz dn 15; QN=1,0 m3/h. Montaż armatury i przyborów sanitarnych wykonać zgodnie z instrukcją producenta. System rur i kształtek zgrzewany Ekoplastik lub równorzędny. Instalacja kanalizacji sanitarnej zaprojektowana została z rur PVC typu WAVIN Metalplast Buk lub rownorzędna. Rury i kształtki spełniają wymogi PN-80/C-89205. Instalację należy podłączyć do istniejącej żeliwnej instalacji w budynku poprzez trójniki żeliwne i trapery. Podejścia do WC wykonać z rur DN 110, podejścia do umywalek i brodzików wykonać z rur DN 50, a do zlewozmywaków z rur dn 75. Odpowietrzenie pionów kanalizacyjnych wykonać z rur DN110 i wyprowadzić nad dach budynku. Odpowietrzenie zlewozmywaków i umywalek znacznie oddalonych od pionu należy wykonać za pomocą zaworów napowietrzających dn 50. Instalację wewnątrz budynku wykonać w bruzdach w ścianach, stropach lub zabudować płytami gipsowymi. Na pionach zamontować czyszczaki wywiewki w celu umożliwienia prawidłowej eksploatacji instalacji kanalizacyjnej. W mieszkaniach nr 1,2,7,8 zaprojektowano lokalowe instalacje c.o. z czynnikiem grzejnym wodą o parametrach 90/70oC ogrzewanym w pieco-kuchni o mocy 8 kW z obiegiem wymuszonym pompą obiegową UPS 25-40 firmy Grundfos lub równorzędną, zamontowaną na powrocie wody z instalacji c.o. Pieco-kuchnie należy zamontować w pomieszczeniach ze sprawnie działającą wentylacją grawitacyjną oraz podłączyć do komina zgodnie z projektem architektonicznym; należy je zabezpieczyć otwartym naczyniem wyrównawczym umieszczonym pod sufitem zgodnie ze schematem montażowym. Wewnętrzną instalację centralnego ogrzewania zaprojektowano w budynku z rur stalowych łączonych przez spawanie. Zmiany kierunku, podłączenia armatury wykonywane są za pośrednictwem systemowych łączników stalowych do spawania i połączeń gwintowanych. Projektowaną instalację należy podłączyć do istniejącej w pomieszczeniu, pozostawiając leżaki i grzejniki w pomieszczeniach bez zmian. Przewody należy prowadzić po ścianach wewnętrznych budynku. Przewody odpowietrzające instalację należy podłączyć do naczynia zbiorczego otwartego nad pieco-kuchnią. W mieszkaniach nr 3,4,5,6 zaprojektowano grzejniki konwektorowe elektryczne typu F-117 o mocy 1000 W każdy. Leżaki i grzejniki w tych pomieszczeniach należy pozostawić bez zmian. Przed dokonaniem rozruchu instalację należy dokładnie przepłukać. Szczegółowy zakres robót został określony w dokumentacji technicznej, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót, Szczegółowej Specyfikacji Technicznej oraz przedmiarach robót, stanowiących załączniki do SIWZ..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 05.11.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wykonawca wnosi jako część swojej oferty wadium w kwocie 2 500,00 zł (słownie: dwa tysiące pięćset 00/100 złotych). Wadium może być wnoszone w formach: 1)pieniądzu; 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3)gwarancjach bankowych; 4)gwarancjach ubezpieczeniowych; 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r. Nr 42 poz. 275, z późn. zm.).

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 i nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Ustawy - Prawo zamówień publicznych. 1.1.Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2.Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; lub którzy przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 1.3.Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4.Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2.Z ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy: 2.1.nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych opisanych w ppkt. 1.1 do 1.4., 2.2.podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych, 2.3.wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności chyba, że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji, 2.4.złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania, Kadra techniczna - Załącznik nr 4 do oferty: Co najmniej jedna osoba posiadająca uprawnienia budowlane kierowników budowy do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie: do kierowania budową i robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, instalacji elektrycznej, instalacji wod-kan i c.o. lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, wystarczające do wykonania przedmiotu zamówienia, zgodnie z art. 42 ust. 1 prawa budowlanego. Kierownik budowy (uprawnienia budowlane w zakresie objętym zamówieniem, zaświadczenie o przynależności do OIIB). Doświadczenia zawodowe - Załącznik nr 5 do oferty: Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat (2004 - 2008) robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie; odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - minimum 2. Sprzęt - Załącznik nr 6 do oferty: firma powinna dysponować w pełni sprawnym sprzętem niezbędnym do wykonania zadania. Potencjał ekonomiczny i finansowy - załącznik nr 7 do oferty: Wykonawca musi wykazać, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej zgodnie z przedmiotem niniejszego zamówienia na wartość co najmniej 100 000,00 zł. 2.5 nie wnieśli wadium, w tym również na przedłużony okres związania z ofertą lub nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia niespełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu potwierdzenia spełniania wymaganych warunków Wykonawcy zobowiązani są złożyć następujące dokumenty: 1) Formularz oferty, 2) Kosztorys ofertowy - załącznik nr 1 do oferty, 3) Oświadczenie , że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 2 do oferty, 4) Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków wskazanych w art. 22 ust. 1 Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 3 do oferty, 5) Wykaz pracowników, którzy będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia - załącznik nr 4 do oferty, 6) Doświadczenie zawodowe - załącznik nr 5 do oferty, 7) Wykaz sprzętu niezbędnego do wykonania zamówienia - załącznik nr 6 do oferty, 8) Potencjał ekonomiczny i finansowy - załącznik nr 7 do oferty, 9) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzający dopuszczenie wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym tym zamówieniem (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). 10) Upoważnienie do podpisania oferty o ile nie wynika ono z przepisów prawa lub innych dokumentów załączonych do oferty. 11) Ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej zgodnie z przedmiotem niniejszego zamówienia na wartość nie mniejszą niż 100.000 zł. 12) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 13) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej - zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 9), 12), 13) składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.. 3. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej - zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. 13) składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych w niniejszym pkt. 2.(a,b,c) zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawionych nie wcześniej niż w terminach określonych w niniejszym pkt. 2.(a,b,c). 4. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: a) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np. w formie spółki cywilnej lub konsorcjum). W takim przypadku Wykonawcy winni upoważnić jednego spośród siebie jako przedstawiciela pozostałych do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego a jego upoważnienie musi być udokumentowane pełnomocnictwem podpisanym przez uprawnionych przedstawicieli wszystkich pozostałych wykonawców. Przedmiotowe pełnomocnictwo musi zostać dołączone do oferty w oryginale lub odpisie potwierdzonym notarialnie. Warunki opisane wyżej, w pkt 3), 4), 8), 9), 12), 13) musi spełniać każdy z wykonawców działających wspólnie. Jeżeli za najkorzystniejszą uznana zostanie oferta wykonawcy ubiegającego się wspólnie o udzielenie zamówienia Zamawiający będzie żądał przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych wykonawców. Wykonawca będzie zobowiązany do przedłożenia zamawiającemu oryginału umowy np. konsorcjum, która określi zakres, formę działalności i sposób rozliczania się uczestników. b) Oferta winna zawierać: oświadczenia i dokumenty opisane w pkt. VI dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie. Podmioty występujące wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nurzec-stacja.eu.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Nurzec-Stacja ul. Żerczycka 33 17-330 Nurzec-Stacja.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.08.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Nurzec-Stacja ul. Żerczycka 33 17-330 Nurzec-Stacja pok. Nr 5.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.